Satakunnan Palvelutaksista

Anonyymi-ap

Moni on ihmetellyt Satakunnan Palvelutaksin tyyliä. Kuski ajaa kännykkä korvalla, yhdellä kädellä, mutkikkaita liukkaita teitä, klo 16-17 hämärässäkin.

Puhelut voivat kestää kymmeniä minuutteja. Niiden aikana voidaan ajaa kaupan pihan läpi, ottaa jopa ihmisiä kyytiin jne. Haluamattaankin, matkarauhaa haluavat, maksaneet asiakkaat, usein kuulevat ne pienessä bussissa. Ja kyse tuntuu olevan vain lörpöttelystä ja tirskumisesta.

Esimerkiksi koko matka Raumalta Harjavaltaan kestää vain noin tunnin.
Ennen sitä, sekä sen jälkeen, olisi pari tuntia vapaata aikaa, jolloin voisi soitella turvallisesti ja lakeja noudattaen, monesti aika vanhoja asiakkaita kunnioittaen.

Normaali Suomalainen Mieshän ei tunnetusti pölpötä edes viikossa noin paljoa jossain puhelimessa. Onkohan siellä toisessa päässä poikakaveri, jonka kanssa täytyy seurustella...

5

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä ,ja ajaa pipo päässä ja muutenkin siisti kuljettajan vaatetus .
      Ei muuta kun ilmoitus tuon palvelun ostajalle .
      Onkohan autossa muuten alkolukko ?

• Anonyymi

Vaatetushan tulee työnantajan puolelta ja kyllä autoissa on alkolukot.. ihan toimivat sellaiset.

Olisi mielestäni kohteliasta antaa palaute suoraan kyseiselle henkilölle eikä täällä huudella.

Olen itsekkin muutaman matkan tuolla linjalla tehnyt ja minua ei ole häirinnyt kuljettaja millään muotoa ,mutta hyvin vahva miesten tuoksu on tuonkin edestä häirinnyt kun henki meinaa loppua.

• Anonyymi

Kyllä suunnattomasti ottaa henkeen tuo mieletön dödön tyoksu, ehkäpä vähempikin riittäisi. Lisäksi herättää kummastusta ja ärsytystä matkustaja, joka aina Kiukaisten Seolle tullessa painaa pysäkkinappia, vaikka varmasti jokainen linjaa ajanut kuljettaja tietää missä kyseinen matkustaja jää pois. Lieneekö aloittaja juuri tämä voimakkaasti tuoksuva pysäkkinappiaddikti..... Pipoasiasta sen verran, että ilmeisesti työnantaja on tarkoittanut päähineen töissä pidettäväksi, koska on painattanut firman nimen pipoon. Onhan tuo pipo huomattavasti paremman näköinen kuin Satakunnan Liikenteellä 2000- luvulla olleet kurttuiset lippalakit työpäähineenä, näkikö kukaan niitä..... Hyvä palvelu on ollut kautta aikojen Palvelutaksilla, kiitos ja hyvää jatkoa.

• Anonyymi

Ei taida aloittajalle kuulua kenenkään seksuaalinen suuntautuminen vai hiertääkö peräkammarinpoikaa ku on jäänyt kaikesta kivasta paitsi.

• Anonyymi

Harjavallan taksit on hitaampia kuin Porista tilatut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      56
      6519
    2. Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa

Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on
      Maailman menoa
      338
      3599
    3. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      1983
    4. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      133
      1802
    5. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      73
      1733
    6. Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.

Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i
      Sinkut
      137
      1284
    7. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      289
      1252
    8. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
      Ikävä
      82
      905
    9. Mitähän tässä kävikään

Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?
      Ikävä
      111
      863
    10. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
      Ikävä
      95
      852
    Aihe