Mene vaan...

Vedättämään jotakin muuta

Ei kiinosta enään

22

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sinä vedätit oma vika


      • Anonyymi

        Hmm.. Voimmeko pitää tätä yhteisenä puhalluksena? Kieltämättä tämä on melkoinen saparokierre :) Sekin että teitä on vaikea erottaa toisistaan, koska olette vedättäneet niin paljon toisianne ja silloinkin, kun en ole ollut vedättämässä teitä 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.. Voimmeko pitää tätä yhteisenä puhalluksena? Kieltämättä tämä on melkoinen saparokierre :) Sekin että teitä on vaikea erottaa toisistaan, koska olette vedättäneet niin paljon toisianne ja silloinkin, kun en ole ollut vedättämässä teitä 😅

        Sä väärensi mun tiedot levytys yhtiölle


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        💋 ­­N­­­y­­­m­­f­­o­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17657119u

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Näyttää kiinnostavan, kun vaivauduit tänne tulemaan.

      • Anonyymi

        Älä selitä...............


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä selitä...............

        Enhän minä selitäkään. Miksi olet aina yhtä huonolla tuulella?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Enhän minä selitäkään. Miksi olet aina yhtä huonolla tuulella?

        Koska yrittit väärentää mun työ sopimuksen vuokra firmalle

        Olit kirjaamassa sun omaa tilinumeroa sopimukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska yrittit väärentää mun työ sopimuksen vuokra firmalle

        Olit kirjaamassa sun omaa tilinumeroa sopimukseen

        Se on identiteetti varkaus ja asiakirjan väärennös petos


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska yrittit väärentää mun työ sopimuksen vuokra firmalle

        Olit kirjaamassa sun omaa tilinumeroa sopimukseen

        Ok... Nyt erehdyt pahasti henkilöstä. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on identiteetti varkaus ja asiakirjan väärennös petos

        Minä en liity tähän tarinaan millään tavalla. Hei hei. 👑


      • Anonyymi

        Oletkohan sinä prinssi jotenkin todella itseriittoinen yksilö kun oletat, ettei se hitainkin ole jo ymmärtänyt tämän kirjoittelun sinun sooloshowksi, eli toisin kysyen mihin pyrit tällä feikkidraamalla? Tai mitä kukaan saa tästä? Kysytään varoiksi myös näin päin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ok... Nyt erehdyt pahasti henkilöstä. 😅

        Kukaan ei vaan voi olla niin typerä, ettei ymmärrä tätä ”vuoropuhelua” sinun monologiksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei vaan voi olla niin typerä, ettei ymmärrä tätä ”vuoropuhelua” sinun monologiksi

        Sinä olet juuri niin typerä, että kuvittelet tämän minun monologiksi. 😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sinä olet juuri niin typerä, että kuvittelet tämän minun monologiksi. 😊

        Ja moni on niin typerä, että yrittää kuvitella sinun monologit kaikessa kirjossaan vuoropuheluksi☺️ Sydämellinen symbioosi


    • Anonyymi

      Selityksiä riittää🥱🤣

      • Anonyymi

        Selityksiä mistä? Onko esimerkiksi sinulla taipumus selittää selittämässä päästyäsi jotain ultimaalista suhteessa netin mielikuvitushahmoihin sekä irl henkilöihin? Oletko suosittua pulinaseuraa tästä syystä tms?


    • Anonyymi

      Jatkakaa te höpinöitä🦧

    • Anonyymi

      Sait mun kustannuksella

      Vielä kulta levyn

    • Anonyymi

      Meinasin menettää sun sikailu vuoksi omat rahat

      Mä meinasin joutuu sun vedätyksen

      Vuoksi maksamaan miljoonan vahingonkorvaukset

      Takas

    • Anonyymi

      Mut yritettiin pakottaa työ haastattelussa vuokra firman palkka listoille

      Vuokra firmat vetää palkkan välstä
      en suostunut sen jälkeen kiristettiin velvoite työllistetyksi kelan päivä rahalle 8€ palkalla

      Uhkailtiin että jos en suostu
      Menetän asumistuen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      812
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      528
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe