Kuinka saada kuumetta

Anonyymi-ap

Noniin eli tarviin apua!!! Mun pitäis saada itelleni kuumetta sillee et se kestää 2pv ja oon kuullut et jos imee kuumaa tee pussia niin tulis kuumetta?? Toimiiko toi oikeesti ja jos toimii niin kuinka kauan kestää? Eli kertokaa mulle pls et auttaako jos imee kuumaa tee pussia?!?

5

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pukeudu ulos mahdllisimman kevyesti niin tuut kipeeksi eli et saa pukeutua lämpimästi vaan menet esim lenkille kevyissä vaatteissa.

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä?! Kuka nyt tahallaan haluaa kipeäksi??? Minä voisin ilomielin antaa sinulle tämän kaiken omani limani ja räkäni!! Siinäpä vähän sinulle tautia! Ei tunnu kuule yhtään kivalta niistellä ympäri päivää ja ei tunnu sekään hyvälle kun limaa valuu kurkusta hitaasti alas! Ja kuule, alussa korvani olivat lukossa päiviä!!!
      Toivottavasti et haluaisi kipeäksi! Minä en haluaisi enää ikinä. Ei mikään koulu-tai työjuttu yms voi olla niin paha että se pitää skipata olemalla kipeä. Onneksi minun tautiin jo helpottuu. Olen ollut yli 2 viikkoa kipeä!

    • Anonyymi

      Joo, tosi viisasta olla tahallaan kipeä!:()

    • Anonyymi

      Miks haluut olla kipee??????
      Siis ei mitää järkee!!!!
      Eikä koulussa/töissä oo mitää noi kauheeta et pitäs tulla tahallaan kipeeks !!

    • Anonyymi

      Ei tarvii olla kuumetta vaan se joka mittaa (et kai ite?) päättelee sulla olevan kuumetta. Vanhoja armeija ajan kikkoja oli mm. vaihdokas kuumemittari joka oli valmiiksi lämmitetty tai asettautua patterin lähelle ja kun lääkintämiehen silmä vältti niin piti mittaria patterissa kiinni. Yksi hyvä keino kuulemma oli että söi tupakan tai kaksi niin tulee kuulemma kova kuume, mutta laskee nopeasti. Tällaisia neuvoja 6/PohmTR, Oulu 1976-77 .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe