Rakkaus kaiken voittaa. Uskotko?
Hyvää yötä ja kauniita unia!
24
<50
Vastaukset
Ei sitä ole minulle tässä elämässä. Öitä.
- Anonyymi
Älä sano. Yhtä hyvin sinulle, kuin kelle tahansa muullekin. ❤️👍
Anonyymi kirjoitti:
Älä sano. Yhtä hyvin sinulle, kuin kelle tahansa muullekin. ❤️👍
Niin sitä voisi luulla. Ei vaan ole näkynyt. Eikä tule näkymäänkään. Itken itseni uneen.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niin sitä voisi luulla. Ei vaan ole näkynyt. Eikä tule näkymäänkään. Itken itseni uneen.
Et ole ainoa, joka näin kokee. Mietin itse, että on etuoikeus rakastaa toista ihmistä. Vaikka sitä ei voisi hänelle suoraan osoittaa, on se silti olemassa.
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ainoa, joka näin kokee. Mietin itse, että on etuoikeus rakastaa toista ihmistä. Vaikka sitä ei voisi hänelle suoraan osoittaa, on se silti olemassa.
Ei sitä jaksa, kun ei saa vastarakkautta. Satuttaa vaan itseään joka päivä. Tekee mieli lakata olemasta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ei sitä jaksa, kun ei saa vastarakkautta. Satuttaa vaan itseään joka päivä. Tekee mieli lakata olemasta.
Sun täytyy opetella rakastamaan itseäsi.
Anonyymi kirjoitti:
Sun täytyy opetella rakastamaan itseäsi.
No sehän auttaa hirveästi. Ei kiinnosta enää elää.
- Anonyymi
Sun pitää vain kohdata täsmälleen samanlainen kuin itse olet niin ehkä osaatte arvostaa toinen toisianne
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se on hyvä jos osaat itkeä itsesi uneen
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mikä sua sit estää jos mieli halu päättää päivänsä on noin kova mä olen kerran kokeillut piti olla melkolailla varma tapa kun hyppäsi pää edellä asfalttiin että ois pitäny henki lähteä mu ei tullu kun pitkä sairasloma tuolloin kolmen kuukauden sairaalassa olo lievä vasemman puolen halvaus ja keuhkokuume sairaalassa ollessa
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Nii ja humalatila helpotti siihen ettei tuntenut sitä kipua se kun oli vielä tuolloin alta parikymppisenä se mitä pelkäs se kipu mu siihenkin olen näi vanhemmiten tottunu sanontana tarpeeks kun sattuu niin siihenkin tottuu
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
No sehän auttaa hirveästi. Ei kiinnosta enää elää.
Se ny on sama mitä sulle sanoo kun et osaa muuta tehdä kai kun yrittää kerätä niitä säälipisteitä ehkä käy hyvin ja löydät uuden elättäjän jos joku vai sua mahdollisestikin jaksaa
- Anonyymi
UskoN MeihiN VieläÄ MieS
- Anonyymi
Se on kiva ettet ole uskoasi kadottanut
- Anonyymi
Kyllä se lopulta kun vain kumpikin uskaltaa rakastaa toinen toistaan
- Anonyymi
Jos se on se opinläksy täällä, opetella rakastamaan?
- Anonyymi
Rakkaus on suurin kaikesta. Se rakastaa. Ei kysele
- Anonyymi
Laiffia 🤡
- Anonyymi
Uskon, että valo voittaa kyllä pimeyden. Pimeydellä on rankka rankka yö takana
- Anonyymi
Näin minäkin uskon. Vaikka välillä näyttää huonolta, niin uskon siihen että valo voittaa lopulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin minäkin uskon. Vaikka välillä näyttää huonolta, niin uskon siihen että valo voittaa lopulta.
Huonolta ja/tai mahdottomalta on varmaan tarkoituskin saada näyttämään.
- Anonyymi
Voittaako rakkaus kaikki esteetkin 🤔? Välimatkan, ajan, sen että toinen on tahollaan naimisissa? Pahoin pelkään että ei.
- Anonyymi
Uskon, että rakkaus voittaa kaiken mutta rohkeutta se vaatii molemmilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372475Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062191Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771366