Hyvää iltaa tännekin

Anonyymi-ap

Yhdelle kivalle miehelle. Mitä iltaasi kuuluu?

101

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eipä kummempia, MM-futiksen studiolähetystä kattelen ennen matsin alkua.

      • Anonyymi

        Mukavaa seurailua sinne. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa seurailua sinne. :)

        Tack ska du har!

        Brasilia johtaa jo 2-0, mutta toivotaan ettei nyt ihan läpijuoksuksi mene...


    • Anonyymi

      Tämä siis yhdelle ainakin. Saa muutkin omia jos kokevat olevansa kivoja. :) tämä ensimmäinen aloitus tänään minulta.

      • Anonyymi

        Se on tuo mieheksi kutsuminen hyvin ilmeinen, ainoa valtti, millä neiti läskibody pääsee perseilemään, ei millään pahalla, hieman käytäntöä on, ettäs tiärät. Senkin uhkaileva ilotytär gorilla.
        T.lähes vetää, että pääsi ei lähtisi irti läskipieremästääs. Arvaa kuka
        https://m.youtube.com/watch?v=f0E304_1hG4


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tuo mieheksi kutsuminen hyvin ilmeinen, ainoa valtti, millä neiti läskibody pääsee perseilemään, ei millään pahalla, hieman käytäntöä on, ettäs tiärät. Senkin uhkaileva ilotytär gorilla.
        T.lähes vetää, että pääsi ei lähtisi irti läskipieremästääs. Arvaa kuka
        https://m.youtube.com/watch?v=f0E304_1hG4

        Joku naisten vihaaja sä kai olet onnea valitsemallesi uralle


    • Tämä ketju on pyhitetty sille kyyhkyläis parille.

      • Anonyymi

        Jutteluun pyhitetty tai keskusteluun. Ajatustenvaihtoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutteluun pyhitetty tai keskusteluun. Ajatustenvaihtoon.

        Pilasin varmaan senkin nyt kun sain toisen vain pahalle mielelle. Enpä minä muuta osaakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jutteluun pyhitetty tai keskusteluun. Ajatustenvaihtoon.

        Ilmoitin vain muille että ymmärtävät.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ilmoitin vain muille että ymmärtävät.

        Kyllä tähän saa kaikki halukkaat kommentoida ja osallistua keskusteluun.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ilmoitin vain muille että ymmärtävät.

        Hävitin ja karkotin nyt sen kivoimman täältä. En saa aikaan kuin pelkkää pahaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hävitin ja karkotin nyt sen kivoimman täältä. En saa aikaan kuin pelkkää pahaa.

        Miten niin hävitit? Olihan hän täällä eilen ja ilta myöhään juttelitte. Varmaan jossaki vaiheessa tulee tänne ja etsii sinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hävitin ja karkotin nyt sen kivoimman täältä. En saa aikaan kuin pelkkää pahaa.

        Tässä mä oon. Eikun mul on ollu huono päivä vaan, sori. Et sä mitään ilkeetä tarkottanut :).


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Miten niin hävitit? Olihan hän täällä eilen ja ilta myöhään juttelitte. Varmaan jossaki vaiheessa tulee tänne ja etsii sinut.

        Sain sille pahan mielen aikaiseksi. Ei halua enää minun kanssa jutella kun olen tämmöinen. :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sain sille pahan mielen aikaiseksi. Ei halua enää minun kanssa jutella kun olen tämmöinen. :(

        No eikö hän just tullut tänne?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä mä oon. Eikun mul on ollu huono päivä vaan, sori. Et sä mitään ilkeetä tarkottanut :).

        Miksi oli huono päivä? Ei se mitään. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi oli huono päivä? Ei se mitään. :)

        Vähän vaan jotenki surullinen olo tänään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vaan jotenki surullinen olo tänään.

        Ja nyt tämä teidän kahden välinen keskustelu, uhkaa olla sektorilla, jossa minulle tulee ilmoituksia joka ikisestä uudesta kommentista. Please. Jutelkaa jossain toisessa kohtaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän vaan jotenki surullinen olo tänään.

        Aijaa höh. :( ei se maanantai aina lähde käyntiin hyvinkään. :) huomenna varmaan vapaalla kuitenkin? :) jospa olisi parempi ilta ja huominen itsenäisyyspäivä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja nyt tämä teidän kahden välinen keskustelu, uhkaa olla sektorilla, jossa minulle tulee ilmoituksia joka ikisestä uudesta kommentista. Please. Jutelkaa jossain toisessa kohtaa...

        Me jutellaan tässä nyt. Itse tungit mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aijaa höh. :( ei se maanantai aina lähde käyntiin hyvinkään. :) huomenna varmaan vapaalla kuitenkin? :) jospa olisi parempi ilta ja huominen itsenäisyyspäivä.

        Joo, huomenna vapaa ja varmaan ihan ok jo :). Miten sun päivä meni ja mikä on fiilis?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me jutellaan tässä nyt. Itse tungit mukaan.

        Niin haluat olla kiusanhenki. Tuolla tyyliin saat minut vain ärtymään tästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, huomenna vapaa ja varmaan ihan ok jo :). Miten sun päivä meni ja mikä on fiilis?

        Ihan hyvä fiilis. Väsynyt vain. Ei oikein lähtenyt samalla energialla päivä kuin oisi halunnut. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin haluat olla kiusanhenki. Tuolla tyyliin saat minut vain ärtymään tästä.

        Pahoittelen jos ärsytin. Ei ollut tarkoitus. Koita kestää ne ilmoitukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä fiilis. Väsynyt vain. Ei oikein lähtenyt samalla energialla päivä kuin oisi halunnut. :)

        Se on tää maanantai :).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, huomenna vapaa ja varmaan ihan ok jo :). Miten sun päivä meni ja mikä on fiilis?

        Ihan oikeasti. Minä tulen kommentoimaan tänne myös joka kerta kun saan ilmoituksen uudesta viestistä. onko se kiva sitten?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelen jos ärsytin. Ei ollut tarkoitus. Koita kestää ne ilmoitukset.

        Siinä ei ole järkeä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ja nyt tämä teidän kahden välinen keskustelu, uhkaa olla sektorilla, jossa minulle tulee ilmoituksia joka ikisestä uudesta kommentista. Please. Jutelkaa jossain toisessa kohtaa...

        No voi voi mitäs itse tunget ihtesi joka kohtaan byhyy yäää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tää maanantai :).

        Se voi olla juuri se. :) jäi tuosta viime keskustelusta se kun sanoit että haluat menestyä mieleen. Minulla se sama tavoite kuitenkin. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ihan oikeasti. Minä tulen kommentoimaan tänne myös joka kerta kun saan ilmoituksen uudesta viestistä. onko se kiva sitten?

        Tule vain. Keskusteluun tämä tarkoitettu.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Siinä ei ole järkeä.

        Missä ei olisi sitten järkeä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan hyvä fiilis. Väsynyt vain. Ei oikein lähtenyt samalla energialla päivä kuin oisi halunnut. :)

        voi jumalauta nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahoittelen jos ärsytin. Ei ollut tarkoitus. Koita kestää ne ilmoitukset.

        Joo, tämä johtaa kohta siihen että poistan tämän koko tilini.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on tää maanantai :).

        On joo maanantai ja huomenna on tiistai ja sitten on keskiviikko...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Joo, tämä johtaa kohta siihen että poistan tämän koko tilini.

        Poista ne ilmoitukset käytöstä. Ei täällä muillakaan ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tule vain. Keskusteluun tämä tarkoitettu.

        osaat olla ärsyttävä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Poista ne ilmoitukset käytöstä. Ei täällä muillakaan ole.

        Ei niitä pysty poistamaan kun on rekattuna niin toimii automaattisesti


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        On joo maanantai ja huomenna on tiistai ja sitten on keskiviikko...

        Mitä sinä siin auot päätäs? Yritin olla sulle mukava ja sen kun vaan vttuilet. Ihan sama jatka sinä sitten täällä minä lähen muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä siin auot päätäs? Yritin olla sulle mukava ja sen kun vaan vttuilet. Ihan sama jatka sinä sitten täällä minä lähen muualle.

        Anna olla. Ei se muuhun kykene kuin sotkemaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinä siin auot päätäs? Yritin olla sulle mukava ja sen kun vaan vttuilet. Ihan sama jatka sinä sitten täällä minä lähen muualle.

        Meni hermo, kun pyysin että juttelette muualla, etten saa koko ajan ilmoituksia. Ihan pelleilyksi meni sitten.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Meni hermo, kun pyysin että juttelette muualla, etten saa koko ajan ilmoituksia. Ihan pelleilyksi meni sitten.

        Kirjaudu ulos jos ahdistaa. Ei se meistä ole kiinni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjaudu ulos jos ahdistaa. Ei se meistä ole kiinni.

        Niin teen ja jätän koko paskan palstan. Kuten sanoin. täällä ei ole minulle mitään.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Meni hermo, kun pyysin että juttelette muualla, etten saa koko ajan ilmoituksia. Ihan pelleilyksi meni sitten.

        Voithan sinä niiden ilmoituksien vain antaa olla. Miksi niihin pitää vastata?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voithan sinä niiden ilmoituksien vain antaa olla. Miksi niihin pitää vastata?

        On se hienoa kun niitä on kohta joku sata tuolla, enkä löydä mitään itselle tarkoitettua kommenttia, jos nyt sattuis sellanenkin tulemaan...


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        On se hienoa kun niitä on kohta joku sata tuolla, enkä löydä mitään itselle tarkoitettua kommenttia, jos nyt sattuis sellanenkin tulemaan...

        Ei tässä rekattuna olemisessa ollut mitään järkeä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        On se hienoa kun niitä on kohta joku sata tuolla, enkä löydä mitään itselle tarkoitettua kommenttia, jos nyt sattuis sellanenkin tulemaan...

        Tein uuden aloituksen minulle ja juttukaverille. Jää sinä vain tänne.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tein uuden aloituksen minulle ja juttukaverille. Jää sinä vain tänne.

        Hyvä kun älysitte tehdä. Menkää siellä naimisiin keskenänne.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvä kun älysitte tehdä. Menkää siellä naimisiin keskenänne.

        Mene sinä vain naimisiin palstan kanssa. Sovitte hyvin yhteen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvä kun älysitte tehdä. Menkää siellä naimisiin keskenänne.

        En ole yleensä ilkeä kelleen, mut vttu olet ärsyttävä tyyppi


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole yleensä ilkeä kelleen, mut vttu olet ärsyttävä tyyppi

        Totuus sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole yleensä ilkeä kelleen, mut vttu olet ärsyttävä tyyppi

        Niin on. Rasittava ainakin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Totuus sattuu.

        Mikä totuus?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä totuus?

        Kyllä tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jutteluun pyhitetty tai keskusteluun. Ajatustenvaihtoon.

        Voihan sitä jankutusta toki ajatustenvaihdoksikin joku kutsua


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin haluat olla kiusanhenki. Tuolla tyyliin saat minut vain ärtymään tästä.

        Et ole kiusanhenki. He tahallaan kirjoittavat niin, että muita loukkaa. Älä ota itseesi. Tämä on keskustelupalsta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kiusanhenki. He tahallaan kirjoittavat niin, että muita loukkaa. Älä ota itseesi. Tämä on keskustelupalsta.

        No sen taidon kyllä osaavat. Ja jos on niin että minun ns kaivattuni on tuollainen... Miksi sitten edes kaipailen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kiusanhenki. He tahallaan kirjoittavat niin, että muita loukkaa. Älä ota itseesi. Tämä on keskustelupalsta.

        Tuossahan tuo prinssi sanoi muita kiusanhengeksi? Luetun ymmärtäminen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No sen taidon kyllä osaavat. Ja jos on niin että minun ns kaivattuni on tuollainen... Miksi sitten edes kaipailen.

        Mieti sitä kun voi vaikka ollakin.


      • PalstaRinssi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossahan tuo prinssi sanoi muita kiusanhengeksi? Luetun ymmärtäminen.

        Et ymmärtänyt sitten yhtään mitä sillä tarkoitin... Kun ette osanneet taikka halunneet lopettaa sitä kirjoittelua tässä samaisessa kohdassa tätä ketjua. Halusit että saan näitä ilmoituksia. ja haluat että minulla ohimo sykkii ja tulee kohta veritulppa aivoihin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Et ymmärtänyt sitten yhtään mitä sillä tarkoitin... Kun ette osanneet taikka halunneet lopettaa sitä kirjoittelua tässä samaisessa kohdassa tätä ketjua. Halusit että saan näitä ilmoituksia. ja haluat että minulla ohimo sykkii ja tulee kohta veritulppa aivoihin.

        Me saadaan keskustella missä halutaan palstalla. Sinä itse tungit tähän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mieti sitä kun voi vaikka ollakin.

        Voi tietysti. Kaikki on mahdollista. Ja on täällä veetuiltu minulle niin paljon aikaisemminkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me saadaan keskustella missä halutaan palstalla. Sinä itse tungit tähän.

        Ai että ihan tungin tähän. Onko mies nyt vähän mustiksena siellä? Kyllä tuo emäntä ihan antoi luvan tulla keskustelemaan ja vaihtamaan ajatuksia. Mutta sitten kun mies tuli kukkona tunkiolle, niin nyt ollaankin tungeksittu ja tiellä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ai että ihan tungin tähän. Onko mies nyt vähän mustiksena siellä? Kyllä tuo emäntä ihan antoi luvan tulla keskustelemaan ja vaihtamaan ajatuksia. Mutta sitten kun mies tuli kukkona tunkiolle, niin nyt ollaankin tungeksittu ja tiellä.

        Ajattele miten haluat. Mukavat illat ja yöt sinne nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele miten haluat. Mukavat illat ja yöt sinne nyt.

        Kyllä ajattelen juuri niin. Ei muuta kuin onnea ja menestystä.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Voi tietysti. Kaikki on mahdollista. Ja on täällä veetuiltu minulle niin paljon aikaisemminkin.

        Ja alan olla ihan varma että niin se on. Tuskin muuten siinä vihjailisitte. Hyvästi vaan sitten.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ai että ihan tungin tähän. Onko mies nyt vähän mustiksena siellä? Kyllä tuo emäntä ihan antoi luvan tulla keskustelemaan ja vaihtamaan ajatuksia. Mutta sitten kun mies tuli kukkona tunkiolle, niin nyt ollaankin tungeksittu ja tiellä.

        On se jännä feikkidraama sinulla itsesi kanssa taas näitäkö nämä reesut oikeasti illat pitkät töllää. Netflix voisi olla myös hyvää eskapismia todellisuudesta tai aikuisten värikirja yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan sitä jankutusta toki ajatustenvaihdoksikin joku kutsua

        Mitä jankutusta tai kumpaa jankutusta miehen yksinpuhelua itsensä kanssa vai tätä sinun itsesi munaamista niissä


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se jännä feikkidraama sinulla itsesi kanssa taas näitäkö nämä reesut oikeasti illat pitkät töllää. Netflix voisi olla myös hyvää eskapismia todellisuudesta tai aikuisten värikirja yms

        No niin ja sieltä tuli paikalle taas tämä tuttuakin tutumpi verbaaliakrobaatikko.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ihan oikeasti. Minä tulen kommentoimaan tänne myös joka kerta kun saan ilmoituksen uudesta viestistä. onko se kiva sitten?

        PalstaRinssi, laita pois ne ilmoitukset, ei sitä kukaan kestä, jos koko ajan tulee ilmoituksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        PalstaRinssi, laita pois ne ilmoitukset, ei sitä kukaan kestä, jos koko ajan tulee ilmoituksia.

        Et ilmeisesti ikinä ole ollut rekattuna täällä, kun kuvittelet, että ne saa laitettua pois päältä jostain.


    • Anonyymi

      Jos nimen ensimmäisen kirjaimen voisit laittaa tietäisin olinko minä muka mukava🙂

      • Anonyymi

        Jiitä kaipaan. :) osuuko?


      • Et valitettavasti kuulu tähän tarinaan. Nyt hän löysi sen omansa. Minäkin poistun täältä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Et valitettavasti kuulu tähän tarinaan. Nyt hän löysi sen omansa. Minäkin poistun täältä.

        Miks pitää poistua? Ihan vapaasti saa osallistua näihin keskusteluihin. -väärä jii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks pitää poistua? Ihan vapaasti saa osallistua näihin keskusteluihin. -väärä jii

        Ei minulla ole mitään sanottavaa. Haluan että saatte keskustelurauhan. Minä olen ihan ylimääräinen täällä palstalla muutenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jiitä kaipaan. :) osuuko?

        Ei onneksi sattunut


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei minulla ole mitään sanottavaa. Haluan että saatte keskustelurauhan. Minä olen ihan ylimääräinen täällä palstalla muutenkin.

        No miten niin ylimääränen? Sun kaivattusi ei vaan ole löytänyt tällaista palstaa ehkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onneksi sattunut

        Onneksi? :D olisiko ollut niin kauheaa jos olisi osunut? :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miten niin ylimääränen? Sun kaivattusi ei vaan ole löytänyt tällaista palstaa ehkä.

        Minun "kaivattuni", ei välitä minusta, eikä tästä palstastakaan varmaan... Tai mistä minä tiedän vaikka juttelisi täällä jollekin toiselle, omalle kullalleen. Mutta todennäköisesti käyttä jotain snäpchättiä ennemmin. En tiedä, mikä sai minut kuvittelemaan että hän kaipaa minua täällä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minun "kaivattuni", ei välitä minusta, eikä tästä palstastakaan varmaan... Tai mistä minä tiedän vaikka juttelisi täällä jollekin toiselle, omalle kullalleen. Mutta todennäköisesti käyttä jotain snäpchättiä ennemmin. En tiedä, mikä sai minut kuvittelemaan että hän kaipaa minua täällä.

        No kuvittelin minäkin että kaivattuni olisi ollut täällä. Mutta eihän tällaista palstaa moni älyä etsiä. Niin kauan kun se sunkaan kaivattu ek sulle sitä sano suoraa ettei kaipaa sua niin kaikki on mahdollista.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minun "kaivattuni", ei välitä minusta, eikä tästä palstastakaan varmaan... Tai mistä minä tiedän vaikka juttelisi täällä jollekin toiselle, omalle kullalleen. Mutta todennäköisesti käyttä jotain snäpchättiä ennemmin. En tiedä, mikä sai minut kuvittelemaan että hän kaipaa minua täällä.

        Niin se varmaan onkin😢🥰🔥


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kuvittelin minäkin että kaivattuni olisi ollut täällä. Mutta eihän tällaista palstaa moni älyä etsiä. Niin kauan kun se sunkaan kaivattu ek sulle sitä sano suoraa ettei kaipaa sua niin kaikki on mahdollista.

        Niin ei tuo oikein ole hyvä, kun sellaista tilannetta ei taida tulla, että hän sanoo minulle juuta taikka jaata. Pitää koitaa tulkita asiaa jotain muuta kautta. Yleensä luotan vaistooni, ja intuitioon.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin ei tuo oikein ole hyvä, kun sellaista tilannetta ei taida tulla, että hän sanoo minulle juuta taikka jaata. Pitää koitaa tulkita asiaa jotain muuta kautta. Yleensä luotan vaistooni, ja intuitioon.

        En usko että hän tätä palstaa etsii, minun takiani. Jos niin olisi, niin se olisi tapahtunut jo yli vuosi sitten. Sen takia minä täällä olen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se varmaan onkin😢🥰🔥

        No selvis sekin sitten. Pitäkää hauskaa... ilman minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jiitä kaipaan. :) osuuko?

        😘🙂👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin se varmaan onkin😢🥰🔥

        Siitä vaan pitäkään palstanne. Minä unohdan sinut tästä päivästä lähtien kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😘🙂👍

        Kuulostaako viime vuosikin tutulta? :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onneksi sattunut

        Hyvä jottei sua sattuna


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minun "kaivattuni", ei välitä minusta, eikä tästä palstastakaan varmaan... Tai mistä minä tiedän vaikka juttelisi täällä jollekin toiselle, omalle kullalleen. Mutta todennäköisesti käyttä jotain snäpchättiä ennemmin. En tiedä, mikä sai minut kuvittelemaan että hän kaipaa minua täällä.

        Hmmmmm.... mietitäänpä voisiko johtua siitä että sulla mahtaa olla elämä täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se varmaan onkin😢🥰🔥

        No tää nyt ei varmaan ollu kummaltakaan meistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tää nyt ei varmaan ollu kummaltakaan meistä.

        Joku sivullinen on tuossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tää nyt ei varmaan ollu kummaltakaan meistä.

        Tietenkään ollut teiltä, kun se oli minulle tarkoitettu siltä mimmiltä.


      • Anonyymi

        Oletko A? Tämä siis ihan sivusta tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko A? Tämä siis ihan sivusta tähän.

        Siis kuka on? Tässä aika monta kommentoijaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis kuka on? Tässä aika monta kommentoijaa.

        Siis tämä ketjun eka. Mutta kysytään niin päin että kaipaisiko eräs mies T-naista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko A? Tämä siis ihan sivusta tähän.

        Aloittaja on vokaalinainen. Kirjainta en kerro.


    • Anonyymi

      Eipä ihmeempiä tosa kympin korvilla käydä vie iltakävelyllä

      • Anonyymi

        Kiva. :) käytkö yleensä kävelyllä?


      • Anonyymi

        Nyt on vaikea sanoa, että onko tässäkin nyt miehen ykdinpuhelusta kyse vai menettikään joku itsestään huolehtiva esteetikko malttinsa taas ja jatkaa höyryt päästeleltyään keskustelua kosmetiikan ja ulkoisen habituksen parissa🤭 tärkeitä aiheita tietysti molemmat


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4966
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1975
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1523
    6. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1387
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1367
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe