Oletteko saaneet jo isoja laskuja

Anonyymi-ap

Minä en vielä vain 55o e

15

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tällä hetkellä kuukauden sähkölasku 80e.

• Anonyymi

Asut vatmaan jossain komeeossa kuin salkkarien miljonäärit

• Anonyymi

85 € jatkossa ja alvista muutama euro pois, aivan järjetöntä rahastusta.

• Anonyymi

No tuo 55 euroa on vähän mutta jos kirjoitat 550€ niin asia on aivan toisin.

• Anonyymi

en oo säästäny yhtään sähköä vaan käyttäny mielin määrin, kun on vielä 1.5 vuotta sähkösoppari voimassa 8,30 sent/kWh. Kauheeta vouhotusta tollasten asioitten kanssa kun se koskaa tällä hetkellä vaan pientä osaa ja niitä jotka on ollu tyhmiä, ettei yhtään keväällä ajatellu asiaa...

• Anonyymi

Kysymyksessä ei ole tyhmyys vaan se että monilla halpa määräaikainen sähkösopimus päättyy nyt kaikkein kalleimpaan hintaan. Kuinka itse menetelisit, jos halpa sopumuksesi päättyisi huomenna?

• Anonyymi

Et ole saanut 6kk sitten mistään tuolla hinnalla.

• Anonyymi

Kun kuuluu keskiluokkaan niin on varaa maksaa vaikka 16oo kk sähköstä

Kokomus rules

• Anonyymi

Kallis sähkön hinta on työläisten ja alaluokaisten pienituloisten ongelma keskiluokan

• Anonyymi

Joten sillä ei oo väliä.... Sossu maksaa nekin korotukset sitten....

• Anonyymi

Minulla kuluu tällä hetkellä noin 1200kWh kuukaudessa 100m2 talossa. Sähkön hinta on siirtoineen noin 7 c/kWh eli noin 80 euroa kuussa. Jos maksaisin tämän päivän sopimushintaa eli esim. 40 c/kWh, niin kuukaudessa palaisi 500 euroa. Kunnon tammi/helmikuun pakkasilla kulutus nousee 2000kWh kuukaudessa ja silloin puhuttaisiin yli 1000 euron laskuista. Palkansaajana tuon kestäisi, mutta eläkeläisenä rahat olisivat pian loppu. Ensi vuodeksi on tilattu varmuuden vuoksi 10 heitto mottia puuta 700 euron hintaan ja tällä lämmitän sitten koko talven. Nykyinen sähkösopimus päättyy huhtikuussa -23.

• Anonyymi

Mikä tuo summa on?

• Anonyymi

Onko tuossa myös siirtomaksu?

• Anonyymi

Tehtiin 63 sentin soppari mielenrauhan takia. En halua maksaa mitään euron hintaa pörssisähköstä. Meni marraskuussa reilu 2000 kWh eli lasku toista tonnia euroina, mutta nauraa hihittelen pörssisähkön kanssa tappeleville. :D

• Anonyymi

Onko pitkäkin sopimus tuolla hinnalla ? Aika halpa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe