Arto Nybergissä sanottiin, että Jouko Ahola olisi pääsemässä johonkin suureen rooliin. Meni vähän oho, että mikä leffa se olisi ??
Jouko Ahola
11
2536
Vastaukset
- Arton katsonut
Ahola sanoi vain, että rooli olisi aika tärkeä ja mukana on 2 Oscar-voittajaa. Enempää ei voi kertoa.
- kun..
kun kuvernööri Arnold ei ehdi näyttelemään
- mä vaan
Aholasta amerikan preidentti.
- Manoil
Aholan näyttelemisen lahjoista on vaikea sanoa puoleen jos toiseen, mutta Kingdom of Heavenissa hän osasi kuolla tyylikkäästi. Siinä oli mies paikallaan.
- psychoman99
voi vittu mikä juntti joe :D
olette ihan onnes kun jouko ahola on päässy munaan ittensä leffas :D on teillä oikein kansan hupia:D:D:d- saminen
Olet piilossa kuin jänis. Löydän sinut.
Sami S - psychoman99
saminen kirjoitti:
Olet piilossa kuin jänis. Löydän sinut.
Sami Ssä kuolet mua ennemmin :D:D
- sami s
psychoman99 kirjoitti:
sä kuolet mua ennemmin :D:D
Näitä typeriä etsintäkuulutuksiani vielä löytys näköjää.
Kuolemisesta se totta että tavallaan kun tulin uskoon, minun piti alkaa kuolla omalle kropalle pois kaikista riippuvuuksista, jotta voisi olla vapaa. Siihen liittyy esim. sauhuttelu ja alkoholi.
Samanlailla ei meinais aina jaksaa juoksulenkille vääntäytyä mutta pakko on jotenkin korvata jutui toisilla asioila.
Saa sitte parempaa tilalle. Nääki semmosia opittuja rentoutumistapoi.
Eihän tota naistakaa vastaan tule ikinä tolla näöllä mutta ehka se sitte luonne korvaa tommottia. Pakko semmonen muija josai olla.
Eikä luonteessaka mitää hurraamista. paitsi yritän pitää lupaukseni ja äkkipikanen vaikka olen, pyydän kyllä anteeks heti ku laannun. Siksi varmaan sulle suutuin, ku jotenkin vanhemmat on mulle pyhä asia,ja välitän heistä paljon.
Sami S
- Penkkikyykky
Joko se Bondin pahis on valittu? Ahola vois olla?
- mävaan
Oli kuulemma tyrkyllä Da vinchi koodiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta633204Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422437
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992150- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271790- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841397- 391290
- 811132