Anteeksi mies

Anonyymi-ap

Tämä ei johdu sinusta. Minun on vain parempi olla nyt yksin. Ei minusta olisi siihen, nää asiat pitää käydä läpi yksin...

25

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö olisi hyvä olla miespuolinen kaveri, jolle voisit purkaa tuntojasi? Vaikkei mitään intiimiä olisikaan. Puolin ja toisin.

      • Anonyymi

        Hav


      • Anonyymi

        Ei miehet pysty olla kavereita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehet pysty olla kavereita.

        Kyllä vaan pystyy. Minä olen useamman naisen kaveri. He eivät kiinnosta minua missään muussa mielessä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä vaan pystyy. Minä olen useamman naisen kaveri. He eivät kiinnosta minua missään muussa mielessä.

        Satusetäti taas vauhdissa sä osaisi luultavasti edes olla miehen kaveri käymättä tähän käsiksi tilaisuuden tullen sen verran sairaita noi sun jutut on ollu mitä olet tänne kirjoitellu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Satusetäti taas vauhdissa sä osaisi luultavasti edes olla miehen kaveri käymättä tähän käsiksi tilaisuuden tullen sen verran sairaita noi sun jutut on ollu mitä olet tänne kirjoitellu

        Ei ole mitään satua tuo. Vaan sinä oletkin tuo ikuinen vttuilija. Ottanut minut silmätikukseen ja kuvittelee pelastavansa maailman pahuudelta.


      • Anonyymi

        Se on juurikin näin. Mulla on aina ollut mieskavereita. Ihan muutaman vuoden iästä saakka. Kaverin kanssa parannetaan maailmaa, nähdään asiat hetken toisen silmin ja ajatellaan asioita uusiksi. Kuin kaksi vanhaa tukkijätkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei miehet pysty olla kavereita.

        Minulla tuppaa olemaan selvä enemmistö kavereista/ystävistä naisia, eikä ongelmia ole ollut kuin vain yhden kanssa, kun häneen en voi olla olematta ihastunut. En vaan kiinnostu suurimmasta osasta naisia ollenkaan ja osaan muutenkin pysyä housuissani. 🦔


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä vaan pystyy. Minä olen useamman naisen kaveri. He eivät kiinnosta minua missään muussa mielessä.

        Miten ei oo vaikee uskoo 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juurikin näin. Mulla on aina ollut mieskavereita. Ihan muutaman vuoden iästä saakka. Kaverin kanssa parannetaan maailmaa, nähdään asiat hetken toisen silmin ja ajatellaan asioita uusiksi. Kuin kaksi vanhaa tukkijätkää.

        Nykyajan ukoista ei tukkijätkää saa tekemälläkään. Nössöjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Satusetäti taas vauhdissa sä osaisi luultavasti edes olla miehen kaveri käymättä tähän käsiksi tilaisuuden tullen sen verran sairaita noi sun jutut on ollu mitä olet tänne kirjoitellu

        Koitatko sinä nyt väittää heteronormatiivisessa kehyksessä, että tämä kirjoittelija on nainen? Ei tätä epätoivotroolausta voi oikein muuten tulkita, mutta niin sinä jossain vaiheessa roikuit nimenomaan tässä nicissä kiinni ja väitit hänen pilanneen sun elämäsi. Olit itsetuhoinen ja kiristit muita sillä, että teet itsellesi jotain koska valheet alkoi tulla jo vastaan ja kun mainitsin, että olet saattanut itsesi naurunalaiseksi. Alle tunnin olit taas iskussa ns, eli vääntelemässä kirjoituksia mustamaalaamisen kohteesi päälle.


    • Anonyymi

      Tsemppiä sinne ja muillekin. Joskus elämässä vaan on tosi vaikeeta. 🦔

      • Anonyymi

        Samoin sulle mu mitäpä sitä elämästä oppisi jos se olisi liian helppoa


    • Anonyymi

      Toiset sanoo tuohon että elämme vain kerran ja elämä on nyt..mutta silloin ei opi tuntemaan itseään. Ei tuossa mitään anteeksipyydettävää ole...Vai onko?

      • Anonyymi

        Mitä siinä ny pitäisi anteeksi pyytää jokainen meistä virheitä tekee kun niistä virheistään vaan oppii ettei samaa virhettä koko elämäänsä elä


    • Anonyymi

      On paljon asioita mitä on toisinaan hyvä käydä läpitte yksin ettei pahoita toisen mieltä turhaan ainakaan

    • Anonyymi

      Älä vaan kuvittele mies että tuollaiset olisi multa. En valita koskaan noin.

      • Anonyymi

        No hyvä, ettet valita. En itekään valita mutta toivon parempaa tulevaisuutta.


    • Anonyymi

      Naisille kaikki kaikessa on raha vain ja ainoastaan RAHA. Tota kun löytyy nii suhteet ja rakkautta on vaikka muille jakaa, raha kun loppuu , loppuu myös rakkaus joka lentää pihalle( M I E S) opetelkaa tää perus asia. Ja itkekää sitten näiden horojen perää.

      • Kyllä sen huomaa nopeasti, jos ei rakkautta ole vaan rahan himoa. Sellaiselle voi antaa kenkää samantien. Ellei sitten tykkää vähän aikaa pitää seksilelunaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä sen huomaa nopeasti, jos ei rakkautta ole vaan rahan himoa. Sellaiselle voi antaa kenkää samantien. Ellei sitten tykkää vähän aikaa pitää seksilelunaan.

        Ja rinssinakki kuvittelee että joku sen sossumassien perässä hahahahahhahah


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja rinssinakki kuvittelee että joku sen sossumassien perässä hahahahahhahah

        häh häh häh, siellä kaappijuoppo kuvittelee taas tietävänsä kuka rinssi on miehiään.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        häh häh häh, siellä kaappijuoppo kuvittelee taas tietävänsä kuka rinssi on miehiään.

        Kyllä mä juhlin ihan avoimesti kun juhlin, toista se teillä kaappihahmoilla on ahahahahhhhahahh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja rinssinakki kuvittelee että joku sen sossumassien perässä hahahahahhahah

        Niin voi ostaa vaikka ruotsin risteilyn


    • Anonyymi

      Raipatkaa itseänne raipoin 😂🤣😅

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe