Menemään pieleen se on varma taas pettymys. Siis maan alle. Öitä.
Huominen päivä tulee
12
56
Vastaukset
- Anonyymi
Kohti uusia pettymyksiä. Öitä.
On varmasti, kun ei saa edes unta. öitä.
- Anonyymi
Miksi etukäteen jo suret?
- Anonyymi
Launtaita kaipaavat mm.varmaan juuri nyt nukuvat? Kun yö on mennyt unettomana kaivaten jotain henkilöä ymärtämättä hukkaa elämän terveyden kaipauksella, ja väärillä elin tavoilla.Kaipauksen,ikävän avuksin kun tarvitsevat tupakkaa,kenties kaljaa viiniä ja yö syömistä.Varmasti ne yksin jo aiheuttaa unettomuutta.Kun ette jotain kaivattua saa,miksi ette itse sitä tajua? Kaivatunne on jatkanut matkaa.ei palaa elämänne enää koskaan.
- Anonyymi
Miksi jotkut ei tajua, ettei puheilla päätä käännetä. Siihen tarvitaan 1000 kV suoraan aivoihin ja uusi ohjelmointi, jossa unohtuu sinun puheesikin :)
PalstaRinssi kirjoitti:
Näinhän se on. Menee ensi vuosikin täällä harhoissa, jos ei lopeta.
Ei kannata rakastua enää koskaan.
- Anonyymi
Tämän päivän aamu oli jo pettymys, kun näki ns. liikaa.
- Anonyymi
Mitä järkyttävää materiaalia sää näit- screenshotteja keskustelupalstalta vai?
- Anonyymi
Öitä😴
- Anonyymi
Öisin kannattaa yrittää lavastaa parastaan
- Anonyymi
Pessimisti ei pety
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833546
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)803226Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683062On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702720Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442222- 651802
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,261761- 351735
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181699- 601658