Myönnän sen

Anonyymi-ap

Ooon mustasukkainen! mitä muuta haluat tietää?? 😔

25

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Että koska laitat sen viestin.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­­N­­­y­­­m­f­­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17656926n

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kenelle oot mustis? Haluan tietää kaiiiiiken.

    • Anonyymi

      Ei kannata olla mustis.

    • Anonyymi

      Minäkin olen . Äärimmäisen mustasukkainen kaikesta, mikä on minun.
      Olen luonteeltani temperamenttinen, omistushaluinen ja kiihkeän mustasukkainen.
      Mustavalkoinen ihminen , joka ei nyt vaan sattuneista syistä tunnista väriä neutraalin harmaa missään elämänsä vaiheessa. Pitänyt vähän sopeutua ja pidätellä viime aikoina. Jonain päivänä kulissit kaatuvat

      • Anonyymi

        Ookko horoskoopis oinas tai jellona ku tulinen luonne.


    • Anonyymi

      En ole ikinä halunnut kenenkään ihmisen läheisyyttä enemmän kuin sinun.

      • Anonyymi

        Miksi sitten ajat mua kauemmaksi tuolla toiminnallasi?? Ja voisin sanoa ihan samoin sinusta, en ole tuntenut koskaan ennen tällä tavoin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten ajat mua kauemmaksi tuolla toiminnallasi?? Ja voisin sanoa ihan samoin sinusta, en ole tuntenut koskaan ennen tällä tavoin...

        Ei tasan mulle. En ole toiminnallani tehnyt mitään normaalista poikkeavaa. Viettänyt laatuaikaa (homo)ystäväni kanssa normaalia enemmän ehkä. Hän tarvitsee minua selviytyäiseen arjen haasteista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten ajat mua kauemmaksi tuolla toiminnallasi?? Ja voisin sanoa ihan samoin sinusta, en ole tuntenut koskaan ennen tällä tavoin...

        Millä toiminnalla? Ai kun vatvon, että haluanko vai en? Kyllä. Minä haluan ja paljon. Olenko loukannut sinua? Olenpa tietenkin... Ärsytän sinua koska haluan sun huomiota. Oikeet huomiota!


    • Anonyymi

      Vai hinkkaa sukat varpahia? Kannattaa vaihtaa väriä, kun mustat on turhan synkät. Turhatkin vielä.

    • Anonyymi

      Sinä et ole minun enkä minä sinun.
      Ei syytä mustasukkaisuuteen.

    • Anonyymi

      Minä en ole mustasukkainen ollenkaan.

    • Niin olen minäkin. Jos näen hänet toisen miehen kanssa.

    • Anonyymi

      Teen aivan kuten sinäkin

      • Anonyymi

        Mitäs teet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs teet

        En ehkä ihan kaikkea halua tietää

        Mitä vaan haluut kertoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs teet

        Siis juuri niinkuin sinä teet minulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis juuri niinkuin sinä teet minulle

        Olet pihalla


    • Anonyymi

      Et ole siihen oikeutettu. Valitsit itse toisin, minullakin on oikeus tehdä valintoja. Ei sinulla ole yhtään suurempia oikeuksia kuin minulla. Me emme vaan sovi yhteen.

      • Anonyymi

        Tai siis sovimme yhteen. Mutta haluamme samoja asioita mutta maksaa niistä eri hinnan. Halutaan olla semmoisia joiden elämät ei sovi yhteen, silloin on turha olla mustasukkainen.


    • Anonyymi

      Ei riittävästi.

    • Anonyymi

      Et tee mitään. Vastuuttomuus ja ymmärtämättömyys ei kiinnosta ja tämä on niin tärkeä arvo mulle ettei ole mahdollisuuttakaan mielenmuutokseen.

    • Anonyymi

      Oon kyllä oinas, mutta aika tasainen oon😋

    • Anonyymi

      Haluan tietenkin tietää kuka olet.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      65
      1980
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1327
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1264
    4. 46
      1148
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1002
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      999
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      920
    8. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      881
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      878
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      873
    Aihe