ADHD ja Lievä älyllinen kehitysvamma

Minun toisen diagnoosi jutun suhteen on todettu samoja piirteitä mitä on narsisti jutussa ja tästä syystä kehitysvammmaisten puolella ohjaajat sanoo olen haasteellinen asiakas niihin verrattuna joilla ei ole lievän älyllisen kehitysvamman lisäksi ADHD juttua.

Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne sanoo olen itse rakas.

Narsistityyppistä käyttäytymistä voi näkyä monissa mielenterveyden tai käyttäytymisen häiriöissä ilman, että kyse olisi narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Esimerkiksi ADHD- ja Aspergerin oireyhtymä voidaan usein väärin tulkita narsismiksi niissä yleisesti esiintyvän impulsiivisen käyttäytymisen vuoksi. Nämä voivat osaltaan selittää narsismi-termin käytön yleisyyden.

3

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Adhd on mahtava lisä silloin kun joku kiinnostaa mutta jos ei kiinnosta se näkyy

      • Adhd on todettu olevan perinnöllinen suvun geeneissä,mutta lääkärit ovat todenneet jos Lievä älyllisen kehitysvamman olen saanut, kun lapsivettä otin keuhkoihin lääkärit väittää Lievä älyllinen kehitysvamma muka ei ole perinnöllinen silloin kun vauva ottaa lapsivettä keuhkoihin ja syntymän jälkeen jos menee tajuttomaksi,niin että ei hengitä.

        Olen lukenut adhd ja Lievän älyllisen kehitysvamman yksi syy on äidin tupakan polttaminen.

        Adhd ilmeisesti näkyy aivo kuvauksissa miten voi olla minun aivoissa ei selkeä epilepsia löydös.

        Mietin pitäisikö vaatia uusi aivo kuvaus jos Adhd on todettu aivo kuvauksissa näkyvän

        Mummu joka kuoli 2021 sille joskus 2010 sanoin voisikohan minun isällä olla tietämättä adhd jos toisen veljen lapsi joutuu diagnoosi testehin ja jos saa Adhd on isällä perinnöllinen adhd geeneissä.

        Tällä hetkellä 1 ,veljen tytöllä on Add 2. Isäni puolen serkun pojalle laitettu tourette ja adhd ja 3. 2veljen poika ehkä myös??

        Tyhmänä älyllisen kehitysvamman saaneena osaa laskea Adhd on näin ollen isäni suvun geeneissä perinnöllinen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe