Vesimäärä 12 millin putkesta

Anonyymi-ap

Ajatusten Tonava Saaripasanen nakkasi aivoistaan seuraavaa:
"Meillä vesi tulee sisälle tuuman putkesta, tuskin siitä pystyy edes pumppaamaan vuorokaudessa 1000 litraa, mitenkään"

Meillä hanoihin tulevat putket on 12mm ulkoiselta paksuudeltaan. Tein kliinisen testin juuri. Kymmenen litraa tulee tasan minuutissa.

10 ltr x 60 minuuttia = 600 ltr tunnissa. 600 x 24 = 14400 litraa vuorokaudessa (14,4 kuutiota)

Jos tuota laskisi 30 päivää niin se olisi 432 kuutiota kuukaudessa ja 5184 kuutiota vuodessa.

Joten voimme todeta että Pasanen teki taas Pasaset ja hänellä ei kylläkään ollut siinä vuokraluukussa mitään "tuuman putkia", ellei hän puhu jostakin muoviputkista jotka tulee jostakin varavesisäiliöstä.

2010

39

1175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hienoa että sinulla on ollut tekemistä, oikein hienoa... jatka samaan tahtiin... 55555

• Anonyymi

On siinä oikein kahden alaikäisten lapsen isä, joka alkaa mittaamaan paljonko vettä tulee 12 mm putkesta, poju vaihdoin muutaman päivä sitten vesimittarin vierestä liki metrin pituisen suodattimen ja siitä säliölle menevä putki on tuuman ja sitä sinistä muovia jota on joka paikassa muutenkin, alkaa muuten sinun ongelmat paljastua, et ole rakennusalalla se on selvää jokainen rakennusalan ammattilainen tietää ilman laskettamistakin paljonko vettä tuuman putkestä tulee ulos.

Oikeasti tämä on hauskaa...

By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinä oikein kahden alaikäisten lapsen isä, joka alkaa mittaamaan paljonko vettä tulee 12 mm putkesta, poju vaihdoin muutaman päivä sitten vesimittarin vierestä liki metrin pituisen suodattimen ja siitä säliölle menevä putki on tuuman ja sitä sinistä muovia jota on joka paikassa muutenkin, alkaa muuten sinun ongelmat paljastua, et ole rakennusalalla se on selvää jokainen rakennusalan ammattilainen tietää ilman laskettamistakin paljonko vettä tuuman putkestä tulee ulos.

By NumBall HHN 62v.

Otappa kuva näytöltä ennenkuin menee puhelin tiltiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall HHN 62v.

Mitäs olet nyt siitä että voiko mitenkään pumpata tuuman putkesta 1000 litraa vuorokaudessa vai eikö voi?

Kovasti olit asiantuntijana aiemmin. Miltä sinusta tuntuu nyt? Vieläkö koet olevasi asiantuntija joka voi sanoa toisille että te ette tajua mistään mitään vai myönnätkö että taas heittelit älyttömyyksiä tyhmästä päästäsi?

Rakennusalan ammattilaisen pitäisi ensin tietää mikä on paine siinä putkessa, pönttö.

Kukaan ei tiedä vesimäärää tunnissa jos ei tiedä painetta ja sittenkin pitää katsoa taulukosta kun tiedetään paine ja putken sisähalkaisija.

Otapas räps siitä vesimittaristasi. Siinä pitäisi nyt olla hieman suurempi lukema kuin väärentämässäsi vesilaskussa. Kuvanotto voi olla vaikeaa, sillä olet Suomessa.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

By NumBall HHN 62v.

Pidätkö Bumba yhtään kummallisena sitä että senseillä ei ole laisinkaan mielipidettä asiasta eikä vesimittaria eikä laskua laisinkaan, vaan hän vain yhtyy sinun näkemyksiisi aina ja kaikessa ja taistelee kanssasi muita vastaan? Eikö ole mielestäsi outoa että teillä on aina yhtäaikaa "oikeasti hauskaa"?

Minusta hauskinta on tuo että ajattelet iän olevan jonkinlainen saavutus ja tae jostakin, kun sinun pitää se nimimerkissäsi aina mainita. Ei ole kummoisia saavutuksia elämässä, jos ainoa kehuskelun aihe on ikä. Palstalla on sinua vanhempia ihmisiä useita by the way, jotka eivät katso asiakseen kehuskella iällä. Siinä kun ei ole mitään kehumista. Se on ihan sama kuin alkaisit kehuskella ylipainolla tai likinäöllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs olet nyt siitä että voiko mitenkään pumpata tuuman putkesta 1000 litraa vuorokaudessa vai eikö voi?

Kovasti olit asiantuntijana aiemmin. Miltä sinusta tuntuu nyt? Vieläkö koet olevasi asiantuntija joka voi sanoa toisille että te ette tajua mistään mitään vai myönnätkö että taas heittelit älyttömyyksiä tyhmästä päästäsi?

Rakennusalan ammattilaisen pitäisi ensin tietää mikä on paine siinä putkessa, pönttö.

Kukaan ei tiedä vesimäärää tunnissa jos ei tiedä painetta ja sittenkin pitää katsoa taulukosta kun tiedetään paine ja putken sisähalkaisija.

Otapas räps siitä vesimittaristasi. Siinä pitäisi nyt olla hieman suurempi lukema kuin väärentämässäsi vesilaskussa. Kuvanotto voi olla vaikeaa, sillä olet Suomessa.

2010

Ei tähän tarvita asiantuntemusta paskan vertaa tervemaalaisjärki auttaa jo alkuun, et ole koskaan joutunut puhdistamaan niitä pihallasi olevia vesisäiliöitä, täällä ne puhdistetaan kerran vuodessa parissa, ihan manuaalisesti, laskemalla vesi ulos, ja painepesurilla puhdistamalla, et huomioinut sitäkään että se 12 mm hanan vesi tulee pumpun kautta säiliöstä ei koskaan valtakunnan verkosta, tuo säiliö täytyy muutamassa tunnissa ja sinne menee kuutio puolitoista, en tiedä tarkalleen, on tämä hauskaa kuten sanoin... suoraan valtakunnan verkosta.. Eikä sitä voi pumpata yhtään kun pumppu ole säiliön toisella puolella, siinä meillä on rakennusmestari... taas naurattaa...
        By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tähän tarvita asiantuntemusta paskan vertaa tervemaalaisjärki auttaa jo alkuun, et ole koskaan joutunut puhdistamaan niitä pihallasi olevia vesisäiliöitä, täällä ne puhdistetaan kerran vuodessa parissa, ihan manuaalisesti, laskemalla vesi ulos, ja painepesurilla puhdistamalla, et huomioinut sitäkään että se 12 mm hanan vesi tulee pumpun kautta säiliöstä ei koskaan valtakunnan verkosta, tuo säiliö täytyy muutamassa tunnissa ja sinne menee kuutio puolitoista, en tiedä tarkalleen, on tämä hauskaa kuten sanoin... suoraan valtakunnan verkosta.. Eikä sitä voi pumpata yhtään kun pumppu ole säiliön toisella puolella, siinä meillä on rakennusmestari... taas naurattaa...
        By NumBall HHN 62v.

Ja resupetteri kyllä se vesilasku on ihan oikein, talon vesilasku, joka tuli syyskuussa, uudemmat on varmaan vaimolla lompakossa, kun ei tullut minulle asti.
        Tuossa on muutama vesimaksu kuukausien takaa...
        https://aijaa.com/E2Rs79

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja resupetteri kyllä se vesilasku on ihan oikein, talon vesilasku, joka tuli syyskuussa, uudemmat on varmaan vaimolla lompakossa, kun ei tullut minulle asti.
        Tuossa on muutama vesimaksu kuukausien takaa...
        https://aijaa.com/E2Rs79

Siis tuossa...
        https://aijaa.com/k1VeIL

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis tuossa...
        https://aijaa.com/k1VeIL

Kuitit on kuvattu skannerilla. Ex-vaimo lähetti kuvan sinulle?
        Ei ole kamerakuva tuo eikä näy niitä päiväyksiä eikä paikkasijainteja, joita käytät. Hyvä yritys taas, Pasanen.
        Eikä tässä keskustelussa ollut puhe nyt luennoida koko vesijohtoverkon toiminnasta eikä sen huollosta, vaan oli puhe väitteestäsi että tuhatta litraa ei tule tuuman putkesta vuorokaudessakaan. Vaimon lompakossa vesilaskut? Hehheh, no missäs se vaimo on?

Kyllä naurattaa nuo räpellyksesi. Taas ja aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuitit on kuvattu skannerilla. Ex-vaimo lähetti kuvan sinulle?
        Ei ole kamerakuva tuo eikä näy niitä päiväyksiä eikä paikkasijainteja, joita käytät. Hyvä yritys taas, Pasanen.
        Eikä tässä keskustelussa ollut puhe nyt luennoida koko vesijohtoverkon toiminnasta eikä sen huollosta, vaan oli puhe väitteestäsi että tuhatta litraa ei tule tuuman putkesta vuorokaudessakaan. Vaimon lompakossa vesilaskut? Hehheh, no missäs se vaimo on?

Kyllä naurattaa nuo räpellyksesi. Taas ja aina.

No tuleeko 1000 litraa tuuman putkesta, no tuleeko. En minä ole mitään väittänyt muutakuin totesin että tuskin tuosta tuuman putkesta tulee edes tuollaista määrää vettä... siis alunperin tässä väiteltiin siitä että voiko joku käyttää 28.000 litraa vettä kuukaudessa talousvettenä, ei voi mitenkään... ja riittääkö 5-7 kahdelle hengelle kuukaudeksi kyllä se riittää... ja vielä hyvin.
        On tämä hauskaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuleeko 1000 litraa tuuman putkesta, no tuleeko. En minä ole mitään väittänyt muutakuin totesin että tuskin tuosta tuuman putkesta tulee edes tuollaista määrää vettä... siis alunperin tässä väiteltiin siitä että voiko joku käyttää 28.000 litraa vettä kuukaudessa talousvettenä, ei voi mitenkään... ja riittääkö 5-7 kahdelle hengelle kuukaudeksi kyllä se riittää... ja vielä hyvin.
        On tämä hauskaa...

" tuskin siitä pystyy edes pumppaamaan vuorokaudessa 1000 litraa, mitenkään"

Kyllä tuo on selkeä väite ja asiantravel selkeästi todisti oikealla kuitilla että heillä on marraskuussa mennyt 28 kuutiota joten älä viitsi turhaan vängätä tuulimyllyjä vastaan.

Kuvasi on exäsi lähettämä skannattu kuva eikä valokuva, joten siinäkin valehtelit taas.
        Sinä olet Suomessa.

Olet sinä hauska.... Aina kun sanot jonkin olevan varmaa tai että voit vakuuttaa, niin asia on todellisuudessa täsmälleen päinvastoin. Sinulla on aivot väärinpäin päässä, se tuli taas todettua ja todistettua.

Voimahalit Jorvin hoitajille!

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" tuskin siitä pystyy edes pumppaamaan vuorokaudessa 1000 litraa, mitenkään"

Kyllä tuo on selkeä väite ja asiantravel selkeästi todisti oikealla kuitilla että heillä on marraskuussa mennyt 28 kuutiota joten älä viitsi turhaan vängätä tuulimyllyjä vastaan.

Kuvasi on exäsi lähettämä skannattu kuva eikä valokuva, joten siinäkin valehtelit taas.
        Sinä olet Suomessa.

Olet sinä hauska.... Aina kun sanot jonkin olevan varmaa tai että voit vakuuttaa, niin asia on todellisuudessa täsmälleen päinvastoin. Sinulla on aivot väärinpäin päässä, se tuli taas todettua ja todistettua.

Voimahalit Jorvin hoitajille!

2010

Jaahas, se on meidän rakennusexpertti tehnyt vesikokeen ja toinen jatkaa ihmettelyä miksi minä en ota kantaa Numban juttuihin.

Kyllä joo pillinkin läpi saa menemään vettä huimaa vauhtia ja määriä, paine on ratkaiseva.

Jos kerran Laiffikin junttilassa tahtoo käyttää vettä kuukaudessa 30.000 litraa, niin siinäpähän kuluttaa, mutta mua NAURATTAA nuo kuittikinuamiset ja niiden arvostelut heti vaimon lähettämiksi ja että Numba on suomessa.
        Laiffi on hyvä ja arvostelunsa sijaan aijaa vesilaskunsa.

Pesukone vie 50 litraa pesukerta ja astianpesukonetta ei tartte päivässä pyöräyttää kuin kerran, muu on jotain käsinpesua ja suihkut.
        Jos kulutus on keskiarvoltaan tuhat litraa päivä, niin jossain on vika, eli vuotoa jossain tai asukkaat dingdong.
        Puutarhajutut on eri asia ..... sadekautena täällä thaimaassa.

Dille on hyvä ja tuhansien sanojensa sijaan aijaa kerrostaloläävän sähkö- ja vesilaskun vai onkos ongelmaa.

$

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaahas, se on meidän rakennusexpertti tehnyt vesikokeen ja toinen jatkaa ihmettelyä miksi minä en ota kantaa Numban juttuihin.

Kyllä joo pillinkin läpi saa menemään vettä huimaa vauhtia ja määriä, paine on ratkaiseva.

Jos kerran Laiffikin junttilassa tahtoo käyttää vettä kuukaudessa 30.000 litraa, niin siinäpähän kuluttaa, mutta mua NAURATTAA nuo kuittikinuamiset ja niiden arvostelut heti vaimon lähettämiksi ja että Numba on suomessa.
        Laiffi on hyvä ja arvostelunsa sijaan aijaa vesilaskunsa.

Pesukone vie 50 litraa pesukerta ja astianpesukonetta ei tartte päivässä pyöräyttää kuin kerran, muu on jotain käsinpesua ja suihkut.
        Jos kulutus on keskiarvoltaan tuhat litraa päivä, niin jossain on vika, eli vuotoa jossain tai asukkaat dingdong.
        Puutarhajutut on eri asia ..... sadekautena täällä thaimaassa.

Dille on hyvä ja tuhansien sanojensa sijaan aijaa kerrostaloläävän sähkö- ja vesilaskun vai onkos ongelmaa.

$

" miksi minä en ota kantaa Numban juttuihin."

Tähän on helppo vastata. Koska te olette yksi ja sama ääliö. Eli NumBalli on hyvinkin voinut asua vuokralla Thaimaassa ja senssu asuu NumBanllin korvien välissä.

Onko NumBallilla ollut vaikeuksia laadukkaan kameransa kanssa, onko?
        Onko sensulla ollut vaikeuksia aijata kuvaa kuksasta Chiang Maissa, onko?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" miksi minä en ota kantaa Numban juttuihin."

Tähän on helppo vastata. Koska te olette yksi ja sama ääliö. Eli NumBalli on hyvinkin voinut asua vuokralla Thaimaassa ja senssu asuu NumBanllin korvien välissä.

Onko NumBallilla ollut vaikeuksia laadukkaan kameransa kanssa, onko?
        Onko sensulla ollut vaikeuksia aijata kuvaa kuksasta Chiang Maissa, onko?

Tiesitkö muuten että Laiffi ei edes asu Vantaalla, vaan ihannoi Vantaata ...... Mä maalaispoika oon ja .......
        Laskutukset Fazerille on vitsin veroinen, kuten kerrostalolääväkin.

Päivän paras ....... laskin ämpäriin vettä ja otin aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiesitkö muuten että Laiffi ei edes asu Vantaalla, vaan ihannoi Vantaata ...... Mä maalaispoika oon ja .......
        Laskutukset Fazerille on vitsin veroinen, kuten kerrostalolääväkin.

Päivän paras ....... laskin ämpäriin vettä ja otin aikaa.

"Tiesitkö muuten että Laiffi ei edes asu Vantaalla, vaan ihannoi Vantaata"

Ja mistähän sinä tämän tiesit?

• Anonyymi

Pasanen on varmasti pöljintä mitä maa päällään kantaa.

• Anonyymi

Ei ole eka kerta kun bumbelo postittelee skannattuja kuitteja, jotka joku lähettänyt Thaimaasta, mutta aitoja omia kuvia ei häneltä enää Thaimaasta tule, koska hän on nyt Suomessa ja pysyy. Odotettavissa on entistäkin katkerampaa tekstiä, kun hän alkaa kaipailemaan sitä kuuluisaa ihokosketustaan ja styrokslilaatikkoruokaa.
      Laitokseenhan tuo Suomessa joutuu tai tukiasuntoon, kunhan pääsee sairaalasta.

• Anonyymi

"Dille on hyvä ja tuhansien sanojensa sijaan aijaa kerrostaloläävän sähkö- ja vesilaskun vai onkos ongelmaa"

Ei ole ongelmia. Joka kuukausi tulee edellisen kuun tiedot ja koko vuoden arvio sekä tiliotteet. https://ibb.co/sQDBTVB Isännöinti lähettää ne sähköpostiini.

2010

PS: Onkos se missä se Senssun vesilasku Phuketista, Paraisilta ja Chiang Maista? 8)
      -Saaripasasen salaisessa kallokansiossa?

• Anonyymi

On niin huono peli tuo Marokko - Espanja niin laitetaan vielä Saaripasasen sihteerille kuva 11 kuukauden kokonaisuudesta tänä vuonna, koska muuten olisi alkanut nillitys leijuvasta norsuperheestä https://ibb.co/bspqXbf

Iskän täytyy vielä tarkentaa että kyseessä on taloyhtiön paperit. Ainoana osakkeenomistajana olen tosin sama asia kuin taloyhtiö, mutta osakkeenomistajana vuokrarahat tulee minun tilille, minä tilitän vastikkeet taloyhtiölle ja taloyhtiö käyttelee niitä rahoja kuluihinsa, jotka minä tarkastan joka kuukausi.

Ylijäävät vastikerahat käytetään yleisten tilojen kunnostuksiin. Vuokratuotoilla taasen suoritetaan sisäremontit.

Omalle yhtiölle voi ainoana omistajana tehdä mitä vaan. Kirjanpitäjä pitää tarvittavat yhtiökokoukset ja minä vain allekirjoitan ne.

Työosuuteni tässä projektissa on äärimmäisen pieni. Isännöinti hoitaa valvonnan ja huolto hoitaa huollon. Remppaporukka tekee samalla muotilla kaikki remontit ja tyttäreni hoitaa vuokravalvonnan.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On niin huono peli tuo Marokko - Espanja niin laitetaan vielä Saaripasasen sihteerille kuva 11 kuukauden kokonaisuudesta tänä vuonna, koska muuten olisi alkanut nillitys leijuvasta norsuperheestä https://ibb.co/bspqXbf

Iskän täytyy vielä tarkentaa että kyseessä on taloyhtiön paperit. Ainoana osakkeenomistajana olen tosin sama asia kuin taloyhtiö, mutta osakkeenomistajana vuokrarahat tulee minun tilille, minä tilitän vastikkeet taloyhtiölle ja taloyhtiö käyttelee niitä rahoja kuluihinsa, jotka minä tarkastan joka kuukausi.

Ylijäävät vastikerahat käytetään yleisten tilojen kunnostuksiin. Vuokratuotoilla taasen suoritetaan sisäremontit.

Omalle yhtiölle voi ainoana omistajana tehdä mitä vaan. Kirjanpitäjä pitää tarvittavat yhtiökokoukset ja minä vain allekirjoitan ne.

Työosuuteni tässä projektissa on äärimmäisen pieni. Isännöinti hoitaa valvonnan ja huolto hoitaa huollon. Remppaporukka tekee samalla muotilla kaikki remontit ja tyttäreni hoitaa vuokravalvonnan.

