Linnan juhlat naisadjutantti

Anonyymi-ap

Siiiis mikä hotti!
Ketää muita kuolaajia paikalla? xD

137

3577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paitsi, etttei sulla ole mitään mahiksia hetskuihin ja siinähän kuolaat:DD

      • Anonyymi

        Tällä ajattelullahan ketään hyvän näköistä julkkistakaan ei saisi ihailla kuin ne joilla olisi mahiksia kyseiseen henkilöön :D eli jep ihailen vaan täältä etäältä, en ole menossa kokeilemaan onneani :)


    • Anonyymi

      Ei tullut katsottua, kun oli omat bileet.

    • Lehdestä näin hänestä kuvan ja lööpin. Makunsa kullakin. :)

    • Anonyymi

      Tietääks joku ketä ne adjutantit tanssitti siin heti ekana samaan aikaan kun presidentti aloitti tanssin? Onko ne niiden puolisoita vai ketä

      • Anonyymi

        Ei vaan juhlavieraita, kenellä ei ollut avecia mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan juhlavieraita, kenellä ei ollut avecia mukana.

        Okei ku ne vaa oli jotenki heti siin valmiina niiden vierellä ni mietin vaan


      • Anonyymi

        Adjutantit tanssittaa vain juhlavieraita. Ovat siellä työssä, eikä puolisot ole mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Adjutantit tanssittaa vain juhlavieraita. Ovat siellä työssä, eikä puolisot ole mukana.

        Sekoitatte adjutantit ja kadetit.Kadetit tanssittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoitatte adjutantit ja kadetit.Kadetit tanssittaa.

        Okei! Mut ketä ne sit heti siin tanssitti muka? Hämmentää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei! Mut ketä ne sit heti siin tanssitti muka? Hämmentää

        Hei haloo, tietty juhlavieraita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei haloo, tietty juhlavieraita

        Nonii eli kadetit ja adjutantit molemmat on siellä tanssittajina joten sama asia sitte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei haloo, tietty juhlavieraita

        Varmasti jotenkin ennalta sovittu kuka pääsee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei ku ne vaa oli jotenki heti siin valmiina niiden vierellä ni mietin vaan

        Tottakai olivat, sehän kuuluu tapoihin


      • Anonyymi

        Vaimoja olivat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoja olivat

        Aivan! Joten turha haaveilla!


    • Anonyymi

      Täällä yks kuolaaja

    • Anonyymi

      Eikö turhauta, kun voi vaan kuolata🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        No on!! Mä oon aina kuolannut naisia joilla on joku univormu päällä. Ja siis toi adjutantti nousi ihan uudelle levelille :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on!! Mä oon aina kuolannut naisia joilla on joku univormu päällä. Ja siis toi adjutantti nousi ihan uudelle levelille :D

        Älä muuta sano! Ihana <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on!! Mä oon aina kuolannut naisia joilla on joku univormu päällä. Ja siis toi adjutantti nousi ihan uudelle levelille :D

        Univormuista vain armeijavaatteet hot


    • Anonyymi

      Hänellä ei ollut sormusta kättelyn aikana mutta tanssiin mennessä oli ilmestynyt

      • Anonyymi

        Menee kyllä pahasti haaskiin jos on kihloissa ja varsinki jos jonkun äijän kanssa!


    • Anonyymi

      Kommentoin tänne että olisi ollut mukava tanssia hänen kanssaan ja se viesti poistettiin sääntöjen vastaisena?? xD mitäh?

      • Anonyymi

        Joku siveysraja meni selkeesti rikki.🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku siveysraja meni selkeesti rikki.🤣

        Näköjään xD


    • Anonyymi

      Ööh. Nainen muiden joukossa. En innostu jostain ruudun välityksellä etäällä olevasta random henkilöstä

      • Anonyymi

        Sama täällä, mutta nuorilla on noita kaukoihastuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä, mutta nuorilla on noita kaukoihastuksia.

        Onneksi sinä olet kuitenkin tosiaikuinen, kypsä ihminen. 😉


    • Anonyymi

      Tosi ansioitunut nainen! Vaikea olla ihastumatta kun kaikki on kohdillaan!

      • Anonyymi

        Ei oo mulla vaikeuksia olla ihastumatta häneen.
        Koska meriitit ja univormu ei merkkaa mulle


      • Anonyymi

        Ja hyvin sinä tunnet tuon naisen kun uskallat sanoa että kaikki kohdillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hyvin sinä tunnet tuon naisen kun uskallat sanoa että kaikki kohdillaan.

