..kun en näytä enää parikymppiseltä, ikä tekee tehtävänsä, vaikka kuinka taistelee...
Järkytyitkö mies
36
<50
Vastaukset
Harva viiskymppinen enää parikymppiseltä näyttää.
- Anonyymi
Eipä kukaan näytä vaik mikkä temput tekis et näyttäs...
- Anonyymi
Ihanasti ajateltu. Kannattaa siis hyväksyä myös ne itsensä ikäiset daamit😘 vaikka ne nuoremmat kiinnostaa aina..
Anonyymi kirjoitti:
Ihanasti ajateltu. Kannattaa siis hyväksyä myös ne itsensä ikäiset daamit😘 vaikka ne nuoremmat kiinnostaa aina..
Ei ne kiinnosta. Nuoret ovat nättejä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En syty vanhoista akoista.
Paljo nuorempi pitää olla et kiinnostaa siis ..
Anonyymi kirjoitti:
Paljo nuorempi pitää olla et kiinnostaa siis ..
Ainakin nätti hoikka ja 5-10 vuotta nuorempi. Mielellään enemmän. Liikunnallinen. Ei sohvaperuna. Minkä sille voi että nuoremmat viehättää??????? Pitää varmaan repiä oma pää irti.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Ainakin nätti hoikka ja 5-10 vuotta nuorempi. Mielellään enemmän. Liikunnallinen. Ei sohvaperuna. Minkä sille voi että nuoremmat viehättää??????? Pitää varmaan repiä oma pää irti.
Ei paljoo nuorempi kummiska.Ihastutko ulkonäköön sitte kun sulla noi kriteerit tuommoiset..
Anonyymi kirjoitti:
Ei paljoo nuorempi kummiska.Ihastutko ulkonäköön sitte kun sulla noi kriteerit tuommoiset..
Kyllä ulkonäöllä on paljon merkitystä minulle. On aina ollut. Turha minun on sitäkään kieltää.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kyllä ulkonäöllä on paljon merkitystä minulle. On aina ollut. Turha minun on sitäkään kieltää.
Saanko arvata et oot noin, viiskymppinen vähä alle siis..
Anonyymi kirjoitti:
Saanko arvata et oot noin, viiskymppinen vähä alle siis..
Sitäkin kysytään jatkuvasti uudelleen. Inko sillä suurtakin väliä? Olen 45-50v
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Joo ei sillä merkitystä ookka.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Rinssi se nuorenee vastaus vastaukselta! 😂
Anonyymi kirjoitti:
Rinssi se nuorenee vastaus vastaukselta! 😂
Minä olen fyysisesti ja henkisesti ihan 30-40 tasolla. Revi siitä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Minä olen fyysisesti ja henkisesti ihan 30-40 tasolla. Revi siitä.
Joo, mutta etpä silti ole kuitenkaan vaan juurikin se 45-50
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta etpä silti ole kuitenkaan vaan juurikin se 45-50
Et tiedä minusta mitään.
- Anonyymi
En. Vaimoni on myös rupsahduksen kokenut.
- Anonyymi
En ! En näytä minäkään. Jos joku on varmaa niin vanheneminen😇
- Anonyymi
Ihan samalla tavalla viisari värähti. Ehkä jopa enemmän.
- Anonyymi
Ei sillä oo väliä. Samalla tavalla tässä itsellekin tulee ikää ja huomaan kiinnostuksen siirtyvän suunnilleen samaan tahtiin.
- Anonyymi
No en oo järkyttyny miksi mua oikein luulet :) Enkait minäkään mikään parikybänen oo. Minun silmissä oot kaunis ja kaunein...
- Anonyymi
Ihana vieläkin, vaikka ihan muilla asioilla on merkitystä.
- Anonyymi
Luonne sama, ja kasvot nuoren naisen. Ihmiset muistetaan monista asioista, kuka oli ilkeä, itsekäs tai kateellinen, tärkein toi hyväntuulen.
- Anonyymi
Ja mistä noista minut muistat?
- Anonyymi
Sillä ei ole mitään merkitystä, mistä muistetaan, ne kaikki ovat menneisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ei ole mitään merkitystä, mistä muistetaan, ne kaikki ovat menneisyyttä.
Menneisyyttä? Eikös tässä vasta aloitella..
- Anonyymi
Näytit hyvältä silloin aamulla tykkäsin susta ..
- Anonyymi
Sä näytit hyvältä silloin illalla kun olin vähä kaljoissani..
- Anonyymi
Vanhempana naisesta tulee mummo. Mummomoodi päällä, se tarkoittaa mummomainen kampaus, mummomainen meikki, mummomaiset vaatteet ja mummomainen käytös.
Naiset joilla ei ole lapsia eivät uppoudu mummomoodiin ja pysyvät kauniina kaikin puolin...jokin siinä vaan on. Mummoista tulee mummomaisia mutta ei lapsettomista naisista tule mummomaisia.- Anonyymi
Älä puhu p skaa. Harvinaisen köyhä ajatusmaailma sulla.
- Anonyymi
Toi ei aina pida paikkaansa..Rippuu persoonasta ja muusta..
- Anonyymi
Se ei ole tärkeintä https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ce593611-2c7f-4e9b-aeea-ff6f5624b02a
En järkyttyis, näkyyhän nuo kilometrit omassakin naamassa silloin harvoin kun peiliin uskaltaa kurkata 😁
Näin joku vuosi takaperin vanhan luokkakaverin, lapsuuden leikkikaverin, tytön johon olin hiukan pihkassakin joskus siloposkena. Ja kyllä oli kasvoissa elämän jälkiä.
Mutta hitto sehän oli kaunis kuin taivas, kauniimpi kuin nuorena, ihanasti pikkaisen kurttua seilmäkulmissa ja suupielissä, pieni häivähdys harmaita hiuksiakin ohimolla, elämän jälkiä. Juma mikä nainen!- Anonyymi
Täysi kymppi sinulle jaksamisesta harvinaista herkkua.
- Anonyymi
Nuorena on jaksua ja toiveikkuutta..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511