Minun toisen diagnoosi jutun suhteen on todettu samoja piirteitä mitä on narsisti jutussa ja tästä syystä kehitysvammmaisten puolella ohjaajat sanoo olen haasteellinen asiakas niihin verrattuna joilla ei ole lievän älyllisen kehitysvamman lisäksi ADHD juttua.
Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne sanoo olen itse rakas.
Narsistityyppistä käyttäytymistä voi näkyä monissa mielenterveyden tai käyttäytymisen häiriöissä ilman, että kyse olisi narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Esimerkiksi ADHD- ja Aspergerin oireyhtymä voidaan usein väärin tulkita narsismiksi niissä yleisesti esiintyvän impulsiivisen käyttäytymisen vuoksi. Nämä voivat osaltaan selittää narsismi-termin käytön yleisyyden.
ADHD ja Lievä älyllinen kehitysvamma
3
154
Vastaukset
- Anonyymi
Adhd on mahtava lisä silloin kun joku kiinnostaa mutta jos ei kiinnosta se näkyy
Adhd on todettu olevan perinnöllinen suvun geeneissä,mutta lääkärit ovat todenneet jos Lievä älyllisen kehitysvamman olen saanut, kun lapsivettä otin keuhkoihin lääkärit väittää Lievä älyllinen kehitysvamma muka ei ole perinnöllinen silloin kun vauva ottaa lapsivettä keuhkoihin ja syntymän jälkeen jos menee tajuttomaksi,niin että ei hengitä.
Olen lukenut adhd ja Lievän älyllisen kehitysvamman yksi syy on äidin tupakan polttaminen.
Adhd ilmeisesti näkyy aivo kuvauksissa miten voi olla minun aivoissa ei selkeä epilepsia löydös.
Mietin pitäisikö vaatia uusi aivo kuvaus jos Adhd on todettu aivo kuvauksissa näkyvän
Mummu joka kuoli 2021 sille joskus 2010 sanoin voisikohan minun isällä olla tietämättä adhd jos toisen veljen lapsi joutuu diagnoosi testehin ja jos saa Adhd on isällä perinnöllinen adhd geeneissä.
Tällä hetkellä 1 ,veljen tytöllä on Add 2. Isäni puolen serkun pojalle laitettu tourette ja adhd ja 3. 2veljen poika ehkä myös??
Tyhmänä älyllisen kehitysvamman saaneena osaa laskea Adhd on näin ollen isäni suvun geeneissä perinnöllinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627749Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474426Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264125- 1061956
- 1201810
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721137NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941133IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853