2010

Meinasin tehdä Pasaset ja jättää passinumeron näkyviin
        https://ibb.co/7zNv7x6

• Anonyymi

Huuhaa aijauksia taasen, tollasia lappusia on jokaisella isännöitsijällä lehetettäväksi kaverille elvistelyihin.
        Ei ole synkronissa kulut tietoon että 35 asuntoa ja liekö sopaus edes Vantaalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Tytär on nopea valvoja alpeilla opiskellessaan, mutta vanhenihan tuo Laiffinkin tytär 8 vuotiaasta 14 vuotiaaksi yhdessä syksyssä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinasin tehdä Pasaset ja jättää passinumeron näkyviin
        https://ibb.co/7zNv7x6

Jätkä on Savossa siivoojana ja pääsee isännöintitoimiston papereita pläräämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huuhaa aijauksia taasen, tollasia lappusia on jokaisella isännöitsijällä lehetettäväksi kaverille elvistelyihin.
        Ei ole synkronissa kulut tietoon että 35 asuntoa ja liekö sopaus edes Vantaalta.

Isännöitsijöillä ei ole oikeutta lähetellä tietoja kellekään muulle kuin osakkeenomistajille. Se olisi isännöitsijän uran loppu. Kuten näet, paperit on viime kuulta ja passi on minun, joten varsin heikko on taas selityksesi.

Papereita on pahvilaatikollinen ja meilillä tulee jatkuvasti lisää.

2010 Portugalin peliä odotellessa, hieman hileviskiä 8)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Isännöitsijöillä ei ole oikeutta lähetellä tietoja kellekään muulle kuin osakkeenomistajille. Se olisi isännöitsijän uran loppu. Kuten näet, paperit on viime kuulta ja passi on minun, joten varsin heikko on taas selityksesi.

Papereita on pahvilaatikollinen ja meilillä tulee jatkuvasti lisää.

2010 Portugalin peliä odotellessa, hieman hileviskiä 8)

Jos maksaa 35 yhtiövastiketta kuukausittain, niin on tiliote jossa maksut ilmenee rivissä.

Ei ole oikeutta, jassoo että ei ole oikeutta voi voi sentään että nyt ollaan niin lainkuuliaista niin lainkuuliaista että voi voi sentään.

Passin voi laittaa jokaiseen kuvaan se ei osoita mitään muuta kuin että on passi kuvassa.

Sinä vain haaveilet kerrostalostasi nappula.

Aivan turha esittää ammatti-ihmistä ostaen ja rempaten kerrostaloa itse nyppien rikkaruohoja haavethaimaassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos maksaa 35 yhtiövastiketta kuukausittain, niin on tiliote jossa maksut ilmenee rivissä.

Ei ole oikeutta, jassoo että ei ole oikeutta voi voi sentään että nyt ollaan niin lainkuuliaista niin lainkuuliaista että voi voi sentään.

Passin voi laittaa jokaiseen kuvaan se ei osoita mitään muuta kuin että on passi kuvassa.

Sinä vain haaveilet kerrostalostasi nappula.

Aivan turha esittää ammatti-ihmistä ostaen ja rempaten kerrostaloa itse nyppien rikkaruohoja haavethaimaassa.

On sulla jutut aina vaan. Lähettikös se isännöitsijä sitten sen Nangrongin talomme alkuperäisen vesilaskun minulle myös vai kenenkäs se oli?

Sinun laskusi oli selvä feikki ja sitten exäsi skannasi sinulle muutaman vanhan laskun.
        Olet Suomessa Saaripasanen ja Suomessa pysyt. Otahan iltapuuro ja katso linnan juhlien koosteita.

Sitten vielä se tärkein kysymys. Missä on valokuvat Hua Hinin, Phuketin, Chiang Main ja Paraisten vesilaskuista? Laita kuksa vielä samaan kuvaan tai passi, niin voidaan jatkaa tästä aiheesta.

Tämä yksipuolisuus keskustelu ei ole mukavaa, kun toinen osapuoli ei tiedä mistään mitään mutta kyselee kuin pikkulapsi.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sulla jutut aina vaan. Lähettikös se isännöitsijä sitten sen Nangrongin talomme alkuperäisen vesilaskun minulle myös vai kenenkäs se oli?

Sinun laskusi oli selvä feikki ja sitten exäsi skannasi sinulle muutaman vanhan laskun.
        Olet Suomessa Saaripasanen ja Suomessa pysyt. Otahan iltapuuro ja katso linnan juhlien koosteita.

Sitten vielä se tärkein kysymys. Missä on valokuvat Hua Hinin, Phuketin, Chiang Main ja Paraisten vesilaskuista? Laita kuksa vielä samaan kuvaan tai passi, niin voidaan jatkaa tästä aiheesta.

Tämä yksipuolisuus keskustelu ei ole mukavaa, kun toinen osapuoli ei tiedä mistään mitään mutta kyselee kuin pikkulapsi.

2010

Sinä vaihdat sanaa nyt minun kanssani.

Juttu katsos hukkapala on se, että minä hieman tiedän näistä rakennuspuuhista jne. mutta sinä yrität päteä pikkusielu heikkohermo tuollaisilla alati vihjailevilla aijauksilla, jotka nyt vain ei mene lävitse.

Meillä ei ole vesilaskua koska meillä on porakaivo.

Kyllä, kuin pikkulapsi, senhön tietää pikkulapsikin, laita karttapallo pyörimään ja ......

Kuksan et tule näkemään koska lipeät Pa:na, joten se siitä .... räps.

Lueppa hieman lappustas ja katso kuluja verraten niitä 35 asuntoon, tuollaisesta vuokraläävästä ei osta koskaan kukaan yhtään mitään, eikä sitä ole edes olemassa.

Sun juttus Eedenistäs ym. kaikkinensa on pelkkää hullun haavetta.

Katso nyt se matsis apina ja muista ottaa känni, onhan sulla nyt kaksi syytä, itsenäisyys ja futis.

Miten muuten broidis, osuiko vähän omaan nilkkaan terveydenhuollon possuilus läski?

$

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä vaihdat sanaa nyt minun kanssani.

Juttu katsos hukkapala on se, että minä hieman tiedän näistä rakennuspuuhista jne. mutta sinä yrität päteä pikkusielu heikkohermo tuollaisilla alati vihjailevilla aijauksilla, jotka nyt vain ei mene lävitse.

Meillä ei ole vesilaskua koska meillä on porakaivo.

Kyllä, kuin pikkulapsi, senhön tietää pikkulapsikin, laita karttapallo pyörimään ja ......

Kuksan et tule näkemään koska lipeät Pa:na, joten se siitä .... räps.

Lueppa hieman lappustas ja katso kuluja verraten niitä 35 asuntoon, tuollaisesta vuokraläävästä ei osta koskaan kukaan yhtään mitään, eikä sitä ole edes olemassa.

Sun juttus Eedenistäs ym. kaikkinensa on pelkkää hullun haavetta.

Katso nyt se matsis apina ja muista ottaa känni, onhan sulla nyt kaksi syytä, itsenäisyys ja futis.

Miten muuten broidis, osuiko vähän omaan nilkkaan terveydenhuollon possuilus läski?

$

Laita sensukka kuksa porakaivon reunalle ja räpsräps?
        Matkustit Suomeen sen Pattayan visiitin jälkeen josta kuvittelit saavasi matkaan itsellesi uuden omaishoitajan, kun vanha potki sinut pellolle. Sattuneesta syystä se ei onnistunut ilmaiseksi. https://aijaa.com/cPUsdA
        Ihokosketukset ja läheiskasvatus on sinun osaltasi tässä elämässä ohi. Olen pahoillani. Kaikella on aikansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita sensukka kuksa porakaivon reunalle ja räpsräps?
        Matkustit Suomeen sen Pattayan visiitin jälkeen josta kuvittelit saavasi matkaan itsellesi uuden omaishoitajan, kun vanha potki sinut pellolle. Sattuneesta syystä se ei onnistunut ilmaiseksi. https://aijaa.com/cPUsdA
        Ihokosketukset ja läheiskasvatus on sinun osaltasi tässä elämässä ohi. Olen pahoillani. Kaikella on aikansa.

Kyllä kyllä joo Vantaalla on kaupungin vanha vuokraläävä joka ei kaipaa ulkovaipan lisäeristämistä, eikä pinnoitteita, hieman vaan yleisiä tiloja ehostetaan ja lääviin laitetaan parkettikuvioiset muovimatot ja penslataan hieman musujen asuen samaan aikaan …. niin ja sitten ei muuta kuin esittelemään lääviä ostajille jotka kilvan tarjoavat toinen toistaan runsaampia kauppahintoja, että pääsevät aivan omistusasuntoon maksamaan kaupungin korkeinta yhtiövastiketta alueella, joka niin haluttu niin haluttu asuinseutu.

Sitten vähän sukitetaan välillä kun vuokrat tulee omalle tilille isukin kykenemättä laskemaan kolmeenkymmeneen viiteen, joten tytär suorittaa vuokranvalvontaa isukin tililtä ja varmaankin myös maksaa yhtiövastikkeet.

Isukki sillä välin vallan innostuu tosissaan pössyviljelijäksi vaan siemenet on vielä matkalla Burman metsikössä hääräilevältä vanhalta kaverilta jonka kanssa lainkuuliainen isukki on aiemmin harrastanut korrupiotaan.

Koti pysyy viileänä ihan itsestään ja kustannuksitta kun on aurinkopanelit, jotka tuottaa koko kompleksin kulutuksesta 75 prossaa.

Osamaksumersu kiiltelee paraatipaikalla siinä puumajan alapuolella, ihan pelipaikan keskiössä.

Buudelit on karannut omille teilleen ja nyt on uusi rakki kulkemassa isukin rinnalla ilman hihnaa

Tyttö Neitinen Bellörffi se lihoo ja lihoo joutuen aijaileen itsestään vanhojen hyvien aikojen valokuviaan.

$

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kyllä joo Vantaalla on kaupungin vanha vuokraläävä joka ei kaipaa ulkovaipan lisäeristämistä, eikä pinnoitteita, hieman vaan yleisiä tiloja ehostetaan ja lääviin laitetaan parkettikuvioiset muovimatot ja penslataan hieman musujen asuen samaan aikaan …. niin ja sitten ei muuta kuin esittelemään lääviä ostajille jotka kilvan tarjoavat toinen toistaan runsaampia kauppahintoja, että pääsevät aivan omistusasuntoon maksamaan kaupungin korkeinta yhtiövastiketta alueella, joka niin haluttu niin haluttu asuinseutu.

Sitten vähän sukitetaan välillä kun vuokrat tulee omalle tilille isukin kykenemättä laskemaan kolmeenkymmeneen viiteen, joten tytär suorittaa vuokranvalvontaa isukin tililtä ja varmaankin myös maksaa yhtiövastikkeet.

Isukki sillä välin vallan innostuu tosissaan pössyviljelijäksi vaan siemenet on vielä matkalla Burman metsikössä hääräilevältä vanhalta kaverilta jonka kanssa lainkuuliainen isukki on aiemmin harrastanut korrupiotaan.

Koti pysyy viileänä ihan itsestään ja kustannuksitta kun on aurinkopanelit, jotka tuottaa koko kompleksin kulutuksesta 75 prossaa.

Osamaksumersu kiiltelee paraatipaikalla siinä puumajan alapuolella, ihan pelipaikan keskiössä.

Buudelit on karannut omille teilleen ja nyt on uusi rakki kulkemassa isukin rinnalla ilman hihnaa

Tyttö Neitinen Bellörffi se lihoo ja lihoo joutuen aijaileen itsestään vanhojen hyvien aikojen valokuviaan.

$

SaariSensukka Pasanen, -tyhjää länkytystä jo vuodesta 2015 tauotta. Laadukas mies yökerhosta joka ei ole nähnyt naista ilman vaatteita kuin Jyväskylän Citymarketin sovituskopin verhon raosta tarkkaillessaan varsinkin ulkomaalaisia asiakkaita.
        Tervehenkinen 62 vuotias herrasmies, suoranainen luonnonlahjakkuus.
        Huippukoulutus, mahtava sotilasura lennostossa, ilmainen rakkausavioliitto ja kova kunto. Aistikasta linjakkuutta, kissamaista ketteryyttä, Pasanen! https://imgbb.com/ZgmZn0n

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SaariSensukka Pasanen, -tyhjää länkytystä jo vuodesta 2015 tauotta. Laadukas mies yökerhosta joka ei ole nähnyt naista ilman vaatteita kuin Jyväskylän Citymarketin sovituskopin verhon raosta tarkkaillessaan varsinkin ulkomaalaisia asiakkaita.
        Tervehenkinen 62 vuotias herrasmies, suoranainen luonnonlahjakkuus.
        Huippukoulutus, mahtava sotilasura lennostossa, ilmainen rakkausavioliitto ja kova kunto. Aistikasta linjakkuutta, kissamaista ketteryyttä, Pasanen! https://imgbb.com/ZgmZn0n

Voiko uunompaa skitsoa olla kuin 2010 kaikkine klooneineen jotka pitävät minua Numbana, joten hieman lisää alla:

Niin ja ei pidä unohtaa, että hänellä on mikroyrittämistä kaiken muun ohella ja siinä sivussa hän maksaa kolminkertaista palkkaa horosen suvun maanviljelyskonsernille palkkaamilleen työntekijöille.
        On ostanut myös traktorin.

On niin omavarainen niin omavarainen, että ei tarvitse ostaa marketista kuin punaiset lihat joita säilyttää maahan kaivamassaan jääkaapissa, jonka salaojitus on sukitettu ja alipaineistettu.

Myös kunnioitettavaa että hällä on varaa nakata pärvöötyksiä ja kurmootuksia, koska hän on atleettinen miljonääri tai varakas atleetti miten se nyt menikään.

Hän arvostaa yli kaiken thaimaalaista käsityötä ladaten valokuviinsa matkamuistonorsunsa, mutta rakentanut kaiken säälle alttiin komposiitista, koska se on ikuista ja hän on vihervassurikokoomuslainen.

Valokuvaustakin harrastaa puhelimella failissaan ollen kymmeniä tuhansia perhosia ja yksi varvaskuva hotellin uima-altaalta jonka taustalla tolppatalo sokkelilla.

$

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voiko uunompaa skitsoa olla kuin 2010 kaikkine klooneineen jotka pitävät minua Numbana, joten hieman lisää alla:

Niin ja ei pidä unohtaa, että hänellä on mikroyrittämistä kaiken muun ohella ja siinä sivussa hän maksaa kolminkertaista palkkaa horosen suvun maanviljelyskonsernille palkkaamilleen työntekijöille.
        On ostanut myös traktorin.

On niin omavarainen niin omavarainen, että ei tarvitse ostaa marketista kuin punaiset lihat joita säilyttää maahan kaivamassaan jääkaapissa, jonka salaojitus on sukitettu ja alipaineistettu.

Myös kunnioitettavaa että hällä on varaa nakata pärvöötyksiä ja kurmootuksia, koska hän on atleettinen miljonääri tai varakas atleetti miten se nyt menikään.

Hän arvostaa yli kaiken thaimaalaista käsityötä ladaten valokuviinsa matkamuistonorsunsa, mutta rakentanut kaiken säälle alttiin komposiitista, koska se on ikuista ja hän on vihervassurikokoomuslainen.

Valokuvaustakin harrastaa puhelimella failissaan ollen kymmeniä tuhansia perhosia ja yksi varvaskuva hotellin uima-altaalta jonka taustalla tolppatalo sokkelilla.

$

Todella laadukas mies yökerhosta joka kuvittelee jonkun uskovan että 03:35 tuo maanmainio karatesensei päivystää Pattajan matkailupalstaa itsenäisyyspäivän jälkeisenä yönä muina Pasasina Chiang Main yössä. Sinä et poju tule koskaan näkemään Chiang Maita. Ainoat kuvat Chiang Maista ovat Kympiltä ja joltakin muulta. Sinun se mersukuva ja Vitarakuva vuosikymmenten takaa on entisen omaishoitajasi ottamia peitehymiöineen.
        Osaatko kertoa miksi huahinin miehen omaishoitajalla on sama sydänkoru kuin sinun omaishoitajalla? https://aijaa.com/6ae5F9

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella laadukas mies yökerhosta joka kuvittelee jonkun uskovan että 03:35 tuo maanmainio karatesensei päivystää Pattajan matkailupalstaa itsenäisyyspäivän jälkeisenä yönä muina Pasasina Chiang Main yössä. Sinä et poju tule koskaan näkemään Chiang Maita. Ainoat kuvat Chiang Maista ovat Kympiltä ja joltakin muulta. Sinun se mersukuva ja Vitarakuva vuosikymmenten takaa on entisen omaishoitajasi ottamia peitehymiöineen.
        Osaatko kertoa miksi huahinin miehen omaishoitajalla on sama sydänkoru kuin sinun omaishoitajalla? https://aijaa.com/6ae5F9

Meidän söpöliini Bellörffi on myös niin ylpeä omien lapsien kasvatuksesta, jonka on suorittanut exän uusi aviomies kun pääartisti huiteli menemään Milanossa ja Pariisissa siinä välissä kun ei ollut kännissä.

On käynyt joka talvi lastensa kanssa lapissa ollen talvet Pattayalla ja viimeiset kymmenen vuotta myös kiinteistösijoittajapoikansa ollen nyt 23 ikäinen ja tytär vielä nuorempi.

Eli kaksi onnelista avioliittovuuotta uuden rakkaansa kanssa itse ollen Pattayalla talvet, eikä edes pettänyt vaimoaan kuin parinsadan lumpun kanssa.

Nykyään kasvattaa mallikansalaisiksi korealaisia lapsia ja kylän lapsille opettaa liikuntaa ja urheilua lempeänä skitsohermoheikkona.

Hänellä on lämmin suhde Aasin kanssa, lähes rakkaussuhde mutta ujoja kun ovat, niin eivät ole vielä tavanneet.

Totuustarkkailijaan hän tutustui kymmenen vuoden aikana palstalla ja kun tapasivat totta vieköön niin heistä tuli aivan bestikset heti koska totuus maan perii.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko myös samat kasvot?
        Ai niin, nyt siis kitaranmuotoinen ja kuvan kaunotar varmaankin ovat keskenään .... no luetaan kun aiheesta luettavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Huuhaa, suosittelen kuitenkin pitämään yhtiön varat ja omat varat erikseen, ja maksamaan itselleen tuloksesta joko palkkaa tai osinkoa, kun massia tarvitsee, älä ota osakaslainaa, se on tuhon alku, ja maksa verot kuten pitää se pitää haastemiehen ja mittarin kaukana.
        By NumBall HHN 62v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huuhaa, suosittelen kuitenkin pitämään yhtiön varat ja omat varat erikseen, ja maksamaan itselleen tuloksesta joko palkkaa tai osinkoa, kun massia tarvitsee, älä ota osakaslainaa, se on tuhon alku, ja maksa verot kuten pitää se pitää haastemiehen ja mittarin kaukana.
        By NumBall HHN 62v.

Miksi päivystät tätä palstaa ympätivuorokautisesti vuodesta toiseen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmiselvä Amin Asikainen !!

• Anonyymi

Peukaloisella on neljä luonteen piirrettä ylitse muiden.
      1. Taipumus itse korostamiseen
      2, Uhruituminen, kun saat herjoihisi vasta krittiikkiä.
      3. Valehteleminen, totuudet vaihtavat paikaansa kokoajan
      4. Kyvyttömyys rauhoittua, riitely jatkuu maailman tappiin asti, keksimällä uusia valheita.
      Henkilöä kutsutaan netissä trolliksi.
      Julkinen solvaaminen on mielenhäiriö, kertoi Platon aikanaan,
      By NumBall HHN 62v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      17
      4963
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      102
      2531
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      578
      1881
    4. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      1874
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      114
      1608
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1217
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1158
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1008
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1007
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1000
    Aihe