Missä vika ,kun ihmiset eivät nakkilassa viihdy sitä sopisi kunnan päättäjiksi valittujen miettiä ?
Nakkilassa
3
815
Vastaukset
- Anonyymi
Kyl nakkila hyvä paikka o. Nakkilalaiset vaa pilaa sen.
- Anonyymi
Päättäjät tekevät päätökset takapuolituntumalla...ja laittavat muuttoauton tilaukseen.
Minä kyllä viihdyn oikeinkin hyvin,en olekaan päättäjä, kuin omien tarpeideni suhteen,ja olen päättänyt jäädä. - Anonyymi
Nakkilan kunta julkaisi salassapidettävää kantelumateriaalia verkkosivuilla. Näistä ehdittiin ottaa kuvakaappauksia, jotka lähtivät kiertämään ja menivät kuulemma myös kantelijoiden silmiin. Nyt toimittajatkin pyytävät tietoja. Nakkilassa ei oikein enää asiat toimi ehkä ja itse en ainakaan hallintojohtajana haluais kantaa vastuuta tämmöisistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 94934
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt54888Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61798Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa141718- 65675
- 78531
- 39498
- 40486
Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto86477Olit kyllä niin
Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki44467