Marjanpoimintaa, sokerijuukikkaiden nostoa ja siivousta, voisin mainita. Kukaan ei tarvitse sosiaalitilat tai muita tulonsiirto pois omasta asiantuntijatyöstäni joka on paljon arvokkaampaa
Toisaalta Suomessa on myös paljon juomatonta viinaa, joka odottaa hillitäkseen sontisten janoisten huulten haparoivaa värinää: sitä saa kelan voimin, joten mitä tässä mitään siivoustyötä.
Kaiken tämän lisäksi vedän gäteen kotona vuokraneukkukuutiossa kunei kutsuttu linnan juhliin
Asd
Suomessa on paljon tekemätöntä työtä
3
99
Vastaukset
- Anonyymi
Pascan katku nousee tukahduttavasti jumissa olevasta pöntöstä jossa se on ruvennut käymään. Samalla käyn rämpyttämässä naapureiden postiluukkuja pascaisen perzeen kera
Asd- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176598920
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Marja-alanyrittäjiä, ravitsemus alan yrittäjiä, kasvihuonealan yrittäjiä on tuomittu ihmiskaupasta. Se on paluuta aika paljon taakse päin historiassa.
Kun jo 400-luvulla tuli sentään maaorjuus, jossa viljeltiin maata alustalaisina. Sitä turpeeseen sitomista. Kyse oli alisteisesta vuokrasuhteesta tai jopa ruumiinherruudesta. Maanomistajalla tuomiovalta maaorjiinsa. Työpalvelus tietenkin kuului "sopimukseen". Kauppatavaraa he eivät olleet. Tuottamansa ylijäämän saivat pitää itsellään. Ostaa itsensä vapaiksi. Orjat vapautettiin maaorjiksi verotulojen takia. Wiki maaorjuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423