Superkova?

Anonyymi-ap

Heippa uroot. Tiedän miltä pi..u tuntuu kun oikeen himottaa. Mut kun on super jäykkis penu, miltä se runtuu?
Himoheidi.

16

1523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tunnu miltään jos on seisottanut pitkään niin menee tunto ja voi ns. puumunalla rynkyttää muijaa vaikka tunnin.

      Toisaalta jos veltto kalu jäykistyy yllättäen tulleen kiihotuksen ansiosta hetkessä täyteen juhlakuntoon niin jos samantien siinä tilanteessa työntää sen pilluun tai vaikka muijan suuhun niin hetkessä lentää liemet. Pitää osata hillitä eikä hosua jos haluaa herkutella.

      • Anonyymi

        No ainakin voisi jotain suihketta pari suihkausta varteen, mistä heikkenee tunto vehkeestä, että voisi paremmin panna kuin kiimainen ori.


      • Anonyymi

        Siis puutuu kalu, kun on pitkään kovana housuja vasten kuin jalasta, jos pitkään istuisi sen päällä??🤔


    • Anonyymi

      Kun yhtäkkiä alkaa sykkii niin pikkasen jopa sattuu, mutta ihan mukavalta tuntuu. Naisen kosketuksesta säteilee reisiiin ja alavatsaan

      • Anonyymi

        Vain unelmissas eunukki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain unelmissas eunukki

        Sori, mutta käsitit väärin: ei ollut kyse sun peppu neitsyyden viemisestä, vaan ihan aidon naisen kanssa seksuaalisesta kanssakäymistä🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain unelmissas eunukki

        Oletko nuori neitsyt mies ja kade niille, jotka ovat saaneet naiselta?


    • Anonyymi

      Tällä olisi yksi kova kulli saamaksissa.

    • Anonyymi

      Alkuperäiseen kysymykseen vastauksena: kovalta tuntuu, terskassa sykkii, pussit nousevat paineisen tuntuisina ylös valmistautuen työntämään siemenet lentoon ja erityisesti, missä superhimotus tuntuu on lantiossa. Lantio tahtoo työntyä eteenpäin, sellainen TYÖNNÄ-olotila tulee.

    • Anonyymi

      Kun seisoo järkyttävällä tapaa niin se ei tunnu lainkaan hyvälle. Kun kalu on todella kovana nii. Se on kipeä. Ei pysty runkkaamaan saati kusemaan.

    • Tuntuu just tältä miltä nyt tuntuu

    • Anonyymi

      En tiedä onko ns. rautakankiseisokki edes normaali. Se kiihottumisseisokki on ihan eri kuin pilluun työnnetty.

    • Anonyymi

      Tuli viikko sitten kokeiltua,kun otin puolikkaan sildenafiilin,ja runkkasin ,laitoin käsidesiä ja tuli rautakanki seisokki,olis voinu panna vaikka kahta naista,josta haaveillut ,että vois toista panna ja toisen pillua sais syödä kyllikseen, ja välillä vaihtaisivat .vittu että Alko seisoo, tällaista tää on,kyllä panettaa hitosti.

    • Anonyymi

      Sehän tuntuu siltä että olen pelkkää kyrpää koko mies,silmät palaa ja mielessä ei ole muuta kuin saada nainen, upottaa tämä tulikuuma kivikova kanki tuohon ihanaan kosteaan lähteeseen,työntyä syvälle sinne,aina vain uudestaan
      Kivikova aamukyrpä varsinkin,ei voi kustakaan ennenkuin on runkannut pahimmat himot pois.
      Se saa tuntemaan itsensä mieheksi välillä on pakko nousta kävelemään alasti kävelemään kokovartalopeilin eteen ihailemaan tuota ylpeää fallosta
      Hivellä kivikovaa vartta ja jos sattuu nainen olemaan lähettyvillä niin ei muuta kuin kimppuun sarvi ojossa öristen ,kääntää nainen vatsalleen levittää pakarat ja työntää jäykkä pilluun takaapäin uuuhj kivikovaa pate NUSSIIIII. !!!!!

    • Anonyymi

      No itsellä se tuntuu ihanalta ja munan päästä valuu tippoja. On todella hyvän tuntuista kun vapautat sen housuistani runkkaat ja otat vaikka suuhun. Sitä tunnetta ei voita mikään. Munani ei mene tunnottomaksi missään kohtaa ja mitä kiihottuneempi olen sitä isommat lastin saat kasvoillesi tai mihin sen nyt sitten laitetaankin

    • Anonyymi

      Sun täytyy kysyä muijalta. Sillä on empiiristä kokemusta asiasta.

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe