Mulla menee toisin päin

Anonyymi-ap

Sanotte etsivänne tietynlaista naista tarkoin kriteerein ja siihen naiseen rakastutte. Ei mitään vikaa siinä, mutta mulla menee aina toisin päin. Rakastun ja tunteen kohde alkaa vaikuttaa täydellisen sopivalta mulle. Tapansa kullakin.

56

822

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin toisilla merkkaa kriteerit ja toisilla arvot. Arvot harvemmin muuttuu, toisin kuin kriteerit.

      Mullakin tunne on aika vahva viitoittaja.

      • Anonyymi

        Mustavalkoista ajattelua. Omat arvot voivat olla osittain kriteerejä myös kumppanille, tietysti.


      • Anonyymi

        Arvot voivat hyvin muuttua ja muokkautua läpi elämän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvot voivat hyvin muuttua ja muokkautua läpi elämän.

        Kellä voi kell ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mustavalkoista ajattelua. Omat arvot voivat olla osittain kriteerejä myös kumppanille, tietysti.

        Joo, pinkki ei oikein pue mua.


    • Ensivaikutelma on tärkeä rakastumisen kannalta, sillä sen kautta herää kiinnostus toista kohtaan, tottakait myös sanallinen viestintä, luonne ja synkkaako juttujen puolesta.

      Liian erilainen arvomaailma olisi nou nou.

    • Anonyymi

      Minulla sama juttu. Ei ole mitään tiettyä ihannetta, kaikki joita olen rakastanut ovat ihan erilaisia. Muut asiat merkkaavat enemmän.

    • Anonyymi

      Mulla sama. Ei tosiaan koskaan ole ees ollut mitään kriteerejä, en ees keksis yhtään.

    • Anonyymi

      No vaikka luulen "hakevani" tietynlaista naista, niin se luulohan perustuu vain siihen, millaiset naiset minua on viehättäneet. Olen täysin tietoinen, että voin ihastua ja rakastua lopulta hyvinkin erilaiseen naiseen, kun mitä luulen etsiväni. Nämä kriteerit ovat siis muutamaa lukuunottamatta sellaisia asioita, joiden olen huomannut minua viehättävän Tykkään naisellisita naisista, mutta se ei tarkoita, ettenkö voisi huomata ihastuvani aivan erinäköiseen naiseen. Näistä mieltymyksistä olen valmis joustamaan, jos joku mielenkiintoni herättää. Asiat joista en jousta, liittyvät sellaisiin kriteereihin, kun uskollisuus, keskustelutaitoisuus jne.

      • Keskustelutaito ja uskollisuus on yksi suhteen tukipilari.
        Kun se sopiva ihminen tulee, niin pikku kriiterit siinä unohtuu, joilla ei niin ole merkitystä parisuhteen kannalta.


      • Näinhän se on, mutta huomaan itsestäni kyllä, että kun näkee jossain facebookissa, ylipäänsä somessa naisia kuvissaan, niin kyllä mä katson uudestaan ne jotka viehättää ulkoisesti. Kun ei tunne ihmistä, niin ei tiedä kuin ulkonäön.

        Viimeksi joku Maarit niminen nainen, jäi etunimikin mieleen, niin katsoin useamman kerran hänen kuviaan. Pidin hänen ulkonäöstään.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Näinhän se on, mutta huomaan itsestäni kyllä, että kun näkee jossain facebookissa, ylipäänsä somessa naisia kuvissaan, niin kyllä mä katson uudestaan ne jotka viehättää ulkoisesti. Kun ei tunne ihmistä, niin ei tiedä kuin ulkonäön.

        Viimeksi joku Maarit niminen nainen, jäi etunimikin mieleen, niin katsoin useamman kerran hänen kuviaan. Pidin hänen ulkonäöstään.

        Täällä oli muuten joskus yksi Maaritiin ihastunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä oli muuten joskus yksi Maaritiin ihastunut.

        Okei. Tuolla oli ruskeat pitkät hiukset ja ruskeat silmät. Mun silmään kaunis.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Näinhän se on, mutta huomaan itsestäni kyllä, että kun näkee jossain facebookissa, ylipäänsä somessa naisia kuvissaan, niin kyllä mä katson uudestaan ne jotka viehättää ulkoisesti. Kun ei tunne ihmistä, niin ei tiedä kuin ulkonäön.

        Viimeksi joku Maarit niminen nainen, jäi etunimikin mieleen, niin katsoin useamman kerran hänen kuviaan. Pidin hänen ulkonäöstään.

        Niin, kyllä sen huomion kiinnittää niihin asioihin, jotka itseä miellyttää. Sitten herää kiinnostus tutustua. Jos ulkoinen olemus ei herätä mielenkiintoa, sitten pitää ehkä ensin tutustua ja saattaa huomata muiden asioiden synkkaavan. Sitten se ulkonäkö ei enää niin vaikuta. Mutta ennen kuin tuntee, niin kyllä se ulkoinen olemus, hymy, katse jne saa huomaamaan toisen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kyllä sen huomion kiinnittää niihin asioihin, jotka itseä miellyttää. Sitten herää kiinnostus tutustua. Jos ulkoinen olemus ei herätä mielenkiintoa, sitten pitää ehkä ensin tutustua ja saattaa huomata muiden asioiden synkkaavan. Sitten se ulkonäkö ei enää niin vaikuta. Mutta ennen kuin tuntee, niin kyllä se ulkoinen olemus, hymy, katse jne saa huomaamaan toisen.

        Kyllä näin juuri. Toiseen jos pääsee muuten tutustumaan ensin ihmisenä, niin se ulkonäkö voikin olla mieleen, kun ihminen on muutenkin jo mieluinen. Mutta vieraasta näkee ensin sen ulkoisen miellyttävyyden. :)


      • G-LoveR kirjoitti:

        Kyllä näin juuri. Toiseen jos pääsee muuten tutustumaan ensin ihmisenä, niin se ulkonäkö voikin olla mieleen, kun ihminen on muutenkin jo mieluinen. Mutta vieraasta näkee ensin sen ulkoisen miellyttävyyden. :)

        Minä olen tutustunut toiseen ihmisenä ja oli kaikin puolin ihan tyyppi, mutta mutta se ulkonäkö, ei vaan napannut. Fyysistäkin vetovoimaa täytyy toisessa olla, muuten ei tule mitään.


    • Anonyymi

      En oo ihastunut vielä yhteenkään lesboon vaikka oon itsekin lesbo. Ihastuminen ja rakastuminen ei vaan käy tosta vaan sormia napsauttamalla kaikille.

      • Anonyymi

        Olen ihastunut neljään naiseen ja ikää on jo puoli vuosisataa. Ei se noin vain nappaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ihastunut neljään naiseen ja ikää on jo puoli vuosisataa. Ei se noin vain nappaa!

        Täällä tuli just kymppi täyteen!


      • Anonyymi

        Mä oon ollut ihastunut tai rakastunut yhteensä 6 naiseen. Näistä 2 lesboa, loput bissejä tai kysymysmerkkejä. Ihastuminen on ihanaa, koko kehoa lämmittävä tunne. Vaikka ihastumisen päättyminen tai vastakaiun puuttuminen on tuskaa, en kadu mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon ollut ihastunut tai rakastunut yhteensä 6 naiseen. Näistä 2 lesboa, loput bissejä tai kysymysmerkkejä. Ihastuminen on ihanaa, koko kehoa lämmittävä tunne. Vaikka ihastumisen päättyminen tai vastakaiun puuttuminen on tuskaa, en kadu mitään.

        Ei tunteissa mitään kaduttavaa ole, ne iskee joskus päälle eikä aina sopivaan kohteeseen. Kuuluu elämään, eivätkä tosiaan mikään maailmanloppu. Menevät ohi aikanaan. Ja ainakin tietää olevansa elossa. Harmittaa vain kun omaan vähemmistöön harvemmin ja tarjonta on mitä on.


    • Anonyymi

      Ulkonäköön voi viehättyä, mutta se ei kylläkään kemiaa saa aikaan. Piilossa se kemia, ei näy, mutta sen kuulee kyllä. Tunteekin.

      • Anonyymi

        Voisi sanoa että kemian aistii kaikilla muilla aisteilla paitsi näköaistilla. Paitsi silloin kun katseet kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi sanoa että kemian aistii kaikilla muilla aisteilla paitsi näköaistilla. Paitsi silloin kun katseet kohtaa.

        Miltä vahva kemia tuntuu ? En tarkoita sitä kun on jo ihastunut.Kokemusta lähinnä siitä että lesbonaiset vilkuilee ja tuijottaa, katselee alta kulmain vaikka naisystävän kanssa liikkeellä. Mitään kemiaa harvemmin tunnen kun tapaan naisia ekaa kertaa. Tai sitten mulle sopivat on jossain piilossa eikä edes deittaile. Hmh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi sanoa että kemian aistii kaikilla muilla aisteilla paitsi näköaistilla. Paitsi silloin kun katseet kohtaa.

        Mun mielestä kemian aistii selvimmin näkö- ja kuuloaistilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä kemian aistii selvimmin näkö- ja kuuloaistilla.

        Onhan se etenkin alussa, kun näkee kauempaa ja kuulee puheen. Ihmisen hajuaisti ei riitä sinne saakka ja makuaistihan tulee mukaan vasta kun ollaan läheisissä tekemisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se etenkin alussa, kun näkee kauempaa ja kuulee puheen. Ihmisen hajuaisti ei riitä sinne saakka ja makuaistihan tulee mukaan vasta kun ollaan läheisissä tekemisissä.

        Mulla on ollut kemiaa seitsemän kanssa. Noista viiden kanssa parisuhde. Mä näen niin, että kemian tarkoitus on aloittaa seukkaamaan ja seukkaamisen aikana taas näkee riittääkö synkkaaminen ja muut jutut pysyvään suhteeseen. Tossa kemiavaiheessa ei vielä olla lähikosketuksissa, se tekee sen aikeen koskettaa ja tutustua lähemmin. Suhteen aikana kemia vahvistuu tai lakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä vahva kemia tuntuu ? En tarkoita sitä kun on jo ihastunut.Kokemusta lähinnä siitä että lesbonaiset vilkuilee ja tuijottaa, katselee alta kulmain vaikka naisystävän kanssa liikkeellä. Mitään kemiaa harvemmin tunnen kun tapaan naisia ekaa kertaa. Tai sitten mulle sopivat on jossain piilossa eikä edes deittaile. Hmh.

        Ehkä ihastuminen sekoittuu kemiaan. Ihastuminen ja rakastuminenhan on aivokemiaa.

        Mutta itselle on käynyt näin: jäin kiinni ääneen joka rauhoitti, josta tuli lämmin fiilis. En nähnyt ihmistä. Myös miellyttävä hajuveden tuoksu tulvi samalla nenääni, oletin sen olevan hänen. En voinut varma olla kun olin selkä häneen. Kun tapasin hänet ja esittelin itseni, käteltiin ja katsottiin suoraan silmiin, jotain tapahtui, enkä vieläkään oikein sitä osaa selittää. Pohdin itsekseni että tämä on varmaan sitä kemiaa. Lähemmin tutustuessa ajatus vain vahvistui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä vahva kemia tuntuu ? En tarkoita sitä kun on jo ihastunut.Kokemusta lähinnä siitä että lesbonaiset vilkuilee ja tuijottaa, katselee alta kulmain vaikka naisystävän kanssa liikkeellä. Mitään kemiaa harvemmin tunnen kun tapaan naisia ekaa kertaa. Tai sitten mulle sopivat on jossain piilossa eikä edes deittaile. Hmh.

        Lesbojen alta kulmain tuijottelu voi myös olla gaydarin käymistä ja kanssalesboista iloitsemista. Oma puoliso ainakin mulle sanoo koko ajan, kato lesbo! Ja siis hiljaisesti vaan mulle ja vasta kun ihminen on mennyt ohi. En pidä sitä pahana.

        Itsekin tuijottelen. En alta kulmain vaan katson suoraa kohti ja hymyilen. Teen sitä toki kaikille en vain naisille. Mutta en ole sokea kauneudelle, ulkoiselle ja sisäiselle. Hyväntahtoista hymyä ei koskaan oo liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ihastuminen sekoittuu kemiaan. Ihastuminen ja rakastuminenhan on aivokemiaa.

        Mutta itselle on käynyt näin: jäin kiinni ääneen joka rauhoitti, josta tuli lämmin fiilis. En nähnyt ihmistä. Myös miellyttävä hajuveden tuoksu tulvi samalla nenääni, oletin sen olevan hänen. En voinut varma olla kun olin selkä häneen. Kun tapasin hänet ja esittelin itseni, käteltiin ja katsottiin suoraan silmiin, jotain tapahtui, enkä vieläkään oikein sitä osaa selittää. Pohdin itsekseni että tämä on varmaan sitä kemiaa. Lähemmin tutustuessa ajatus vain vahvistui.

        Ääni on tärkeä monelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesbojen alta kulmain tuijottelu voi myös olla gaydarin käymistä ja kanssalesboista iloitsemista. Oma puoliso ainakin mulle sanoo koko ajan, kato lesbo! Ja siis hiljaisesti vaan mulle ja vasta kun ihminen on mennyt ohi. En pidä sitä pahana.

        Itsekin tuijottelen. En alta kulmain vaan katson suoraa kohti ja hymyilen. Teen sitä toki kaikille en vain naisille. Mutta en ole sokea kauneudelle, ulkoiselle ja sisäiselle. Hyväntahtoista hymyä ei koskaan oo liikaa.

        Jos muuten vain tuijottelua harrastetaan yleisemminkin lesbojen kesken, niin mistäs sitä erottaa sitten milloin nainen on oikeasti kiinnostunut...😀 mua ainakin tuijotellaan säännöllisesti ja ne on kyllä lesboja sanoo mun gaydar.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos muuten vain tuijottelua harrastetaan yleisemminkin lesbojen kesken, niin mistäs sitä erottaa sitten milloin nainen on oikeasti kiinnostunut...😀 mua ainakin tuijotellaan säännöllisesti ja ne on kyllä lesboja sanoo mun gaydar.

        Tuijottele takasin, hymyile. Jos pokkaa riittää kysy kahville.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuijottele takasin, hymyile. Jos pokkaa riittää kysy kahville.

        Muistakaa tosiaan hymyillä. Pitkä tuijottava katse ilman hymyä on epämiellyttävä eikä suinkaan kutsu luokseen.


    • Anonyymi

      Te joilla kukaan ei ole napannut, oletteko miettineet aseksuaalisuuden mahdollisuutta?

      • Anonyymi

        Musta aseksuaalisuus-luokittelua tarjoillaan turhan hätäsesti. Väitän että voi olla uskalluksesta ja
        paremmasta tutustumisesta kiinni.
        Sitäpaitsi, fakta on että lesbonaiset on aikas erinäkösiä verrattuna heteroihin. Epänaisellisuus kukoistaa eikä se viehätä kaikkia. Tarjonta on rajallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta aseksuaalisuus-luokittelua tarjoillaan turhan hätäsesti. Väitän että voi olla uskalluksesta ja
        paremmasta tutustumisesta kiinni.
        Sitäpaitsi, fakta on että lesbonaiset on aikas erinäkösiä verrattuna heteroihin. Epänaisellisuus kukoistaa eikä se viehätä kaikkia. Tarjonta on rajallinen.

        Mulle tulee näistä aina mieleen, että osa hakee seuraa ainoastaan deittisovelluksien kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta aseksuaalisuus-luokittelua tarjoillaan turhan hätäsesti. Väitän että voi olla uskalluksesta ja
        paremmasta tutustumisesta kiinni.
        Sitäpaitsi, fakta on että lesbonaiset on aikas erinäkösiä verrattuna heteroihin. Epänaisellisuus kukoistaa eikä se viehätä kaikkia. Tarjonta on rajallinen.

        Ei kemian takia tarvi uskaltaa mitään. Voi pitää vaikka metrien välin ja silti sen tuntee jos tuntee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta aseksuaalisuus-luokittelua tarjoillaan turhan hätäsesti. Väitän että voi olla uskalluksesta ja
        paremmasta tutustumisesta kiinni.
        Sitäpaitsi, fakta on että lesbonaiset on aikas erinäkösiä verrattuna heteroihin. Epänaisellisuus kukoistaa eikä se viehätä kaikkia. Tarjonta on rajallinen.

        Vai voiko olla kyse siitä että ns naisellisempia lesboja ei huomaa samalla tavalla kuin poikamaisempia.

        T. 4 naisellisemman naisen kanssa seurustellut ja monta poikamaista naista lesboksi luullut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kemian takia tarvi uskaltaa mitään. Voi pitää vaikka metrien välin ja silti sen tuntee jos tuntee.

        Tunnetko vaikkapa kemiaa tuntematonta naista kohtaan monen metrin päästä? Kemia=seks.vetovoima.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai voiko olla kyse siitä että ns naisellisempia lesboja ei huomaa samalla tavalla kuin poikamaisempia.

        T. 4 naisellisemman naisen kanssa seurustellut ja monta poikamaista naista lesboksi luullut.

        Osalla varmasti näin. Stereotypiat elävät ja voivat hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko vaikkapa kemiaa tuntematonta naista kohtaan monen metrin päästä? Kemia=seks.vetovoima.

        Valtaosa tuntee, toiset jopa täysin tuntemattomiin. Ei siihen mitään fyysistä tarvita, eikä vieressä oloakaan. Katseet, ilmeet, muu elekieli, ääni, puheen sisältö jne.


      • Anonyymi

        Tai sitten ei tapaa ketään, on pussissa kotonaan vuorokaudet ympäri. Jossain somessa ei voi olla kemiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta aseksuaalisuus-luokittelua tarjoillaan turhan hätäsesti. Väitän että voi olla uskalluksesta ja
        paremmasta tutustumisesta kiinni.
        Sitäpaitsi, fakta on että lesbonaiset on aikas erinäkösiä verrattuna heteroihin. Epänaisellisuus kukoistaa eikä se viehätä kaikkia. Tarjonta on rajallinen.

        Mitä on epänaisellisuus? Minusta ihminen on juuri niin feminiininen ja naisellinen kuin päättää ja kokee olevansa. Joku toinen ei voi sitä määrittää.

        Itse koen olevani naisellinen, vaikka en käytä korkkareita, en jaksa aina meikata ja hiukset saattavat olla lyhyet jopa siili. Vain oma ajatus ja kokemus itsestä merkitsee.


      • Anonyymi

        Mä ottaisin sen vaihtoehdon huomioon, jollei 30v mennessä ole kokemusta kemiasta. Yleensä matalallakin libidolla osuu silloin tällöin kohdalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai voiko olla kyse siitä että ns naisellisempia lesboja ei huomaa samalla tavalla kuin poikamaisempia.

        T. 4 naisellisemman naisen kanssa seurustellut ja monta poikamaista naista lesboksi luullut.

        No mä en erota naisellisia lesboja heteroista jos eivät itseään ilmaise, esim flirtin kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ottaisin sen vaihtoehdon huomioon, jollei 30v mennessä ole kokemusta kemiasta. Yleensä matalallakin libidolla osuu silloin tällöin kohdalle.

        Joo, mulla on matala libido ja silti on ollut kemiaa monen kanssa. Kemian huomaa jo murrosiässä ihan selvästi. Epäilisin aseksuaalisuutta jos kukaan ei innosta. Eihän siinä mitään hävettävää ole, nykyään paljon esillä oleva asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mulla on matala libido ja silti on ollut kemiaa monen kanssa. Kemian huomaa jo murrosiässä ihan selvästi. Epäilisin aseksuaalisuutta jos kukaan ei innosta. Eihän siinä mitään hävettävää ole, nykyään paljon esillä oleva asia.

