Rölli, koska tänään oot älykkäällä päällä

Anonyymi-ap

etkä rölleily fiiliksillä, niin haluisin keskustella yhdestä asiasta.

Tiekkö et tää elämä on semmonen valinnasta toiseen etenevä matka. Joudut tekeen jatkuvasti valintoja. Isoja ja pieniä. Ne johtaa sua elämänpoluilla omanlaisiin suuntiin.

Ihminen voi tehdä huono tai hyviä valintoja. Impulsiivisia valintoja ja tunteiden ylilyöntien aiheuttamia valintoja. Ihminen voi tehdä valintoja ajattelematta seurauksia taikka toisia miellyttääkseen.

Se miten tyytyväinen on nykyhetken elämään, riippuu täysin siitä kuinka rehellinen itseälleen on ollut ja tehnyt harkittuja valintoja elämässään.
Ihminen voi elää itselleen tai toisille.

Itsellä on elämässäni ollut useita kohtia, kun oon joutunu pysähtyyn elämänpolulla risteykseen miettimään kumpaa reittiä lähden jatkamaan. Esim. parisuhteissa saatan olla juoutunut risteykseen jossa joudun valitseen että tätäkö haluan vai valitsenko tuon pelottavan vieraan tuntemattoman yksinäisen polun joka on sumuinen enkä mä tiedä mitä siellä on. Olen valinnut se pelottavan polun ja lähtenyt yksin kulkeen.

Se on ollut pelottava valinta ja yksin sumuisella polulla jossa tulevaisuutta ei tiedä eikä mihin reitti vie oli aika ahdistava kulkee,

Olisi helpompi ollut valita se tuttu ja turvallinen tie yhdessä käsikkäin kulkien jossa tulevaisuus olisi ollut selvä ja polun määränpää tuttua, mutta siinä risteyksessä pysähtyneenä tajusin että parisuhteen polku on loppuun kuljettu ja me vain rikotaan toisiamme takertuen johonkin tuttuun ja turvalliseen vain koska tuntematon pelottaaa yksin lähtee kulkeen. Mä olin se rohkeampi joka teki sen valinnan ja lähti sille sumuiselle pimeelle polulle.. enkä ole valintaa näiden 12 vuoden aikana katunut.

Tänään on taas valinnan hetki. Vähän pienemmän. Tiekkö kun mun vaarini tekee kuolemaa sairaalassa. Ja hän on mulle etäinen, koska äitini pilasi välini mun hänen puolen sukulaisiin valehtelemalla asioita. Sotki välit kun olin jo ihan lapsi vasta.
Vaarini on rikas. Miljonääri

Ongelma onkin se että mikä olisi viisainta. Mitä multa odotetaan?
Onko kohteliaista etäisistä väleistä huolimatta käydä sairaalassa jättämässä hyvästit? vai pidetäänkö sitä jotenkin perinnön perässä kärkkymisenä? Olen perijä menin tai en, mutta kumpi pahottaa muiden mielen enemmän. poissaolo vai läsnäolo?

Itse en haluis mennä, kun mua ahdistaa nähdä kuolevia ja haluan aina säilyttää muistoissani kuvan ihmisestä hyväkuntoisena enkä pilata sitä ruumiin tai kuolevan hauraan kehon näkemisellä. En varmaan todella läheistäkään haluis nähdä kuolevana,,

Nyt kuitenkin joudun taas valitseen.. Auta mua rölli. Oot niin tyly ja tunteeton kommenteissas et osaat varmaan sanoo tylynkin näkemyksen kaunistelematta,

55

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nämä on itsestäänselvyyksiä. Ei näissä oo mitään kiinnostavaa.

      Minä en jaksa löpistä "valinnoista", koska ne on itsestäänselvyys. Ei niistä sen ihmeempiä jutteluita synny. Maija valutsi A:n B:n sijasta ja siinä se. Mieluummin kiinnostaa se, onko ulottuvuuksia kuinka monta.
      Minä olen itse hyvin kylmänviileä laskelmoija. En tee ainoatakaan asiaa ex tempore, enkä ees pidä sellasista ihmisistä, jotka niin tekee.

      Sen sijaan kiinnostaa keskustella vaikka universumista, mitä on aika tai onko sitä lainkaan, elämästä ja kuolemasta yms. Ei mistään small talkista varsinkaan.

      • Anonyymi

        Oon monta kertaa myös sanonut, että nää juttus on "minä minä minä" -schaissea. Oot itsekeskeinen persoona, mutta et näe sitä itse. Näissä ei ole pienintäkään kiinnostavaa, mitä draamakuningatar tekee nyt tai ensi viikolla.


      • Anonyymi

        Sano nyt mitä mä teen vaari asian kans! jookos kookos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon monta kertaa myös sanonut, että nää juttus on "minä minä minä" -schaissea. Oot itsekeskeinen persoona, mutta et näe sitä itse. Näissä ei ole pienintäkään kiinnostavaa, mitä draamakuningatar tekee nyt tai ensi viikolla.

        Tääkin tää "minä minä minä" on semmonen kuvio rölli että kun toiseen suuntaan kumartaa eli sulle niin johonkin toiseen pyllistää eli sen suuntaan kenestä kirjoittaa tänne juoruillen, kun itsestään ei saa kirjoitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tääkin tää "minä minä minä" on semmonen kuvio rölli että kun toiseen suuntaan kumartaa eli sulle niin johonkin toiseen pyllistää eli sen suuntaan kenestä kirjoittaa tänne juoruillen, kun itsestään ei saa kirjoitella.

        Ja nämäkö feikkivuoropuhelut muka luo kuvaa, että tässä monologissasi on mies kaksi kirjoittajaa tai että tämä aloitusten kirjoittaja olisi joku muu kuin sinä? Meni kyllä ihan ns yleisen pohdinnan linjoille. Mikä mielivalta saa ihmisen päättämään, että sairaalloisen katkeruuden kohde on tämä huonosti performoitu selvästi miehen luoma netin fiktiivihahmo? Näinkö se henkilökohtainen in poliittista erästä ismiä lainatakseni? Hieman irvokkaana näyttäytyy koko oppijärjestelmä, enemmän muistuttaa karismakulttia tässä muodossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja nämäkö feikkivuoropuhelut muka luo kuvaa, että tässä monologissasi on mies kaksi kirjoittajaa tai että tämä aloitusten kirjoittaja olisi joku muu kuin sinä? Meni kyllä ihan ns yleisen pohdinnan linjoille. Mikä mielivalta saa ihmisen päättämään, että sairaalloisen katkeruuden kohde on tämä huonosti performoitu selvästi miehen luoma netin fiktiivihahmo? Näinkö se henkilökohtainen in poliittista erästä ismiä lainatakseni? Hieman irvokkaana näyttäytyy koko oppijärjestelmä, enemmän muistuttaa karismakulttia tässä muodossa

        Ihanaa. Kaheli otti osaa keskusteluun ja luulee että palstala on vain hän ja mies.

        Millanen parisuhde sulla on kun luulet oleva koko maailma jonka ympärillä ukot pyörii pikku prinsessa?

        Ootko edes hyvä paneen ja kaunis pikku prinsessa eimia?

        Kärttynen tappelija jonka kanssa parisuhde olis pelkkää haukkumista ja huutoo

        Ihana vaimoke siinä.

        Just sellanen nistisuhde jossa molemmilla rikosrekisteriä ja päihteis kokee vainoharhoja ja puukottelee toisiaan ja sitten istutaan vankilassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa. Kaheli otti osaa keskusteluun ja luulee että palstala on vain hän ja mies.

        Millanen parisuhde sulla on kun luulet oleva koko maailma jonka ympärillä ukot pyörii pikku prinsessa?

        Ootko edes hyvä paneen ja kaunis pikku prinsessa eimia?

        Kärttynen tappelija jonka kanssa parisuhde olis pelkkää haukkumista ja huutoo

        Ihana vaimoke siinä.

        Just sellanen nistisuhde jossa molemmilla rikosrekisteriä ja päihteis kokee vainoharhoja ja puukottelee toisiaan ja sitten istutaan vankilassa

        Ei sinun trollaavan miehen päiväkirjaotteet, mitä kukaan ei ymmärrä eikä niistä siten mitään järjellistä voi koostaa tai näin sitä ainakin luulisi, liity nyt mitenkään edelliseen näkökantaan. Lepo vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun trollaavan miehen päiväkirjaotteet, mitä kukaan ei ymmärrä eikä niistä siten mitään järjellistä voi koostaa tai näin sitä ainakin luulisi, liity nyt mitenkään edelliseen näkökantaan. Lepo vaan.

        Mitä olemmeko nyt suhtees? No oliks meillä hyvää seksiä pikku prinsessa maailmannapa?

        Alkoho mua himottaan heri kun uhkeen kroppas näin?

        Olethan sä varmaan miss universumi vähintäänkin ton pöhöttyneen egos kans

        Kaikille ukoilla alkaa seisoon kun vaan tepastelet eteen!

        Eiks niin pikku itserakas paha äitipuoli 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano nyt mitä mä teen vaari asian kans! jookos kookos?

        Siis minkä vaari asian?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis minkä vaari asian?

        En nääs lukenu tätä alotustas niin minkä vaari asian??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sano nyt mitä mä teen vaari asian kans! jookos kookos?

        Vittuako bamlaat minun suulla😡 keksi ihan omat sanat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olemmeko nyt suhtees? No oliks meillä hyvää seksiä pikku prinsessa maailmannapa?

        Alkoho mua himottaan heri kun uhkeen kroppas näin?

        Olethan sä varmaan miss universumi vähintäänkin ton pöhöttyneen egos kans

        Kaikille ukoilla alkaa seisoon kun vaan tepastelet eteen!

        Eiks niin pikku itserakas paha äitipuoli 😏

        Oletko mies noin katkera sille naisella josta olet puhunut maanisesti vuosikymmeniä pelkkää skaa koska aiot päästä yli?


    • Anonyymi

      En ole pelkästään tyly enkä tosiaankaan tunteeton. En vain anna tunteiden ohjata toimintaani. Olen näyttänyt tunteita monesti ja olen hyvin myötätuntoinen eli empaattinen ihminen. Sanon vain monesti asiat niin kuin ne ovat.

      Paljon riippuu siitä, millaiset välit sinulla on henkilökohtaisesti vaariisi. Ihminen voi olla etäinen vaikka olisi verisukulainen. Se on ihan miltä sinusta itsestä tuntuu, että haluatko nähdä vaaria ja koetko, että vaarikin haluaisi nähdä sinut. Kannattaa miettiä jääkö asia vaivaamaan jos jätät menemättä. Perintöhän jakautuu testamentin ja lain mukaan eli tässä vaiheessa sinun käymisesi siellä tuskin vaikuttaa asiohin. Olen ollut saattamassa ihmisiä hautaan ja toisissa tapauksissa käynyt haudalla jäljestä päin. Jokainen käsittelee kuolemaa omalla tavalla eikä ole yhtä oikeaa tapaa. Suvussa on aina niitä jotka mäkättää kukkalaitteista, siitä ketä tulee yms.

      • Anonyymi

        Vaari varmaan haluis nähdä. Mä taas en haluis ja muut sukulaiset taas ajattelee et toi käy mielestelemäs kuolevaa perinnön kärkkymisen takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaari varmaan haluis nähdä. Mä taas en haluis ja muut sukulaiset taas ajattelee et toi käy mielestelemäs kuolevaa perinnön kärkkymisen takia.

        Siinä tapauksessa älä välitä muista ja tee vaarille mieliksi. Kuoleva ihminen kuitenkin. Asiastahan voi pitää matalaa profiilia. Ei salaile, mutta ei kerro kenellekkään.


    • Anonyymi

      Jos olisin sinä, menisin katsomaan kuolevaa sukulaista. Sen jälkeen tulee rauhallinen olo ja hyvä mieli kun kävit.

      • Anonyymi

        Jotenkin ahdistaa nähdä kuolevaa tekevä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin ahdistaa nähdä kuolevaa tekevä..

        Joo ja syy on se, että länsimaissa on tavallaan etäännytty kuolemasta. Katsopa minne vaan, niin pyritään ikuisen elämän tavoitteluun, nuorennusleikkauksiin yms, mutta kuolema tulee aikanaan kaikille. Se on osa elämää.

        Katso sitten idemmäs. Jaoanissa esim.arvostetaan, mitä vanhempi ihminen on. Siellä suhde kuolemaankin on eri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin ahdistaa nähdä kuolevaa tekevä..

        Kaikkihan me kuollaan,mene pyydä anteeksi
        ,ettei olla nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin ahdistaa nähdä kuolevaa tekevä..

        Kuolema on normaalia. Etenkin vanhojen ihmisten kuolema. Mutta jos tuntuu siltä, että ei pysty, niin eihän sitä pakko ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkihan me kuollaan,mene pyydä anteeksi
        ,ettei olla nähty.

        Ei mulla oo anteeksi pyydettävää kun vika siihen on ihan siinä että mut on mustamaalattu ja mä en oo jaksanu puolustaa itseäni. Jos aikuiset uskoo mieluummin manipuloivaa toista aikuista ja kohtelee jopa 3 vuotiasta lasta sen takia tylysti niin ei se sen taaperon syy ole. Kyllä siinä manipuloimaan oppineet aikuiset on vastuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulla oo anteeksi pyydettävää kun vika siihen on ihan siinä että mut on mustamaalattu ja mä en oo jaksanu puolustaa itseäni. Jos aikuiset uskoo mieluummin manipuloivaa toista aikuista ja kohtelee jopa 3 vuotiasta lasta sen takia tylysti niin ei se sen taaperon syy ole. Kyllä siinä manipuloimaan oppineet aikuiset on vastuussa.

        Ja jos ihan rehellisiä ollaan mä olisin aikoja sitten toivonut itse saavani jonkun anteeksi pyynnön kaikesta siitä haukkumisesta ja musta perättömien asioiden puhumisesta ja valheiden uskomisesta säälimättä edes ihan taaperoikäistä lasta joka täysin puolustuskyvytön keinotteluun ja valehteleluun jo oppineiden aikuisten armoilla.

        Siksi en ole aikuisena oikein halunnut kauheemmin kyläillä kun välissä on aina ollut yksi mustamaalaja jonka sana on laki ja mun sanat ei mitään. En oo edes jaksanu enää välittää.

        Äitini oli julma ihminen jopa 3 vuotiasta lastaan haukku karsein sanoin. Mutta kukaan ei nähny läpi siitä touhusta. Usko sokeesti eik' puolustanu puolustuskyvytöntä lasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos ihan rehellisiä ollaan mä olisin aikoja sitten toivonut itse saavani jonkun anteeksi pyynnön kaikesta siitä haukkumisesta ja musta perättömien asioiden puhumisesta ja valheiden uskomisesta säälimättä edes ihan taaperoikäistä lasta joka täysin puolustuskyvytön keinotteluun ja valehteleluun jo oppineiden aikuisten armoilla.

        Siksi en ole aikuisena oikein halunnut kauheemmin kyläillä kun välissä on aina ollut yksi mustamaalaja jonka sana on laki ja mun sanat ei mitään. En oo edes jaksanu enää välittää.

        Äitini oli julma ihminen jopa 3 vuotiasta lastaan haukku karsein sanoin. Mutta kukaan ei nähny läpi siitä touhusta. Usko sokeesti eik' puolustanu puolustuskyvytöntä lasta.

        Olisit toivonut anteeksipyyntöä,sitähän
        me kaikki,koska olemme syyttömiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit toivonut anteeksipyyntöä,sitähän
        me kaikki,koska olemme syyttömiä.

        Aikuinen vs lapsi niin vastuu on aina aikuisilla

        Äitini ois voinu käyttää kondomia jos lapsiaan vihaa ja mustamaalaa heti syntymän jälkeen

        Lasten tekeminen ei oo pakollista mut jos ne tekee. Niistä pitää ottaa vastuu ja kohdella hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuinen vs lapsi niin vastuu on aina aikuisilla

        Äitini ois voinu käyttää kondomia jos lapsiaan vihaa ja mustamaalaa heti syntymän jälkeen

        Lasten tekeminen ei oo pakollista mut jos ne tekee. Niistä pitää ottaa vastuu ja kohdella hyvin.

        Äitisi? Eikös isäsi ? Toki naisten kondomejakin on olemassa, enkä tarkota nyt pessaariakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitisi? Eikös isäsi ? Toki naisten kondomejakin on olemassa, enkä tarkota nyt pessaariakaan

        Äitini siis oli koko ikänsä kova valehteleen ja jäi niistä kii sekä kaikille miehilleen kuin myös omille lapsilleen että viranomaisille jotka otti lapset häneltä huostaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitini siis oli koko ikänsä kova valehteleen ja jäi niistä kii sekä kaikille miehilleen kuin myös omille lapsilleen että viranomaisille jotka otti lapset häneltä huostaan

        Ja siis isäni jälkeen äidilläni oli useita miehiä ja heille lapsia. Äitini myös petti lähes jokasta miestään ja yhden hänen petoksen velipuoleni isän kanssa seurustellessa mä todistin yläsängystä.

        Niin näin kun äiti voihki kihlasormus sormessa vieras mies päällään lähetyssaarnasjassa kännissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äitisi? Eikös isäsi ? Toki naisten kondomejakin on olemassa, enkä tarkota nyt pessaariakaan

        Äitini siis jätti tahallaan syömättä e-pillerit ja valehteli isälleni että
        Syö niitä.

        Näin minä olen saanut alkuni.

        Äiti halusi lapsia. Isäni ei ois halunnu ollenkaan koskaan itselleen lapsia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis isäni jälkeen äidilläni oli useita miehiä ja heille lapsia. Äitini myös petti lähes jokasta miestään ja yhden hänen petoksen velipuoleni isän kanssa seurustellessa mä todistin yläsängystä.

        Niin näin kun äiti voihki kihlasormus sormessa vieras mies päällään lähetyssaarnasjassa kännissä

        Siis.. miks jast näitä juttujasi täällä? Vai onko tämä ainut väylä missä jaar niitä?
        Eikö tällasista pitäs puhella terapiassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis.. miks jast näitä juttujasi täällä? Vai onko tämä ainut väylä missä jaar niitä?
        Eikö tällasista pitäs puhella terapiassa?

        Vai etkö
        Kestä sitä että pilluas ei haluu höylätä koko suomi?

        Onks se pikku prinsessalle kova shokki kun et kiihota koko suomee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis.. miks jast näitä juttujasi täällä? Vai onko tämä ainut väylä missä jaar niitä?
        Eikö tällasista pitäs puhella terapiassa?

        Mitä sua jyväskylän suvi rosalii kiinnostaa?

        Sähän itse lepertelet täällä pillu auki seksiä vongaten naisille ja miehille.

        Kuvittelet pimppas kans kaikki sielunkumppaneikses ja kun joku ei panna täältä sua haluu suutut tuhahtaen ”adios amigos”

        Ihme lortto


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai etkö
        Kestä sitä että pilluas ei haluu höylätä koko suomi?

        Onks se pikku prinsessalle kova shokki kun et kiihota koko suomee?

        Täh? Miiähän virallista vttua selität?? Olen mies.

        Tällaset avautumiset, mitä täälläkin päivästä touseen teet, on vähintäänkin sairaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täh? Miiähän virallista vttua selität?? Olen mies.

        Tällaset avautumiset, mitä täälläkin päivästä touseen teet, on vähintäänkin sairaita.

        Niin ei sinulla mies oikein muuta olekaan nykyään tarjolla kuin itse pystyttämäsi tappelut mitä nyt se yksi auttamattomasti sekaisin oleva tappelee kanssasi kun esiinnyt rekatulla nikillä naisena. Kuten aloituksessakin ja pari maansa myynyttä sosiopaattia yrittää tähän roolisuoritukseesi uskoa parhaansa mukaan, jotta olisi jotain mitä valehdella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ei sinulla mies oikein muuta olekaan nykyään tarjolla kuin itse pystyttämäsi tappelut mitä nyt se yksi auttamattomasti sekaisin oleva tappelee kanssasi kun esiinnyt rekatulla nikillä naisena. Kuten aloituksessakin ja pari maansa myynyttä sosiopaattia yrittää tähän roolisuoritukseesi uskoa parhaansa mukaan, jotta olisi jotain mitä valehdella

        Niin sähän siinä roikut,

        Se häätää sua pois ja sä yrität roikkua siinä.

        Eoätoivoinen nainen joka ei tajua mitä tarkoittaa pakit

        Sut on jätetty. Se haluu kauniimman naisen

        Miksi roikut miehessä joka ei sua halua???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis.. miks jast näitä juttujasi täällä? Vai onko tämä ainut väylä missä jaar niitä?
        Eikö tällasista pitäs puhella terapiassa?

        Mies keksii tarinaa ja sinä ilmeisesti yrität uskoa näihin kirjoituksiin - miksi? Onko sinussa jotain helposti höynäytettävän nettietsivän vikaa, joka saattaa upottautua vuosiksi trollausten keskellä koska on niin hävytön ihminen, että kuvittelee roikkuvansa jonkun muun asioissa. Luonnevikaisutta on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies keksii tarinaa ja sinä ilmeisesti yrität uskoa näihin kirjoituksiin - miksi? Onko sinussa jotain helposti höynäytettävän nettietsivän vikaa, joka saattaa upottautua vuosiksi trollausten keskellä koska on niin hävytön ihminen, että kuvittelee roikkuvansa jonkun muun asioissa. Luonnevikaisutta on

        Roikut jatkuvasti.

