Hyvää yötä ja kauniita unia!

Anonyymi-ap

Rakkaus kaiken voittaa. Uskotko?

24

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sitä ole minulle tässä elämässä. Öitä.

• Anonyymi

Älä sano. Yhtä hyvin sinulle, kuin kelle tahansa muullekin. ❤️👍

• Anonyymi kirjoitti:

Älä sano. Yhtä hyvin sinulle, kuin kelle tahansa muullekin. ❤️👍

Niin sitä voisi luulla. Ei vaan ole näkynyt. Eikä tule näkymäänkään. Itken itseni uneen.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Niin sitä voisi luulla. Ei vaan ole näkynyt. Eikä tule näkymäänkään. Itken itseni uneen.

Et ole ainoa, joka näin kokee. Mietin itse, että on etuoikeus rakastaa toista ihmistä. Vaikka sitä ei voisi hänelle suoraan osoittaa, on se silti olemassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Et ole ainoa, joka näin kokee. Mietin itse, että on etuoikeus rakastaa toista ihmistä. Vaikka sitä ei voisi hänelle suoraan osoittaa, on se silti olemassa.

Ei sitä jaksa, kun ei saa vastarakkautta. Satuttaa vaan itseään joka päivä. Tekee mieli lakata olemasta.

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Ei sitä jaksa, kun ei saa vastarakkautta. Satuttaa vaan itseään joka päivä. Tekee mieli lakata olemasta.

Sun täytyy opetella rakastamaan itseäsi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sun täytyy opetella rakastamaan itseäsi.

No sehän auttaa hirveästi. Ei kiinnosta enää elää.

• Anonyymi

Sun pitää vain kohdata täsmälleen samanlainen kuin itse olet niin ehkä osaatte arvostaa toinen toisianne

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Se on hyvä jos osaat itkeä itsesi uneen

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Mikä sua sit estää jos mieli halu päättää päivänsä on noin kova mä olen kerran kokeillut piti olla melkolailla varma tapa kun hyppäsi pää edellä asfalttiin että ois pitäny henki lähteä mu ei tullu kun pitkä sairasloma tuolloin kolmen kuukauden sairaalassa olo lievä vasemman puolen halvaus ja keuhkokuume sairaalassa ollessa

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

Nii ja humalatila helpotti siihen ettei tuntenut sitä kipua se kun oli vielä tuolloin alta parikymppisenä se mitä pelkäs se kipu mu siihenkin olen näi vanhemmiten tottunu sanontana tarpeeks kun sattuu niin siihenkin tottuu

• Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

No sehän auttaa hirveästi. Ei kiinnosta enää elää.

Se ny on sama mitä sulle sanoo kun et osaa muuta tehdä kai kun yrittää kerätä niitä säälipisteitä ehkä käy hyvin ja löydät uuden elättäjän jos joku vai sua mahdollisestikin jaksaa

• Anonyymi

UskoN MeihiN VieläÄ MieS

• Anonyymi

Se on kiva ettet ole uskoasi kadottanut

• Anonyymi

Kyllä se lopulta kun vain kumpikin uskaltaa rakastaa toinen toistaan

• Anonyymi

Jos se on se opinläksy täällä, opetella rakastamaan?

• Anonyymi

Rakkaus on suurin kaikesta. Se rakastaa. Ei kysele

• Anonyymi

Laiffia 🤡

• Anonyymi

Uskon, että valo voittaa kyllä pimeyden. Pimeydellä on rankka rankka yö takana

• Anonyymi

Näin minäkin uskon. Vaikka välillä näyttää huonolta, niin uskon siihen että valo voittaa lopulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin minäkin uskon. Vaikka välillä näyttää huonolta, niin uskon siihen että valo voittaa lopulta.

Huonolta ja/tai mahdottomalta on varmaan tarkoituskin saada näyttämään.

• Anonyymi

Voittaako rakkaus kaikki esteetkin 🤔? Välimatkan, ajan, sen että toinen on tahollaan naimisissa? Pahoin pelkään että ei.

• Anonyymi

Uskon, että rakkaus voittaa kaiken mutta rohkeutta se vaatii molemmilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4332
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      44
      2721
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2481
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2258
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1947
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      32
      1945
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      211
      1642
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79