Auttakaa en saa erektiota!

Sain lääkäriltä reseptin erektio pillereihin, ja vaikka muija kuinka yrittää kiihottaa minua, tai vaikka katson pornoa niin en kiihotu eikä penikseni seiso. Eikä muuten seiso lääkkeilläkään. Venlafaxin on aikamoista myrkkyä kun on vienyt pano haluni kokonaan, aiheuttaako muijille samaa? Annokseni on 225mg.
10346
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Mä en ainakaan tuu sua auttaa.

Äänestä

Mitä sä erektiolla teet, jos ei homma kiinnosta? Eikö se ole parempi niin, että sillon ei stondaile turhia. En syö ja mitään ryynejä, mut sen voin sanoo et elämä on helpompaa kun ei paneta.

Äänestä

Kaikki ongelmat eivät välttämättä lääkkeillä lähde. Tarkoitan sitä, jos ongelmat on pään sisällä. Toki tähän voi ratkaisu löytyä lääkkeillä, jos kyseessä on suorituspaineet (beta salpaaja esim. voi auttaa).

Varmaan yhdellä jos toisella joitain ongelmia silloin tällöin on ollut. Omia kokemuksia olen kirjoitetellut https://erektio.org/

Äänestä
  • 'Toki tähän voi ratkaisu löytyä lääkkeillä, jos kyseessä on suorituspaineet (beta salpaaja esim. voi auttaa).'

    Mitä v.. ttua? Betasalpaaja on lähinnä verenpainelääke joka vie kyvyn saada erektiota! Erektiolääkkeet eivät auta jos ei ole halua seksiin.
    Poikkeuksena on se penikseen pistettävä injektio joka saa aikaan jopa tahdonvastaisen seisotuksen. Tätä käyttää monet pornotähdet.

    Äänestä

Tutulta kuulostaa. Tosin olen lopettanut lääkkeet vuosia sitten eikä tunto tai halut ole palanneet.

Äänestä

Erektiolääkkeet määrätään alussa kokeeksi ihan tietystä syystä.
Eli jos erektiolääke ei auta niin syynä voi olla joko psyykkinen vaiva tai sydän ja verisuonivaiva.
Tästä syystä erektiolääkkeitä ei kannata hankkia pimeiltä markkinoilt, tietenkin näissä kiinan pillereissä voi olla mitä hyvänsä rotanmyrkystä lähtien.

Äänestä
  • "Eli jos erektiolääke ei auta niin syynä voi olla joko psyykkinen vaiva tai sydän ja verisuonivaiva"

    Lääkkeiden puhkaisemat seksuaalihäiriöt EI ole psyykkisiä vaivoja esim seksuaalisten tunteiden laimentuminen,genitaalialueiden tunnon heikentyminen ynnä muu vastaava. Ei siihen mikään erektiolääke auta jos vaiva on lääkkeen puhkaisema.

    Äänestä

  • Anonyymi00007 kirjoitti:

    "Eli jos erektiolääke ei auta niin syynä voi olla joko psyykkinen vaiva tai sydän ja verisuonivaiva"

    Lääkkeiden puhkaisemat seksuaalihäiriöt EI ole psyykkisiä vaivoja esim seksuaalisten tunteiden laimentuminen,genitaalialueiden tunnon heikentyminen ynnä muu vastaava. Ei siihen mikään erektiolääke auta jos vaiva on lääkkeen puhkaisema.

    Saatika joku betasalpaaja.SSRI-ja SNRi lääkkeet on seksuaalisuudentappolääkkeitä. Ne tappavat seksuaalisuuden. Joskus pysyvästi ja vaiva jatkuu käytön loputtua.

    Äänestä

Opetelkaa nauttimaan suuseksistä ja sormilla hyväilystä Toimii vaikka ei seisoisikaan!

Ja voi nauttia kauemmin. Mekin rakastellaan tunti kerrallaan.

Äänestä
  • Seksuaalihäiriöissä jotka lääkkeet puhkaisseet kättely voi tuntua yhtä eroottiselta kuin mainitsemasi toiminta. Koska tunto pois eikä koe seksuaalista mielihyvää

    Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


Anonyymi-ap kirjoitti:

Sain lääkäriltä reseptin erektio pillereihin, ja vaikka muija kuinka yrittää kiihottaa minua, tai vaikka katson pornoa niin en kiihotu eikä penikseni seiso. Eikä muuten seiso lääkkeilläkään. Venlafaxin on aikamoista myrkkyä kun on vienyt pano haluni kokonaan, aiheuttaako muijille samaa? Annokseni on 225mg.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu