Onko sulla joskus tunne, että joku rakastelee

Anonyymi-ap

sinua virtuaalisesti? Joskus olen lukenut tämäntyyppisistä kokemuksista.

34

739

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä olen monesti saanut pelkästään ajatuksen voimalla että virtuaalisesti saanut tiedon että joku veputtaa jossain .

• Anonyymi

Mä olen aika Mestari siinä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen aika Mestari siinä.

Jatkan vielä että onko sinulla kenties haluja mihin aikaan ja minkätyyppistä rakastelua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkan vielä että onko sinulla kenties haluja mihin aikaan ja minkätyyppistä rakastelua?

Etköhän sä jo nekin tiedä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etköhän sä jo nekin tiedä.

Joo tiedänhän minä, pyrin vain varmistamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tiedänhän minä, pyrin vain varmistamaan.

Nyt kyllä iski ujous. Enhän mä nyt voi sitä tänne kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kyllä iski ujous. Enhän mä nyt voi sitä tänne kertoa.

Täällä ei kukaan tiedä kuka olet, mutta minä saisin apuja mielikuvitukseeni. Kun on vähän tylsää toistaa yhtä ja samaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ei kukaan tiedä kuka olet, mutta minä saisin apuja mielikuvitukseeni. Kun on vähän tylsää toistaa yhtä ja samaa.

Eiköhän netti ole täynnä kaikenlaisia seksi juttuja jos jotain mielikuvia kaipaat. Siihen minua tarvita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nylkyttävää koiraa voi lyödä sanomalehdellä

• Anonyymi

Pystyn tuohon nykyään aina kun haluan. Jo muinaisina aikoina on ollut erilaisia seksikultteja. Seksi ja seksuaalisuus ylipäätään on asia, jolla voi kokea henkimaailman juttuja ehkä helpoiten. Pari vuotta sitten ajattelin vielä, että täytyy olla hullu sen joka tällaisia suustaan päästää. Ehkä olenkin.

• Anonyymi

Ei ole.Ihan livenä rakastelen jos halutaa.Ei tarvitta vastaavin tunteisin tai näkyihin.T:akka.

• Eipä ole ikinä ollut.

• Anonyymi

On ollut.

• Anonyymi

Mitä se mielestäsi oli ja minkälainen kokemus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se mielestäsi oli ja minkälainen kokemus?

En tiedä, mutta koin ikään kuin toisen ajatukset siinä hetkessä (halu, kaipaus ja intensiivinen ajattelu). Saman aikaisesti omassa kehossa tuntui erityisiä tuntemuksia… enpä tiedä, haluanko tarkentaa… :D mutta sellainen ihana olo… täyttymys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä, mutta koin ikään kuin toisen ajatukset siinä hetkessä (halu, kaipaus ja intensiivinen ajattelu). Saman aikaisesti omassa kehossa tuntui erityisiä tuntemuksia… enpä tiedä, haluanko tarkentaa… :D mutta sellainen ihana olo… täyttymys.

Mulla on samat kokemukset kohdistuu yhteen ihmiseen. Silloin joskus tunsin hänet minussa oli outoa, mutta ei enää.

• Anonyymi

Ei ole kukaan rakastellut virtuaalisesti. Käytän seksuaalienergian toimintaan. Siivoan tai teen jotain muuta, että saan liikuntaa. Mieluiten harrastaisin seksiä sen yhden kanssa, mutta kun ei ole hän tässä.

• Anonyymi

Tänä aamuna todella todella pitkästä aikaa jöpötti. Olisikohan joku ajatellut minua?

• Anonyymi

Kai aikuisenakin voi olla mielikuvitusystävä?
      Mulla on, hän on ihana. ❤️

• Anonyymi

Mullakin on.

• Anonyymi

Kehut häntä ihanaa ja jumalaisen komeaa miestä eli itseäsi estottomasti, se on joka kerta yhtä upeaa luettavaa❣️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kehut häntä ihanaa ja jumalaisen komeaa miestä eli itseäsi estottomasti, se on joka kerta yhtä upeaa luettavaa❣️

😂 Kai ymmärrät, että puhumme nyt Katto-Kassisesta?
        Toki olen jumalainen olento omissa fantasioissa, eikös kaikki ole?

