Palstoilla/someryhmissä keskustelu

Anonyymi-ap

Enää ei ole toimivaa keskusteluryhmää jossa olisi vain naisia. Ennen oli lepakkolaaksossa joskus hyvää ja aktiivista keskustelua, samoin täällä. Nykyään ihmissuhdeasioista tulee liven lisäksi keskusteltua lähinnä heteropainotteisissa ryhmissä, koska ne on aktiivisempia ja monipuolisempia. Aiheet on pääosin samoja. Joskus kuitenkin kaipaisi nettikeskustelua naisten kesken.

20

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moni näyttää tosiaan juttelevan mm. fb:ssa heteroryhmissä, sinkkuryhmät yms. Olen törmännyt niissä ainakin kuuteen tuttuun. Siksi kai kun lesbojen ryhmissä yms. ei synny mitään keskustelua.

      • Anonyymi

        Tarvitaan paljon aktiivisia keskustelijoita, että syntyisi ajatustenvaihtoa. Vähintäänkin parikymmentä, eikä kaikki saa olla samasta puusta veistettyjä. Tämä ei toteudu enää.


    • Anonyymi

      Täällä on nykyään systeeminä, että pitää toistaa samaa ajatusta kuin aloittaja, muuten aletaan jankkaamaan ja riitelemään tyhjästä. Muutama yrittää pakkosyöttää mielipiteitään muille.

    • Anonyymi

      Jotenkin painottuu lapsekkaisiin juttuihin ja jumittumisiin liikaa makuuni. Ei ole sellaista tavoitteellista eteenpäin kulkevaa elämän meininkiä.

    • Anonyymi

      Wa-ryhmiä on. Ne alkaa yleensä ponnella mutta kuivahtaa jossain vaiheessa. Monesta kokemusta. Vaikea löytää sen tapaista iloista menoa ja meininkiä kuin ennen oli.

      • Anonyymi

        Varmaan kuivahtaa jos ei ole mitään tarpeeksi olennaista yhdistävää keskusteltavaa. Sama vähemmistöasema ei riitä tai ketä nyt kiinnostaa jakaa mm omia henk.koht ihmisuhdejuttujansa ympäriinsä, sitäkään en ihan tajua. Juorurinkejä en itse taas kaipaa.


      • Anonyymi

        Ei se ainakaan iästä ole kiinni, ennen oli kaikenikäisiä mukana. Nykyään puuttuu tekemisen meininki, ennen oltiin aktiivisena, haluttiin parisuhde ja järjestää elämä mallilleen. Nykyään on kaikenlaista sivuseksin hakijaa, polytyyppiä ja mielikuvituksessa eläjää. Ei ole yhteistä puhuttuvaa kuin harvan kanssa, kun suurimmalta osalta puuttuu elämän tavoitteet pitkällä tähtäimellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kuivahtaa jos ei ole mitään tarpeeksi olennaista yhdistävää keskusteltavaa. Sama vähemmistöasema ei riitä tai ketä nyt kiinnostaa jakaa mm omia henk.koht ihmisuhdejuttujansa ympäriinsä, sitäkään en ihan tajua. Juorurinkejä en itse taas kaipaa.

        Pitäisi löytyä tarpeeksi samanhenkinen porukka, mutta ei kuitenkaan sellainen pakonomaista yksimielisyyttä vaativa että kaikkeen pitää todeta joo joo. Parhaiten toimii omalla kokemuksella, jos on yhteinen näkemys elämästä perusasioissa ja puheliasta positiivista porukkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kuivahtaa jos ei ole mitään tarpeeksi olennaista yhdistävää keskusteltavaa. Sama vähemmistöasema ei riitä tai ketä nyt kiinnostaa jakaa mm omia henk.koht ihmisuhdejuttujansa ympäriinsä, sitäkään en ihan tajua. Juorurinkejä en itse taas kaipaa.

        Ennen puitiin niitä ihmissuhdejuttujakin paljon, sehän juuri olikin hauskaa ja oppi paljon muilta. Kuka jaksa jauhaa pelkästään säästä ja niitä näitä kaalinpäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennen puitiin niitä ihmissuhdejuttujakin paljon, sehän juuri olikin hauskaa ja oppi paljon muilta. Kuka jaksa jauhaa pelkästään säästä ja niitä näitä kaalinpäitä.

        No en itse kaipaa mitään "kanalaumaa" kertomaan mielipiteitään ihmissuhteistani. Samanmielistä porukkaa varmaan nimenomaan vaikea löytää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en itse kaipaa mitään "kanalaumaa" kertomaan mielipiteitään ihmissuhteistani. Samanmielistä porukkaa varmaan nimenomaan vaikea löytää.

        Et tainnut olla mukana niissä, kun on noin outo käsitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi löytyä tarpeeksi samanhenkinen porukka, mutta ei kuitenkaan sellainen pakonomaista yksimielisyyttä vaativa että kaikkeen pitää todeta joo joo. Parhaiten toimii omalla kokemuksella, jos on yhteinen näkemys elämästä perusasioissa ja puheliasta positiivista porukkaa.

        Ihan mahdoton nykyään löytää uusia tuttavuuksia, joilla olisi sama näkökulma elämään. Ton takia on pakko olla tekemisissä vain niiden kanssa, jotka on tuntenut ikuisuuden ja joita sitten tapaa lähinnä livenä. Joskus vain olisi tarve vaihtaa ajatuksia pikaisesti isomman ryhmän kanssa ja se onnistuisi parhaiten somessa.


      • Anonyymi

        Miksköhän muuten porukka liittyy kaikenmaailman ryhmiin ja on niissä tuppisuuna. Mitä ne hakee ryhmistä kun ei mitään tapahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksköhän muuten porukka liittyy kaikenmaailman ryhmiin ja on niissä tuppisuuna. Mitä ne hakee ryhmistä kun ei mitään tapahdu.

        Ovat sosiaalisia introvertteja? Paikalla mutta puhetta niukasti tai vain pakon edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat sosiaalisia introvertteja? Paikalla mutta puhetta niukasti tai vain pakon edessä.

        Voi olla osaksi, mutta mikä nyt yhtäkkiä on saanut kaikki muuttumaan introverteiksi? Mikään keskusteluryhmä ei voi pyöriä jos kaikki vain peesailee, tarvitaan monta aktiivista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla osaksi, mutta mikä nyt yhtäkkiä on saanut kaikki muuttumaan introverteiksi? Mikään keskusteluryhmä ei voi pyöriä jos kaikki vain peesailee, tarvitaan monta aktiivista.

        Totta. Vähän niin kuin useimmilla deiteillä: homma kuivahtaa kokoon kun nainen ei osaa viedä itse keskustelua eteenpäin vaan luulee että mä haluan yksin viedä.
        T. Väsynyt "sosiaalisiin" introvertteihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Vähän niin kuin useimmilla deiteillä: homma kuivahtaa kokoon kun nainen ei osaa viedä itse keskustelua eteenpäin vaan luulee että mä haluan yksin viedä.
        T. Väsynyt "sosiaalisiin" introvertteihin

        Pätee myös noihin kahden tapaamisiin. Kaikessa ihmisten välisessä tarvitaan aktiivisuutta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksköhän muuten porukka liittyy kaikenmaailman ryhmiin ja on niissä tuppisuuna. Mitä ne hakee ryhmistä kun ei mitään tapahdu.

        Mä olen käynyt eri ryhmissä lähinnä tsekkaamassa mimmonen ilmapiiri ja sopiiko mulle, sitten poistunut ja poistanut käytöstä jos en koe omaksi jutukseni.

        Enää vain 1 ryhmä missä olen, enkä sielläkään äänessä oikeestaan, välillä kommentoin jotain juttuja. Varsinaisesti en siis sitäkään ryhmää tarvitse, mutta jäin koska ei edellytä sinkkuutta. Voi olla ihan ilman seuranhakua jäsenenä.

        On sielläkin ihan sellaisia naisia näkynyt joita voisi lähestyä mikäli olisi sinkku. Mutta nyt on parasta vaan olla neutraalisti. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Vähän niin kuin useimmilla deiteillä: homma kuivahtaa kokoon kun nainen ei osaa viedä itse keskustelua eteenpäin vaan luulee että mä haluan yksin viedä.
        T. Väsynyt "sosiaalisiin" introvertteihin

        Niimpä. Välillä tuntuu, jos saa viedä keskustelua itse eteenpäin ja toinen on flegmaattinen, niin herää kysymys, että miks toinen ylipäätään hakee yhtään mitään?


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Niimpä. Välillä tuntuu, jos saa viedä keskustelua itse eteenpäin ja toinen on flegmaattinen, niin herää kysymys, että miks toinen ylipäätään hakee yhtään mitään?

        Nainen on omaksunut passiivisen/kiltin naisen roolin, ujoutta, jännitystä tai deitti on jo valmiiksi väsynyt lesbodeittailuun ja huomaa jo deittien alussa ettei kannata panostaa yhtään koska antisynkkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe