Vieläkö nykyisin Orimattilalainen joutuu " kellikselle" hoitoon vai Päijät-Hämeen keskussairaalako se pahimmat harhat ja muut vastaavat tasoittelee.
Orimattila siirtyi 90-luvun lopulla Uudestamaasta Päijät-hämeeseen, niin muuttuiko siinä hoitopiiri.
Vieläkö ne nykyään vie Kellokoskelle hoitoon?
9
148
Vastaukset
- Anonyymi
Jaaha. Tämä vaatis oma kohtaista kokemusta. Mitä raksa rane vastaa.
- Anonyymi
Taitaa ne päksiin ohjata. Mitä nyt yhtä vatipäätä seurannut..
- Anonyymi
Eikö ne siälä saanut vadin sen päästä pois. Huonoja on vadit nykyään, kun niin kovin päähän tarttuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ne siälä saanut vadin sen päästä pois. Huonoja on vadit nykyään, kun niin kovin päähän tarttuu.
Aikoinaan Orimattilan pitäjässä oli mies joka kulki kulho päässä.
- Anonyymi
Ja ajoi mopolla.
- Anonyymi
Ja asui mallusjoella.
- Anonyymi
Ei viedä helposti hoitoon kun kaikki Orimattilalaisten paikat ovat täynnä. Avo hoitoa vaan.
- Anonyymi
Avohoito on päivän sana. Huomaat sen kun istut Marenkissa kahvilla ja seuraat mitä kauppa käytävillä liikkuu.
- Anonyymi
En mlnä ainakaan liiku, ajan taksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900