Nyt! Täytyy saada se yhteys ❤. Minä se olen.
Jos vähennät siitä vuodesta kun nähtiin 1. kerran, kummankin iän nyt niin tulee luku 1904.
Nyt pitää mennä nukkumaan. Odotan ❤❤
Mies minä kaipaan sinua!
19
779
Vastaukset
- Anonyymi
Just just 1904 eikös silloin siperiassa räjähtänyt meteoritti?olet siis anjuska ap?😅
- Anonyymi
Niin trollaava mies on hieman suurpiirteinen lukujensa kanssa, mutta onpahan sullakin jotain pällisteltävää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin trollaava mies on hieman suurpiirteinen lukujensa kanssa, mutta onpahan sullakin jotain pällisteltävää
Ja sulla mieheksi luulosairastelija😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla mieheksi luulosairastelija😅
Kyllä minä tiesin mies, että itse kommentoit, kunhan nyt huvikseni irvailin myös muille samalla☺️ Tämäkö on elämäsi suurin takaisku- sinun teatteriin ei usko netissä? Minä ku luulin, että ihan oikeita ongelmia ois tiedossa ja päällä😉
- Anonyymi
Tuskin tavattiin vuonna 1904. En muista niitä aikoja.
- Anonyymi
Ollaan varmuudella nähty ennekuin ollaan puhuttu ensikerran, joten en tiedä mitä vuotta voisit tarkoittaa?
- Anonyymi
No sittenhän tämä ei ole sinulle ja itsenäisyyspäivää 🇫🇮
- Anonyymi
2009 syssylä tais olla kiinalainen
- Anonyymi
Jotain tuttua.....♥️♥️
- Anonyymi
Hyvää itsenäisyyspäivaa myös sinulle 🇫🇮
T.Ap 🌊
- Anonyymi
Tuo kyllä täsmää Jaanaan🤔
- Anonyymi
Jos näin on niin sitten sinä olet jo liian vanha 😂 ootko enää edes elossa?
- Anonyymi
Kirjoittelet tuonpuoleisesta. Tosin en ihmettele, tällä vauhdilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos näin on niin sitten sinä olet jo liian vanha 😂 ootko enää edes elossa?
Toivottavasti matematiikka ei ole vahvin lajisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti matematiikka ei ole vahvin lajisi.
Hyvää itsenäisyyspäivää juuri sinulle.
- Anonyymi
Entäs tässä? Kuka nimi?
- Anonyymi
Kertokaa nyt oma nimi. Älkää häpeilkö.
- Anonyymi
Lasillinen punaista punkkuu suomalaisille hyvää on Hmm juustoa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1942625Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki412510Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from642197- 1142195
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276712065Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402060Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la701491- 1381339
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241167- 631078