tuossa oon suunnitellut vanhaan sahaani tehomäntää tai ns.läpihönkivää mäntää kun on rautarunkoinen eli kestää lisääntyneet tehot.
auttaako tuo esim jos on kampikammiovetoinen eli läpillä varustettu saha paljonkin tehoon?
nyt jos aukot on portattu maxi kokoon ja pytty laskettu silleen että squish on 0.5mm niin sehän tarkoittaa jo nyt uli 30% tehonlisäystä niin tuolla männällä saa seoksen suoraan aukkoihin.
kokemuksia ?
läpihönkivä mäntä
8
156
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihda rautarunko alumiinirunkoon niin saat 20%lisää jerkkua. Läpihönkivällä männällä ja finkerporteilla saat vielä toiset 20% lisää. Titaanisella pyramidiläpällä vielä 20% lisää. Kiertää kuin savanninaali!
- Anonyymi
kyllähän tuon pitäisi auttaa ja jos vielä metallilohkolla niin hyvä!
muovisella sahalla en tekisi tuota kun hajoo.
laitat sylinterin ja männän aukot vaan läpipuhaltamaan virtauksien kohdilta niin monta mutkaa suoristuu ja tehot tietenkin lisääntyy.
tuo läppäventtiili tuo muuten muikean väännön vs mäntäohjattu.- Anonyymi
Erehdyin ostamaan tuollaisen muovihäkkyrän. Toimi talvella, mutta kun kesällä sahasin muoviosa lämpeni vituralle ja lopetti toiminnan koko saha !!
- Anonyymi
laiton kiihdytyspumpullisen kosarin ei pumpullisen tilalle niin tuli ihan eri vehje!
jos ottas puol kiilaa syttyä aiemmalle vielä ja laskis tuon pytyn niin uskon että puru lentää kuin kurbisiiliä syöneellä ukolla- Anonyymi
Laita läpihönkivää stouta tankkiin. Eikä mitään valvolinia vaan chemmpioilia!
- Anonyymi
mulla pienkorjaamossa sanottiin että mul on ohipuhaltava mäntä sahassa.
- Anonyymi
Mulle opettaja sanoi koulussa että sulla on ohipuhaltava mäntä päässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle opettaja sanoi koulussa että sulla on ohipuhaltava mäntä päässä.
Voi olla vähän väljäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712340En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831021Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n571010- 108980
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67746- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694