Haluaisin kertoa sulle

Anonyymi-ap

Kuinka paljon susta tykkään. Oisko se paha tilanne?

94

1395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei olisi paha, mutta jumittuisin siitä huolimatta.

      • Anonyymi

        Miksi? Ei mua tarvi pelätä. En aio tehdä mitään pahaa. Mä vaan nautin tunteesta. En odota mitään sinulta. Elossa pitkästä aikaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Ei mua tarvi pelätä. En aio tehdä mitään pahaa. Mä vaan nautin tunteesta. En odota mitään sinulta. Elossa pitkästä aikaa....

        Kuinka elossa verikiertää aivoihinkin asti kö


    • Anonyymi

      Olisi se siinä mielessä paha, että sitten mäkin haluisin kertoa kuinka paljon mä tykkään susta. Ja mitäs sitten tehtäis <3

      • Anonyymi

        Hyvä kysymys. Mitä pitäis tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Mitä pitäis tehdä?

        Se muuttaisi kaiken. Sitten pitäisi jutella tästä, meistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se muuttaisi kaiken. Sitten pitäisi jutella tästä, meistä.

        Ei pitäisi. Nyt jo on kaikki muuttunut koska me molemmat tiedetään miten asia on.
        Säännöt rakkaudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisi. Nyt jo on kaikki muuttunut koska me molemmat tiedetään miten asia on.
        Säännöt rakkaudelle.

        Totta, nythän ne tiedetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, nythän ne tiedetään.

        Hassusti tuntuu ettet halua mua mitenkään lähellekään.
        Lupaan kaukorakastaa vaikka se sattuu.😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassusti tuntuu ettet halua mua mitenkään lähellekään.
        Lupaan kaukorakastaa vaikka se sattuu.😔

        Sitähän ei voi tietää ellei oikeesti ole juteltu. Tietysti jos ei ole yhteyttä, aika yksinäiseksi se menee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisi. Nyt jo on kaikki muuttunut koska me molemmat tiedetään miten asia on.
        Säännöt rakkaudelle.

        Rakkaudelle ei ole olemassa sääntöjä kun on olemassa sen miljoonan sortin erilaista rakkautta kuinka sellaiselle voi asettaa sääntöjä jota ei voi määrittää ymmärtää käsittää hallita ja si on vielä nämä erikseen jotka ei osaa tuntea muuta kun sitä sairaan sortin itserakkautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassusti tuntuu ettet halua mua mitenkään lähellekään.
        Lupaan kaukorakastaa vaikka se sattuu.😔

        Voi olla ehkäpä sun pitäisi keskustella hänen kanssaan asiasta haluaako hän sua lähelleen vaikona eikönä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaudelle ei ole olemassa sääntöjä kun on olemassa sen miljoonan sortin erilaista rakkautta kuinka sellaiselle voi asettaa sääntöjä jota ei voi määrittää ymmärtää käsittää hallita ja si on vielä nämä erikseen jotka ei osaa tuntea muuta kun sitä sairaan sortin itserakkautta

        PETTÄMINEN JA MUU OHEINEN ON VÄÄRIN VAIKKA KUINKA SITÄ OMAKSI EDUKSESI PUET PÄÄLLE TAI ALLE!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kysymys. Mitä pitäis tehdä?

        Kyllä tää mies osaa hyvin vastata itselleen! Jee jee👽🚀ajeleppa kuuhun, please!


    • Anonyymi

      Jos sen teet niin suosittelen tekemään sen ennen kun minut on saatu ärsyyntyyn.

      • Anonyymi

        Kuinka helposti sut saa ärsyyntyyn lupaatko tehdä mulle jotain jos saan sut kiehumispisteeseen uhkailla on mua ihan turha mä opin jo pienenä että uhkauksia ei ainakaan mun kohdalla ole kukaan toteuttan kaks kertaa mut on uhattu ihan kasvotusten tappaa kolmas uhkaaja sanoi tyttäreni äidille tappavansa mut vittu tehny mitään saatana vaikka asui samassa rapussa kerroksen tai kaks ylempänä


    • Anonyymi

      Olis se paha tilanne tulis tosi puuntaka.

      • Anonyymi

        Ei kai tossa mitää pahaa oo hellaljestas..


      • Anonyymi

        Mitenkä se olisi pahatilanne meinasitko että sillä olis puukko kädessä jos puuntakaa tulis sithän sen näkis uskaltaisko käyttää sitä ja siinä kohtihan vois ilmoittaa si jo poliisille että teki näin joutuu ainakin laitoshoitoon vähintäänkin


    • Ei, sehän on kaunis asia sanottavaksi.

      • Anonyymi

        Kaunis se on elämäkin kun sen oikein oivaltaa


    • Anonyymi

      Kerro vain. Tuskin pahastuu. :)

      • Anonyymi

        Eipä siitä kukaan ainakaan pahastua voi


    • Anonyymi

      Jos olisit Hän (mies), niin haluaisin kuulla sen mielelläni.

      • Anonyymi

        Pidän sinusta, jos olet se vaalea, silmälasit, ym. Ota yhteyttä


      • Anonyymi

        Ehkäpä hän sen rohkaistuu sulle sanomaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän sinusta, jos olet se vaalea, silmälasit, ym. Ota yhteyttä

        Kuinka hän voi ottaa suhun yhteyttä jos et sä voi ottaa häneen yhteyttä


    • Anonyymi

      Mikä olisi pahin skenaario mitä vastaavassa tilanteessa voisi tapahtua- hirveä metakka pystyyn vai jotain muuta?

      • Anonyymi

        Höh. miks mietti tuollasii ees..


      • Anonyymi

        Avioero?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioero?

        Jos avioliitto on noin liipaisimella niin eikö kannattaisi erota jo muutenkin?


      • Anonyymi

        Mikä siinä ny olisi pahinta tietäisi ainakin toisenkin tunteet itseään kohtaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. miks mietti tuollasii ees..

        Toiset miettii siksi että ei uskalla ottaa riskiä ja toiset kai siksi ettei vain halua menettää toista lopputulos on toisen menetys joka tapauksessa jos ei asioista opi puhumaan että onko oikeasti mitään menetettävää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos avioliitto on noin liipaisimella niin eikö kannattaisi erota jo muutenkin?

        Olis ollu syytä erota jo kauan sitte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos avioliitto on noin liipaisimella niin eikö kannattaisi erota jo muutenkin?

        Ei ne kyllä toisten avioliitot sulle kuulu, joten voit pitää turpas kiinni, vaik itselle vastailet!


    • Anonyymi

      Olis. Varmaan jäisi traumoja. Mutta kun taas tekemättömyys johtaa aina johonkin hyvään. Uskokaa. Istukaa tai maatkaan, mutta älkää tehkö mitään, olette vaan, ette vastaa puheluun, ettekä soita kellekkään, ette tapaa ketään, olette vaan tekemättä ei mitään, ja pian huomaatte kuinka hauskaa elämä on.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ainakin noin saa kuolla yksin ilman että kukaan koskaan kaipaa edes poliisi ei vaivaudu huoltomies ehkä joskus löytää si muumioituneen ruumiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ENKÖ MERKINNYT MITÄÄN!!
        https://youtu.be/znYots6Wxyg

        Harvemmin ihmiset jotka ei osaa muuta tehdä kui huutaa kenellekään mitään merkitsee


    • Anonyymi

      Ei olisi, jos olet suunnilleen samanikäinen, tummatukkainen, etkä minua kovin paljon pidempi.

      • Anonyymi

        Noita on varmaan tuhansia jos haluat että juuri joku tietty sut täältä tunnistaa ehkä pitäisi hieman tarkemmin laittaa


    • Anonyymi

      Se olis paras tilanne ikinä.

      • Anonyymi

        Jos sattuisi olemaan juuri se ketä kaipaat ni si ehkä mu älä ny näitä kirjoituksia täällä ota liian tosissasi täällä moni meistä kirjoittaa vain siksikin että saa jonkun suuttumaan mä opin joskus et kun mä saan toisen vihaamaan mua tarpeeksi ni saan sen tekemään jotain harkitsematonta helpommin jos osaa hillitä itsensä ni ei tehny mitään sellaista mistä joutuu poliisille vastaamaan mu jos ei osannu itseään hillitä ni omasta tyhmästä päästä kun ei voi syyttää kui itseään


    • Anonyymi

      No ei sitä kannata mennä sanomaan, sen tietää kyllä sanomattakin jos se on sitä mitä sen kuuluukin olla.

      • Anonyymi

        Meinasitko että osaat ajatuksia lukea melkoinen fakiiri olet eikö sun si pitäs olla jo miljonääri mitä sä vielä täällä kirjottelet ei taida sul kaikki inkkarit olla kanootis


    • Anonyymi

      Kunhan sanot kahdenkesken

      • Anonyymi

        Missäs olitte ajatellu tavata kahdenkesken jos on tuntematon ni ei välttis ole kannattavaa tavata kahdenkesken


    • Anonyymi

      Kerro pois jos olet mies, jonka kanssa tapasin viikolla eräänä iltana. Olishan kiva tietää, jos tykkää ihan sanoitukseen asti 😊

    • Anonyymi

      Aina voi sanoa tykkäävänsä toisesta. Monet niin sanonut ja kyllä se mieltä aina lämmittää. Jos on vielä joku ihan erityinen, niin mikäs sen mukavampaa.

      • Ei voi aina. Esim työpaikalla. Voi saada pian varoituksen ahdistelusta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei voi aina. Esim työpaikalla. Voi saada pian varoituksen ahdistelusta.

        Ahdisteluun tarvitaan vähän enemmän kuin se, että sanoo tykkäävänsä toisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ahdisteluun tarvitaan vähän enemmän kuin se, että sanoo tykkäävänsä toisesta.

        Niin sitä voisi luulla. Kokeilepas huviksesi ja mene sanomaan se itseäsi huomattavasti nuoremmalle.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin sitä voisi luulla. Kokeilepas huviksesi ja mene sanomaan se itseäsi huomattavasti nuoremmalle.

        Ja kuinka paljon on tämä huomattavasti nuorempi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuinka paljon on tämä huomattavasti nuorempi?

        Kyllä sen osaat itse päätellä. Minkä ikäinen olet, riippuu siitäkin. Nuori kollihan saa varmasti sanoa kenelle vaan mitä haluaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei voi aina. Esim työpaikalla. Voi saada pian varoituksen ahdistelusta.

        No sekin riippuu vähän kuinka törkeästi käyttäytyy


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin sitä voisi luulla. Kokeilepas huviksesi ja mene sanomaan se itseäsi huomattavasti nuoremmalle.

        Ei mulle ole ainakaan yksikään nainen tai neito tähän ikään koskaan suuttunut tai syytettä nostanut jos ny on vähä sattunut niitä kehumaan tosin se ei taas sillai kuulu omaan luonteeseen yleensä naisten tai neitojenkin kanssa tulee juteltua niitä näitä ja töissä olen oppinut naisiltakin monia eritapoja tehdä töitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sekin riippuu vähän kuinka törkeästi käyttäytyy

        Ja kun en ole käyttänyt törkeästi koskaan. Vaikka niin yrität jatkuvasti kaikille uskotella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulle ole ainakaan yksikään nainen tai neito tähän ikään koskaan suuttunut tai syytettä nostanut jos ny on vähä sattunut niitä kehumaan tosin se ei taas sillai kuulu omaan luonteeseen yleensä naisten tai neitojenkin kanssa tulee juteltua niitä näitä ja töissä olen oppinut naisiltakin monia eritapoja tehdä töitä

        Kiitä onneasi geenilotossa voittamisesta ja täydellisyydestäsi.


    • Anonyymi

      Odotettu viesti!! Joskus niin odotettu viesti, joskus sitä ei edes tarvitse ääneen sanoa, joskus sen lausumisesta voi olla suuresti harmia. Usein ihmiset välttelevät sen sanomista ääneen, onko se salaisuutena jotain niin arvokasta vai jotain henkilökohtaisella tasolla itsestänsä paljastamista, joka tuntuu liian avoimelta? Joillakin ihmisillä on tykkäämissuhde, silloin ei tarvitse sanoilla korostaa tykkäämistä, se paljastuu katseissa,kohtaamisissa ja toiseen lämpimästi suhtautumisessa. Joskus ihmisten välillä on suurta välittämistä, rakkautta ja kunnioittamista minkä johdosta annetaan tilanteen joko edetä omalla painollaan, tai toisen tunteita ja tahtoa kunnioittaen. Harmia siitä ei kannata muodostaa, koska ihmiset kenestä aidosti tykkää, on harvassa. Rakastuessa voi toiselle kertoa, kuinka paljon rakastaa ja haluaa toisesta huolehtia.
      https://youtu.be/FfYaWCkx28U

