Joku kehtasi eilen taas liiätellä autollaan! Aika epäkunnioittavaa.
Tahditonta käytöstä
6
305
Vastaukset
- Anonyymi
Loimaalla muisteltiin perjantaina viikko sitten kuollutta nuortaparia. Kymmenet autot ajoivat kunniakierrosta menehtyneiden nuorten muistoksi.IS. Juu perkele kun nuoret ihmiset on dorkia ja sitten vielä kunnioitellaan niitä!
- Anonyymi
Mahtaako hurjastelu silti tähän loppua. Toria ympäri ajavasta hurjastelijoista on kirjoitettu monet kerrat, soitettu poliisille kun, mikään ei auta.
Ja tekeekö poliisi yleensä mitään jos ilmoitat jonkun rekisterin ja et auto menee ylinopeutta
Samoin kuin se mopokuski joka kaahaa Prisman pihalla ja autojen välissä- Anonyymi
Loppuuhan sen. Jos nuori ei itse tajua, niin tuollaisen tapahtuman jälkeen vanhemmat sanoo, että et kai sä enää kehtaa hurjastella, kun tapahtui mitä tapahtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loppuuhan sen. Jos nuori ei itse tajua, niin tuollaisen tapahtuman jälkeen vanhemmat sanoo, että et kai sä enää kehtaa hurjastella, kun tapahtui mitä tapahtui.
Älä unta näe! Vähän aikaa on hiljaisempaa, mutta sitten ollaan niinku ei mitään olis tapahtunut, näin se vaan aina menee... Olihan tämäkin kuski saanut kai useamman sakon eikä mikään muuttunut. Läheskään kaikki vanhemmat ei myöskään ole tuollaisia. Näyttää siltä, että yhä harvempi, kun katsoo mihin suuntaan touhu on mennyt tässä maassa, tosin iso osa on maahanmuuttajia - kiitos paljon punavihervasurit!!!
lajijasuris
- Anonyymi
Niinpä.jotain vielä pahempaa tapahtuu ennenkuin mikään muuttuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034583Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743851352- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10847