Haluaisin kyllä

Anonyymi-ap

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.

61

2757

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No miksi se jäi kesken?

• Anonyymi

Koska en reagoinut tarpeeksi nopeasti, kun kerroit että kiinnostuit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten vaan rohkeasti kysymään kuulumiset! Turha oletella mitään jollei ole faktatietoa toisen pään sisällöstä. Ja epäilen ettei ole, koska telepatia on melko harvinaista. Eipä sitten tarvi harmitella. Kun tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koskaan ei ole liian myöhäistä..

• Anonyymi

Sitä kun et tullut viime vuonna puhumaan?

• Anonyymi

Itse et tullut tänä vuonna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse et tullut tänä vuonna

Ei me olla tänä vuonna nähty ollenkaan.

• Anonyymi

Etkö sä itse kykene tekemään mitään? Oletko mykkä ja koko vartalo halvaantunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kiusaa toista. Näkeehän tuosta jankkaamisesta että on autistinen tai troIIaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä lamaantunut ja mykistynyt niin komean miehen edessä. En voi tehdä mitään. Halvaantunutkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä kiusaa toista. Näkeehän tuosta jankkaamisesta että on autistinen tai troIIaa.

Mukavaa kun syötät valmiita vaihtoehtoja meille populistisesti ymmärtämättä mitä tämä trollaaminen tarkoittaa- eli esim mies selvästi kirjoittelee naista esittäen ja kuten hän vastasi itse itselleen räntäten. Niin se sinä vaan jaksat pistäytyä näihin miehen monologeihin, joista huutelet toisissa asiayhteyksissä, että etkö ymmärrä tämän olevan miehen yksinpuhelu ja nimittelyt tulee kaupan päälle. Sitä taustaa vasten on vaikea ymmärtää, että jaksat yrittää vihjailla, että tämä kirjoittelija olisi joku lapsellisen kateutesi kohde. Ristiriitaista sekä luulosairasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä lamaantunut ja mykistynyt niin komean miehen edessä. En voi tehdä mitään. Halvaantunutkin.

Tavallinen mies omine murheineen. Helposti lähestyttävä. Ei tarvi halvaantua. Moi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tavallinen mies omine murheineen. Helposti lähestyttävä. Ei tarvi halvaantua. Moi.

Mukavasti ilmaistu

• Anonyymi

Mitä haluaisit pyytää anteeksi? Mikä se?

Kaikkea ei voi koskaan unohtaa ja joskus on vaan helpompi näyttää ulospäin siltä ettei mikään vaikuta. Ei se poista sitä etteikö haluaisi puhua vielä asiasta.

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Kukaan ei ole ollut mulle se ja siksi ei ole tarvetta puhua kenenkään kanssa.

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa juuri sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä kiinnostaa juuri sinä?

En usko että kukaan on kiinnostunut minusta ja se on hyvä se!

• Anonyymi

Kannattais lopettaa se vanhojen havojen aukirepiminen.

• Anonyymi

Olet oikeassa, että kuljen ylpeänä eteenpäin, mutta väärässä ettenkö muka enää ajattelisi.

• Anonyymi

Yksin jatkan

• Anonyymi

Jaksamisia se ei aina ole se helpoin vaihtoehto mu toisinaan voi olla se paras

• Anonyymi

Tämä naiselta miehelle, harmittelen tapahtunutta. Jos asiasta vois vielä puhua, puhuisin mielelläni. Mutta en voi olla se joka ottaa yhteyttä. Tämä ei ole ylpeyttä vaan suojelunhalua itseäni kohtasn.

• Anonyymi

Luulitko hänen anelevan anteeksipyyntöä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä kysymystäsi. En odota mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä kysymystäsi. En odota mitään.

Vastaat aloitukseen, jossa aloittaja kertoo haluavansa esittää anteeksipyynnön ja sinulle tuli kaivattusi mieleen tuosta aloituksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostava interventio sinulla jonkun anonyymin tekstiin. Varmaan jotain sovittamattomia asioita jäänyt tuolla tosielämässä mitä täällä podet. Jos anteeksipyyntö tuntuu missään suhteessa anelulta, niin jatka ihmeessä elämää ilman tätä harjoitetta. Sivusta.

• Anonyymi

En todellakaan ole IKINÄ kulkenut ylpeänä. Jos olen ollut tyytyväinen minuun, muut pitää huolen ettei tarvi olla.

• Anonyymi

Toisinaan ajattelen, toisinaan en. Kuljen mutten ylpeänä.

• Anonyymi

Mies rakas jos…❤️

• Anonyymi

Ei minulla ole mitään anteeksipyydettävää. Olen pahoitellut, kun on aihetta. Nyt ei ole.

• Anonyymi

Alkaako nimesi M kirjaimella?

• Anonyymi

joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo

Oikeest? Millä kirjaimella alkaa nimi keltä haluut pyytää anteeksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeest? Millä kirjaimella alkaa nimi keltä haluut pyytää anteeksi?