        Kemian huomaa jo murrosiässä. -> Ei ihan aukoton teoria ottaen huomioon myöhäisheränneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa tuntee, toiset jopa täysin tuntemattomiin. Ei siihen mitään fyysistä tarvita, eikä vieressä oloakaan. Katseet, ilmeet, muu elekieli, ääni, puheen sisältö jne.

        Ihmisen ominaistuoksu. Feromonit. Tosijuttuja. Yksi kemian tekijöistä. Ominaistuoksun kyllä tunnistaa myös vienon hajuveden alta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mulla on matala libido ja silti on ollut kemiaa monen kanssa. Kemian huomaa jo murrosiässä ihan selvästi. Epäilisin aseksuaalisuutta jos kukaan ei innosta. Eihän siinä mitään hävettävää ole, nykyään paljon esillä oleva asia.

        Sinänsä käytännössä sama onko sitten aseksuaali vai poikkeuksellisen harvinainen maku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä ottaisin sen vaihtoehdon huomioon, jollei 30v mennessä ole kokemusta kemiasta. Yleensä matalallakin libidolla osuu silloin tällöin kohdalle.

        Kyllä se voi olla tuurista ja ympäristöstä kiinni, kuinka paljon naispopulaa ylipäänsä tapaa. Palstadiagnoosit sikseen.;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä en erota naisellisia lesboja heteroista jos eivät itseään ilmaise, esim flirtin kautta.

        En minäkään ellei jotenkin asiaa ilmaise, enkä uskalla olettaakaan kun olettaen menee helposti persiilleen. Erehtyy.

        Itseään jos miettii, niin minusta kyllä varmaan voi helposti habituksesta olettaa ja päätelläkin, että naiset kiinnostaa. Katselen naisia ihan erilailla, kun miehiä ja hymyilen naisille, saatan katsoa pitkään silmiin ja hymyillä katseiden kohdatessa ja ulkonäkö vaatetuksineen on selkeän maskuliininen.

        Mikäli se seikka saa hälyt soimaan. 🤷🏼‍♂️

        On mua luultu mieheksikin, laitetaan se naisen korkean iän ja huonon näön piikkiin, vaatteiden piikkiin myös. :D

        Mä kyllä kävelen niin epänaisellisesti ja kädet vielä housun taskussa että mummot voi mieheksikin luulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle tulee näistä aina mieleen, että osa hakee seuraa ainoastaan deittisovelluksien kautta.

        Puoletkaan ei käytä deittisovelluksia, etenkään jatkuvasti. Voisin heti luetella kolme vapaalla olevaa naista, joita ei tavoita niiden kautte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puoletkaan ei käytä deittisovelluksia, etenkään jatkuvasti. Voisin heti luetella kolme vapaalla olevaa naista, joita ei tavoita niiden kautte.

        Eipä tule käytettyä, kokeilin vähän aikaa ja se riitti. Tutustun mieluummin livenä muun elämän ohessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä on epänaisellisuus? Minusta ihminen on juuri niin feminiininen ja naisellinen kuin päättää ja kokee olevansa. Joku toinen ei voi sitä määrittää.

        Itse koen olevani naisellinen, vaikka en käytä korkkareita, en jaksa aina meikata ja hiukset saattavat olla lyhyet jopa siili. Vain oma ajatus ja kokemus itsestä merkitsee.

        Ja minä taas näytän ulkoisesti naiselliselta, mutta sisäisesti en niinkään. Kroppa on urheilullinen/lihaksikas ja pitkä tukka. Heterosta ette minua erota. Sitten en ole niin perinteisen naisellisista asioista kuitenkaan kiinnostunut, vaikka käytän mielelläni korkkareita.😬


    • Anonyymi

      Harvoinpa se ihanne kuva tulee olemaan jonkun rakkaus, siis tunteilla ei ole kriteereitä
      Ainoastaan tunne että pitää jostain ihmisestä paljon

      • Anonyymi

        Yhteys on tärkein, eikä sitä synny kuin harvan kanssa. Helppo ja luonnollinen olo, kuin olisi aina tunnettu.

        Jonkun kanssa vain lähtee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe