Olisi ollut ihanata vielä kerran ajan kanssa ja ehkä sitä savujuomaa hiukan maistaen.
Itselläni olen meidät pitänyt, sinut rinnassani piilossa, sydämessäni syvällä.
Ehkä toisessa elämässä toisessa ulottuvuudessa paremmin.
Perässäsi olisin kulkenut maailman ääriin
😘😘❤ Toivoa Täynnä olin
Aakkosten 10. Mies
7
201
Vastaukset
- Anonyymi
Aakkosten 19. Nainen
Niinpä! Ei tullut sitä yhtäkään kertaa... koskaan? Jäit mieleen ja sydämeen pysyvästi kuitenkin.
Aika parantaa tai ainakin lieventää ikävää. Mutta miksi piti näin käydä?
T. 🤗😘💘 - Anonyymi
Nythän sen vasta ymmärsin, olit aakkosten 13., mut jätit ikävään ikuiseen.
Itse olisin ollut antamaan kaiken itsestäni, se ei sinulle riittänyt❤️ - Anonyymi
Aika jänmä, me oltiin 10 ja 20
- Anonyymi
Jännä
- Anonyymi
8 ja 13 tapasivat elämän myrskyissä, kertoivat asioita toisilleen, kerran yhdessä tapasivat 8 pyynnöstä. 8 kysyi 13:sta kysymyksen, mihin 13 vastasi ei vielä. 8 hiljeni, muuttui. 8 lupasi joskus kahville, ei toteutunut.
8 ei lopulta välittänyt,
13 pelkäsi,
8 ystävyyttä halusi,
13 paljon enemmän. - Anonyymi
Koittaa väliaika tässä kaikkien nähdessä ja toinen on ylpeämpi toistaan.
- Anonyymi
En halua väliaikaa, enkä muutosta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221133
- 117995
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa222610- 49559
- 40559
- 25525