Ettei kukaan enää luule

Anonyymi-ap

Niin mitään vtun runoilijanallea ei ole enää
olemassa. Ei täällä palstalla eikä missään muuallakaan.

89

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ok.

    • Anonyymi

      Oliko tämä hehkulta viesti?

      • Anonyymi

        Ei vaan se on nallelta ja tuon toinen on hehkulta!


    • No ei tarvitse olla kummoinenkaan sherlokki kun pystyi sen päättelemään.

      • Anonyymi

        Ei niin tarvitse olla että pystyy päättelemään tämänkin aloituksen sinun provoksi johon yrität ohjelmoida ihmiset uskomaan. Ilmeisesti ne oli elämän huippuhetkiä kun houkat luki tätä mielikuvitustarinaa ja pidät illuusiota yllä nyt riitelyn merkeissä se vasta elämänkoulua kiinnostaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin tarvitse olla että pystyy päättelemään tämänkin aloituksen sinun provoksi johon yrität ohjelmoida ihmiset uskomaan. Ilmeisesti ne oli elämän huippuhetkiä kun houkat luki tätä mielikuvitustarinaa ja pidät illuusiota yllä nyt riitelyn merkeissä se vasta elämänkoulua kiinnostaa

        Sinun elämän tarkoitus näyttää olevan palstatekstien analysoiminen ja tulkitseminen trolleiksi joka saatanan kerta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sinun elämän tarkoitus näyttää olevan palstatekstien analysoiminen ja tulkitseminen trolleiksi joka saatanan kerta.

        No jos siitä näin helppoa kerran tehdään vaikeuttaa ainakin muiden myyräntyötä jos ei muuta iloa😉


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sinun elämän tarkoitus näyttää olevan palstatekstien analysoiminen ja tulkitseminen trolleiksi joka saatanan kerta.

        Se on minun perintö tänne se


    • Anonyymi

      Anteeksi rakas että purin sinuunkin tuota suuttumusta. Äläkä yhtään liioittele siellä. Mun oot.

      • Anonyymi

        Mikäs teillä hiertää taas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs teillä hiertää taas?

        Suutuin noille parille palstakiusaajalle ja purin sen sitten häneenkin. Hän ei käy enää täällä ja ärsyyntyi miksi minä käyn silloin tällöin toisinaan. Ymmärrettävää. Mutta ei meidän asiat enää tänne kuulu. Hoidetaan muualla miten hoidetaankin. Pitäkää palstanne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs teillä hiertää taas?

        En ole enää lukenut niitä "mukavia" troIIeja enkä lue. Hyh heille vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suutuin noille parille palstakiusaajalle ja purin sen sitten häneenkin. Hän ei käy enää täällä ja ärsyyntyi miksi minä käyn silloin tällöin toisinaan. Ymmärrettävää. Mutta ei meidän asiat enää tänne kuulu. Hoidetaan muualla miten hoidetaankin. Pitäkää palstanne!

        Mikä teil on niinko tilanne? Tapailetteks te vai olette jossain blogissa? Kavereita vai suhde?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teil on niinko tilanne? Tapailetteks te vai olette jossain blogissa? Kavereita vai suhde?

        Ei kuulu tänne. Keskity omiin suhteisiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kuulu tänne. Keskity omiin suhteisiisi.

        Eli teistä ei ole mihinkään :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli teistä ei ole mihinkään :D

        Sinulle ei kerrota koskaan mitään. Kiusaamisesi ei ole tervettä. Unohda meidät jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ei kerrota koskaan mitään. Kiusaamisesi ei ole tervettä. Unohda meidät jo.

        Onko nalle H mies pohjoisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli teistä ei ole mihinkään :D

        Ei sinusta mies ole tekemään edes uskottavia palstahahmoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinusta mies ole tekemään edes uskottavia palstahahmoja

        Samaa mieltä ja sama koskee myös näitä hänen feikkidraamoja tai mitä lie monologeja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole enää lukenut niitä "mukavia" troIIeja enkä lue. Hyh heille vaan.

        Siin yks trolleista! Nää kaks ovat just näitä trolleja! Muilla ei tilaa kirjoittaa oikeista asioista, ku nää trollit vaan puhuu paskaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä teil on niinko tilanne? Tapailetteks te vai olette jossain blogissa? Kavereita vai suhde?

        Tää on kiihdytys ajo porukkaa espoo porvoo arealta. Vanhat ukot panee kaikkea keskenään. Yög yög yög
        Kaikilla jotain metsänhenkien nimiä. Runoilija nalle hiiiH ha ha näillä on kaikilla oma hommansa " tiimissä" nää akat on jotain bändäreitä jotka jakaa rasioitaan. Pirpana röllitär ja hehku on töissä porvoon jalostamolla. Siellä täällä heillä tiimi. Heillä on ihan oma 55-66v piiri pienipyörii täällä. Rahaa kahmitaan verottajan piikkiin mitä ehditään. Yrittäjiä johtajia suurin osa Kun vaan tajuaisitte ketkä kaikki täällä jauhaa pentumaisia juttujaan. Voisitte ylättyä. Käyttävät sinkkunaisia mennen tullen. Heittävät roskiin kun ei enää kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle ei kerrota koskaan mitään. Kiusaamisesi ei ole tervettä. Unohda meidät jo.

        Niimpä! Alkaako vituttaa kun aletaan kaivaa teitä esille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä! Alkaako vituttaa kun aletaan kaivaa teitä esille?

        Ketä aletaan kaivaa esille- palstan mielikuvitushahmojako? Eikö tämä ole ns päivittäistä puhdetta toisille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinusta mies ole tekemään edes uskottavia palstahahmoja

        Oma on häpeäsi jos olet kerran mennyt "palstamiehen" jujuun. Tuollainen pitkävihaisuus mitättömästä asiasta ei ole tervettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä aletaan kaivaa esille- palstan mielikuvitushahmojako? Eikö tämä ole ns päivittäistä puhdetta toisille?

        Ei kannata harhoissa olevan kanssa keskustella.


    • Anonyymi

      Nalle ja hehku stoori ei kiinnosta kuin noita outoja palstatunnistelijoita luulisin. Ei mua ainakaan kiinnosta muitten sydänasiat!

      • Anonyymi

        Ei tämä miehen päiväsatu taida kiinnostaa ketään tai ainakaan kukaan ei halua myöntää tulleensa huijatuksi mutta niin- kenen toimesta? Liittyykö se välttämättä palstaan vain johonkin erinomaiset tiedot omaavan valioyksilöön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tämä miehen päiväsatu taida kiinnostaa ketään tai ainakaan kukaan ei halua myöntää tulleensa huijatuksi mutta niin- kenen toimesta? Liittyykö se välttämättä palstaan vain johonkin erinomaiset tiedot omaavan valioyksilöön

        Mulla on liian suoraviivainen ajatuksenjuoksu, etten ymmärrä tälläistä tekstiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on liian suoraviivainen ajatuksenjuoksu, etten ymmärrä tälläistä tekstiä.

        Ehkäpä sinulla on joki psykologinen deniaali päällä, älä sekoita deliriumiin, ellei se sitten ole ajankohtainen.


      • Anonyymi

        Alkaa teidän jutut kovasti kiinnostaa. Ja teidän asiat tulee päivän valoon. Vituttaako?
        Löytyykö salaista materiaalia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä sinulla on joki psykologinen deniaali päällä, älä sekoita deliriumiin, ellei se sitten ole ajankohtainen.

        09:55 jatkaa vielä.... olen absurdin rutinoitunut miesten tunnistelija, röntgensilmäni aiheuttaa ahtautta sakaristossa. Osaan sivistysanoja en vaan tiedä mitä ne tarkoittaa. Mutta huomionhuoqaus nyt on tällaista koko päiväistä parlamentaarista parnassoa meille huIIuille.


      • Anonyymi

        Yksi naikkonen pakkomieIteineen käsittääkseni. Muut olisi jo unohtanut ajat sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi naikkonen pakkomieIteineen käsittääkseni. Muut olisi jo unohtanut ajat sitten.

        Eli viittaat siis nyt siihen, että joku naikkonen joka ok pakkomielteinen tämän miehen kirjoitteleman fantasian suhteen yrittää nostaa tätä pinnalle? Joo, ei yhtään huomaa ei, tää taitaa oikeasti uskoa tuntevansa tämän hehkun, eikä ymmärrä ettei hän ole todellinen henkilö. Aika skaa vainoamista jos kohde ei ole edes läsnä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        09:55 jatkaa vielä.... olen absurdin rutinoitunut miesten tunnistelija, röntgensilmäni aiheuttaa ahtautta sakaristossa. Osaan sivistysanoja en vaan tiedä mitä ne tarkoittaa. Mutta huomionhuoqaus nyt on tällaista koko päiväistä parlamentaarista parnassoa meille huIIuille.

        Älä laita sanoja toisten suuhun, et taida digata naisena esiintyvien miesten paljastamisesta kovinkaan paljoa? 😇


    • Anonyymi

      Meni jo. Kaikki hyvin taas. Unohtakaa!

      • Anonyymi

        Hän ei ole kädetön!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole kädetön!

        Ootte niin kusessa. Alkaa selvitä kaikki kieroilut. Yks paljasti toisen nimen. Ja se oli siinä. Nips ja naps


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootte niin kusessa. Alkaa selvitä kaikki kieroilut. Yks paljasti toisen nimen. Ja se oli siinä. Nips ja naps

        Kenen nimi on paljastettu?


      • Anonyymi

        Höpö höpö harhapää! He ovat poissa. Hyväksy se jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen nimi on paljastettu?

        Nalle on Jii mies :D t. Hehku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nalle on Jii mies :D t. Hehku.

        Hehku ei käyttänyt tuota hymiötä koskaan vaan se heissä roikkunut troIIi. Pakkomielteesi on outo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nalle on Jii mies :D t. Hehku.

        Lopeta sinä huomiohuora muiden esittäminen. Kukaan ei enää usko!


      • Anonyymi

        Olen palstaa seurannut sivullinen ehkä kukaan kavereistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta sinä huomiohuora muiden esittäminen. Kukaan ei enää usko!

        J mies. Uit samoissa vesissä. Taidetaan laittaakki sut samaan syyniin. Tarkastusta päälle vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen palstaa seurannut sivullinen ehkä kukaan kavereistasi.

        Ei kuulosta kovin uskottavalta, että ketään ulkopuolista kiinnostais nämä miehen hourailut, liittyen ihan kaikkeen hehkulamppuhahmoon ja Hervannan räkälöistä provoamiseen


    • Anonyymi

      Ole forssan mummo hiljaa. Saat pesää.

    • Anonyymi

      Tynnyrijuttu alkaa selvitä. Syytön mies vei mehut!

      • Anonyymi

        Mehut lähti tynnyristä? Vai vedet Vantaanjoesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mehut lähti tynnyristä? Vai vedet Vantaanjoesta?

        Aivan. Vesi on vahvin voitehista.


      • Anonyymi

        Eihän se sitten syytön ollut jos kanisterin täytti? Minä en ymmärrä tietenkään


    • Anonyymi

      Entä upponalle ja nalle puh? Kyllä nekin runoilee.

      • Anonyymi

        Ei hitto, eikö tuokaan potilas meinaa mennä ikinä eteenpäin eli tää ed viisaus


    • Anonyymi

      Kiitos hehkulamppu lounaasta rakastan sut 😘

    • Anonyymi

      Up että kaikki näkee tuon yhden kommentin. Lukekaa!

      • Anonyymi

        Eipä taida ketään kiinnostaa vitsisi. Ainoa joka nauraa, on korviesi välissä, ja muut ympärillä ovat vain ymmällään.


      • Anonyymi

        Mikä kommentti tästä miehen kirjoittamasta vedätyksestä liittyen hänen luomiin mielikuvitushahmoihin pitäisi nyt lukea ja ketä arvelet asian kiinnostavan jotain tuttujasi jota näet joka paikassa? Oikein palstapopulistina siinä hurraat


    • Anonyymi

      Minä teen itse niitä feikkisähköposteja joilla testaan nallen luotettavuutta! :).

      • Aika heikoilla jäillä ilmeisesti.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aika heikoilla jäillä ilmeisesti.

        No mitäs prinssi 😘


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs prinssi 😘

        Mitäs minä. Samaa ku aina. :)


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitäs minä. Samaa ku aina. :)

        Uusi nikki


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uusi nikki

        Vaihtelu virkistää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Vaihtelu virkistää.

        Oletko päässyt pukille? :).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko päässyt pukille? :).

        No en ole... Edelleenkään.


      • Sori mutta en lähde tähän. Minä olen täällä ikävöimässä ja kaipailemassa erästä tiettyä ihmistä. En tunne, enkä tiedä sinua ollenkaan. Voit olla kuka ja mikä tahansa. Ei pahalla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sori mutta en lähde tähän. Minä olen täällä ikävöimässä ja kaipailemassa erästä tiettyä ihmistä. En tunne, enkä tiedä sinua ollenkaan. Voit olla kuka ja mikä tahansa. Ei pahalla.

        Luulin että oisin sun palstakaveri :/.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että oisin sun palstakaveri :/.

        Palstakaveri voit olla, mutta minä ikävöin ihan oikeassa elämässä olevaa ihmistä. Aina olen hänen takiaan ollut täällä.


      • mustasusi kirjoitti:

        Palstakaveri voit olla, mutta minä ikävöin ihan oikeassa elämässä olevaa ihmistä. Aina olen hänen takiaan ollut täällä.

        En hae palstalta naisystävää muutenkaan. Kyllä se tulee vastaan oikean elämän puolella jos/kun on tullakseen. Tiedän kyllä varsin hyvin, ettei se nuori prinsessa ole minusta kiinnostunut ja olen antanut hänen olla rauhassa.


      • En koskaan ajatellut tätä paikkaa treffipaikkana.


      • Anonyymi

        Kenelle sinä näitä paskajuttujas täällä jaat? Palstaprinssillekö? Nallea ja Hehkua ei kiinnosta sinä! Voit esittää heitä ja tehdä heinä ihan mitä haluat. Ole hyvä vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle sinä näitä paskajuttujas täällä jaat? Palstaprinssillekö? Nallea ja Hehkua ei kiinnosta sinä! Voit esittää heitä ja tehdä heinä ihan mitä haluat. Ole hyvä vaan.

        Oot feikki :D Loppuuko leikki? Oon vähä opetellu runoutta kanssa :). Ei mia-hehkulamppu denialismeineen paikalla vaikna päivät pitkä jallittaa palstan vanhoja jarruja :D


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aika heikoilla jäillä ilmeisesti.

        Mitä sitä muuta voi tuolta hehku hahmolta odottaa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Palstakaveri voit olla, mutta minä ikävöin ihan oikeassa elämässä olevaa ihmistä. Aina olen hänen takiaan ollut täällä.

        Korrrrvenmiäs. Ja kuka se toinen oli? En nyt saa päähäni.


    • Anonyymi

      Oletko nalle huomannut että hehku on tehny tänne tänään vaikka kuin monta aloitusta? Ykskää ei ole sulle vaa :D

      • Anonyymi

        Nallea varmaan harmittaa ihan mielettömän paljon.


    • Anonyymi

      Kyllä se hehkulle on todellinen. Koko palsta on hehkulle todellinen.
      Kokeile vaikka, huomaat sen kyllä.

      • Anonyymi

        Runoilijanalle oli hehkun omaa fantasiaa aivan alusta alkaen. Milloin sitten alkoikin, joskus vuosia sitten?


      • Anonyymi

        Miksi sinä puhut jostain miehen luomasta hahmosta kuin se olisi sinulle todellinen? Taitaa kupolissa heittää pahemman kerran


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runoilijanalle oli hehkun omaa fantasiaa aivan alusta alkaen. Milloin sitten alkoikin, joskus vuosia sitten?

        Meinasitko pitkäänkin pohtia tätä yksinpuhelijamiehen kirjoittamaa fantasiaa kiin yrittäisit todistella jollekin määräämättömäksi yleisölle, että nämä miehen ei vuosia vaan vuosikymmeniä sitten alkaneet fiktiot olisi kuten sinä haluat? Eikö tuo ole hieman pakkomielteistä. Itse neuvoisin vaan pitämään suuni kiinni ja suivaantumaan näyttävästi jos joku kyselee sinun valheiden perään- ikinä ole sanonut mitään tälläistä, ettäs kehtaat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinasitko pitkäänkin pohtia tätä yksinpuhelijamiehen kirjoittamaa fantasiaa kiin yrittäisit todistella jollekin määräämättömäksi yleisölle, että nämä miehen ei vuosia vaan vuosikymmeniä sitten alkaneet fiktiot olisi kuten sinä haluat? Eikö tuo ole hieman pakkomielteistä. Itse neuvoisin vaan pitämään suuni kiinni ja suivaantumaan näyttävästi jos joku kyselee sinun valheiden perään- ikinä ole sanonut mitään tälläistä, ettäs kehtaat

        Kuka se on pitkään pohtinut "yksinpuhelijamiestä"...?


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe