Menemään pieleen se on varma taas pettymys. Siis maan alle. Öitä.
Huominen päivä tulee
12
94
Vastaukset
- Anonyymi
Kohti uusia pettymyksiä. Öitä.
On varmasti, kun ei saa edes unta. öitä.
- Anonyymi
Miksi etukäteen jo suret?
- Anonyymi
Launtaita kaipaavat mm.varmaan juuri nyt nukuvat? Kun yö on mennyt unettomana kaivaten jotain henkilöä ymärtämättä hukkaa elämän terveyden kaipauksella, ja väärillä elin tavoilla.Kaipauksen,ikävän avuksin kun tarvitsevat tupakkaa,kenties kaljaa viiniä ja yö syömistä.Varmasti ne yksin jo aiheuttaa unettomuutta.Kun ette jotain kaivattua saa,miksi ette itse sitä tajua? Kaivatunne on jatkanut matkaa.ei palaa elämänne enää koskaan.
- Anonyymi
Miksi jotkut ei tajua, ettei puheilla päätä käännetä. Siihen tarvitaan 1000 kV suoraan aivoihin ja uusi ohjelmointi, jossa unohtuu sinun puheesikin :)
PalstaRinssi kirjoitti:
Näinhän se on. Menee ensi vuosikin täällä harhoissa, jos ei lopeta.
Ei kannata rakastua enää koskaan.
- Anonyymi
Tämän päivän aamu oli jo pettymys, kun näki ns. liikaa.
- Anonyymi
Mitä järkyttävää materiaalia sää näit- screenshotteja keskustelupalstalta vai?
- Anonyymi
Öitä😴
- Anonyymi
Öisin kannattaa yrittää lavastaa parastaan
- Anonyymi
Pessimisti ei pety
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301896
- 1211375
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401150Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni591061- 491049
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2801046- 1361024
Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet86857Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58819Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77816