Heitä sinä se

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heitä sinä se

Jii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jii

En tunne ketää J kirjaimella alkavaa, ja mitään anteeksipyydettävää ei ole. T.M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jii

eri on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, sori. Aloituksessasi luki niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimesi ikäväsi henkilö nimi? Kertoisitko sinä tai muut kirjoittelit nyt vahvoja vinkkejä kaivatuistaan niin keskustelu säilyisi maltilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimesi ikäväsi henkilö nimi? Kertoisitko sinä tai muut kirjoittelit nyt vahvoja vinkkejä kaivatuistaan niin keskustelu säilyisi maltilla

Vinkki: alkaa myös M-kirjaimella.

• Anonyymi

Oletko mies vai nainen? En ainakaan pahastuisi jos mies pyytäisi anteeksi käytöstään minua kohtaan vaikka aikaa onkin mennyt, muistan kyllä aina vaikka pinnalla ei olisikaan.

• Anonyymi

Olen mies ja olen pyytänyt anteeksi käytöstäni kaipaamaltani K-naiselta jo useita kuukausia sitten. En kylläkään saanut minkäänlaista vastausta, hyväksyikö hän edes anteeksipyyntöäni. Liekö edes saanut lähettämääni asiaa koskevaa viestiä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen mies ja olen pyytänyt anteeksi käytöstäni kaipaamaltani K-naiselta jo useita kuukausia sitten. En kylläkään saanut minkäänlaista vastausta, hyväksyikö hän edes anteeksipyyntöäni. Liekö edes saanut lähettämääni asiaa koskevaa viestiä?

Kannattaa sit varmaan vaihtaa kanavaa

• Anonyymi

Kuule jatka vain elämää.On myöhäistä pyydellä anteeksi.Se juna meni jo.

• Anonyymi

Anteksi pynnöt on vain sana helinää,sama toistu aina. Kitti mulle riiti.Olen jo jatkanut itse elämää.

• Anonyymi

Katkera, lapsellinen, kyyninen setämies napisee. Pyh !!!

• Anonyymi

Mielestäni minulta ei tarvitse pyytää tässä tapauksessa mitään. Sanoin olevani vahva. Ymmärrän päätöksesi ja se on mulle ihan fine.🙏 itse asiassa annoit minulle juuri lisää sisäistä voimaa. Kiitos siitä!

• Anonyymi

Ei ole mitään anteeksipyydettävää, välillämme ollut sai käyttäytymään arvaamattomasti ja kohtuuttomasti. En tiedä oliko se mikä meidät erotti henkeä vai lihaa. On jotain vihjeitä. Kiellettyä, suljettua tai raolleen jätettyä. Paikalleen jäämisen hulluutta.

• Anonyymi

En todellakaan ollut.

• Anonyymi

Mitä anteeksipyyntö muuttaisi?

Aivan niin. Ei yhtään mitään.

.

• Anonyymi

Olisit miettiny tekojasi seurauksia ja puheitas ennen kun paskas päälleni nälvit. Anteeksi pyytäminen on aivan turhaa tässä asiassa. Näytit jo luontosi. Näkemiin ja hyvästi!

• Anonyymi

Peili

• Anonyymi

Et mies ollut mulle se vaan HÄN

• Anonyymi

En ajattele mutta kyllä täältä palstalta joku löytyy joka ajattelee asiaa. Jauha asiaa heidän kanssaan. Pärjäile!

• Anonyymi

Valehtelija
      Paskanpuhuja
      Pettri
      Pettäjä

Pidä pää kiinni

• Anonyymi

..toinen toista..

• Anonyymi

...
      Aloitekyvytön
      Saamäton
      Nahjusmainen
      Ujo Piimä ( helvetin pitkään hapan - tunut )

• Anonyymi

Niitä "mulle se" ihmisiä on tämä planeetta pullollaan, ihan joka lähtöön, mitä kukin ikinä omien tarpeidensa tyydyttämiseen tarvitsee... Kun aivokemiat tasaantuu ja psyyke palautuu niin uutta matoa vaan koukkuun. Tsemppiä!

• Anonyymi

Haloo. Siitä on jo 30 vuotta aikaa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Syöksit minut syvälle masennukseen

Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      273
      2500
    2. Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania

Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe007
      Sinkut
      345
      1624
    3. Entä jos me törmätään mies

Sattumalta joskus?
      Ikävä
      53
      1388
    4. Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...

Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion
      Viihde ja kulttuuri
      16
      1316
    5. Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä

No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1299
    6. PERUSSUOMALAISET HALPA-HALLILLA

On varmaa tietoa, että huomenna lauantaina on Haapaveden Halpa-Hallin edessä klo 10 alkaen tavattavissa perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaita läh
      Haapavesi
      299
      1176
    7. Neljä lasta! Minttu Murphy-Kaulanen rehellisenä uusperheestä Sampon kanssa: "Me ei olla pidetty..."

Lapset on lahja. Tsemppiä suurperhe-elämään Minttu ja Sampo! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/nelja-lasta-minttu-murphy-kaulanen-rehellisena-
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1058
    8. Martina ei viihdy kotona!

Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet
      Kotimaiset julkkisjuorut
      325
      1031
    9. Muistatko kun sähläsin

Edessäsi nainen? Hienomotoriikkakin sakkasi katseestasi ♥️
      Ikävä
      47
      839
    10. Mitä jos...

Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle? PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit
      Ikävä
      60
      824
    Aihe