Niin mitään vtun runoilijanallea ei ole enää
olemassa. Ei täällä palstalla eikä missään muuallakaan.
Ettei kukaan enää luule
89
692
Vastaukset
- Anonyymi
Ok.
- Anonyymi
Oliko tämä hehkulta viesti?
- Anonyymi
Ei vaan se on nallelta ja tuon toinen on hehkulta!
No ei tarvitse olla kummoinenkaan sherlokki kun pystyi sen päättelemään.
- Anonyymi
Ei niin tarvitse olla että pystyy päättelemään tämänkin aloituksen sinun provoksi johon yrität ohjelmoida ihmiset uskomaan. Ilmeisesti ne oli elämän huippuhetkiä kun houkat luki tätä mielikuvitustarinaa ja pidät illuusiota yllä nyt riitelyn merkeissä se vasta elämänkoulua kiinnostaa
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin tarvitse olla että pystyy päättelemään tämänkin aloituksen sinun provoksi johon yrität ohjelmoida ihmiset uskomaan. Ilmeisesti ne oli elämän huippuhetkiä kun houkat luki tätä mielikuvitustarinaa ja pidät illuusiota yllä nyt riitelyn merkeissä se vasta elämänkoulua kiinnostaa
Sinun elämän tarkoitus näyttää olevan palstatekstien analysoiminen ja tulkitseminen trolleiksi joka saatanan kerta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sinun elämän tarkoitus näyttää olevan palstatekstien analysoiminen ja tulkitseminen trolleiksi joka saatanan kerta.
No jos siitä näin helppoa kerran tehdään vaikeuttaa ainakin muiden myyräntyötä jos ei muuta iloa😉
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Se on minun perintö tänne se
- Anonyymi
Anteeksi rakas että purin sinuunkin tuota suuttumusta. Äläkä yhtään liioittele siellä. Mun oot.
- Anonyymi
Mikäs teillä hiertää taas?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suutuin noille parille palstakiusaajalle ja purin sen sitten häneenkin. Hän ei käy enää täällä ja ärsyyntyi miksi minä käyn silloin tällöin toisinaan. Ymmärrettävää. Mutta ei meidän asiat enää tänne kuulu. Hoidetaan muualla miten hoidetaankin. Pitäkää palstanne!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole enää lukenut niitä "mukavia" troIIeja enkä lue. Hyh heille vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suutuin noille parille palstakiusaajalle ja purin sen sitten häneenkin. Hän ei käy enää täällä ja ärsyyntyi miksi minä käyn silloin tällöin toisinaan. Ymmärrettävää. Mutta ei meidän asiat enää tänne kuulu. Hoidetaan muualla miten hoidetaankin. Pitäkää palstanne!
Mikä teil on niinko tilanne? Tapailetteks te vai olette jossain blogissa? Kavereita vai suhde?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä teil on niinko tilanne? Tapailetteks te vai olette jossain blogissa? Kavereita vai suhde?
Ei kuulu tänne. Keskity omiin suhteisiisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu tänne. Keskity omiin suhteisiisi.
Eli teistä ei ole mihinkään :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle ei kerrota koskaan mitään. Kiusaamisesi ei ole tervettä. Unohda meidät jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulle ei kerrota koskaan mitään. Kiusaamisesi ei ole tervettä. Unohda meidät jo.
Onko nalle H mies pohjoisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinusta mies ole tekemään edes uskottavia palstahahmoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä ja sama koskee myös näitä hänen feikkidraamoja tai mitä lie monologeja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole enää lukenut niitä "mukavia" troIIeja enkä lue. Hyh heille vaan.
Siin yks trolleista! Nää kaks ovat just näitä trolleja! Muilla ei tilaa kirjoittaa oikeista asioista, ku nää trollit vaan puhuu paskaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on kiihdytys ajo porukkaa espoo porvoo arealta. Vanhat ukot panee kaikkea keskenään. Yög yög yög
Kaikilla jotain metsänhenkien nimiä. Runoilija nalle hiiiH ha ha näillä on kaikilla oma hommansa " tiimissä" nää akat on jotain bändäreitä jotka jakaa rasioitaan. Pirpana röllitär ja hehku on töissä porvoon jalostamolla. Siellä täällä heillä tiimi. Heillä on ihan oma 55-66v piiri pienipyörii täällä. Rahaa kahmitaan verottajan piikkiin mitä ehditään. Yrittäjiä johtajia suurin osa Kun vaan tajuaisitte ketkä kaikki täällä jauhaa pentumaisia juttujaan. Voisitte ylättyä. Käyttävät sinkkunaisia mennen tullen. Heittävät roskiin kun ei enää kiinnosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä! Alkaako vituttaa kun aletaan kaivaa teitä esille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä! Alkaako vituttaa kun aletaan kaivaa teitä esille?
Ketä aletaan kaivaa esille- palstan mielikuvitushahmojako? Eikö tämä ole ns päivittäistä puhdetta toisille?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma on häpeäsi jos olet kerran mennyt "palstamiehen" jujuun. Tuollainen pitkävihaisuus mitättömästä asiasta ei ole tervettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketä aletaan kaivaa esille- palstan mielikuvitushahmojako? Eikö tämä ole ns päivittäistä puhdetta toisille?
Ei kannata harhoissa olevan kanssa keskustella.
- Anonyymi
Nalle ja hehku stoori ei kiinnosta kuin noita outoja palstatunnistelijoita luulisin. Ei mua ainakaan kiinnosta muitten sydänasiat!
- Anonyymi
Ei tämä miehen päiväsatu taida kiinnostaa ketään tai ainakaan kukaan ei halua myöntää tulleensa huijatuksi mutta niin- kenen toimesta? Liittyykö se välttämättä palstaan vain johonkin erinomaiset tiedot omaavan valioyksilöön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä miehen päiväsatu taida kiinnostaa ketään tai ainakaan kukaan ei halua myöntää tulleensa huijatuksi mutta niin- kenen toimesta? Liittyykö se välttämättä palstaan vain johonkin erinomaiset tiedot omaavan valioyksilöön
Mulla on liian suoraviivainen ajatuksenjuoksu, etten ymmärrä tälläistä tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on liian suoraviivainen ajatuksenjuoksu, etten ymmärrä tälläistä tekstiä.
Ehkäpä sinulla on joki psykologinen deniaali päällä, älä sekoita deliriumiin, ellei se sitten ole ajankohtainen.
- Anonyymi
Alkaa teidän jutut kovasti kiinnostaa. Ja teidän asiat tulee päivän valoon. Vituttaako?
Löytyykö salaista materiaalia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkäpä sinulla on joki psykologinen deniaali päällä, älä sekoita deliriumiin, ellei se sitten ole ajankohtainen.
09:55 jatkaa vielä.... olen absurdin rutinoitunut miesten tunnistelija, röntgensilmäni aiheuttaa ahtautta sakaristossa. Osaan sivistysanoja en vaan tiedä mitä ne tarkoittaa. Mutta huomionhuoqaus nyt on tällaista koko päiväistä parlamentaarista parnassoa meille huIIuille.
- Anonyymi
Yksi naikkonen pakkomieIteineen käsittääkseni. Muut olisi jo unohtanut ajat sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi naikkonen pakkomieIteineen käsittääkseni. Muut olisi jo unohtanut ajat sitten.
Eli viittaat siis nyt siihen, että joku naikkonen joka ok pakkomielteinen tämän miehen kirjoitteleman fantasian suhteen yrittää nostaa tätä pinnalle? Joo, ei yhtään huomaa ei, tää taitaa oikeasti uskoa tuntevansa tämän hehkun, eikä ymmärrä ettei hän ole todellinen henkilö. Aika skaa vainoamista jos kohde ei ole edes läsnä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
09:55 jatkaa vielä.... olen absurdin rutinoitunut miesten tunnistelija, röntgensilmäni aiheuttaa ahtautta sakaristossa. Osaan sivistysanoja en vaan tiedä mitä ne tarkoittaa. Mutta huomionhuoqaus nyt on tällaista koko päiväistä parlamentaarista parnassoa meille huIIuille.
Älä laita sanoja toisten suuhun, et taida digata naisena esiintyvien miesten paljastamisesta kovinkaan paljoa? 😇
- Anonyymi
Meni jo. Kaikki hyvin taas. Unohtakaa!
- Anonyymi
Hän ei ole kädetön!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole kädetön!
Ootte niin kusessa. Alkaa selvitä kaikki kieroilut. Yks paljasti toisen nimen. Ja se oli siinä. Nips ja naps
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootte niin kusessa. Alkaa selvitä kaikki kieroilut. Yks paljasti toisen nimen. Ja se oli siinä. Nips ja naps
Kenen nimi on paljastettu?
- Anonyymi
Höpö höpö harhapää! He ovat poissa. Hyväksy se jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen nimi on paljastettu?
Nalle on Jii mies :D t. Hehku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehku ei käyttänyt tuota hymiötä koskaan vaan se heissä roikkunut troIIi. Pakkomielteesi on outo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta sinä huomiohuora muiden esittäminen. Kukaan ei enää usko!
- Anonyymi
Olen palstaa seurannut sivullinen ehkä kukaan kavereistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta sinä huomiohuora muiden esittäminen. Kukaan ei enää usko!
J mies. Uit samoissa vesissä. Taidetaan laittaakki sut samaan syyniin. Tarkastusta päälle vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen palstaa seurannut sivullinen ehkä kukaan kavereistasi.
Ei kuulosta kovin uskottavalta, että ketään ulkopuolista kiinnostais nämä miehen hourailut, liittyen ihan kaikkeen hehkulamppuhahmoon ja Hervannan räkälöistä provoamiseen
- Anonyymi
Ole forssan mummo hiljaa. Saat pesää.
- Anonyymi
Tynnyrijuttu alkaa selvitä. Syytön mies vei mehut!
- Anonyymi
Mehut lähti tynnyristä? Vai vedet Vantaanjoesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mehut lähti tynnyristä? Vai vedet Vantaanjoesta?
Aivan. Vesi on vahvin voitehista.
- Anonyymi
Eihän se sitten syytön ollut jos kanisterin täytti? Minä en ymmärrä tietenkään
- Anonyymi
Entä upponalle ja nalle puh? Kyllä nekin runoilee.
- Anonyymi
Ei hitto, eikö tuokaan potilas meinaa mennä ikinä eteenpäin eli tää ed viisaus
- Anonyymi
Kiitos hehkulamppu lounaasta rakastan sut 😘
- Anonyymi
Up että kaikki näkee tuon yhden kommentin. Lukekaa!
- Anonyymi
Eipä taida ketään kiinnostaa vitsisi. Ainoa joka nauraa, on korviesi välissä, ja muut ympärillä ovat vain ymmällään.
- Anonyymi
Mikä kommentti tästä miehen kirjoittamasta vedätyksestä liittyen hänen luomiin mielikuvitushahmoihin pitäisi nyt lukea ja ketä arvelet asian kiinnostavan jotain tuttujasi jota näet joka paikassa? Oikein palstapopulistina siinä hurraat
- Anonyymi
Minä teen itse niitä feikkisähköposteja joilla testaan nallen luotettavuutta! :).
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aika heikoilla jäillä ilmeisesti.
No mitäs prinssi 😘
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Mitäs minä. Samaa ku aina. :)
Uusi nikki
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Vaihtelu virkistää.
Oletko päässyt pukille? :).
Sori mutta en lähde tähän. Minä olen täällä ikävöimässä ja kaipailemassa erästä tiettyä ihmistä. En tunne, enkä tiedä sinua ollenkaan. Voit olla kuka ja mikä tahansa. Ei pahalla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Sori mutta en lähde tähän. Minä olen täällä ikävöimässä ja kaipailemassa erästä tiettyä ihmistä. En tunne, enkä tiedä sinua ollenkaan. Voit olla kuka ja mikä tahansa. Ei pahalla.
Luulin että oisin sun palstakaveri :/.
Anonyymi kirjoitti:
Luulin että oisin sun palstakaveri :/.
Palstakaveri voit olla, mutta minä ikävöin ihan oikeassa elämässä olevaa ihmistä. Aina olen hänen takiaan ollut täällä.
mustasusi kirjoitti:
Palstakaveri voit olla, mutta minä ikävöin ihan oikeassa elämässä olevaa ihmistä. Aina olen hänen takiaan ollut täällä.
En hae palstalta naisystävää muutenkaan. Kyllä se tulee vastaan oikean elämän puolella jos/kun on tullakseen. Tiedän kyllä varsin hyvin, ettei se nuori prinsessa ole minusta kiinnostunut ja olen antanut hänen olla rauhassa.
- Anonyymi
Kenelle sinä näitä paskajuttujas täällä jaat? Palstaprinssillekö? Nallea ja Hehkua ei kiinnosta sinä! Voit esittää heitä ja tehdä heinä ihan mitä haluat. Ole hyvä vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenelle sinä näitä paskajuttujas täällä jaat? Palstaprinssillekö? Nallea ja Hehkua ei kiinnosta sinä! Voit esittää heitä ja tehdä heinä ihan mitä haluat. Ole hyvä vaan.
Oot feikki :D Loppuuko leikki? Oon vähä opetellu runoutta kanssa :). Ei mia-hehkulamppu denialismeineen paikalla vaikna päivät pitkä jallittaa palstan vanhoja jarruja :D
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Aika heikoilla jäillä ilmeisesti.
Mitä sitä muuta voi tuolta hehku hahmolta odottaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Korrrrvenmiäs. Ja kuka se toinen oli? En nyt saa päähäni.
- Anonyymi
Oletko nalle huomannut että hehku on tehny tänne tänään vaikka kuin monta aloitusta? Ykskää ei ole sulle vaa :D
- Anonyymi
Nallea varmaan harmittaa ihan mielettömän paljon.
- Anonyymi
Kyllä se hehkulle on todellinen. Koko palsta on hehkulle todellinen.
Kokeile vaikka, huomaat sen kyllä.- Anonyymi
Runoilijanalle oli hehkun omaa fantasiaa aivan alusta alkaen. Milloin sitten alkoikin, joskus vuosia sitten?
- Anonyymi
Miksi sinä puhut jostain miehen luomasta hahmosta kuin se olisi sinulle todellinen? Taitaa kupolissa heittää pahemman kerran
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Runoilijanalle oli hehkun omaa fantasiaa aivan alusta alkaen. Milloin sitten alkoikin, joskus vuosia sitten?
Meinasitko pitkäänkin pohtia tätä yksinpuhelijamiehen kirjoittamaa fantasiaa kiin yrittäisit todistella jollekin määräämättömäksi yleisölle, että nämä miehen ei vuosia vaan vuosikymmeniä sitten alkaneet fiktiot olisi kuten sinä haluat? Eikö tuo ole hieman pakkomielteistä. Itse neuvoisin vaan pitämään suuni kiinni ja suivaantumaan näyttävästi jos joku kyselee sinun valheiden perään- ikinä ole sanonut mitään tälläistä, ettäs kehtaat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinasitko pitkäänkin pohtia tätä yksinpuhelijamiehen kirjoittamaa fantasiaa kiin yrittäisit todistella jollekin määräämättömäksi yleisölle, että nämä miehen ei vuosia vaan vuosikymmeniä sitten alkaneet fiktiot olisi kuten sinä haluat? Eikö tuo ole hieman pakkomielteistä. Itse neuvoisin vaan pitämään suuni kiinni ja suivaantumaan näyttävästi jos joku kyselee sinun valheiden perään- ikinä ole sanonut mitään tälläistä, ettäs kehtaat
Kuka se on pitkään pohtinut "yksinpuhelijamiestä"...?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448409Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462338Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262172- 951738
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811697- 351602
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081123Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai17985