Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
Ymmärrän jos tää oli nyt tässä
97
2159
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikkihan sitä aina välillä mokaa, eiköhän ne asiat yleensä puhumalla saa selvitettyä.
- Anonyymi
Juu
We are we - Anonyymi
Varsinkin jos puhuttais..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin jos puhuttais..
toinen aloittaa sanomalla sanan tai vaikka jopa muutaman, yleensä toinen sitten siihen vastailee jotain.
Vai etkö ollut vielä päässyt puheopeissa näin pitkälle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
toinen aloittaa sanomalla sanan tai vaikka jopa muutaman, yleensä toinen sitten siihen vastailee jotain.
Vai etkö ollut vielä päässyt puheopeissa näin pitkälle?2 toisilleen tuntematonta ihmistä luulottelee ja vastailee toisillensa. Lopputulos heidän asiansa jää asianosaisen kanssa käsittelemättä ja aikaa menee hukkaan.
- Anonyymi
Sanoin asioita mitä ei ois pitänyt, mutta se johtuu vaan siitä et olet mulle rakas. Toivottavasti et vihaa minua ja muistelet hyvällä.
- Anonyymi
Sun kanssa vietetyt kuukaudet oli parhaat ikinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun kanssa vietetyt kuukaudet oli parhaat ikinä
Keskusteluyhteys puuttuu. Tunnekontakti hiipuu ja tuntuu, ettei ole enää mitään puhuttavaa.
Yhteyden katkokset voivat näkyä myös jatkuvina pettymyksinä tai riitoina.
Yhteyden katkokset ovat raskaita.
Yhteyden kokemus läheiseen on tärkeä sekä yhdessä vietetty aika.
Tilanne tuntuu pidempään jatkuessaan toivottomalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskusteluyhteys puuttuu. Tunnekontakti hiipuu ja tuntuu, ettei ole enää mitään puhuttavaa.
Yhteyden katkokset voivat näkyä myös jatkuvina pettymyksinä tai riitoina.
Yhteyden katkokset ovat raskaita.
Yhteyden kokemus läheiseen on tärkeä sekä yhdessä vietetty aika.
Tilanne tuntuu pidempään jatkuessaan toivottomalta.Huomaan sen ja sano vaan suoraan mitä ajattelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomaan sen ja sano vaan suoraan mitä ajattelet.
No ei tästä mitään tule. Haluan entisen takaisin ja lähteä Norjaan
- Anonyymi
Oliko meil tnä riitaa ku sanoit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia selvä! Ton selvempää vihjettä ei olekaan. Anteeksi kun tuhlasin aikaasi nää kuukaudet. Kukaan ei tykkää minusta ja parempi ois kun minua ei olisi enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asia selvä! Ton selvempää vihjettä ei olekaan. Anteeksi kun tuhlasin aikaasi nää kuukaudet. Kukaan ei tykkää minusta ja parempi ois kun minua ei olisi enää
Varmasti sinusta tykkää joku. Selvitä väärinkäsitykset viestillä tai muuten IRL.
Äläkä tee itsellesi mitään. - Anonyymi
Erikoinen tapa osoittaa rakkautta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen tapa osoittaa rakkautta
Koska ei rakasta. Ei ymmärrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti sinusta tykkää joku. Selvitä väärinkäsitykset viestillä tai muuten IRL.
Äläkä tee itsellesi mitään.Haluan kuolla
- Anonyymi
Miksi sitten sanoit niin mitä ei olisi pitänyt jos kerran rakastat yritin kyllä pitää sinusta silloin kiinni mut olit pänkä pää ja halusit lähteä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene ihmeessä. Mitä täällä vingut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene ihmeessä. Mitä täällä vingut
Tuo nyt on joku ulkopuolinen vitsi LÄHDEN NORJAAN
Sama kuin lähden Timbuktuun! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo nyt on joku ulkopuolinen vitsi LÄHDEN NORJAAN
Sama kuin lähden Timbuktuun!Ulkopuolisen sotkijan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ei rakasta. Ei ymmärrä
Puhukaa.
Ei toinen ehkä ymmärrä, jos ette puhu. Jos teet yksin päätöksiä ei toinen varmaankaan ymmärrä. Jos lupaat niin pidä lupauksesi?
Ehkä toinen sitten ymmärtää jos kerrot ja jaat asioitasi.
Vietä toisen kanssa aikaa niin tunneyhteys säilyy ja luottamus syntyy eikä päinvastoin.
Ihan sivuSt huutelen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalatehtaalle pakkaajaksi. Yx mun kaveri oli siellä 18-vuotiaana puoli vuotta 1980-luvun alussa.
Nykyisin hän on pankkiiriliikkeessä (ekonomi). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläkä tee itsellesi mitään.Eikä tykkää. Kukaan.
- Anonyymi
Elämässä joskus tehdään virheitä, usein korjataan ja opitaan virheistä-
https://youtu.be/ZdVH_Tz6sxw - Anonyymi
Kaukosäätimelle https://youtu.be/wVyggTKDcOE
- Anonyymi
Tiedän silmät kiinni mitä nappia painaa.
- Anonyymi
Mäkin toivon sulle kaikkea hyvää, rakas🥰
- Anonyymi
Hyvää matkaa ja muista, sinä ansaitset kultaa!
- Anonyymi
🤔😂🤣😘
- Anonyymi
Ja tätä lausetta mies hokee jokaiselle naiselle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tätä lausetta mies hokee jokaiselle naiselle!
Eivät kaikki ole sellaisia. Itse oon sanonut tuollaisia vaan yhdelle naiselle. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kaikki ole sellaisia. Itse oon sanonut tuollaisia vaan yhdelle naiselle. :(
Niin ja kieltämättä vähän pelottaa, naureskeleeko hän viesteilleni ystäviensä kanssa, kun kerroin kuitenkin avoimesti tunteistani. Tosin eipä siinä ole minulla mitään hävettävää, jos hän on minusta maailman ihanin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kieltämättä vähän pelottaa, naureskeleeko hän viesteilleni ystäviensä kanssa, kun kerroin kuitenkin avoimesti tunteistani. Tosin eipä siinä ole minulla mitään hävettävää, jos hän on minusta maailman ihanin.
Kukaan fiksu ihminen ei naureskele ystävien kanssa, jos joku kertoo tunteistaan.
On hieno juttu, jos kykenee avoimesti puhumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan fiksu ihminen ei naureskele ystävien kanssa, jos joku kertoo tunteistaan.
On hieno juttu, jos kykenee avoimesti puhumaan.Ehkä se tekee itse just sillai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hieno juttu, jos kykenee avoimesti puhumaan.Niinhän se on. Hän on kuitenkin kiltti ja älykäs, joten vaikka oma olo saattaa olla vähän epävarma, niin luotan kyllä häneen loppuun asti.
- Anonyymi
Nii. Älä lupaile asioita joita et pysty pitämään.
- Anonyymi
Hyvin sanottu siellä perällä !
- Anonyymi
Lunasta ne lupaukses ja tee sekä toimi lupaustes mukaisesti!
- Anonyymi
Asiat on auki ja avoinna, ihan niin kauan kunnes se sanotaan ääneen. Eikö?
- Anonyymi
Ei kyllä ne on suljettu aika päiviä sitten.
- Anonyymi
Älä nyt vielä luovuta. Haluun olla se joka kampaa vanhana sun ohutta harmaata tukkaa ja silittää poskea ja antaa pusun kun istut nojatuolissa.
- Anonyymi
Onko aloitus miehelle vai naiselle vai pelkkää provoa joka ei ole oikeasti suunnattu kellekkään?
- Anonyymi
Naiselle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselle
Kerro lisää, mitä tämä mokaaminen pitää sisällään, milloin tapahtui, missä tilassa tilanteessa jne. Jossain kommentissa viitattiin, että sanoit liikaa asioita suuren välittämisesi takia. Is that correct eli oliko aloittajan kommentti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro lisää, mitä tämä mokaaminen pitää sisällään, milloin tapahtui, missä tilassa tilanteessa jne. Jossain kommentissa viitattiin, että sanoit liikaa asioita suuren välittämisesi takia. Is that correct eli oliko aloittajan kommentti?
Niin provomiehen ei kannata typistää ryöpsähtänyttä keskustelua liian kapeilla vaihtoehdoilla, vaan tuutata lisää komnentteja joka näkövinkkelistä että joku tarttuisi rysään ja kertoisi tarpeeksi tilanteestaan ja itsestään😉
- Anonyymi
Koittakaa saada välit kuntoon, sitä toivon.
Kaikki tekee erinäisiä virheitä. - Anonyymi
Teipillä tai rakkaudella...
- Anonyymi
Joo, jesarilla kiinni ja sit rakastetaa nii maan perrrkeleesti! 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, jesarilla kiinni ja sit rakastetaa nii maan perrrkeleesti! 😅
No kunhan rakastetaan. Kyllä kai jesarillekin käyttöä löytyy...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kunhan rakastetaan. Kyllä kai jesarillekin käyttöä löytyy...
Sillä korjaa kaiken, perseestä perämoottoriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä korjaa kaiken, perseestä perämoottoriin.
Okei. No sitten vain korjailemaan. Autoja olen nähnyt sillä korjattavan ja kaikenlaista muutakin. Konstit on monet!
- Anonyymi
Näin juuri. Kuolin kerran vahingossa, niin teippasin itseni kasaan ja nyt taas menee vahvasti.
- Anonyymi
Hyvä!
- Anonyymi
Hyvä et ymmärrät asioita vaikka kukaan muu ei ymmärrä.
- Anonyymi
Mitä sä et ymmärrä?
- Anonyymi
Mihin sä hyvää huutelet!
- Anonyymi
Nallelta hehkulle.
- Anonyymi
Kuka jaksaa viritellä tätä ummehtunutta fantasiaa trollimiehen puolesta
- Anonyymi
Jos viestisi oli naiselle, anna jokin sellainen tuntomerkki, josta oikea nainen tunnistaa sinut, itsensä tai jonkin yhteisen muiston.
- Anonyymi
Tosielämä ei ole mitään fantasiaa. Avoimesti keskusteleminen auttaisi sekä miehiä että naisia.
- Anonyymi
Älä nyt noin kovilla ammuskele
- Anonyymi
Eikö olis helpompaa jos puhelimella ihan soitat ja juttelet jos et f to f pysty :/ eikä toinen pysty :/
- Anonyymi
Laittele viesti niin siitä se taas lähtee. Kerro viestissä mitä ajattelet. T: Mn
- Anonyymi
Empä taida, too long gone
- Anonyymi
Mikään ei lähde käyntiin pitkän hiljaisuuden ja taon jälkeen. Vähintääkin epätodennäköistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei lähde käyntiin pitkän hiljaisuuden ja taon jälkeen. Vähintääkin epätodennäköistä.
Näin se on. Olisi pitänyt ymmärtää. Tästä lähin ajattelen omaa hyvinvointiani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on. Olisi pitänyt ymmärtää. Tästä lähin ajattelen omaa hyvinvointiani.
Se on hyvä että ajattelet. Itse sen parhaiten tietää mikä tekee hyvää itselle.
- Anonyymi
Tuskin tässä mitään on mokattu. Ystävät voivat kaiketi selvittää asiat kasvotusten.
- Anonyymi
Vaaleanpunaista unelmaa 💨
- Anonyymi
No mutta kiitos. Tuohan ystävällistä on.
- Anonyymi
Hyvästi!
- Anonyymi
Niinhän sä mokasit. Sanoin suoraan mitä en hyväksy.
- Anonyymi
Kerään varmaan kiinnosta sinun vuorisaarnat. Retoriikkasi, eli se miten huutelet tyhjälle seinälle msnifesteja siitä mitä et toisissa hyväksy kertoo enemmän kuin tarpeeksi ja toisekseen eikö tuolla logiikalla esimerkiksi tämän aloituksen äärelle pysähtyminen olisi hyvä loppupiste mielikuvitusmatkallesi? Kun tämäkin on kerran sinulle osoitettu
- Anonyymi
Kiitos samoin😊👍
- Anonyymi
Kiitos! Tämä tarkoittaa että saan varmaan rakastua kun kohtaan oikean ihmisen?
- Anonyymi
Ihan vapaasti. Toivottavasti löydät juuri itsellesi sopivan.
- Anonyymi
Kyllä se näin on.
- Anonyymi
Kato kato hiipiihän se ymmärrys hitaimmalleki lopulta!
- Anonyymi
Ei tänne kirjoittelu mitään korjaa.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Oikein ymmärretty. Voitko jättää jo rauhaan?
- Anonyymi
No on se nainen kaunokainen!viestien välityksellä tuli liikaa väärinkäsityksiä ja irl et voinut tai halunnut nähdä ku sull oli aina jtn muuta.
- Anonyymi
No minäkin toivon sinulle kaikkea hyvää elämässä ❤. Ei kai muuta voi toivoa sellaiselle ihmiselle, josta välittää. Me ei koskaan kunnolla puhuttu, enkä tiedä, olisiko se auttanut. Ei näitä asioita voi oikeasti ratkoa kuin puhumalla. Valitettavasti siihen ei ollut mahdollisuutta.
- Anonyymi
Miten siihen saisi vielä mahdollisuuden? Onko mitään väylää olemassa että voisitte vaihtaa ajatuksia kahden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten siihen saisi vielä mahdollisuuden? Onko mitään väylää olemassa että voisitte vaihtaa ajatuksia kahden?
