Oletteko saaneet jo isoja laskuja

Anonyymi-ap

Minä en vielä vain 55o e

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tällä hetkellä kuukauden sähkölasku 80e.

    • Anonyymi

      Asut vatmaan jossain komeeossa kuin salkkarien miljonäärit

    • Anonyymi

      85 € jatkossa ja alvista muutama euro pois, aivan järjetöntä rahastusta.

    • Anonyymi

      No tuo 55 euroa on vähän mutta jos kirjoitat 550€ niin asia on aivan toisin.

    • Anonyymi

      en oo säästäny yhtään sähköä vaan käyttäny mielin määrin, kun on vielä 1.5 vuotta sähkösoppari voimassa 8,30 sent/kWh. Kauheeta vouhotusta tollasten asioitten kanssa kun se koskaa tällä hetkellä vaan pientä osaa ja niitä jotka on ollu tyhmiä, ettei yhtään keväällä ajatellu asiaa...

      • Anonyymi

        Kysymyksessä ei ole tyhmyys vaan se että monilla halpa määräaikainen sähkösopimus päättyy nyt kaikkein kalleimpaan hintaan. Kuinka itse menetelisit, jos halpa sopumuksesi päättyisi huomenna?


      • Anonyymi

        Et ole saanut 6kk sitten mistään tuolla hinnalla.


    • Anonyymi

      Kun kuuluu keskiluokkaan niin on varaa maksaa vaikka 16oo kk sähköstä

      Kokomus rules

    • Anonyymi

      Kallis sähkön hinta on työläisten ja alaluokaisten pienituloisten ongelma keskiluokan

      • Anonyymi

        Joten sillä ei oo väliä.... Sossu maksaa nekin korotukset sitten....


    • Anonyymi

      Minulla kuluu tällä hetkellä noin 1200kWh kuukaudessa 100m2 talossa. Sähkön hinta on siirtoineen noin 7 c/kWh eli noin 80 euroa kuussa. Jos maksaisin tämän päivän sopimushintaa eli esim. 40 c/kWh, niin kuukaudessa palaisi 500 euroa. Kunnon tammi/helmikuun pakkasilla kulutus nousee 2000kWh kuukaudessa ja silloin puhuttaisiin yli 1000 euron laskuista. Palkansaajana tuon kestäisi, mutta eläkeläisenä rahat olisivat pian loppu. Ensi vuodeksi on tilattu varmuuden vuoksi 10 heitto mottia puuta 700 euron hintaan ja tällä lämmitän sitten koko talven. Nykyinen sähkösopimus päättyy huhtikuussa -23.

    • Anonyymi

      Mikä tuo summa on?

    • Anonyymi

      Onko tuossa myös siirtomaksu?

    • Anonyymi

      Tehtiin 63 sentin soppari mielenrauhan takia. En halua maksaa mitään euron hintaa pörssisähköstä. Meni marraskuussa reilu 2000 kWh eli lasku toista tonnia euroina, mutta nauraa hihittelen pörssisähkön kanssa tappeleville. :D

      • Anonyymi

        Onko pitkäkin sopimus tuolla hinnalla ? Aika halpa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      82
      5949
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2546
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      2027
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      62
      1795
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1408
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1321
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1259
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe