Aakkosten 10. Mies

Olisi ollut ihanata vielä kerran ajan kanssa ja ehkä sitä savujuomaa hiukan maistaen.
Itselläni olen meidät pitänyt, sinut rinnassani piilossa, sydämessäni syvällä.
Ehkä toisessa elämässä toisessa ulottuvuudessa paremmin.
Perässäsi olisin kulkenut maailman ääriin
😘😘❤ Toivoa Täynnä olin
7202
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

Aakkosten 19. Nainen

Niinpä! Ei tullut sitä yhtäkään kertaa... koskaan? Jäit mieleen ja sydämeen pysyvästi kuitenkin.

Aika parantaa tai ainakin lieventää ikävää. Mutta miksi piti näin käydä?

T. 🤗😘💘

Äänestä

Nythän sen vasta ymmärsin, olit aakkosten 13., mut jätit ikävään ikuiseen.
Itse olisin ollut antamaan kaiken itsestäni, se ei sinulle riittänyt❤️

Äänestä

Aika jänmä, me oltiin 10 ja 20

Äänestä
  • Jännä

Äänestä

8 ja 13 tapasivat elämän myrskyissä, kertoivat asioita toisilleen, kerran yhdessä tapasivat 8 pyynnöstä. 8 kysyi 13:sta kysymyksen, mihin 13 vastasi ei vielä. 8 hiljeni, muuttui. 8 lupasi joskus kahville, ei toteutunut.
8 ei lopulta välittänyt,
13 pelkäsi,
8 ystävyyttä halusi,
13 paljon enemmän.

Äänestä

Koittaa väliaika tässä kaikkien nähdessä ja toinen on ylpeämpi toistaan.

Äänestä
  • En halua väliaikaa, enkä muutosta.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Olisi ollut ihanata vielä kerran ajan kanssa ja ehkä sitä savujuomaa hiukan maistaen.
Itselläni olen meidät pitänyt, sinut rinnassani piilossa, sydämessäni syvällä.
Ehkä toisessa elämässä toisessa ulottuvuudessa paremmin.
Perässäsi olisin kulkenut maailman ääriin
😘😘❤ Toivoa Täynnä olin

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu