Haluan eroon susta! Älä vanha porvoon ukko laita mulle mitään. Mä en halua sua enää! Tajua jo
https://kotiliesi.fi/terveys/oletko-narsistin-otteessa/
Nyt RIITTÄÄ
11
80
Vastaukset
- Anonyymi
Koskee myös aloittajaa sen näkee kirjoutustyylistä.
- Anonyymi
Ei oo multa! 🙄
- Anonyymi
Hieman epätoivoista yrittää louhia huonoa kuvaa jostain ihmisestä sosiopaatti miehen trollausten kautta. Mitä se kertoo sinusta?
En minä missään Porvoossa asu.
- Anonyymi
En ole Porvoon ukko mutta en ahdistele sinua enää. Taistelen vaan oman pääni kanssa ja ymmärrän, että tunteet ovat VAAN täällä päässä. Menevät ajan kanssa ohi. Jos eivät mene, otan lääkitystä. Minulla vaikeaa aikaa, vanhempien kuolemat ym. Olen kiukkuinen akka mutta kuitenkin vähän jo onnellinen sellainen. Minulla on kaikki. Päästän sinut elämään omaa elämääsi. Jo vihdoin.
- Anonyymi
Ethän kutsu poliisia tai ambulanssia😟
- Anonyymi
Porvoon lakuja ne on hyvii
- Anonyymi
😊😊😊
- Anonyymi
Minä olen myös vähän pakkomielteenomainen. Ei oikeastaan ole tunnetta, vaan pakkomiellettä. Sitäkin varmaan voisi lääkitys helpottaa. Sinä olet mukava tyyppi, sitä mieltä minä olen ollut koko ajan mutta tämä parisuhdekuvio on kyllä ollut vähän ihmeellinen. Ollaan eri ikäisiä ym.
- Anonyymi
Ja suhteessa olet ja lisäksi toisen yök
- Anonyymi
Hei olkaa tarkkana https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005043727.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1845131Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813666Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers83413SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt613127SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun363101SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412316Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1042275Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?302142Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan762110Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922059