• Anonyymi

On ja on ollu ...
      Ja se märkäuni tietää asian kyllä et se panettaa ja himottaa ... se ja sen seiväs .....
      Se tietää miten himoitetset pitkiä miehiä jolloin iso kikkeli.....=D

• Anonyymi

Siinä oli kommentti joltakin, kun vain ymmärtäisi, mitä siinä lukee.

• Anonyymi

Eli joku nainen fantasio varmaan

• Anonyymi

Kyllä vain on kokemusta. Oman pään tuotoksia varmaan, mutta joskus pitää vähän fantasioida.

• Anonyymi

Tänään mietin sellaista että kun ajattelen ihastusta käteen vetäessäni ja fantasioin kaikenlaista hänen kanssaan, niin eikö olisi sitten ihan sama vaikka pantaisiin oikeastikin? Ei se kai enää sen enempää pettämistä olisi, vaikka kumpikin nauttisi.

• Anonyymi

Kyllä se vaan olisi juuri sitä. Ja sillä olisi seurauksensa.

• Anonyymi

Pamahti tiineex kun vemputin niin paljon

• Anonyymi

🤣 Paha! Tuumasitko mennä isyystestiin, vai riittääkö usko ilman?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣 Paha! Tuumasitko mennä isyystestiin, vai riittääkö usko ilman?

Kyllä se ihan Uskon asia on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se ihan Uskon asia on.

Melkosta, mitähän ne sanoo neuvolassa tästä? Ihan pyhästä yhteydestä on lapsi saanut alkunsa, missään en oo edes käyny. 😆

• Anonyymi

Siis tarkoittaako aloittaja, että toinen näkee virtuaalisesti esim. kun toinen tekee seksuaalisia tekoja yms. näkijän/katsojan "ohjauksessa"?

• Anonyymi

On kyllä. Olen herkkä vaikutuksille :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan Emma gaala.

Luuleeko Martina olevansa koko Emmagaalan pääjehu vai mikä on? Monta päivää jo laittanut itseään gaalaa varten,ja tottakai, pois kotoa hotelliin pakko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      278
      2064
    2. Ilman heijastinta ?

Kauhavalla lenkkeilijä menehtyi auton törmättyä päin. Kyllä se heijastin on halpa henkivakuutus pimeällä, toki ei ole tietoa että onko heijastinta käy
      Kauhava
      13
      1634
    3. Olen tajunnut että tein virheen

Kun meidän yhteys katkesi. Olisit ollut se oikea nainen mulle, miten enää voisin asian korjata? Olen pahoillani.
      Ikävä
      109
      1378
    4. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      265
      1191
    5. Sofia lähti taas matkalle

sinä ja minä emme....
      Kotimaiset julkkisjuorut
      135
      1106
    6. Erika Vikman Emmagaalassa

Luulin nähneeni tuolta harakalta kaiken, mutta erehdyin. Mikä hiton riepu sillä on päällä? Hirveä ilmestys!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1052
    7. Kerro itsestäsi jotain, joka tulisi todennäköisesti yllätyksenä kaivatullesi

Hyvässä tai pahassa. (Mutta mieluummin tietysti olisi kiva kuulla niitä hyviä asioita!)
      Ikävä
      88
      1049
    8. Martina, uusi hirviö Jocelyn Wildenstein

Emma gaalan matolla Martinan esiintyi tänään, naama muuttuneena hirviön kaltaiseksi, kuten överi kauneusleikkauksia itselleen tehnyt Jocelyn Wildenste
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      944
    9. Miehen malli ja rooli tässä yhteiskunnassa

Eli olen jo pitkään ollut sitä mieltä, että miehen rooli on ollut murroksessa jo vuosikymmenien ajan ja yhä edelleen se on vähän hakusessaan. En ole
      Sinkut
      230
      903
    10. 82 prosenttia kannattaa Natoa!!!

SUOMALAISTEN Nato-jäsenyyden kannatus on koko ajan vahvistunut ja vankistunut. IS:n Taloustutkimuksella teettämän kyselyn mukaan 82 prosenttia on sit
      NATO
      171
      693
    Aihe