ADHD ja Lievä älyllinen kehitysvamma

Minun toisen diagnoosi jutun suhteen on todettu samoja piirteitä mitä on narsisti jutussa ja tästä syystä kehitysvammmaisten puolella ohjaajat sanoo olen haasteellinen asiakas niihin verrattuna joilla ei ole lievän älyllisen kehitysvamman lisäksi ADHD juttua.

Ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne sanoo olen itse rakas.

Narsistityyppistä käyttäytymistä voi näkyä monissa mielenterveyden tai käyttäytymisen häiriöissä ilman, että kyse olisi narsistisesta persoonallisuushäiriöstä. Esimerkiksi ADHD- ja Aspergerin oireyhtymä voidaan usein väärin tulkita narsismiksi niissä yleisesti esiintyvän impulsiivisen käyttäytymisen vuoksi. Nämä voivat osaltaan selittää narsismi-termin käytön yleisyyden.

3

229

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Adhd on mahtava lisä silloin kun joku kiinnostaa mutta jos ei kiinnosta se näkyy

• Adhd on todettu olevan perinnöllinen suvun geeneissä,mutta lääkärit ovat todenneet jos Lievä älyllisen kehitysvamman olen saanut, kun lapsivettä otin keuhkoihin lääkärit väittää Lievä älyllinen kehitysvamma muka ei ole perinnöllinen silloin kun vauva ottaa lapsivettä keuhkoihin ja syntymän jälkeen jos menee tajuttomaksi,niin että ei hengitä.

Olen lukenut adhd ja Lievän älyllisen kehitysvamman yksi syy on äidin tupakan polttaminen.

Adhd ilmeisesti näkyy aivo kuvauksissa miten voi olla minun aivoissa ei selkeä epilepsia löydös.

Mietin pitäisikö vaatia uusi aivo kuvaus jos Adhd on todettu aivo kuvauksissa näkyvän

Mummu joka kuoli 2021 sille joskus 2010 sanoin voisikohan minun isällä olla tietämättä adhd jos toisen veljen lapsi joutuu diagnoosi testehin ja jos saa Adhd on isällä perinnöllinen adhd geeneissä.

Tällä hetkellä 1 ,veljen tytöllä on Add 2. Isäni puolen serkun pojalle laitettu tourette ja adhd ja 3. 2veljen poika ehkä myös??

Tyhmänä älyllisen kehitysvamman saaneena osaa laskea Adhd on näin ollen isäni suvun geeneissä perinnöllinen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73