Lievä älyllinen kehitysvamma

Voiko muka terveet ihmiset Kehitysvamma puolella olevat Ohjaajat huomaa puheen perusteella, että muka olen liian älykäs muihin asiakkaisiin nähden joilla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma ja näin ollen sanoo ohjaajat niiden täytyy suojella minulta muita asiakkaita joilla on myös Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi.

Miksi sitten Kehitysvamma diagnoosi työntekijät eivät voi uskoa ohjaajia jos ne sanoo että olen muihin asiakkaisiin nähden liian älykäs ja niiden täytyy suojella muka minulta muita asiakkaita Kehitysvamma puolella.

Jos Kehitysvammma puolella ohjaajat voivat muka puheen perusteella ja muiden Kehitysvammaisten omaiset tämän huomata. Ja väärin laitettua Lievää älyllistä kehitysvammaa ei Suomessa purera .

Psykologi papereissa oli ylin älykkyys minulla mennyt 84 äö kun ihmisten eleiden tunnistus mennyt alle 69äö kokonaiskielellinen älykkyys psykologi papereissa lukee 74äö

1

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
        Ikävä
        190
        8647
      2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
        Ikävä
        26
        4808
      3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
        Ikävä
        50
        4268
      4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
        Ikävä
        62
        3837
      5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
        Ikävä
        51
        3236
      6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
        Ikävä
        50
        3030
      7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
        Ikävä
        26
        2696
      8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
        Ikävä
        43
        2501
      9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
        Ikävä
        48
        2479
      10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
        Ikävä
        38
        2243
      Aihe