Mulla on yksi rakkauskortti

Anonyymi-ap

nyt mietin kuumeisesti pudotanko sen sun postilaatikkoon... Se ei varsinaisesti ole joulukortti vaan siinä tulee rakkaus esiin... Uskallanko sen sulle antaa?

27

146

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskallat tietenkin... 🥰

• Anonyymi

Laita vaan. Haluaisin että hän ajattelisi noin minusta.

• Anonyymi

Tottakai

• Anonyymi

Et sitte suutu että siinä on rakkauden tunnustus???

• Anonyymi

Suutu? Suutun jos ei ole :)

• Anonyymi

Mikskä mä siitä suuttusin joku toinen saattas toki suuttua

• Anonyymi

En tuollaisesta suutu. Vaatii rohkeutta sanoa, että välittää.

• Anonyymi

Ei aikuinen suutu kun toinen kertoo tunteensa

• Anonyymi

Pudota ihmeessä.❤️

• Anonyymi

No mietin nyt oikeasti ehkä teen sen mutta mietin vielä mikä olisi sopiva "tuntematon" nimimerkki... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mietin nyt oikeasti ehkä teen sen mutta mietin vielä mikä olisi sopiva "tuntematon" nimimerkki... :)

Laita vaikka Ikävä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anonyymi, kuten täälllä palstallakin?
        Haluatko pysyä sellaisena hänelle myös irl?

• Anonyymi

Voiko kortilla ilmaista rakastavansa, jos ei ole ollut muunlaista yhteyttä?
      Uskallus on askel suuntaan, joka on lähettäjän hallinnassa. Jos uskallus puuttuu, vastaanottaja saa yhden kortin vähemmän. Eikä tule koskaan tietämään.

• Anonyymi

Kortissa lukee jtn. rakkaus matskua :)

• Anonyymi

Ei voi rakastaa, jos ei ole ollut muunlaista yhteyttä. Ei rakkautta voi olla ilman että on tekemisissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi rakastaa, jos ei ole ollut muunlaista yhteyttä. Ei rakkautta voi olla ilman että on tekemisissä.

Rakastatko yhä kaipaatko viellä vai jaatko toiselle rakkautta ikävää et tunne lain kuin minä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastatko yhä kaipaatko viellä vai jaatko toiselle rakkautta ikävää et tunne lain kuin minä!

Älä kerro mitä toinen tuntee. Voit kertoa vain omista tunteistasi. Palsta on täynnä ihmisiä kertomassa mitä muut tuntee.

• Anonyymi

Mitä haluat huomenna? Samaa vanhaa?

• Anonyymi

Joulu on hyvää aikaa näyttää korttinsa, siinä on sitten sitä lohturuokaa tarjolla jossei tulos ole toivotunlainen.

• Anonyymi

Eipä voi tiettää kun tiedä kenellekä olet sitä antamassa

• Anonyymi

Lukeeko siinä keneltä kortti on? Kai tunnette muutenkin?

• Laita ihmeessä hänelle kortti. Se tuskin mitään ottaa, jos ei annakaan. Hyvällä lykyllä käy hyvin. Rohkeasti kohti tuntematonta. (En kuvittele saavani korttia)

• Anonyymi

Uskallat tietysti.

• Anonyymi

Sellainen vedätys tällä kertaa 🥱🥱

• Anonyymi

Mielelläni saisin rakkaudellisen postikortin mutta tämä on taatusti taas vedätys.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      142
      4664
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3921
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3559
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3320
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      53
      3188
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      32
      2620
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2559
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2246
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      20
      1898
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1755
    Aihe