Millon aloitat piste spämmin, eikös se pitäisi olla jo käynnissä nyt jouluna?
Kysymys ASD:lle
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä kysymys! Olen aina vihannut pistespämmiä enkä koskaan tehnyt sellaista itse. Riibulispämmi on aina riittänyt minulle. Käsittääkseni pistespämmirumggarius oli muotia viimeksi luuso vuotta sitten. Se jälkeen se eioöe ollut ongelma. Ensittentiedä kuka sen takana loppujen öli, joidenkin väitteiden mukaan hauka, jota sittemmin ei palstalla ole näkynyt.
Asd - Anonyymi
Miten näien paljon sodomiitteja koprfiilreja alkoholisteja on vapaalla jalalla ? Vai kirjoitatteko psykiatrisista - ja vankimielisaaraaloista?
- Anonyymi
Ainakin yhdellä keskussairaalan osastolla oli yleiseen käyttöön tarkoitettu yksi yhteinen tietokone potilaille mutta repesin täysin, kun siinä oli WINDOWS 7.
Eihän sillä voi maksaa enää edes laskuja tänä päivänä! ..mutta paskaa kyllä pääsee kirjoittamaan foorumeille mielinmäärin. - Anonyymi
Joukkomme määrä on noin 120 kpl, joista tukityöllistettyjä tai avohoidossa noin 50 kpl, tämän tiedon sain ylilääkäriltä. Asiaa toki vaikeuttaa se, että näin laaja oireyhtymä ei taivu DSM-V:n virallisiin luokitteluihin, toisaalta se, että kaltaisemme usein unohtuvat liinavaateosaston viereiseen äänieristettyyn varastoon, jonka lukolla on kiusallinen taipumus mennä jumiin päiviksi aiheuttaen luonnollista poistumaa.
Osastohoidossa olen useimmiten antanut kännykkäni vapaaehtoisesti pois, ymmärtääkseni sitä ei ole pakko antaa. Kusetan kaikkia SUomi24:llä lähteneeni druidiretriittiin salaperäisesti 3-4 viikoksi ja läpi menee aina, vaikka olenkin oikeasti ollut pakkopaidassa kupittaalla, iltaisin punoen pärekoreja.
Asd - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joukkomme määrä on noin 120 kpl, joista tukityöllistettyjä tai avohoidossa noin 50 kpl, tämän tiedon sain ylilääkäriltä. Asiaa toki vaikeuttaa se, että näin laaja oireyhtymä ei taivu DSM-V:n virallisiin luokitteluihin, toisaalta se, että kaltaisemme usein unohtuvat liinavaateosaston viereiseen äänieristettyyn varastoon, jonka lukolla on kiusallinen taipumus mennä jumiin päiviksi aiheuttaen luonnollista poistumaa.
Osastohoidossa olen useimmiten antanut kännykkäni vapaaehtoisesti pois, ymmärtääkseni sitä ei ole pakko antaa. Kusetan kaikkia SUomi24:llä lähteneeni druidiretriittiin salaperäisesti 3-4 viikoksi ja läpi menee aina, vaikka olenkin oikeasti ollut pakkopaidassa kupittaalla, iltaisin punoen pärekoreja.
Asd" vaikka olenkin oikeasti ollut pakkopaidassa kupittaalla.. "
-mun osastoilla lyödään lepositeisiin sänkyyn kiinni, jos rupee päälliköimään liikaa ja eikö nuo "pakkopaidat" ollu jotain 30,40,50, 60-luvun juttuja vastaavanlaisiin tilanteisiin? Henkilökohtaisesti itse ottaisin mielummin pakkopaidan, kuin että sidotaan sänkyyn kiinni.
- Anonyymi
Kylmis voisi tehdä huomenna meille sontiaisille videon itsenäisyyspäivän kunniaksi. Kerrot vaikka miten tämä yhteiskunta on elättänyt sinua jo 32 vuotta ja kuinka syvää kiitollisuutta tästä tunnet veronmaksajia kohtaan, koska olisit muuten tekemässä pärekoreja asd:n kanssa ja lapioimassa sianpaskaa. Ole myös kiitollinen tämän maan puolustajille jotka menettivät henkensä, että sinä voit istua kotona homeisella tuolillasi ja juoda halvinta olutta mitä löytyy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423