eli naisena tänne. En ole mikään uhka yhdellekään palstasuhteelle. Kirjoitan miehelle, johon rakastuin irl. Ei liity teidän palstasuhteisiin enkä vie teiltä palstamiehiä.
Miksi en saa kirjoittaa itsenäni
26
65
Vastaukset
- Anonyymi
Et vie yhtään miestä minulta mies! Olin täällä ensin ja olen panostanut suhteeseeni täällä!
- Anonyymi
Just joo. Arvasin tuon. Ota lääkkeet!
- Anonyymi
Voi jukranpujut, oliko täällä miehiä tarjolla?
Anna mennä vaan äläkä välitä asiattomasta kommentoinnista, nuo tympääntyneet nahjukset vaan täällä koittaa kiusata aivan kaikkia. Parempi kun et noteeraa niitä ollenkaan.
Hitsi, just olin tulossa omimaan sut. En mä sitä viitsikkään.
Ja aloittajalle. Niillä muilla ei ole elämää, joten älä välitä.- Anonyymi
Kyllä minä aionkin kirjoittaa. En vaan tajua tätä juttua. Miksi en saisi.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä aionkin kirjoittaa. En vaan tajua tätä juttua. Miksi en saisi.
Saat, voit ja teetkin niin. Älä välitä siitä mitä muut ajattelee tai sanoo, se on vain tuulen suhinaa pusikoissa. Jokainen muu ihminen tekee tekojaan omista syistään ja niitä on turha edes yrittää tajuta ellei se joku muu ihminen halua aidosti syitään sinulle kertoa.
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Hitsi, just olin tulossa omimaan sut. En mä sitä viitsikkään.
Ja aloittajalle. Niillä muilla ei ole elämää, joten älä välitä.Heissulivei! Pitkästä aikaa :)
Että ihan omimaan? No hui, kuulostaa villiltä... ;Prandombypasser kirjoitti:
Heissulivei! Pitkästä aikaa :)
Että ihan omimaan? No hui, kuulostaa villiltä... ;PNo en mä sua omi vaikka vähän villi joskus saatan ollakki.
No en mä sua omi vaikka vähän villi joskus saatan ollakki.
Ehkä sun pitää varata erikseen aika? Silloinhan omiminen kuuluu asiaan muitta mutkitta :)
Teidän keisarillinen ylhäisyytenne lady Villirandombypasser kirjoitti:
Ehkä sun pitää varata erikseen aika? Silloinhan omiminen kuuluu asiaan muitta mutkitta :)
Teidän keisarillinen ylhäisyytenne lady VilliMut ku sä oot etelässä ja mä lännessä.
Mut ku sä oot etelässä ja mä lännessä.
Se on tietyn tasoinen haaste, hiukan riippuen siitä mikä on lännessä. Olettaen, että pysytään Suomen rajojen sisällä, on haaste vielä kohtuullinen ja ratkottavissa.
- Anonyymi
Sinä häiritset kaikkia kirjoittajia. Esiinnit vaikka kenä, jotta saisit ihailua.
- Anonyymi
Älä juo hyvä ”ihminen” enää enempää tälle iltaa ja koita olla edes hieman verhotumpi kun yrität hyödyntää näitä trollimiehen provoja. Näyttää sika tragikoomiselta
- Anonyymi
En tee niin. Kirjoitan aina itsenäni. Sekoitat minut toiseen. Ja olen ollut aika hiljaa nyt. En voi sille mitään jos kirjoitus on samantyylistä. Olen kirjoittanut vain yhdelle miehelle ja laittanut kirjaimenkin joskus, myös omani. Sinä maalitat väärää ihmistä. Teillä on se ongelma että järkeä ei ole. Jostain keksitään että tuo on se ja se. Olette väärässä lähes aina. En kirjoita kuin itsenäni. Enkä kaipaa ihailua. Kaipaan vain yhtä miestä ja niin on ollut aina. En halua ihailua vaan tietää onko hänellä tunteita. Uskon että hän oli täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tee niin. Kirjoitan aina itsenäni. Sekoitat minut toiseen. Ja olen ollut aika hiljaa nyt. En voi sille mitään jos kirjoitus on samantyylistä. Olen kirjoittanut vain yhdelle miehelle ja laittanut kirjaimenkin joskus, myös omani. Sinä maalitat väärää ihmistä. Teillä on se ongelma että järkeä ei ole. Jostain keksitään että tuo on se ja se. Olette väärässä lähes aina. En kirjoita kuin itsenäni. Enkä kaipaa ihailua. Kaipaan vain yhtä miestä ja niin on ollut aina. En halua ihailua vaan tietää onko hänellä tunteita. Uskon että hän oli täällä.
Samaa ne harrastavat kaikille ja minullekin tullaan aina huutelemaan. Helpointa vaan ignorata tai muistuttaa lääkkeistä. 🦔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ne harrastavat kaikille ja minullekin tullaan aina huutelemaan. Helpointa vaan ignorata tai muistuttaa lääkkeistä. 🦔
Alan ignoorata. Tykkään välillä vähän provosoitua kai kun lähden tuon vampin juttuihin mukaan. Nämä on sellaisia "toiminnan miehiä" täällä. vaikka naisia toki suurin osa. Toiminnan mies on henkilö, jolla on pinttyneet mielipiteet ja pakkomielteet, eikä ne muutu eli henkilö ei enää kehity. Joten turha niille on mitään sanoa. Minä kirjoitan mitä kirjoitan ja he saa kommentoida mitä kommentoi. Minä vastaan jatkossa vain miellyttäville ihmisille. Ja miestä rakastan ja kirjoitan aina vain itsenäni. Siitä en tingi vaikka tuo lauma hyökkäsi kotiini :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alan ignoorata. Tykkään välillä vähän provosoitua kai kun lähden tuon vampin juttuihin mukaan. Nämä on sellaisia "toiminnan miehiä" täällä. vaikka naisia toki suurin osa. Toiminnan mies on henkilö, jolla on pinttyneet mielipiteet ja pakkomielteet, eikä ne muutu eli henkilö ei enää kehity. Joten turha niille on mitään sanoa. Minä kirjoitan mitä kirjoitan ja he saa kommentoida mitä kommentoi. Minä vastaan jatkossa vain miellyttäville ihmisille. Ja miestä rakastan ja kirjoitan aina vain itsenäni. Siitä en tingi vaikka tuo lauma hyökkäsi kotiini :)
Sitten olet sinä inceli joka ei toimintaa näe kuin ruuduilla joita tapittaa elämänsä loppuun saakka, mikä ei liene tuossa pseudolandiassa kovinkaan ns pitkä matka ole
- Anonyymi
Kyllä sä oot uhka. Miehet rakastuu niin helposti täällä.
- Anonyymi
Ei rakastu täällä kukaan. Kaikilla on se oikea kaivattu livessä. Muut viettää aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei rakastu täällä kukaan. Kaikilla on se oikea kaivattu livessä. Muut viettää aikaa.
Eikä. Et oo tosissasi. En usko. Täällä miehet rakastuu teksteihin ja niitä kutsuu tarpeeksi monta jertaa mieheksi. Olenkin siis heikoilla täällä koska vahvuuteni on ulkonäkö joka kompensoi muuten epämääräistä luonnetani. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä. Et oo tosissasi. En usko. Täällä miehet rakastuu teksteihin ja niitä kutsuu tarpeeksi monta jertaa mieheksi. Olenkin siis heikoilla täällä koska vahvuuteni on ulkonäkö joka kompensoi muuten epämääräistä luonnetani. 😅
Ei täällä kukaan rakastu. Ihmiset kaipaa irl ihmisiä ja loput on toivomassa että joku kaipaisi itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä kukaan rakastu. Ihmiset kaipaa irl ihmisiä ja loput on toivomassa että joku kaipaisi itseään.
Juu mä oon aika sarkastinen ihminen. Voi olla että moni ei ymmärrä yhtään. 😂
- Anonyymi
Minullakin keittää täällä välillä yli eli sekoan huolella. Olen mies ja provoillut täällä joskus naisena. Jätin sentään ne hommat ammattilaisille enkä montaa kertaa harrastanut sitä sekoilua. Ne aloitukset olivat kyllä niin selviä trollausprovoja ettei ole tosikaan :). Ps. OLEN NAINEN, USKOKAA JO 🙂!
- Anonyymi
No minä kirjoitan tyyliin "rakastan sinua" ja nekin menee noiden harhaisten mittapuussa troIIauksiksi. Me ollaan erilaisia. Minä pidän itsestäni enkä halua esiintyä muina. