Foudia Housing Oy

Anonyymi-ap

Espoossa homma meni kiville ja ostaneet osakkaat joutuvat maksamaan homman alusta saakka uudelleen.

2

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Foudian toiminta on ollut alusta alkaen hämärää myös muissa asuntokohteissa. RS-maksuerien maksattamista asunnon ostajilta ennen rakennusvaiheiden etenemistä. Rakennustapaselosteesta ja ennakkomarkkinoinnissa annetuista tiedoista poikkeamista kaupanteon jälkeen. Nämä tiedot ovat tosin olleet myyntivaiheessa puutteellisia ja asuntokauppoja on hierottu esim. ilman olemassa olevia rakennupiirustuksia. Sisätilojen materiaalien vaihtumista halvimpaan ja huonoimpaan kiinalaiseen laatuun. Foudia on pyrkinyt myös myötävaikuttamaan siihen, etteivät osakkaat ole voineet palkata rakennustyön tarkkailijaa. Kusetuksen makua.

• Anonyymi

Foudian myyjät puhuvat enemmän mitä lupaavat.. ja sitten asiat poikkeavat esitetystä, rakennusvirheitä vähätellään eikä virheitä korjata mitä olen kuullut , ja ennemmin asetetaan vaikka firma konkkaan kuin vastataan tekemisistä, asiat jäävät kunkin taloyhtiöiden vastuulle, epärehellistä ja vastuutonta minusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sille jollekin, tunnistat kyllä

Etkö kuitenkin huomannut, kuinka välitän ja olen hyvä sinua kohtaan? Se, että olet itse kuin mikäkin omahyväinen, ainakin tässä leikissämme, miten sin
      Ikävä
      370
      3180
    2. Tupoksen koulun oppilaan putoaminen - onnettomuus?

Kalevassa aamulla uutinen yläkoululaisen putoamisesta koulutiloissa Tupoksella. Rehtori ei avaa asian taustoja - miten tämä on voinut olla mahdollista
      Oulu
      85
      3043
    3. Asbergerihmiset

Tuossa ehkä olen törmännyt livenä Asberger-ihmiseen ja kuullut nyt parilta naiselta, että millainen on mahdollinen asberger-oireyhtymää kärsivän ihmis
      Sinkut
      287
      1392
    4. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      446
      1273
    5. Eräälle joka varmasti tietää keneltä.

Kaipaan sinua. Tiedät kuka.
      Ikävä
      46
      1007
    6. Raita Sport

On puhuttu Raita sportti olis mennyt konkursiin pitääkö paikkansa.
      Oulainen
      8
      967
    7. Jasminilla uuis kulta

personal trainer ja elämä hymyilee. https://www.seiska.fi/Kotimaa/Jasmin-Mantyla-ero-ja-uusi-rakas/1182613?undefined
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      953
    Aihe