Miksi edelleen kutsutaan herra kenraali, msjuti ym ...
Herra viittaa mieheen, noihan voi kaapissa vielä olevia muun sukupuolisia, kivisestäkin saa hinurin kuvan!
Loppuu nkmitys palomies ym ...
Herroittelu armeijassa
5
616
Vastaukset
- Anonyymi
Oisko toverittelu parempi, vaikka hyviä tovereita tai kavereita ne harvoin on? Keksikää etuliite.
- Anonyymi
Eri kielillä niinku Raamatussa on uskontohullujen keksintöjä Damen rouvat naidut naiset neidit naimattomat.Pojat miehet tytöt naiset herrat hyvät herrat eli miehet rouvat naiset.Enben ehkäisyä naisilla oli vaikeaa työelämässä mutta ehkäisy toi vapauden.Ennen miehet teki raskaat työt nykyään naisia löytyy jo rekoista ja traktorista.
- Anonyymi
Miltä kuulostaisi "Herra suuri sotaherra" tai "Herra mulkunleikkaaja"
- Anonyymi
Ei tuo mitään lisäarvoa. Yhtä naurettavaa kuin muukin "sotilaallisuus" nykivine ja kulmikkaine manöövereineen.
- Anonyymi
Siellä viimeistään oppii käyttäytymään ellei ole aivan hyödytön ihmis jäte yhteiskunnan suunnasta katsottuna
Tässä valtiossa on oikeasti niin paljon täyttä ihmis jätettä kuin olla voi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude24115198Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510136Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237099Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1746218Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251666