Miksi oma paha olo

Anonyymi-ap

oikeuttaa kohtelemaan muita kun roskaa?

35

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukas niin on luvannut, että oikeuttaa? Suoraan voi puhua, mutta roskaa kohtelu, niin.. Miks?

      • Anonyymi

        Ilmeisesti oikeuttaa kun sillä tekoja selitetään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmeisesti oikeuttaa kun sillä tekoja selitetään.

        No jos joku itsensä oikeuttaa. Ottaa oikeutukset pois.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No jos joku itsensä oikeuttaa. Ottaa oikeutukset pois.

        Tuskinpa ottaa. Liian helppo elämä ei opeta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskinpa ottaa. Liian helppo elämä ei opeta.

        Se on kyllä totta.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­­N­­­y­­­m­f­­­o­­­m­­a­­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17658543c

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kysy siltä ihmiseltä mikä sillä on hätänä ja voitko auttaa. Äläkä vaan voivottele itseäsi. Jos jollain paha olla tarviiko sinun sitä lisätä. Silloin ei ajattele järkevästi .

      • Anonyymi

        Olen pahan olon kokemuksen asiantuntija ja siltikin yritän parhaani olla hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahan olon kokemuksen asiantuntija ja siltikin yritän parhaani olla hyvä.

        Hienoa sitten varmaan tiedät kuinka väsyneitä ihmiset ovat kun heillå on paha olla. Eikä kukaan kaipaa silloin mitään jeesustelua että kyllä minä olen parempi ihminen. Osta itsellesi kruunu ja taputa selkään. Ymmärrät varmaan empatian tärkeyden .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa sitten varmaan tiedät kuinka väsyneitä ihmiset ovat kun heillå on paha olla. Eikä kukaan kaipaa silloin mitään jeesustelua että kyllä minä olen parempi ihminen. Osta itsellesi kruunu ja taputa selkään. Ymmärrät varmaan empatian tärkeyden .

        Näköjään teistä kaikilla on paha olo.
        Menisit sinäkin sinne oikeaan elämään selvittämään pahan olosi etkä jakais sitä täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään teistä kaikilla on paha olo.
        Menisit sinäkin sinne oikeaan elämään selvittämään pahan olosi etkä jakais sitä täällä.

        Mites minulla on paha olo mielestäsi? Olen kyllä ihan oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näköjään teistä kaikilla on paha olo.
        Menisit sinäkin sinne oikeaan elämään selvittämään pahan olosi etkä jakais sitä täällä.

        Tämä keskustelu palsta tietääkseni täällä tarkoitus keskustella. Eikä hakea ihmissuhteita tai vastauksia tietyiltä ihmisiltä. Eikä tarkoitus ole kiusata ihmisiä jos olen oikein ymmärtänyt. Hoida sinäkin suhteesi oikeassa elämässä niinkuin muutkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites minulla on paha olo mielestäsi? Olen kyllä ihan oikeassa elämässä.

        Miten sinä et vastaa siihen kysymykseen vaan pidät moraalisaarnaa minulle. En minä teitä petä ja nussi ties missä kun on paha olla ja olin kännissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä et vastaa siihen kysymykseen vaan pidät moraalisaarnaa minulle. En minä teitä petä ja nussi ties missä kun on paha olla ja olin kännissä.

        Ei minulla ole mitään tuollaista ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä et vastaa siihen kysymykseen vaan pidät moraalisaarnaa minulle. En minä teitä petä ja nussi ties missä kun on paha olla ja olin kännissä.

        Mihin kysymykseen. Tuo on mielipiteeni viestistäsi. Jos se ei kiinnosta . Työnnä se vaikka sinne minne aurinko ei paista. Ei minulla ole muuta lisättävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa sitten varmaan tiedät kuinka väsyneitä ihmiset ovat kun heillå on paha olla. Eikä kukaan kaipaa silloin mitään jeesustelua että kyllä minä olen parempi ihminen. Osta itsellesi kruunu ja taputa selkään. Ymmärrät varmaan empatian tärkeyden .

        Minäpä tässä taputtelen itseäni. Hyvä minä. Haluatko kuulla minun tarinan. Se on paljon pahempaa kun sun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpä tässä taputtelen itseäni. Hyvä minä. Haluatko kuulla minun tarinan. Se on paljon pahempaa kun sun.

        Kerro vaan? Jos tahdot. Itse en oikeastaan edes halua omaa tarina jakaa kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro vaan? Jos tahdot. Itse en oikeastaan edes halua omaa tarina jakaa kanssasi.

        En tietenkään kerro. Selvitän edelleen niitä asioita itseni kanssa. Jonain päivänä niitä ei enää ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään kerro. Selvitän edelleen niitä asioita itseni kanssa. Jonain päivänä niitä ei enää ole.

        Ihme vihjailua täysin tuntemattomalle ihmiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme vihjailua täysin tuntemattomalle ihmiselle.

        On syitä, mistä minä tiedän mitä täällä tapahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On syitä, mistä minä tiedän mitä täällä tapahtuu.

        Hyvä että joku täällä tietää jotain. Mä en kyllä tiedä mistään mitään.


    • Anonyymi

      Harmittaa kun meitä ei kai koskaan tule. Mutta en ole vihainen kellekään sen takia, surullinen olen vaan ja sydämeni on särkynyt. Mieheltä naiselle.

      • Anonyymi

        Toivottavasti nyt kerrot asioita mitkä on tapahtunut oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti nyt kerrot asioita mitkä on tapahtunut oikeassa elämässä.

        Oikeassa elämässä en häntä saa omakseni kaiketi. Siksi olen surullinen.


      • Anonyymi

        Olen kertonut miehelle mitä tunnen häntä kohtaan. Pallo oli ja on hänellä.


      • Anonyymi

        Oletko varmistanut häneltä ettet sure turhaan..


    • Anonyymi

      Koska mätä ei pysty synnyttämään muuta kuin mätää.

    • Kaipa se on parantavinaan omaa oloa, kun saa muillekin yhtä huonon olon?

    • Anonyymi

      Lukekaa vähemmän tätä palstaa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Palstalaisia saa pettää.


      • Anonyymi

        Tuki suusi


    • Anonyymi

      Se ei oikeuta mihinkään. Paha pahaa synnyttää. Hyvä hyvää. Tämän kun ymmärtäisivät.

    • Anonyymi

      Oikeuksia ei ole olemassa ellei ole kurinpitomekanismia joka perustuu vallalle.

      Miksi olet menettänyt vallan suhteessa niihin jotka kohtelevat sinua kuin roskaa, vai kieltäydytkö käyttämistä valtaa heihin tai pelkäätkö käyttää potentiaaliasi siihen että puolustat itseäsi?

      • Anonyymi

        Valta ei ole rakkaudesta. Valta on paskaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1583
    2. 44
      953
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      921
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      899
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      849
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      54
      807
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      798
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      765
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      692
    Aihe