Joku kehtasi eilen taas liiätellä autollaan! Aika epäkunnioittavaa.
Tahditonta käytöstä
6
326
Vastaukset
- Anonyymi
Loimaalla muisteltiin perjantaina viikko sitten kuollutta nuortaparia. Kymmenet autot ajoivat kunniakierrosta menehtyneiden nuorten muistoksi.IS. Juu perkele kun nuoret ihmiset on dorkia ja sitten vielä kunnioitellaan niitä!
- Anonyymi
Mahtaako hurjastelu silti tähän loppua. Toria ympäri ajavasta hurjastelijoista on kirjoitettu monet kerrat, soitettu poliisille kun, mikään ei auta.
Ja tekeekö poliisi yleensä mitään jos ilmoitat jonkun rekisterin ja et auto menee ylinopeutta
Samoin kuin se mopokuski joka kaahaa Prisman pihalla ja autojen välissä- Anonyymi
Loppuuhan sen. Jos nuori ei itse tajua, niin tuollaisen tapahtuman jälkeen vanhemmat sanoo, että et kai sä enää kehtaa hurjastella, kun tapahtui mitä tapahtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuuhan sen. Jos nuori ei itse tajua, niin tuollaisen tapahtuman jälkeen vanhemmat sanoo, että et kai sä enää kehtaa hurjastella, kun tapahtui mitä tapahtui.
Älä unta näe! Vähän aikaa on hiljaisempaa, mutta sitten ollaan niinku ei mitään olis tapahtunut, näin se vaan aina menee... Olihan tämäkin kuski saanut kai useamman sakon eikä mikään muuttunut. Läheskään kaikki vanhemmat ei myöskään ole tuollaisia. Näyttää siltä, että yhä harvempi, kun katsoo mihin suuntaan touhu on mennyt tässä maassa, tosin iso osa on maahanmuuttajia - kiitos paljon punavihervasurit!!!
lajijasuris
- Anonyymi
Niinpä.jotain vielä pahempaa tapahtuu ennenkuin mikään muuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2091628Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1401394- 541133
- 721005
- 541005
- 106922
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52903Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82830
- 31764