Peukaloisen matkat

Anonyymi-ap

Peukaloisella on neljä luonteen piirrettä ylitse muiden.
1. Taipumus itse korostamiseen
2, Uhruituminen, kun saat herjoihisi vasta krittiikkiä.
3. Valehteleminen, totuudet vaihtavat paikaansa alituiseen
4. Kyvyttömyys rauhoittua, riitely jatkuu maailman tappiin asti, keksimällä uusia valheita.
Henkilöä kutsutaan netissä trolliksi.
Julkinen solvaaminen on mielenhäiriö, kertoi Platon aikanaan,
By NumBall HHN 62v.

30

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Numball. Mainitsit valehtelun ja sinä olet ainoa joka on jäänyt todistettavasti kiinni valehtelusta tällä sivustolla. Miksi sanot olevasi Hua Hinissa kun sinulla on nyt Suomessa postiosoite? Aiemmin sinulla ei ollut edes pankkitiliä Suomessa, mutta nyt sinulla on. Miksi?

    • Anonyymi

      Huomenta! Aurinko nousee!

      Olen usein pelännyt milloin Saaripasanen kuvittelee olevansa minä ja luulee minua häneksi. Nyt ollaan hyvin lähellä sitä tilannetta.

      Omat velkansa muuttuvat saamisiksi ja toisten saatavat muuttuu veloiksi. Noin toimii umpisairas mieli.

      Vaan eipä siinä kyllä mitään uutta ole. Niitä kertoja ei ole montaa niistä sadastatuhannesta kirjoituksestaan, että olisi kyse totuudesta tai muusta kuin höyrähtäneen pään mielikuvituksesta.

      Nyt lenkille! Laiskat ne nukkuu ohi auringonnousun! Futiksesta univelkaa, mutta nukun sitten pojan kanssa päikkärit.

      2010

      • Anonyymi

        En minä tonttu kuvittele mitään, meissä on paljon yhteisiä piirteitä, se on selvää siksi emme tule toimeen keskenämme... kuuntelu tuo ja etsi ja löydä sieltä itsesi, https://areena.yle.fi/podcastit/1-50511382
        Minulla ei ole velkaa niin ne eivät voi muuttua saataviksi, mitenkään...
        Ei mulla ole suomessa ollut postiosoitetta vuosiin, eikä ole nytkään, olen ihan kotona hua hinissä, missä aion pysyä elämäni loppuun. mistä keksit yhtä äkkiä suomen osoitteeni ja pankkitilini.


    • Anonyymi

      Numba yrittää päästä Thaimaan... Siksi kait monet siellä on tällä palstalla.

      Jos he olisivat Thaimaassa, niin ne kirjoittaisi yksityiskohdat ja kokemuksen äänellä. Minä pistelin aamupalan poskeen ja ei ollut, kuin kahvia ja leipää.

      Olen säästänyt sitä Thaimaan matkaa...
      Asun Kampotissa ja silti pitää säästää.... Se on pojat kallista tänäpäivänä olla Pattayalla ja se jää monelta haaveeksi.

      Kyllä siellä tonni saattaa mennä viikossa.... Siihen pitää varautua....Teillä vielä kahden tonnin lennot päälle.
      Sitten maksatte vuokrat Suomeen ja kaikkia velkoja ja kiristykset mukaan lukien.

      EI IHAN HELPPOA OLE.... EIHÄN NUMBA.
      Saattaa siinä vuosi ja vuodet vieriä helposti.


      Minulla on eläke 1500 ja maksan vuokraa 150 euroa ja haistatan paskaa Suomen valtiolle.... Ne ei varasta mitään enää... Perusasiat ensin pojat.

      • Anonyymi

        En minun tarvitse yrittää päästä olen asunut Thaimaassa pysyvästi vuodesta 2013.


    • Anonyymi

      Onpas avaus totuuden mukainen.

    • Anonyymi

      Neito kirjoittaa että on usein pelännyt .....
      Olisi hyvä kääntyä noiden pelkotilojen johdosta tohtorin puoleen.
      Myöskin vähän vaarallista lähteä possu n lenkille kännissä.

      Kiinnostavaa että sulla on univelkaa ja että nukut päiväunet korealaisen kanssa, olet todella ainoa joka ilmoittaa PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA päiväohjelmaansa päiväuniaan myöden.

      Oletko ajatellut olla yhteydessä tänään ystävääsi pneumatiikan diplomi-insinööriin aiheessasi paljonko tulee vettä 12 millin rööristä rakennuspertti?
      Voitte samalla vaihtaa kuulumisia siitä kun Laiffi sokkelia rakensi messutaloon.

      $

      • Anonyymi

        Huomenta vaan sinne pohjoiseen, onko muuten mansikat jo kypsyneet, olen odotellut että niitä tänne myyntiin, on mukavaa nauttia sampanjaa ja mansikoita, tai ainakin mansikoita.

        Muistaakseni ne pitäisi tässä kuussa tulla tänne myyntiin, ensin tulee niitä kiinalaisia pieniä mandariineja, sitten mansikat, mandariineja oli jo eilen myynnissä, löysin muuten eilen torilta persikoita ja isoja luumuja, ne on harvinaisia täällä, ja kalliita, persikat maksoivat 175 bahtia kilo... luumut 80 bahtia kilo.

        By NumBall HHN 62v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta vaan sinne pohjoiseen, onko muuten mansikat jo kypsyneet, olen odotellut että niitä tänne myyntiin, on mukavaa nauttia sampanjaa ja mansikoita, tai ainakin mansikoita.

        Muistaakseni ne pitäisi tässä kuussa tulla tänne myyntiin, ensin tulee niitä kiinalaisia pieniä mandariineja, sitten mansikat, mandariineja oli jo eilen myynnissä, löysin muuten eilen torilta persikoita ja isoja luumuja, ne on harvinaisia täällä, ja kalliita, persikat maksoivat 175 bahtia kilo... luumut 80 bahtia kilo.

        By NumBall HHN 62v.

        Hei.

        Onhan noita tuossa ollut enenemässä määrin jo kuukauden verran.
        En tiedä miten jakavat niitä myyntiin täällä thaimaassa, mutta jos ei vielä tarjolla siellä, niin lienee sato jostain syystä hieman myöhässä.

        Neidillämme näytti olleen junttilassa yöpissiaika kun lenkkeilystä haaveili, tai sitten kuukahti tienvarteen aamulenkillään, huonokuntoinen haaveurheilija kun on.

        Onkohan Neitosella samat geeniperimät kuin broidillansa, vai onko oikea isänsä hoikka posteljooni?

        $


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei.

        Onhan noita tuossa ollut enenemässä määrin jo kuukauden verran.
        En tiedä miten jakavat niitä myyntiin täällä thaimaassa, mutta jos ei vielä tarjolla siellä, niin lienee sato jostain syystä hieman myöhässä.

        Neidillämme näytti olleen junttilassa yöpissiaika kun lenkkeilystä haaveili, tai sitten kuukahti tienvarteen aamulenkillään, huonokuntoinen haaveurheilija kun on.

        Onkohan Neitosella samat geeniperimät kuin broidillansa, vai onko oikea isänsä hoikka posteljooni?

        $

        Kaksi kertaa vuodessa niitä mansikoita on täältä saanut, tulevat sieltä pohjoisesta erinomaisia, yhtä hyviä kuin suomessa, tuonti mansikkaa saa monesta paikasta ympäri vuoden, mutta pahanmakuisia ja hemmetin kalliita, 500-600 varttikilo, viimeeksi oli australiasta, ihan mauttomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta vaan sinne pohjoiseen, onko muuten mansikat jo kypsyneet, olen odotellut että niitä tänne myyntiin, on mukavaa nauttia sampanjaa ja mansikoita, tai ainakin mansikoita.

        Muistaakseni ne pitäisi tässä kuussa tulla tänne myyntiin, ensin tulee niitä kiinalaisia pieniä mandariineja, sitten mansikat, mandariineja oli jo eilen myynnissä, löysin muuten eilen torilta persikoita ja isoja luumuja, ne on harvinaisia täällä, ja kalliita, persikat maksoivat 175 bahtia kilo... luumut 80 bahtia kilo.

        By NumBall HHN 62v.

        Siis onko 175 ja 80 bahtia sinulle kallista? No köyhällehän kaikki on kallista kun on vain vähän rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis onko 175 ja 80 bahtia sinulle kallista? No köyhällehän kaikki on kallista kun on vain vähän rahaa.

        Näin on, kyllä ne on kalliita kun vertaa muihin hedelmiin, banaani maksaan 50 bahtia iso terttu, ja appelsiini 35-55 bahtia kilo,


    • Anonyymi

      Taaperoiselle tasan neljä liiallista pitkään menoa.

    • Anonyymi

      "meissä on paljon yhteisiä piirteitä", totesi Saaripasanen.

      Minulla on tonnin seteli- ilme kasvoillani juuri nyt.

      Jos löydän yhdenkin saman piirteen itsestäni koskaan ikinä, vannon että lyön itseäni kirveellä naamaan viisi kertaa. Kaulaani on sidottu suuri kivi narulla, istun laiturin reunalla takaperin jottaa hukkuminen varmistaa tapauksen.

      Lisäksi minussa on räjähteitä jotka aktivoituu joutuessaan veteen. Laiturille jätän lapun jossa lukee vain anteeksi.

      Meissä ei Saaripasanen ole mitään samaa. Ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan. Nyt meni niin sairaaksi Saaripasasen jutut, että toivotan hyvää loppuvuotta. Niskakarvat pystyssä ja oksettaa. Oikeasti.

      2010

      • Anonyymi

        LIHAVUUS ........ Ota kuva aijaten.


      • Anonyymi

        Olet oikeassa tuosta neljän kohdan listasta meillä on vain yksi yhteinen piirre, kohta 3. sinulla voimakkaina myös kohdat 1,2 ja 4.


    • Anonyymi

      Kaikella kunnioituksella kysyn aloittajalta, että miksi hän on hereillä Thaimaassa aloituksen aikaan huomioiden, että Thaimaassa kello on neljä tuntia enemmin.

      • Anonyymi

        Mitä jos pitäisit lukua omista nukkumisistas kaikella kunnioituksella?


      • Anonyymi

        Aloittaja on suomessa ja siksi elää suomen aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on suomessa ja siksi elää suomen aikaa.

        Kymppi on lihava ja siksi vaikenee eikä kykene aijaamaan itsestään tuoretta kuvaa pötsistään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos pitäisit lukua omista nukkumisistas kaikella kunnioituksella?

        Numba sitä paitsi on nyt Suomessa käymässä, etkö muista, apina.

        $


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos pitäisit lukua omista nukkumisistas kaikella kunnioituksella?

        Aikaero on talvella viisi tuntia. Sitäkään Bumba ei huomannut korjata. Ei ole Bumbalta yhtään omaa kuvaa Thaimaasta moneen kuukauteen ja rouvan kanssa viimeinen yhteiskuva on otettu kesäkuussa kirpputorilla. Vesilaskut väärennöksiä ja tietokoneelta joten on aivan selvää että saaristobumba on Suomessa sivupersoonansa kanssa. Uskomattoman hullu mies. Menee niidenkin edelle jotka kertoo naapureille lähtevänsä Kanarialle ja piileskelee vaatehuoneessa kaksi viikkoa. Tuo on piileskellyt seitsemän vuotta esittäen kaikkea mahdollista muuta kuin mitä hän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numba sitä paitsi on nyt Suomessa käymässä, etkö muista, apina.

        $

        Käytätkö hametta sihteerinä toimiessasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikaero on talvella viisi tuntia. Sitäkään Bumba ei huomannut korjata. Ei ole Bumbalta yhtään omaa kuvaa Thaimaasta moneen kuukauteen ja rouvan kanssa viimeinen yhteiskuva on otettu kesäkuussa kirpputorilla. Vesilaskut väärennöksiä ja tietokoneelta joten on aivan selvää että saaristobumba on Suomessa sivupersoonansa kanssa. Uskomattoman hullu mies. Menee niidenkin edelle jotka kertoo naapureille lähtevänsä Kanarialle ja piileskelee vaatehuoneessa kaksi viikkoa. Tuo on piileskellyt seitsemän vuotta esittäen kaikkea mahdollista muuta kuin mitä hän on.

        Sitkeimmät eivät tule pois sieltä vaatehuoneesta vaikka taloa evakuoidaan tulipalon vuoksi. Tärkeämpää on että naapurit uskoo miehen olevan kokenut matkailija.


    • Anonyymi

      2010:n suurin ongelma on oma runsas lihavuus, siksi hän hyökkäilee aiheilla köyhyys, kateus ja katkeruus, jotka on lähinnä hänen sydäntään itsellään.

      Ei ole näkynyt tuoretta kuvaa eikä tulla näkemäänkään.

      • Anonyymi

        Taisi olla taloyhtiönsä vesimaksu viimeisin ja sitä ennen oman talonsa vesimaksu. Oliko sinulta mitä viimeksi? Ei mitään jos oikein muistan.

        laiffila


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi olla taloyhtiönsä vesimaksu viimeisin ja sitä ennen oman talonsa vesimaksu. Oliko sinulta mitä viimeksi? Ei mitään jos oikein muistan.

        laiffila

        No mitä sinulla on minun pieni nuppukultaseni?
        Onko taasen paha mieli?
        Kerro murheesi, se voipi helpottaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Eikö oo ihana laulu.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2530
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      893
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe