Noniin eli tarviin apua!!! Mun pitäis saada itelleni kuumetta sillee et se kestää 2pv ja oon kuullut et jos imee kuumaa tee pussia niin tulis kuumetta?? Toimiiko toi oikeesti ja jos toimii niin kuinka kauan kestää? Eli kertokaa mulle pls et auttaako jos imee kuumaa tee pussia?!?
Kuinka saada kuumetta
6
171
Vastaukset
- Anonyymi
Pukeudu ulos mahdllisimman kevyesti niin tuut kipeeksi eli et saa pukeutua lämpimästi vaan menet esim lenkille kevyissä vaatteissa.
- Anonyymi
Mitä ihmettä?! Kuka nyt tahallaan haluaa kipeäksi??? Minä voisin ilomielin antaa sinulle tämän kaiken omani limani ja räkäni!! Siinäpä vähän sinulle tautia! Ei tunnu kuule yhtään kivalta niistellä ympäri päivää ja ei tunnu sekään hyvälle kun limaa valuu kurkusta hitaasti alas! Ja kuule, alussa korvani olivat lukossa päiviä!!!
Toivottavasti et haluaisi kipeäksi! Minä en haluaisi enää ikinä. Ei mikään koulu-tai työjuttu yms voi olla niin paha että se pitää skipata olemalla kipeä. Onneksi minun tautiin jo helpottuu. Olen ollut yli 2 viikkoa kipeä! - Anonyymi
Joo, tosi viisasta olla tahallaan kipeä!:()
- Anonyymi
Miks haluut olla kipee??????
Siis ei mitää järkee!!!!
Eikä koulussa/töissä oo mitää noi kauheeta et pitäs tulla tahallaan kipeeks !! - Anonyymi
Ei tarvii olla kuumetta vaan se joka mittaa (et kai ite?) päättelee sulla olevan kuumetta. Vanhoja armeija ajan kikkoja oli mm. vaihdokas kuumemittari joka oli valmiiksi lämmitetty tai asettautua patterin lähelle ja kun lääkintämiehen silmä vältti niin piti mittaria patterissa kiinni. Yksi hyvä keino kuulemma oli että söi tupakan tai kaksi niin tulee kuulemma kova kuume, mutta laskee nopeasti. Tällaisia neuvoja 6/PohmTR, Oulu 1976-77 .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917