Hyvää yötä ja kauniita unia!

Anonyymi-ap

Rakkaus kaiken voittaa. Uskotko?

24

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sitä ole minulle tässä elämässä. Öitä.

      • Anonyymi

        Älä sano. Yhtä hyvin sinulle, kuin kelle tahansa muullekin. ❤️👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä sano. Yhtä hyvin sinulle, kuin kelle tahansa muullekin. ❤️👍

        Niin sitä voisi luulla. Ei vaan ole näkynyt. Eikä tule näkymäänkään. Itken itseni uneen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin sitä voisi luulla. Ei vaan ole näkynyt. Eikä tule näkymäänkään. Itken itseni uneen.

        Et ole ainoa, joka näin kokee. Mietin itse, että on etuoikeus rakastaa toista ihmistä. Vaikka sitä ei voisi hänelle suoraan osoittaa, on se silti olemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ainoa, joka näin kokee. Mietin itse, että on etuoikeus rakastaa toista ihmistä. Vaikka sitä ei voisi hänelle suoraan osoittaa, on se silti olemassa.

        Ei sitä jaksa, kun ei saa vastarakkautta. Satuttaa vaan itseään joka päivä. Tekee mieli lakata olemasta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei sitä jaksa, kun ei saa vastarakkautta. Satuttaa vaan itseään joka päivä. Tekee mieli lakata olemasta.

        Sun täytyy opetella rakastamaan itseäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun täytyy opetella rakastamaan itseäsi.

        No sehän auttaa hirveästi. Ei kiinnosta enää elää.


      • Anonyymi

        Sun pitää vain kohdata täsmälleen samanlainen kuin itse olet niin ehkä osaatte arvostaa toinen toisianne


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin sitä voisi luulla. Ei vaan ole näkynyt. Eikä tule näkymäänkään. Itken itseni uneen.

        Se on hyvä jos osaat itkeä itsesi uneen


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei sitä jaksa, kun ei saa vastarakkautta. Satuttaa vaan itseään joka päivä. Tekee mieli lakata olemasta.

        Mikä sua sit estää jos mieli halu päättää päivänsä on noin kova mä olen kerran kokeillut piti olla melkolailla varma tapa kun hyppäsi pää edellä asfalttiin että ois pitäny henki lähteä mu ei tullu kun pitkä sairasloma tuolloin kolmen kuukauden sairaalassa olo lievä vasemman puolen halvaus ja keuhkokuume sairaalassa ollessa


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei sitä jaksa, kun ei saa vastarakkautta. Satuttaa vaan itseään joka päivä. Tekee mieli lakata olemasta.

        Nii ja humalatila helpotti siihen ettei tuntenut sitä kipua se kun oli vielä tuolloin alta parikymppisenä se mitä pelkäs se kipu mu siihenkin olen näi vanhemmiten tottunu sanontana tarpeeks kun sattuu niin siihenkin tottuu


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No sehän auttaa hirveästi. Ei kiinnosta enää elää.

        Se ny on sama mitä sulle sanoo kun et osaa muuta tehdä kai kun yrittää kerätä niitä säälipisteitä ehkä käy hyvin ja löydät uuden elättäjän jos joku vai sua mahdollisestikin jaksaa


    • Anonyymi

      UskoN MeihiN VieläÄ MieS

      • Anonyymi

        Se on kiva ettet ole uskoasi kadottanut


    • Anonyymi

      Kyllä se lopulta kun vain kumpikin uskaltaa rakastaa toinen toistaan

      • Anonyymi

        Jos se on se opinläksy täällä, opetella rakastamaan?


    • Anonyymi

      Rakkaus on suurin kaikesta. Se rakastaa. Ei kysele

    • Anonyymi

      Laiffia 🤡

    • Anonyymi

      Uskon, että valo voittaa kyllä pimeyden. Pimeydellä on rankka rankka yö takana

      • Anonyymi

        Näin minäkin uskon. Vaikka välillä näyttää huonolta, niin uskon siihen että valo voittaa lopulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin minäkin uskon. Vaikka välillä näyttää huonolta, niin uskon siihen että valo voittaa lopulta.

        Huonolta ja/tai mahdottomalta on varmaan tarkoituskin saada näyttämään.


    • Anonyymi

      Voittaako rakkaus kaikki esteetkin 🤔? Välimatkan, ajan, sen että toinen on tahollaan naimisissa? Pahoin pelkään että ei.

    • Anonyymi

      Uskon, että rakkaus voittaa kaiken mutta rohkeutta se vaatii molemmilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe