Minun toisen diagnoosi jutun suhteen on todettu samoja piirteitä mitä on narsisti jutussa ja tästä syystä kehitysvammmaisten puolella ohjaajat sanoo olen haasteellinen asiakas niihin verrattuna joilla ei ole lievän älyllisen kehitysvamman lisäksi ADHD juttua.
Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne sanoo olen itse rakas.
Narsistityyppistä käyttäytymistä voi näkyä monissa mielenterveyden tai käyttäytymisen häiriöissä ilman, että kyse olisi narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Esimerkiksi ADHD- ja Aspergerin oireyhtymä voidaan usein väärin tulkita narsismiksi niissä yleisesti esiintyvän impulsiivisen käyttäytymisen vuoksi. Nämä voivat osaltaan selittää narsismi-termin käytön yleisyyden.
ADHD ja Lievä älyllinen kehitysvamma
3
151
Vastaukset
- Anonyymi
Adhd on mahtava lisä silloin kun joku kiinnostaa mutta jos ei kiinnosta se näkyy
Adhd on todettu olevan perinnöllinen suvun geeneissä,mutta lääkärit ovat todenneet jos Lievä älyllisen kehitysvamman olen saanut, kun lapsivettä otin keuhkoihin lääkärit väittää Lievä älyllinen kehitysvamma muka ei ole perinnöllinen silloin kun vauva ottaa lapsivettä keuhkoihin ja syntymän jälkeen jos menee tajuttomaksi,niin että ei hengitä.
Olen lukenut adhd ja Lievän älyllisen kehitysvamman yksi syy on äidin tupakan polttaminen.
Adhd ilmeisesti näkyy aivo kuvauksissa miten voi olla minun aivoissa ei selkeä epilepsia löydös.
Mietin pitäisikö vaatia uusi aivo kuvaus jos Adhd on todettu aivo kuvauksissa näkyvän
Mummu joka kuoli 2021 sille joskus 2010 sanoin voisikohan minun isällä olla tietämättä adhd jos toisen veljen lapsi joutuu diagnoosi testehin ja jos saa Adhd on isällä perinnöllinen adhd geeneissä.
Tällä hetkellä 1 ,veljen tytöllä on Add 2. Isäni puolen serkun pojalle laitettu tourette ja adhd ja 3. 2veljen poika ehkä myös??
Tyhmänä älyllisen kehitysvamman saaneena osaa laskea Adhd on näin ollen isäni suvun geeneissä perinnöllinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086