Tein uuden kun edellinen sotkettiin

Anonyymi-ap

Hyvää iltaa mukavalle ja kivalle miehelle.

63

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jospa tämä olisi nyt vähän helpompi ilman sotkijoita. :)

      • Anonyymi

        Joo parempi nyt :). Niin kyllähän sitä haluis olla menestynyt elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo parempi nyt :). Niin kyllähän sitä haluis olla menestynyt elämässä.

        Niin haluisihan sitä. Mutta etkös sinä jo ole? :) itse en nyt niinkään vaikka haluaisin. Olen sellainen kaiken myöhässä tajuaja. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin haluisihan sitä. Mutta etkös sinä jo ole? :) itse en nyt niinkään vaikka haluaisin. Olen sellainen kaiken myöhässä tajuaja. :D

        No joo :) Tuntuu silti että vois paremminkin olla asiat jos vaa uskaltaisin tehdä asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo :) Tuntuu silti että vois paremminkin olla asiat jos vaa uskaltaisin tehdä asioita.

        Onko se sitten riski? Kannattaa kuitenkin uskoltaa. :) minäkin välillä sellainen etten uskolla olla tai sanoa mitä ajattelen. Mutta nykyään oppinut sanomaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sitten riski? Kannattaa kuitenkin uskoltaa. :) minäkin välillä sellainen etten uskolla olla tai sanoa mitä ajattelen. Mutta nykyään oppinut sanomaan. :)

        Haluaisin olla rikas mutta olen tyhmä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin olla rikas mutta olen tyhmä :).

        Etkä ole ihan järkevältä vaikutat. :) minullakin noita samoja ajatuksia mutta koen että kaikilla on ihan sama mahdollisuus olla vaikka mistä lähtökohdasta lähtee. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin olla rikas mutta olen tyhmä :).

        Ei tää multa ollut. Hehkulamppu tai kuka liä säälittävä tuli taas kiusaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se sitten riski? Kannattaa kuitenkin uskoltaa. :) minäkin välillä sellainen etten uskolla olla tai sanoa mitä ajattelen. Mutta nykyään oppinut sanomaan. :)

        Ei kai se mikään riski olisi. Pitäisi vaan uskaltaa tehdä mitä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai se mikään riski olisi. Pitäisi vaan uskaltaa tehdä mitä haluaa.

        Kannustan kovasti. Itsellänikin nuo valinnat edessä ja aion mennä täysillä tuulta vastaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannustan kovasti. Itsellänikin nuo valinnat edessä ja aion mennä täysillä tuulta vastaan. :)

        No se kuulostaa hyvältä :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tää multa ollut. Hehkulamppu tai kuka liä säälittävä tuli taas kiusaamaan.

        Niin olikin olen hehkulamppu ja palstan kaikki miehet kuuluu mulle :) Nallen jätin jo :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olikin olen hehkulamppu ja palstan kaikki miehet kuuluu mulle :) Nallen jätin jo :)

        Tämä on se maalittaja, josta alhaalla mainitsen. Hehkulamppua ei ole enää olemassa suomi24:lla eikä hän ollut koskaan kiusaaja kuten tämä muina esiintyvä ja nämä 2 haavemaan vajakkia joita palstatroIIi vie kuus nolla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tää multa ollut. Hehkulamppu tai kuka liä säälittävä tuli taas kiusaamaan.

        Miten sinä kehtaat. MITEN SINÄ KEHTAAT MAALITTAA JA MUSTAMAALATA TÄYSIN ULKOPUOLISTA NOIN. Vttu nyt oikeasti alkaa mennä hermot. Teen tästä ilmoituksen ylläpitoon nyt. Ette ole tuota maalittajaa parempia ja kiusaaminen on loputtava NYT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on se maalittaja, josta alhaalla mainitsen. Hehkulamppua ei ole enää olemassa suomi24:lla eikä hän ollut koskaan kiusaaja kuten tämä muina esiintyvä ja nämä 2 haavemaan vajakkia joita palstatroIIi vie kuus nolla!

        Et sinä mies taida viedä näillä tarinoillasi yhtään ketään mihinkään suuntaan, kakaratkin kai ny näkee tämän yksin meuhkaamisen läpi. Ja aikuiset on jossain katatonisessa deniaalissa nämä muutama poikkeuksellinen tapaus siis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannustan kovasti. Itsellänikin nuo valinnat edessä ja aion mennä täysillä tuulta vastaan. :)

        Ei välitetä tosta. Onko mies tänään pyörinyt mielessä?:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välitetä tosta. Onko mies tänään pyörinyt mielessä?:)

        Ei välitetä. :) ja ei ole pyörinyt tänään. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se kuulostaa hyvältä :).

        Pitää vain uskoltaa vaikka ujo olen ja niin sinäkin. Sinäkin pystyt mihin vaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää vain uskoltaa vaikka ujo olen ja niin sinäkin. Sinäkin pystyt mihin vaan. :)

        Kiitti :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti :).

        Tiedä vaikka miten menestyneitä ollaan sitten vuosien päästä. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedä vaikka miten menestyneitä ollaan sitten vuosien päästä. :)

        Toivotaan niin :). Millä tavalla toivoisit olevasi menestynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti :).

        Pääset vaikka puhumaan sen katselijan kanssa ja alatte yhdessä rakentamaan elämää. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan niin :). Millä tavalla toivoisit olevasi menestynyt?

        Haluaisin olla arvostettu. Kuten tämä kaivattunikin on. Koin etten ole hänelle riittävä ja siksi haluaisin olla yhtä hyvä kuin hänkin että hän huomaisi minut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääset vaikka puhumaan sen katselijan kanssa ja alatte yhdessä rakentamaan elämää. :)

        Täytyy katsella sitä tilannetta :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy katsella sitä tilannetta :).

        Niin. :) ikähän se painaa päälle kun pitäisi jo kaikki olla valmiina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin olla arvostettu. Kuten tämä kaivattunikin on. Koin etten ole hänelle riittävä ja siksi haluaisin olla yhtä hyvä kuin hänkin että hän huomaisi minut.

        Mistä sitä arvostusta sun mielestä sitten saa? Rikkaudesta, hyvästä työpaikasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. :) ikähän se painaa päälle kun pitäisi jo kaikki olla valmiina.

        Sori jos liian henkilökohtanen kyssäri, mut haluisitko sä lapsia tai onko sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitä arvostusta sun mielestä sitten saa? Rikkaudesta, hyvästä työpaikasta?

        Varmaankin siitä menestyksestä. Hän huomaa minut varmaan vain silloin jos olen tarpeeksi hyvä hänelle. :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori jos liian henkilökohtanen kyssäri, mut haluisitko sä lapsia tai onko sulla?

        En osaa sanoa. Entä sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa sanoa. Entä sinulla?

        Ei ole enkä osaa sanoa. Juuri nyt en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin siitä menestyksestä. Hän huomaa minut varmaan vain silloin jos olen tarpeeksi hyvä hänelle. :/

        Ei välttämättä. Kyllä miehet kiinnostuu oman näkemyksen mukaan ihan muista syistä kuin sen perusteella onko nainen menestynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole enkä osaa sanoa. Juuri nyt en.

        Okei. :) kaikki ajallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei välttämättä. Kyllä miehet kiinnostuu oman näkemyksen mukaan ihan muista syistä kuin sen perusteella onko nainen menestynyt.

        Mutta se mieskin vain niitä yhtä menestyneitä halusi ja niille jutteli kun minulle ei. :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta se mieskin vain niitä yhtä menestyneitä halusi ja niille jutteli kun minulle ei. :(

        Näitkö juttelevan vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitkö juttelevan vai?

        Näin. :( hän olisi voinut ihan hyvin viime vuonna tulla minun kanssa juttelemaan mutta ei tullut.


      • Anonyymi

        Mutta en tiedä miksi ei tullut joten ei siitäkään voi vetää johtopäätöksiä. Ajattelin vain etten ole riittävä. :(


      • Anonyymi

        Teitkö sinä tuon yhden aloituksen jotain mielenkiintoinen ystävä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitkö sinä tuon yhden aloituksen jotain mielenkiintoinen ystävä?

        En mä ole tehny yhtäkään alotusta tänään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitkö sinä tuon yhden aloituksen jotain mielenkiintoinen ystävä?

        Mutta olet sä mielenkiintonen ja kiva ja mielelläni sua kaveriksi sanoisin :).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä ole tehny yhtäkään alotusta tänään

        Okei se oli joku muu sitten. :) rupean kohta nukkumaan. Hyvää yötä ja itsenäisyyspäivää jo valmiiksi ei varmaan kerkeä täällä paljoa olemaan. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olet sä mielenkiintonen ja kiva ja mielelläni sua kaveriksi sanoisin :).

        Kiitos ja samoin sinäkin juttelukaverina. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ja samoin sinäkin juttelukaverina. :)

        Juttelukaverina täällä joo :). Hyvää itsenäisyyspäivää ja hyviä unia sinne :).


      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        ❤️ ­­­N­­y­m­f­o­­m­a­­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17658719K

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Hei, kelle sä todistat noita juttujas? Tiedän miten kelleä vastustaa, tuollaiset jutskat, senkin helmikorut perseessäs.
      T.lähes kaveri kyyrilläs etelään, helminarus perseessäs, reserviis , niin minä tulen sinne vielä kerran käymäs, on aika tullut juttus, halaus, oikein nyrkin repimä, pusu
      https://m.youtube.com/watch?v=iMewtlmkV6c

    • Anonyymi

      Minäpä selitän teille haavemaan paskahousutanelit yhden jutun. Se hehkulamppuna täällä joskus nallensa kanssa kirjoitellut ei sotke teidän viestejä täällä. Täällä on yksi läpeensä mätä muija, joka ahdistelee edelleen hehkua ja nallea jatkuvasti sähköpostiin ja esiintyy hehkuna kun ei pakkomieIteeltään osaa päästää irti. Joten jos te kaksi vtun Iuuseria lopetatte sen hehkun haukkumisen nyt. Se palstalehma ei ole hänen vikansa.

      Olette kiusaajia ja tekemisissä oikeiden ihmisen kanssa täällä. Koittakaa se ymmärtää. Sivusta

      • Anonyymi

        En ollut minä. Lue mitä tuossa lukee. Teillä on järjessä vikaa. Se on joku muu , teitä vedätetään onnettomat yksinkertaiset ihmiset!


      • Anonyymi

        Read my lips vajaa: Se hehkulamppuna täällä joskus nallensa kanssa kirjoitellut ei sotke teidän viestejä täällä


      • Anonyymi

        Ihan mielenkiinnosta kysyn. Miks sä näitä edes tulet lukemaan jos sulla on se mikä 'nalle' ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyn. Miks sä näitä edes tulet lukemaan jos sulla on se mikä 'nalle' ?

        Voi hyvänen aika tenttaatko sä tätä miestrollia nyt ihan kieli poskella taas? Ehkä minäkin alan teeskentelemään, että uskon näihin sen feikkidraamoihin ja pistän niiden taakse kaikkia tuttuja naamoja ihan suvereenisti ja päivittelen kovaan ääneen kierosti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyn. Miks sä näitä edes tulet lukemaan jos sulla on se mikä 'nalle' ?

        Ei tällä ole mitään tekemistä kaipaamisen kanssa, että luen tätä. Olette kaksi täysin mielenkiinnotonta ihmistä. Käyn mielenkiinnosta katsomassa mitä meistä kirjoittelette ja vieläkö tuo palstan kakkapää esiintyy meinä. Uteliaisuus. Haluan nähdä miten haukutte sivullisia taas kerran. Harvoin teidän ketjuja luen, mutta JOKA KERTA HAUKUTTE SIELLÄ MINUA ILMAN SYYTÄ. Viikko sitten oli sama kun kurkkasin vaan tänne. En ole syksyn jälkeen tänne kirjoitellut enkä ole kiusannut täällä ketään mutta vielä vaan haukutaan. Nyt järki käteen yksinkertaisimmat. Tuo hehkuna kirjoitteleva ei todellakaan ole hehku. Ja tätä saa lukea vaikka olisi naimisissa.


      • Anonyymi

        Kelle sitte todistelet jos se tietää ettet ole asialla? Ei meistä kumpikaan sua trollata.


    • Anonyymi

      Laitoin nyt ylläpitoon että teet näitä aloituksia kiusatakseni ja maalittaaksesi ulkopuolisia.

      • Anonyymi

        Häivy sairas ihminen. Me jutellaan ja toi nainen on mun palstakaveri. Miks pitää tulla sotkemaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häivy sairas ihminen. Me jutellaan ja toi nainen on mun palstakaveri. Miks pitää tulla sotkemaan?

        Minä en ole se joka sotki vaan se jota te haukuitte ilman syytä. Olen tässä koska sinä haukuit minua tuolla ja satuin sen lukemaan. OLEN SE JOTA HAUKUIT, EN SE JOKA SOTKI. Miten tyhmä olet kun et ymmärrä? Haukuit ilman syytä minua!!!! Oikeasti? Jos kyseessä on jollain tapaa jalkeenjaaneet ihmiset niin pyydän anteeksi. Etkö oikeasti ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole se joka sotki vaan se jota te haukuitte ilman syytä. Olen tässä koska sinä haukuit minua tuolla ja satuin sen lukemaan. OLEN SE JOTA HAUKUIT, EN SE JOKA SOTKI. Miten tyhmä olet kun et ymmärrä? Haukuit ilman syytä minua!!!! Oikeasti? Jos kyseessä on jollain tapaa jalkeenjaaneet ihmiset niin pyydän anteeksi. Etkö oikeasti ymmärrä?

        jatkan tähän, että huomasin joskus että tuota aloittajaa luultiin minuksi, ehkä siksi tulee seurattua haroin näitä. EN OLE KIUSAAJA ENKÄ SOTKE. MINÄ LUEN. Minä en ollut samanlainen kirjoittaja kuin ap, mutta en myöskään samanlainen kuin tuota troIIaaja "kaikki miehet on mun". Olkaa kilttejä ja lopettakaa minun mustamaalaus. Kiitos. Nyt en enää lue tätä, mutta älkää uskoko tuota kiusaajaa, se on esiintynyt nallena ja hehkuna eikä me enää olla täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jatkan tähän, että huomasin joskus että tuota aloittajaa luultiin minuksi, ehkä siksi tulee seurattua haroin näitä. EN OLE KIUSAAJA ENKÄ SOTKE. MINÄ LUEN. Minä en ollut samanlainen kirjoittaja kuin ap, mutta en myöskään samanlainen kuin tuota troIIaaja "kaikki miehet on mun". Olkaa kilttejä ja lopettakaa minun mustamaalaus. Kiitos. Nyt en enää lue tätä, mutta älkää uskoko tuota kiusaajaa, se on esiintynyt nallena ja hehkuna eikä me enää olla täällä.

        Ok sovitaan niin. Älä puutu enää, ei oo meidän vika että joku trollaa.


    • Anonyymi

      Kyllä taas sotketaan aloituksia mutta ei anneta haitata.:)

    • Miksi te kaksi ette mene jonnekin chättiin privana, taikka tee emaileja. Ei tule kukaan häiritsemään ja voitte vaihtaa jopa puhelinnumeroita, voi jee. Ajatelkaa nyt miten kivaa olis.

      • Yht äkkiä tänne ei saakaan tulla kaikki porukalla vaihtamaan ajatuksia. :D


      • Anonyymi

        Etsin edelleen omaa kaivattuani täältä. Sen kanssa voisin jakaa kaiken.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsin edelleen omaa kaivattuani täältä. Sen kanssa voisin jakaa kaiken.

        Mutta kun te tulette hyvin juttuun ja jo kaipaatte toistenne seuraa täällä. Niin tuskin se sinun kaivattusi älyää sinua täältä vaikka kävisikin joskus katsomassa. Tuskin alkaa tätä ketjua lukemaan, kun näkee että jaa tässä on joku pariskunta... Taikka jotain.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mutta kun te tulette hyvin juttuun ja jo kaipaatte toistenne seuraa täällä. Niin tuskin se sinun kaivattusi älyää sinua täältä vaikka kävisikin joskus katsomassa. Tuskin alkaa tätä ketjua lukemaan, kun näkee että jaa tässä on joku pariskunta... Taikka jotain.

        Niin mutta kaipaan sitä sitten erikseen. Siihen mieheen ihastuin täysillä. Kaipaan myös puhumista kun minulla ajatuksia riittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mutta kaipaan sitä sitten erikseen. Siihen mieheen ihastuin täysillä. Kaipaan myös puhumista kun minulla ajatuksia riittää.

        No hyvä niin. Minulle vain tuli mieleen yrittää auttaa teitä. Mutta jos asia on noin, niin hyvä. En puutu tähän nyt yhtään tämän enempää. Ei asia edes kuulu minulle. öitä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      356
      4257
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      280
      2404
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      136
      1713
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1494
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1443
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1287
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1275
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      57
      1170
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1084
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      343
      1026
    Aihe