Minä en vielä vain 55o e
Oletteko saaneet jo isoja laskuja
15
59
Vastaukset
- Anonyymi
Tällä hetkellä kuukauden sähkölasku 80e.
- Anonyymi
Asut vatmaan jossain komeeossa kuin salkkarien miljonäärit
- Anonyymi
85 € jatkossa ja alvista muutama euro pois, aivan järjetöntä rahastusta.
- Anonyymi
No tuo 55 euroa on vähän mutta jos kirjoitat 550€ niin asia on aivan toisin.
- Anonyymi
en oo säästäny yhtään sähköä vaan käyttäny mielin määrin, kun on vielä 1.5 vuotta sähkösoppari voimassa 8,30 sent/kWh. Kauheeta vouhotusta tollasten asioitten kanssa kun se koskaa tällä hetkellä vaan pientä osaa ja niitä jotka on ollu tyhmiä, ettei yhtään keväällä ajatellu asiaa...
- Anonyymi
Kysymyksessä ei ole tyhmyys vaan se että monilla halpa määräaikainen sähkösopimus päättyy nyt kaikkein kalleimpaan hintaan. Kuinka itse menetelisit, jos halpa sopumuksesi päättyisi huomenna?
- Anonyymi
Et ole saanut 6kk sitten mistään tuolla hinnalla.
- Anonyymi
Kun kuuluu keskiluokkaan niin on varaa maksaa vaikka 16oo kk sähköstä
Kokomus rules - Anonyymi
Kallis sähkön hinta on työläisten ja alaluokaisten pienituloisten ongelma keskiluokan
- Anonyymi
Joten sillä ei oo väliä.... Sossu maksaa nekin korotukset sitten....
- Anonyymi
Minulla kuluu tällä hetkellä noin 1200kWh kuukaudessa 100m2 talossa. Sähkön hinta on siirtoineen noin 7 c/kWh eli noin 80 euroa kuussa. Jos maksaisin tämän päivän sopimushintaa eli esim. 40 c/kWh, niin kuukaudessa palaisi 500 euroa. Kunnon tammi/helmikuun pakkasilla kulutus nousee 2000kWh kuukaudessa ja silloin puhuttaisiin yli 1000 euron laskuista. Palkansaajana tuon kestäisi, mutta eläkeläisenä rahat olisivat pian loppu. Ensi vuodeksi on tilattu varmuuden vuoksi 10 heitto mottia puuta 700 euron hintaan ja tällä lämmitän sitten koko talven. Nykyinen sähkösopimus päättyy huhtikuussa -23.
- Anonyymi
Mikä tuo summa on?
- Anonyymi
Onko tuossa myös siirtomaksu?
- Anonyymi
Tehtiin 63 sentin soppari mielenrauhan takia. En halua maksaa mitään euron hintaa pörssisähköstä. Meni marraskuussa reilu 2000 kWh eli lasku toista tonnia euroina, mutta nauraa hihittelen pörssisähkön kanssa tappeleville. :D
- Anonyymi
Onko pitkäkin sopimus tuolla hinnalla ? Aika halpa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569