        Myönnän. En voi tietää onko KAIKKI kohdallaan. Mutta tämän tiedän, hän on sinnikäs, älykäs, vahva, päättäväinen, sympaattinen, suvaitsevainen ja hyvännäköinen. Minulle se riitti ihastumisen syttymiseen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnän. En voi tietää onko KAIKKI kohdallaan. Mutta tämän tiedän, hän on sinnikäs, älykäs, vahva, päättäväinen, sympaattinen, suvaitsevainen ja hyvännäköinen. Minulle se riitti ihastumisen syttymiseen :)

        Salli mun nauraa jos päättelit ko kuvauksen tv-kameroiden läpi.;)
        Hönö olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myönnän. En voi tietää onko KAIKKI kohdallaan. Mutta tämän tiedän, hän on sinnikäs, älykäs, vahva, päättäväinen, sympaattinen, suvaitsevainen ja hyvännäköinen. Minulle se riitti ihastumisen syttymiseen :)

        Olet vähän höpö, ei tommosta voi tietää tuntematta toista ihmistä ja mitä järkee ihasrua, kun hän voi olla varattu. Hönö mikä hönö😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Salli mun nauraa jos päättelit ko kuvauksen tv-kameroiden läpi.;)
        Hönö olet.

        En pelkästään, vähän tietoakin hänestä onneksi saatavilla. Mutta voin koittaa perustella. Hänen on pakko olla päättäväinen, älykäs, sinnikäs ja vahva, että on päässyt tuohon asemaansa.
        Sympaattisuuden näkee hymystä ja silmistä.

        Suvaitsevainen on tanssiessaan lämmin hymy kasvoillaan naisen kanssa tietäen että päätyy kaikenmaailman otsikoihin. Jos vieläpä sattuu olemaan hetero (mun päässä ei kyllä ole ) xD Ja lisään vielä että kyllä mä olen vähän hönö ja minusta on kiva että sain sut nauramaan :) maailmassa on valtavasti asioita jotka pitää ottaa todella vakavasti. Tällainen viaton päiväunelmointi ei minusta kuulu niihin :) <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelkästään, vähän tietoakin hänestä onneksi saatavilla. Mutta voin koittaa perustella. Hänen on pakko olla päättäväinen, älykäs, sinnikäs ja vahva, että on päässyt tuohon asemaansa.
        Sympaattisuuden näkee hymystä ja silmistä.

        Suvaitsevainen on tanssiessaan lämmin hymy kasvoillaan naisen kanssa tietäen että päätyy kaikenmaailman otsikoihin. Jos vieläpä sattuu olemaan hetero (mun päässä ei kyllä ole ) xD Ja lisään vielä että kyllä mä olen vähän hönö ja minusta on kiva että sain sut nauramaan :) maailmassa on valtavasti asioita jotka pitää ottaa todella vakavasti. Tällainen viaton päiväunelmointi ei minusta kuulu niihin :) <3

        Liikaa päätelmiä silti;) enemmänkin mielikuvia tietyistä kuvakulmista katsottuna. Tuo asema ja koulutus ei vaadi välttämättä erityistä älyllisyyttä.
        Mukavaa päiväunelmointia silti sulle.:p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa päätelmiä silti;) enemmänkin mielikuvia tietyistä kuvakulmista katsottuna. Tuo asema ja koulutus ei vaadi välttämättä erityistä älyllisyyttä.
        Mukavaa päiväunelmointia silti sulle.:p

        Kiitos <3 samoin sulle mistä sitten haaveksitkaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pelkästään, vähän tietoakin hänestä onneksi saatavilla. Mutta voin koittaa perustella. Hänen on pakko olla päättäväinen, älykäs, sinnikäs ja vahva, että on päässyt tuohon asemaansa.
        Sympaattisuuden näkee hymystä ja silmistä.

        Suvaitsevainen on tanssiessaan lämmin hymy kasvoillaan naisen kanssa tietäen että päätyy kaikenmaailman otsikoihin. Jos vieläpä sattuu olemaan hetero (mun päässä ei kyllä ole ) xD Ja lisään vielä että kyllä mä olen vähän hönö ja minusta on kiva että sain sut nauramaan :) maailmassa on valtavasti asioita jotka pitää ottaa todella vakavasti. Tällainen viaton päiväunelmointi ei minusta kuulu niihin :) <3

        Jatketaan me tätä kuolaamista! Siis alkkarit pyörii jaloissa edelleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatketaan me tätä kuolaamista! Siis alkkarit pyörii jaloissa edelleen

        Huonosti menee, jos hetskuihin täytyy ihastua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti menee, jos hetskuihin täytyy ihastua.

        Nainen voi olla kuuma vaikka olisikin hetero. Usko tai älä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen voi olla kuuma vaikka olisikin hetero. Usko tai älä.

        Mitä sillä kuumuudella tekee?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huonosti menee, jos hetskuihin täytyy ihastua.

        Entäs jos vaan ihastuu vaikkei täydy? 😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sillä kuumuudella tekee?

        Intohimoa. Kuumuus on katsojan silmissä. Ja tää adjutantti on kuuma mun silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Intohimoa. Kuumuus on katsojan silmissä. Ja tää adjutantti on kuuma mun silmissä.

        Mitä iloa siitä on, jollei ole tekemisissä?


    • Anonyymi

      Onko kadettien velvollisuus vielä "hoidella" linnan juhlien jälkeenkin nämä yksinäiset tanssitettavat?

    • Anonyymi

      Minkäköhän ikäinen hän on? Ja eikös toi arvo oo aika korkee kuitenki?

      • Anonyymi

        Oletko vielä lapsi? Ainakin kommentisi perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko vielä lapsi? Ainakin kommentisi perusteella.

        Tsot, tsot. Miksi tänne jatkuvasti ilmestyy tällaisia ilkeitä vähätteleviä kommentteja. Keskenkasvuisuutta on vielä sinunkin sielussasi, jos koet aikuisena pakottavaa tarvetta kyseisen kommentin skriivaamiseen.


    • Anonyymi

      Ah, toi hymy menee suoraan sydämeen! <3

      • Missäs tätä univormullisen naisen hymyä on nähtävillä, kun kuvissa näytti vaan niin totiselta (googlasin, kun alko kiinnostammaan) 😁 Kuvien perusteella sanosin, jotta ei jumiutuisi mun katse, mutta kuten sanottua (tässäkin ketjussa) kaikilla oma makunsa 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Missäs tätä univormullisen naisen hymyä on nähtävillä, kun kuvissa näytti vaan niin totiselta (googlasin, kun alko kiinnostammaan) 😁 Kuvien perusteella sanosin, jotta ei jumiutuisi mun katse, mutta kuten sanottua (tässäkin ketjussa) kaikilla oma makunsa 😉

        Siinä kun presidentti alkaa tanssia ja sit adjutantit kanssa. Tanssittaa sitä sinistä naista jolle olen kauhean kateellinen xD
        Hymyilee ja on tosi söpö



      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 Ok. Tuossahan tuo univormussaan vilahtaa https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/katso-video-presidenttipari-korkkasi-linnan-juhlien-tanssilattian-kauniilla-valssilla-isanta-viittiloi-reippaasti-vieraitaan-liittymaan-mukaan/8586450

        Siin koko lähetyksessä näkyy hymyt, tossaki oli totinen 😀
        Varmaan se on sellane et virkatehtävissä on totinen (hot) ja muuten sit tollanen cuddly-cute 💗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siin koko lähetyksessä näkyy hymyt, tossaki oli totinen 😀
        Varmaan se on sellane et virkatehtävissä on totinen (hot) ja muuten sit tollanen cuddly-cute 💗

        Kyllä kaunis hymy kaunistaa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä kaunis hymy kaunistaa.

        😊❤


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä kaunis hymy kaunistaa.

        Siitä olen samaa mieltä😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä kun presidentti alkaa tanssia ja sit adjutantit kanssa. Tanssittaa sitä sinistä naista jolle olen kauhean kateellinen xD
        Hymyilee ja on tosi söpö

        On muuten ainoa noista adjutanteista kuka pysyy rytmissä, opetetaanko adjutanttikouluissa tanssimaan ollenkaan 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muuten ainoa noista adjutanteista kuka pysyy rytmissä, opetetaanko adjutanttikouluissa tanssimaan ollenkaan 😂

        Ei sitä koulussa opi


    • Anonyymi

      Santa baby.. jos en enää koskaan pyydä yhtäkään joululahjaa niin saisinko yhden tanssin tämän unelmien upseerin kanssa? She is so dreamy..

    • No ei nyt oikein säväytä mitenkään, eikä päiväuninkaan häntä toivo, mutta joo jokaisella on omat mieltymyksensä.

    • Anonyymi

      Tietääkö joku saako naiset valita käyttääkö tota pitkää hametta vai housuja? Luulisi olevan vähän vaikea liikkua tuossa hameessa

    • Anonyymi

      En itse välitä iästä tai hameesta tai kihloista. Mielestäni hän on kiehtova nainen. Ihan vain tiedossa olevien asioiden vuoksi. Jo pelkästään se, että hän on ensimmäinen naispuolinen adjutantti on hieno etappi matkallamme tasa-arvoon.
      Toistaiseksi ihmisen sukupuolta, erinäisissä jommankumman sukupuolen valtaisilla aloilla, jaksetaan ihmetellä. Ja se on ihan ymmärrettävää. Inhimillistä. Mutta ehkä siihen joskus tulevaisuudessa ei enää ole tarvetta takertua. Siksi näitä tienraivaajia tarvitaan.
      Lisäksi hän on näemmä tehnyt ja kokenut paljon muutakin joka kertoo että on aika sitkeä mimmi kyseessä.

    • Anonyymi

      Tää ketju tulee vastaan kun googlettaa naisadjutantti 😆 Harmi että adjutanteille ei taida voida laittaa fanipostia 🤔 Ne miehethän sai kans oman kohderyhmänsä ni voisivat kaikki jo perustaa jonkun adjutantti fanisivuston 😂

    • Anonyymi

      Niille, joita kiinnostaa tarkempi tieto hänen seksuaalisesta suuntautumisestaan, niin hän ei ole hetero. Muuta en kommentoi.

      • Anonyymi

        Onpas ihana tieto kiitos 😍 ja ennen kuin joku ehtii tähän väliin "järkeilemään" niin en osaa selittää.On vaan ihanaa haaveilla hänestä ja vielä ihanampaa nyt. Aivot toimii niin


      • Anonyymi

        Voisiko joku vielä kertoa että hän oli laittanut sormuksen vahingossa väärään sormeen eikä oileasti ole kihloissa ja ihan kohta meidän tiet kohtaa ja hän rakastuu muhun päätä pahkaa?


    • Anonyymi

      Mitä järkeä unelmoida ihmisestä, mitä ei saa.. Älyvapaa hommaa

      • Anonyymi

        Unelmointi on välillä aika älytöntä ❤ ei se ketään satuta


    • Anonyymi

      Netistä ei löydy mitään kuvia siitä. Laitatteko linkkiä?

    • Anonyymi

      On muute ihana sammettinen ääni myös 🤤 kuuluu yhdel videolla 😋

      • Anonyymi

        Tää ääni saa mut kehräämään 😻


    • Anonyymi

      Voin lisätä, että ei kyllä uppoa. Armeijaura on vahva turn off. Heijastelee sellaisia arvoja että ei kiitos.

      • Anonyymi

        Ai että, mulla just päinvastoi. Hothothot


    • Anonyymi

      Kyllä kunnioitan armeijauraa. Se ainakin itsellä on se klassinen turvallinen olo joka hänenlaisestaan ansioituneesta ammattisotilaasta tulee ❤
      Saisipa olla hänen kainalossaan turvassa

      • Anonyymi

        Oih, ihan oksu nousee kurkkuun tästä sentimentaalisen perinteikkäästä fantasiasta ja asetelmasta.:p


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih, ihan oksu nousee kurkkuun tästä sentimentaalisen perinteikkäästä fantasiasta ja asetelmasta.:p

        Saako kysyä miksi haluat olla noin ilkeä? 🙁 onko jotenkin sinulta pois jos joku haaveesta ja "asetelmasta" jotain irti saa. Tuleeko sulle hyvä mieli kuittailustasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saako kysyä miksi haluat olla noin ilkeä? 🙁 onko jotenkin sinulta pois jos joku haaveesta ja "asetelmasta" jotain irti saa. Tuleeko sulle hyvä mieli kuittailustasi?

        Niin, ei tuon pitäs keltään pois olla. Ja hyvähän se on, jotta naisilla on vähän eri maku, eikä kaikki haaveile samasta 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin, ei tuon pitäs keltään pois olla. Ja hyvähän se on, jotta naisilla on vähän eri maku, eikä kaikki haaveile samasta 😉

        Sinä olet mukava ❤ olen huomannut että olet asiallinen ja kiva noissa muissakin ketjuissa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet mukava ❤ olen huomannut että olet asiallinen ja kiva noissa muissakin ketjuissa

        😊 Kiitosta vaan ja hyviä öitä🌹


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😊 Kiitosta vaan ja hyviä öitä🌹

        Hyvää yötä 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oih, ihan oksu nousee kurkkuun tästä sentimentaalisen perinteikkäästä fantasiasta ja asetelmasta.:p

        Suosittelen minttupastillia 😊


    • Anonyymi

      En näe hänessä mitään kuumaa.

