Nostitko sä meille

Anonyymi-ap

maljan? 🤔😍Ihanaa, mä nostan täällä vichyllä kans takasi, kippistä vain... meille ja meidän tarinalle rakas 😘🥂

16

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Riippuu, millasta maljaa tarkotat? Holiton versio on lähes aina kädessä, kun juomasta kyse. Mikä järki maljotella tolkku pois. Voihan se tietty ilmankin poistua.

• Anonyymi

En oo nostanut maljaa. Ei siis minulle mutta onnea teille.

• Anonyymi

Onni taisi olla ennenaikaista

• Anonyymi

No niin taisi, unohtakaamme koko juttu. Jälleen tämä. 💔😢

• Anonyymi

Tai siis heille!! T.ap

• Anonyymi

Onnea teille toivottavasti näette taas pian

• Anonyymi

Lurpsista heijaa hik ja kannat kattoon. Vichyn vauhti vie muttei vikise kuin nimeksi.
      Että oikeen tarinaan tupsahdin suin päin🥂.
      Moneskin luku menossa😉

• Anonyymi

Kyllä hällä ne tarinat on sittenkin ihan muiden kanssa. Tai ainakin keksii sellasia juttuja ja edelleen vaikka olen sanonut että sattuu, en ymmärrä 😦😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hällä ne tarinat on sittenkin ihan muiden kanssa. Tai ainakin keksii sellasia juttuja ja edelleen vaikka olen sanonut että sattuu, en ymmärrä 😦😢

Se on tiedossa kyllä, ei sun tarvii muuta miettii. Näkeekin että ootte pari. Voit olla hyvillä mielin hänen suhteen, juttuja hällä riittää. Toi vichy sai mut sanaset heittään.
        Vois jotain muutakin korkkailla täsä vielä🍾

• Anonyymi

Se on ihan ok jos pidät samaan aikaan jotain toista, itse valitset. Koskaan et voi tietää minkä sieltä suklaarasiasta saat.

• Anonyymi

ei mulla ole ketään toista, mutta hänellä on, ainakin haluaa niin kuvitella ja uskotella.

• Anonyymi

Novellella mennään täälläkin. Edes viini maistu...

• Anonyymi

Ois edes kokista.

• Anonyymi

Nostin maljan vuosipäivänä. Se kuuluu tapoihini myös tulevina vuosina. Se on hetki, jolloin haluan muistella itsekseni yhteistä polkuamme ja kaikkia niitä ihania hetkiä, jolloin tapasimme ja vietimme aikaa yhdessä.

Nytkin on tulossa Itsenäisyyspäivä, joka myös tuo hyviä muistoja mieleen, kun sitä yhdessä hänen, n kanssaan sain viettää. Itsenäisyyspäivänä myös kohotan maljan meille.

• Kyllä nostin eilen majan meille. 😊

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3845
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2719
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2174
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1687
    5. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      26
      1568
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1498
    7. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1471
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1454
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1433
    10. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      25
      1387
    Aihe