Onko kellään kokemusta kyseisestä yrityksestä?
Kiinteistölakimies Oy -kokemuksia?
12
3580
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoa hyvä kokemus juristista! Hoitivat yritykseni riidan satanolla voittoon.
- Anonyymi
Saimme itse kyllä sovinnon tehtyä tämän yrityksen lakimiehen kautta, mutta korvaussumma oli noin kolmasosa todellisista korjauskustannuksista.
- Anonyymi
Meilläkin saatiin sovinto aikaan hieman yli puolella vaaditusta (plus oikeusturvakorvaus).
Hyvä kokemus oli se että heti ekassa puhelussa meille sanottiin että pitkässä riidassa voittaa vain juristi. Joku kulunut lause että laiha sovinto parempi ku lihava riita sanottiin kns mutta jäi mieleen.
Ekassa kirjelmässä esitettiin ”sovinnon tietä” ja sitä sitten neuvoteltiin vastapuolen kanssa.
Kulut oli jotain kahdeksan tonnin luokkaa mutta oikeusturva tosiaan korvas.
Huono kokemus se, että prosessi tuntui pitkältä (kuukausia)
- Anonyymi
Samalla kokoonpanolla kuin edellisessä viestissä meillä mentiin käräjäoikeuteen ja saimme haluamamme kaupanpurun. Alinen veti oikeudenkäynnin vaikka emme hänen kanssaan olleet paljoa keskustelleet. Alinen oli vakuuttava.
- Anonyymi
Kiinteistölakimies toimii liiketoimintamallilla, jossa joudut maksamaan paljon ylimääräistä. Ensin itse perusliiketoiminnan pyörittäjälle (toimitilat, laskutus jne.) ja sitten itse lakimiehelle. Molemmat ottavat todella ison katteen.
Tein sen virheen, että lähetin ison määrän materiaalia ja yhteenvedot perään. Lakimies näki siinä mahdollisuutensa massiiviseen laskutukseen ja teki sen myös. Parin viikon työstä 10 000 € enkä saanut sillä mitään lakimiehen omaa aikaansannosta.
Lakimies on ennenkaikkea liikemies eikä palvelun tuottaja. Kiinteistölakimies on pahin mahdollinen (kokemusta 6 lakimiehestä) ... ei kannata kokeilla. - Anonyymi
Tuli mieleen eräs ruotsalainen työoikeuteen erikoistunut yritys joka vei rahat niin asiakkailta kuin omilta työntekijöiltäkin. Kannattaa olla tarkkana, koska pelkkä sp-vastaus kyllä/ei periaaatteella maksaa maltaita.
- Anonyymi
En suosittele , rahaa vain tavoittelee
- Anonyymi
Kallis ja ei asiakaspalvelua , jenkki malli ! Ei jatkoon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallis ja ei asiakaspalvelua , jenkki malli ! Ei jatkoon
Juuri näin, saimme niin kauhea palvelu Niko Vuoriselta. Kiinteistö lakimieheltä.
- Anonyymi
Bisneshenkistä toimintaa Kiinteistölakinies ja aktiivista mainostamista. Oikeita asianajajia löytyy Suomesta. Kiinteistö lakimiehen sakki ei ole edennyt asianajajiksi
Yrityslakmies on myös Alisen bisnes. - Anonyymi
Aivan surkea firma. Ensimmäinen "lakimies" oli juuri tuo Niko, ei saanut mitän aikaiseksi, mutta laskuttaa kyllä osasi, oiskohan ollut koulutukseltaan merkonomi.
Soitin Toimitusjohtajalle ja sanoin vaihtavani firmaa. Toimari valitteli kovasti tilannetta ja puolusteli asiaa mm. sanomalla että on töitä niin paljon ettei tahdo ehtiä, MUTTA hän ottaa asian hoitaakseen, niin kyllä hoituu.
Alkuasetelmana oli kaupan purku, lopputulemana 15000Euroa hinnanalennusta eikä jatkovalituslupaa!Ja senkin(15000) minä sain kun itse sitä vaadin, Noora Salokangas-tämä Toimitusjohtaja- ehdotti että älä pyydä niin paljon, ei ne suostu , tyydy vain siihen mitä ne tarjoaa. jos pyydät niin pyydä itse!
Lisäksi sivuilla luki toimipaikkana myös Oulu ja luulinkin ottavani yhteyttä Oulun toimistoon. Vasta myöhemmin minulle selvisi, että yhteydenottoni oli mennyt Turkuun. Kun ihmettelin asiaa, minulle sanottiin ettei Oulussa ole varsinaisesti kiinteää paikkaa eikä toimijoita, mutta että he kyllä hoitavat asioita myös Oulussa.
Että sellainen firma, hinnanalennus 15000, kustannukset 13000, eikä minkäänlaista tuntemusta rakennuslaista.- Anonyymi
Näyttäisivät olevan kyllä juristeja melkein kaikki, ei mitään merkantteja.
Taidat puhua satuja, etteivät kiinteistölakiin erikoistuneet juristit ymmärrä asiaan liittyvästä laista. Kiinteistölaki ja rakennuslaki ovat toki eri asioita, nykyisin osa jälkimmäisestä on korvattu alueidenkäyttölailla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940