Noniin eli tarviin apua!!! Mun pitäis saada itelleni kuumetta sillee et se kestää 2pv ja oon kuullut et jos imee kuumaa tee pussia niin tulis kuumetta?? Toimiiko toi oikeesti ja jos toimii niin kuinka kauan kestää? Eli kertokaa mulle pls et auttaako jos imee kuumaa tee pussia?!?
Kuinka saada kuumetta
6
234
Vastaukset
- Anonyymi
Pukeudu ulos mahdllisimman kevyesti niin tuut kipeeksi eli et saa pukeutua lämpimästi vaan menet esim lenkille kevyissä vaatteissa.
- Anonyymi
Mitä ihmettä?! Kuka nyt tahallaan haluaa kipeäksi??? Minä voisin ilomielin antaa sinulle tämän kaiken omani limani ja räkäni!! Siinäpä vähän sinulle tautia! Ei tunnu kuule yhtään kivalta niistellä ympäri päivää ja ei tunnu sekään hyvälle kun limaa valuu kurkusta hitaasti alas! Ja kuule, alussa korvani olivat lukossa päiviä!!!
Toivottavasti et haluaisi kipeäksi! Minä en haluaisi enää ikinä. Ei mikään koulu-tai työjuttu yms voi olla niin paha että se pitää skipata olemalla kipeä. Onneksi minun tautiin jo helpottuu. Olen ollut yli 2 viikkoa kipeä! - Anonyymi
Joo, tosi viisasta olla tahallaan kipeä!:()
- Anonyymi
Miks haluut olla kipee??????
Siis ei mitää järkee!!!!
Eikä koulussa/töissä oo mitää noi kauheeta et pitäs tulla tahallaan kipeeks !! - Anonyymi
Ei tarvii olla kuumetta vaan se joka mittaa (et kai ite?) päättelee sulla olevan kuumetta. Vanhoja armeija ajan kikkoja oli mm. vaihdokas kuumemittari joka oli valmiiksi lämmitetty tai asettautua patterin lähelle ja kun lääkintämiehen silmä vältti niin piti mittaria patterissa kiinni. Yksi hyvä keino kuulemma oli että söi tupakan tai kaksi niin tulee kuulemma kova kuume, mutta laskee nopeasti. Tällaisia neuvoja 6/PohmTR, Oulu 1976-77 .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.878071Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m906084Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875567Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot675496Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1134730Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1232498Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys362208Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e51349Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71344Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa441190