        Se ei ole sinusta kiinnostunut.

        Sä roikut siinä kuin epätoivoinen nainen!

        Mikö ihme siinä on ettet ymmärrä sanaa ei


    • Anonyymi

      Sinun pitäs syödä enemmän lohta

    • Anonyymi

      Mitä kuuluu löllitäl. Ootko tinä muittanu työdä?

    • Anonyymi

      Minun neuvo on, että tee miltä tuntuu.
      Tosin kuoleman jälkeen et tässä elämässä enää saa tilaisuutta tavata. Jälleennäkemisen toivo meillä kaikilla on.

      Rajakokemuksia on kokrneet btw ateistitkin.

      Sanon tän sillä kokemuksella, mikä mulla kuolemasta on ja se on raju

      Mun äiti kuoli käsiini... traumaa poden yhä. Unissa se asia toistuu vieläkin.

      • Anonyymi

        T. Se yksi rölleistä


    • Anonyymi

      mies, kummassa puntissa pidät sitä?

    • Mietipä asiaa siten, että montako mahdollisuutta luulet saavasi korjata välejä vaarin kanssa? Et kovin montaa, joten käytä hyvin ne vähät jotka saat.
      Toisekseen muiden mielipiteet voit nakata taivaan tuuleen, ne eivät ole sinun elämääsi, vaan niiden muiden elämää, niillä ei ole merkitystä sinulle.

    • Anonyymi

      Olet vaan niin omahyväinen ihminen.

      • Anonyymi

        Mutta ennen sitä mä oieksisin sut kokonaan koska yritöt tunkee sitä päätäs mun elämään ilman että sua tähän elämääni halua

        Eli jos et haluu nyrkistä, lattiavalaisimesta ja mahd puukosta. Niin sä ämmä et ittees ja pilluus mulle väkisin tyrkytä

        Etsi itselles semmonen ihminen joka sut haluu


      • Anonyymi

        Voi suvi rosalii yrittää nyt saada
Mun kanssa suhdetta

Nytkö panettaa pillu?

Kato kun nyt on niin et vaikka luulee mieheksi niin sä tohelo nuolet siinä pillua

Lisäksi jos oisit mun ”tyttöystävä” niin vetäisin sua turpaan. Löisin sua lattiavalaisimella 

Ja sitten niskaperse otteella koko vittuileva harppu alasti ulos ja sinne jäisit

Mä jättäsin tollasen sekopään

        Joten lopeta se itses mulle tyrkytys ja elämääni väkisin tunkeutuminen tai vedän sua turpaan


      • Anonyymi

        Taidat mustamaalaaja kaivaa verta nenästäsi etkä ymmärrä omaa etuasi lainkaan kun aina vain tulet uudelleen urputtamaan tämän miehen aloitukseen ja nostat esiin mahdollisuutta nähdä käytöksesi ja väitöksesi uudessa valossa👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat mustamaalaaja kaivaa verta nenästäsi etkä ymmärrä omaa etuasi lainkaan kun aina vain tulet uudelleen urputtamaan tämän miehen aloitukseen ja nostat esiin mahdollisuutta nähdä käytöksesi ja väitöksesi uudessa valossa👍

        Tutpaan vaan sulle roikkuja. Jos joku ei halua sua suhteeseen eikä iholle nikn sä tottelet.

        Tuo sanoi ettei halua sua, joten mitä siinä vielä pyörit??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutpaan vaan sulle roikkuja. Jos joku ei halua sua suhteeseen eikä iholle nikn sä tottelet.

        Tuo sanoi ettei halua sua, joten mitä siinä vielä pyörit??

        Minä en nyt sinulle selvästi skitsofreeniselle ja omiin nettiympyröihisi uskovalle miehelle nyt puhunut ollenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en nyt sinulle selvästi skitsofreeniselle ja omiin nettiympyröihisi uskovalle miehelle nyt puhunut ollenkaan

        Ei on ei. Sä roikut täällä ihmisissä jotka sanoo sulle ei.

        Mitä et asiassa ymmärrä??


    • Mene tapaamaan sitä vaarias, koska se tulee olemaan viimeinen kerta,kun se on edes mahdollista ja harmittelet sitä varmasti myöhemmin, jos et mene.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe