Vanhempi alistuva nainen - vakkarikoulutettavaksi

Vanhemman alistuvan naisen kouluttaminen on todella koukuttavaa, kiihottavaa, luonnollista. Tuollainen oikeissa käsissä nöyräksi muuttuva 50+ nainen on seksikkäintä mitä tiedän, melkeinpä kaikkeen suostuvainen ja erittäin miellyttämisenhaluinen. Peppuseksi on enemmän kuin hyväksyttävää, naisen sitä jopa anellen. Vieraita saa ottaa mukaan, niin miehiä kuin naisia. Tällainen ihanan rietas vanhempi narttu olisi hakusessa, vakituisempaan sessiosuhteeseen.

Mikäli pks asusteleva narttu luet tämän postauksen, tulehan juttelemaan treffien puolella. Löydät nimimerkilläni

T: Dom 40+ pks

Ps. En jaa tässä yhteystietojani, joten mikäli niitä tänne ilmestyy on niiden taustalla joku muu henkilö.

5

124

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja onhan se vaan kaunista ottaa reisien päälle mahalteen makaamaan tuollainen vanhempi narttu, silitellä peppua, torua ja antaa kämmenestä tai vyöstä perseelle. Voi sitä kiitollisuuden määrää…

• Anonyymi

Salasuhde tällaiseen voisi käydä noin 2-3 kertaa kuukaudessa toteutettavaksi.
        En tosin asu pk:seudulla mutta töiden puolesta siellä usein öitäkin.
        Olen 154.63.54v D85
        Rva54

• Anonyymi kirjoitti:

Salasuhde tällaiseen voisi käydä noin 2-3 kertaa kuukaudessa toteutettavaksi.
        En tosin asu pk:seudulla mutta töiden puolesta siellä usein öitäkin.
        Olen 154.63.54v D85
        Rva54

Päivää Rva54, kuulostat juurikin sellaiselle jota haen ja 2-3krt / kk käy varsin mainiosti. Mikäli kiinnostaa tutustua, niin tällä nimimerkillä olen treffien puolella.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

😋 ­­­N­y­­m­­­f­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17655724I

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Ihanan suloista kun kirjoitat suoraan🤗 Rva 50

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä oli suurin

Ongelma välillämme?
      Ikävä
      102
      923
    2. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      104
      904
    3. Rakastamisesi tarkoitus

Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki
      Ikävä
      52
      671
    4. Tämä meidän välinen tilanne

Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen
      Ikävä
      34
      639
    5. Mitä Kärnässä tapahtui?

Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.
      Lappajärvi
      5
      531
    6. Kohtalo antoi

sinulle vielä mahdollisuuden valita oikein. Et siihen tarttunut.
      Ikävä
      46
      525
    7. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      42
      485
    8. Miten tästä pääsee

Ikinä ylitse?
      Ikävä
      54
      478
    9. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      45
      457
    10. Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä

Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle
      Ikävä
      17
      456
    Aihe