Me asumme kolmistaan yhdessä.
- Anonyymi
En kyllä usko, että tavallisilla palstakirjoutuksilla on hirveästi painoarvoa. Luottamus on joka asiassa kaiken perusta.
- Anonyymi
Se on. Siihen se varmaan kaatui. Tai mistä sen tietää.
- Anonyymi
Idiootti-ihmiset.
Ongelma: Mehän asutaan yhdessä. - Anonyymi
Hyvä et ymmärrät.
Sika. - Anonyymi
Rakastan kaikkia.
- Anonyymi
Kaikki ei puhu, eikä ainakaan kaikkien vuosikausien aikana tapahtuneiden hirveyksien jälkeen ei ole välttämättä enää mitään puhuttavaa, kun luottamus mennyt täysin ja peruuttamattomasti, ettei pysty uskomaan henkilön yhteen ainoaan sanaankaan enää, joten millään keskustelulla ei valitettavasti enää olisi pienintäkään merkitystä.
- Anonyymi
Toivon vain ettei pilaa muita ystävyyssuhteitaan tai parisuhteitaan tai jopa suhteitaan mahdollisiin lapsiinsa tulevaisuudessa kieroilemalla häikäilemättömästi näitä vastaan minkä kerkiää, vaan ottaa opin tästä ja ehkä parista muustakin ihmissuhteesta, jotka oman käytöksensä vuoksi toisia kohtaan menneet täysin peruuttamattomasti pilalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivon vain ettei pilaa muita ystävyyssuhteitaan tai parisuhteitaan tai jopa suhteitaan mahdollisiin lapsiinsa tulevaisuudessa kieroilemalla häikäilemättömästi näitä vastaan minkä kerkiää, vaan ottaa opin tästä ja ehkä parista muustakin ihmissuhteesta, jotka oman käytöksensä vuoksi toisia kohtaan menneet täysin peruuttamattomasti pilalle.
Koska kaikesta huolimatta toivon vain hyvää hänelle tulevaisuudessa, vaikka en enää itse voikaan olla millään tavoin osa sitä.
- Anonyymi
Voi lapsi rakas, ets sinä mokannut, sinä sössit kaiken tapasi mukaan.
Ihanaa sössimistä jatkossakin siutalle. - Anonyymi
Ok mitä vittuu selität
- Anonyymi
Ei se tippari selittämällä parane, vaatii lääkärikäynnin...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Syöksit minut syvälle masennukseen
Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline2712398Yhä useammat miehet jäävät ilman seksikumppania
Seksuaalinen yksinäisyys on myös yhteiskunnallinen ongelma: https://www.hs.fi/mielipide/art-2000009348479.html?share=e7236ee8014c17d4d350174fb6afe0073321491- 521339
Horoskooppi: Skorpionilla maltti on valttia, rapu kohtaa muutoksia, leijonalle apua epävarmuuteen...
Uskotko horoskooppeihin? Lue tästä päivän horoskooppi ja katso, pitääkö se paikkaansa... Klikkaa: https://www.suomi24.fi/viihde/horoskooppi-skorpion161269Ökymenoa Monacossa! Valtteri Bottas esittelee harvoin julkisuudessa nähdyn Tiffany-rakkaansa tv:ssä
No nyt on ökyä… F1-kuski Valtteri Bottas kutsui Maria Veitolan yökylään luksuskohteena ja rikkaiden asuinpaikkana tunnettuun Monacoon. Tiedossa mm.201243PERUSSUOMALAISET HALPA-HALLILLA
On varmaa tietoa, että huomenna lauantaina on Haapaveden Halpa-Hallin edessä klo 10 alkaen tavattavissa perussuomalaisten eduskuntavaaliehdokkaita läh2741121Neljä lasta! Minttu Murphy-Kaulanen rehellisenä uusperheestä Sampon kanssa: "Me ei olla pidetty..."
Lapset on lahja. Tsemppiä suurperhe-elämään Minttu ja Sampo! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/nelja-lasta-minttu-murphy-kaulanen-rehellisena-141007Martina ei viihdy kotona!
Montako päivää ehti Martina olla kotona ennen kuin oli taas menossa. Tällä kertaa sentään koira mukanaan mutta loput perheestä jäi taas muiden hoidet324996- 47827
Mitä jos...
Lähdetään autoajelulle joskus. Puhutaan aamuyöhön ja katsotaan voisimmeko olla joskus "me". Sopisiko tämä miehelle? PS. Minä ajan, koska sinä ajaisit60807