      • Anonyymi

        Ehkä yksi estävä tekijä minkään sanomiselle on se, kun toinen on naimisissa. Ja itse vapaa. Koen etten voi mennä sanomaan. Ja miksi sanoisin tunteistani irl, kun tiedän ettei se johda mihinkään. Satutan vain itseäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä yksi estävä tekijä minkään sanomiselle on se, kun toinen on naimisissa. Ja itse vapaa. Koen etten voi mennä sanomaan. Ja miksi sanoisin tunteistani irl, kun tiedän ettei se johda mihinkään. Satutan vain itseäni.

        Suppea näkökanta. Voin sanoa, että tunteiden kertominen aivan satavarmasti johtaa johonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suppea näkökanta. Voin sanoa, että tunteiden kertominen aivan satavarmasti johtaa johonkin.

        Niin, kokemuksesta voin sanoa, että ei johda sellaseen, mitä itse toivon. Ei pysty ottamaan vastaan sellasta, kiitos mutta kiitos ei ja paheksuntaa kun kävin avautumaan. Siksi vaikenen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kokemuksesta voin sanoa, että ei johda sellaseen, mitä itse toivon. Ei pysty ottamaan vastaan sellasta, kiitos mutta kiitos ei ja paheksuntaa kun kävin avautumaan. Siksi vaikenen.

        Omat kokemukset vuosien takaa samanlaiset. Jos on molemminpuolin tunteita, niin kyllä tuossa tapauksessa se vastuu niiden tunnustamisesta siirtyy sille varatulle osapuolelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suppea näkökanta. Voin sanoa, että tunteiden kertominen aivan satavarmasti johtaa johonkin.

        Välirikkoon? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kokemuksesta voin sanoa, että ei johda sellaseen, mitä itse toivon. Ei pysty ottamaan vastaan sellasta, kiitos mutta kiitos ei ja paheksuntaa kun kävin avautumaan. Siksi vaikenen.

        Ei paheksuntaa. Kuka olen paheksumaan kun olen naimisissa ja tunteita siihen toiseen mieheen....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei paheksuntaa. Kuka olen paheksumaan kun olen naimisissa ja tunteita siihen toiseen mieheen....

        Entäs siihen omaan siippaan? Vai onko hän vaan hätävarana jos ei hommat lähde lentoon tämän toisen kanssa?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Välirikkoon? :D

        Se on yksi vaihtoehto, ei voi tietää. Riippuu kummastakin osapuolesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on yksi vaihtoehto, ei voi tietää. Riippuu kummastakin osapuolesta.

        Niinhän se aina. :)

        Yleensä vaan noi jutut ei pääty hyvin missä on kumpikaan varattu ja yrittää huopaa ja soutaa entten tentten.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Niinhän se aina. :)

        Yleensä vaan noi jutut ei pääty hyvin missä on kumpikaan varattu ja yrittää huopaa ja soutaa entten tentten.

        Ja joo, tiedän tiedän tunteet tunteet. On mullakin ollut tunteita toista kohtaan varattuna, kertonutkin ne aina kohteelle ja eihän se yleensä johda kuin siihen, että jomman kumman tai molempien sydämet särkyy mahdottoman edessä. Tai sitten sen varatun kumppani saa sydänsärkyjä....

        Ei saa olla liian itsekäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs siihen omaan siippaan? Vai onko hän vaan hätävarana jos ei hommat lähde lentoon tämän toisen kanssa?

        Ei. Hän sanoi ettei rakasta mua. Ei ole rakastanut todella pitkään aikaan. Meillä on ihan omat kuviot.


    • Ei kai tykkäämisestä tarvitse suuttua. Kunhan ei änkeämällä änkeä sallittua pidemmälle. Eli muista kunnioittaa toisen rajoja.

    • Anonyymi

      Ei me naisetkaan mitään ajatustenlukijoita olla, minä ainakin haluan kuulla mieheltä aivan suoraan sanoitettuna jos hänkin tykkää. En ymmärrä kiertoilmaisuja tai muuta joten niin kauan kunnes kuulen suorat sanat niin ajattelen ettei hän tykkää ainakaan romanttisessa mielessä. Sanon itsekkin aina suoraan enkä vihjaile. Sitä ei vain tunnuta arvostettavan.

      • Anonyymi

        "Sanon itsekkin aina suoraan enkä vihjaile." Mutta silti odotat että mies sanoo suoraan aina ensin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sanon itsekkin aina suoraan enkä vihjaile." Mutta silti odotat että mies sanoo suoraan aina ensin?

        Minä en ymmärtänyt tuota kirjoitusta lainkaan noin, taidat tulkita tekstejä hyvin laveasti psyykkistä kuormaa keventääksesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ymmärtänyt tuota kirjoitusta lainkaan noin, taidat tulkita tekstejä hyvin laveasti psyykkistä kuormaa keventääksesi

        Onhan tuossa tekstissä nyt aivan selkeä ristiriita. Jokainen saa tietysti ymmärtää nämä anonyymien ajatukset aivan kuten itselle sopii. Jopa minäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sanon itsekkin aina suoraan enkä vihjaile." Mutta silti odotat että mies sanoo suoraan aina ensin?

        Minulla ei ole ollut koskaan sitä onnea että mies olisi tunteistaan sanonut ensin vaan olen ollut itse se joka on ensimmäiseksi asiasta kertonut. Ne miesten vastaukset ovat vain olleet epämääräisiä ja hankalasti tulkittavia mitä todellisuudessa tarkoitti. Helpompi ollut ajatella saaneensa pakit.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei haittaa. En muuten lue tätä palstaa enää. Nappasin tämän tuolta luetuimpien listalta.

    • Anonyymi

      Olisi paha tilanne jos olet vain seksin perässä.

      • Anonyymi

        Ei se ihan joka naista haittaa sekään.


    • Anonyymi

      Ootko vässykkä ja nössö.
      Olisit kertonut kun oli aika.

      • Anonyymi

        Niin kun olisin uskaltanut silloin 7-8 vuotta sitten lähestyä sinua siellä kassalla. Kaunis kultakutrinen.


    • Anonyymi

      Rakastuminen loppuu aina.
      Välittäminen jatkuu.

    • Anonyymi

      Miksi se olisi pahatilanne jos sulla vain on rohkeutta kertoa varsinkaan jos toinen on omat tunteensa sua kohtaan kertonut ei sulla pitäisi olla mitään pelättävää ainakaan

      • Anonyymi

        Kiusaaja trollin sadun kerrontaa ja mielikuvitusta! Ei ihme, jos on saanut skitso diagnoosin ku itse niin kertoi, jossain edellisessä viestissä. Kun sairaus on tasapainossa, ovat tosi asiallista porukkaa, työssä käy, ainakin osa☀️.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaaja trollin sadun kerrontaa ja mielikuvitusta! Ei ihme, jos on saanut skitso diagnoosin ku itse niin kertoi, jossain edellisessä viestissä. Kun sairaus on tasapainossa, ovat tosi asiallista porukkaa, työssä käy, ainakin osa☀️.

        Ja sinä et ole kiusaajatrolli kun roikut näissä trollaavan miehen fantasioissa ja jatkat sujuvasti hänen aiheesta toiseen?


    • Anonyymi

      Miksi? Valehtelu ei tunnu koskaan hyvältä.

    • Anonyymi

      "Haluaisin kertoa sulle

      Kuinka paljon susta tykkään. Oisko se paha tilanne?"

      No tota...en ole homo, joten jos olet aikuinen nainen niin tuleppa kertomaan se ihan kasvotusten. :)

    • Anonyymi

      Ei ollenkaan paha tilanteena. Milloinka mahdan kuulla tämän sinulta?

    • Anonyymi

      Nyt en enään tahdo kertoa. Parempi antaa olla kuin rikkoa itseään enempää. Onneksi en kertonut suoraan.

    • Anonyymi

      HSLUAISIN NAAAIDA

    • Anonyymi

      Sanoista tekoihin, elkääkä aina aikokoko vaan toimikaa ja heti!!!

      • Anonyymi

        Hullun hommaa...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe