Nyt! Täytyy saada se yhteys ❤. Minä se olen.
Jos vähennät siitä vuodesta kun nähtiin 1. kerran, kummankin iän nyt niin tulee luku 1904.
Nyt pitää mennä nukkumaan. Odotan ❤❤
Mies minä kaipaan sinua!
19
751
Vastaukset
- Anonyymi
Just just 1904 eikös silloin siperiassa räjähtänyt meteoritti?olet siis anjuska ap?😅
- Anonyymi
Niin trollaava mies on hieman suurpiirteinen lukujensa kanssa, mutta onpahan sullakin jotain pällisteltävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin trollaava mies on hieman suurpiirteinen lukujensa kanssa, mutta onpahan sullakin jotain pällisteltävää
Ja sulla mieheksi luulosairastelija😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla mieheksi luulosairastelija😅
Kyllä minä tiesin mies, että itse kommentoit, kunhan nyt huvikseni irvailin myös muille samalla☺️ Tämäkö on elämäsi suurin takaisku- sinun teatteriin ei usko netissä? Minä ku luulin, että ihan oikeita ongelmia ois tiedossa ja päällä😉
- Anonyymi
Tuskin tavattiin vuonna 1904. En muista niitä aikoja.
- Anonyymi
Ollaan varmuudella nähty ennekuin ollaan puhuttu ensikerran, joten en tiedä mitä vuotta voisit tarkoittaa?
- Anonyymi
No sittenhän tämä ei ole sinulle ja itsenäisyyspäivää 🇫🇮
- Anonyymi
2009 syssylä tais olla kiinalainen
- Anonyymi
Jotain tuttua.....♥️♥️
- Anonyymi
Hyvää itsenäisyyspäivaa myös sinulle 🇫🇮
T.Ap 🌊
- Anonyymi
Tuo kyllä täsmää Jaanaan🤔
- Anonyymi
Jos näin on niin sitten sinä olet jo liian vanha 😂 ootko enää edes elossa?
- Anonyymi
Kirjoittelet tuonpuoleisesta. Tosin en ihmettele, tällä vauhdilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näin on niin sitten sinä olet jo liian vanha 😂 ootko enää edes elossa?
Toivottavasti matematiikka ei ole vahvin lajisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti matematiikka ei ole vahvin lajisi.
Hyvää itsenäisyyspäivää juuri sinulle.
- Anonyymi
Entäs tässä? Kuka nimi?
- Anonyymi
Kertokaa nyt oma nimi. Älkää häpeilkö.
- Anonyymi
Lasillinen punaista punkkuu suomalaisille hyvää on Hmm juustoa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1402610Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3601967- 401677
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311523Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281350Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327927Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110918Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772