    • Anonyymi

      Siis on kyl niin namu ettei mitää määrää

    • Anonyymi

      Ei kyllä sytytä millään lailla ja ihan harmaa varpunen.

      • Anonyymi

        Minulle kyllä kelpaisi tämä varpunen 😍 todellakin sytyttää🔥


    • Anonyymi

      Miksi tästäkin pitää koko ajan jauhaa?? Juu uskotaan jo, muttei ole kaikkien mielestä mitenkään erikoinen.

      • Anonyymi

        Eikös tämä ole keskustelupalsta? 😁 parhaiten vältät lukemasta tätä "jauhamista" kun et klikkaa tätä kyseistä keskustelua auki 😉 kaikkia maailman aiheitahan täällä on. Tuskin kaikki on kaikkien mieleen.


    • Anonyymi

      HARMAAVARPUNEN, HARMAAVARPUNEN, HARMAAVARPUNEN, HARMAAVARPUNEN

    • Anonyymi

      Mistä tiiätte vaikka tää nainen olisi vapaa ajallaan korkokenkiin pukeutuva super naisellinen meikki blondi. Kiinnostaisiko silti kaikkia haaveksijoita. Mielikuvia kaikki vain.

      • Anonyymi

        Niimpä ja komea mies siinä rinnalla. Kaikki haaveet haihtuvat yksi kerrallaan..


    • Anonyymi

      Typeriä mielikuvia, kun ihmistä ei edes tunneta.

    • Anonyymi

      No eihä oo miestä kun kerran tanssi linnassa vaimon kanssa!

      • Anonyymi

        Tyhmä, eihän se hänen oma vaimonsa ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä, eihän se hänen oma vaimonsa ollut.

        Joku sanoi et ois


    • Anonyymi

      Hyvät naiset, älkää olis tosikkoja 🙃 ei kai haaveilua tarvitse noin vakavasti ottaa! Eikä varsinkaan suuttua jos joku ei ota 😄 terveisin: adjutantin salarakas (ainakin oman pään sisällä) 😆

      • Anonyymi

        Aika epätoivoista haahuilua😂😂 Vai salarakas, jos haluaakin miehen salarakkaakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika epätoivoista haahuilua😂😂 Vai salarakas, jos haluaakin miehen salarakkaakseen.

        Tietenkään ei halua miestä, koska mä saan valita et se valitsee mut 🤭


    • Anonyymi

      Pitipä oikeeen kattoo linnabileet arenasta, on se söpö 😁

    • Anonyymi

      Huh, paljon on yhdestä naisesta täällä saatu keskustelua aikaan. Pitihän se itsekin käydä katsomassa minkä näköinen kohde on. Ihan hyvännäköinen, mutta tällä hehkutuksella olisi jotain enemmänkin voinut odottaa.

      • Anonyymi

        😁 tietääköhän kohde itse tämän keskustelun olemassa olosta 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁 tietääköhän kohde itse tämän keskustelun olemassa olosta 😂

        Toivottavasti ei tiedä🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti ei tiedä🙄

        Mut eihän tää mitenkään loukkaaavaa pitäs olla ainakaan?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😁 tietääköhän kohde itse tämän keskustelun olemassa olosta 😂

        Varmasti on tietoinen,joku tuttu vinkannut tms.johan tää tulee kaikilla goolehauillakin eteen


    • Anonyymi

      Pitääkö oottaa vuosi vai näkeeköhän tätä adjutanttia missään julkisuudessa ennen ens linnan juhlaa 😭

      • Anonyymi

        Onx toi jo vähän pakkomielteistä, ehkä kantsis elämässä mennä eteenpäin, koska häntä et saa ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onx toi jo vähän pakkomielteistä, ehkä kantsis elämässä mennä eteenpäin, koska häntä et saa ikinä.

        En oo menossa iskee mut mist tiiät vaikka saisinki jos menisin 😚


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo menossa iskee mut mist tiiät vaikka saisinki jos menisin 😚

        Tuskinpa, jos on jo kumppani


    • Anonyymi

      Epäilen onko koko kyseistä kadettia edes olemassa. Missä kuvat?

      • Anonyymi

        Mielikuvat tv:n ruudun läpi ei kiinnosta. Kiinnostaa enemmän tosielämän naiset livessä.
        Ollaan todellakin eri maailmasta ja leveleillä palstalaisten kanssa.😏 hönöi riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielikuvat tv:n ruudun läpi ei kiinnosta. Kiinnostaa enemmän tosielämän naiset livessä.
        Ollaan todellakin eri maailmasta ja leveleillä palstalaisten kanssa.😏 hönöi riittää.

        Totta kyllä että hänellä ei ole tosielämän kanssa mitään tekoa, on liian unelmallinen siihen ❤ onneks aina voi unelmoida. Hänestä ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielikuvat tv:n ruudun läpi ei kiinnosta. Kiinnostaa enemmän tosielämän naiset livessä.
        Ollaan todellakin eri maailmasta ja leveleillä palstalaisten kanssa.😏 hönöi riittää.

        Sama vika. Livenä tämäkin nainen voi olla erilainen, kuin mielikuva. Hönöjä mitä hönöjä ja todellisuudesta irtaantuneita.


      • Anonyymi

        Ei oo kadetti vaan paljon ylempi arvoinen tää


    • Anonyymi

      Nostetaan, kun näytti sama tyyppi taas tuolla linnassa tanssahtelevan 😁

      • Nimmari mukaan, jottei tuu taas sanomista 😅 Mitäs mieltä ootte tästä adjutantista?


      • Anonyymi

        Niimpä ja saman naisen kanssa tanssi vaikka joku väitti ettei muka oo sen oma vaimo


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Nimmari mukaan, jottei tuu taas sanomista 😅 Mitäs mieltä ootte tästä adjutantista?

        Kelpaisi tuon herkun kanssa maata takkatulen edessä ja syöttää konvehteja ❤️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kelpaisi tuon herkun kanssa maata takkatulen edessä ja syöttää konvehteja ❤️

        Jaa, jaa, herkulle herkkuja 😁 No mikäs siinä. Voi olla, jotta polttelis muukin kun takkatuli 🔥😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä ja saman naisen kanssa tanssi vaikka joku väitti ettei muka oo sen oma vaimo

        Kaunis se nainen, vaimo, kenen kanssa tanssi


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Jaa, jaa, herkulle herkkuja 😁 No mikäs siinä. Voi olla, jotta polttelis muukin kun takkatuli 🔥😅

        Hän tosiaan on kyllä kuumenpi kuin takassa roihuva tuli 😁


    • Anonyymi

      Upeimmat naiset olivat heteroita kuten arkielämässäkin. :D
      Vieläkään lämmennyt maskuliinisuudelle.

      • Anonyymi

        Aivan törkeeen kuuma edelleen toi on


    • Anonyymi

      Mikä oli sääntöjenvastaista kun mietin et näemmä sai tänä vuonna pukeutua housupukuun hameen sijaan?? Viesti poistettu?!?!????

      • Anonyymi

        Niin että onko ne juhlapukusäännöt muuttunu? Tietääks kukaan?


    • Anonyymi

      Miksiköhän jotkut lesbot tykkäävät naisista, jotka näyttävät ja muistuttavat mahdollisimman paljon miestä? Jotenkin erikoista.

      • Anonyymi

        Miten tää kyseinen on muka mies?


      • Anonyymi

        Joo, tuotakaan ei saa äänen pohtia, mutta itse kanssa joskus miettinyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, tuotakaan ei saa äänen pohtia, mutta itse kanssa joskus miettinyt.

        En minä kieltänyt pohtimista, Kysyin vain mikä tästä naisesta tekee mielestänne miesmäisen


    • Anonyymi

      Elisa Gebhard oli upea näky. Ei vain näky vaan älykäs. ;)

      • Anonyymi

        Miten niin älykäs?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin älykäs?

        Akateemisesti kouluttautunut. Se indikoi hyvää yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Akateemisesti kouluttautunut. Se indikoi hyvää yleensä.

        Mutta ei silti ole tae käytöstavoista


    • Anonyymi

      Tietääks kukaan minkä pitunen tää on? Täytyykö sotilaalla olla huippukunto?

    • Anonyymi

      Hei vaihtuuks nää adjutki nyt uuden presidentin myötä?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      672
      5004
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3534
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      156
      3277
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2533
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2359
    6. 257
      1933
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1477
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      99
      1373
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1369
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe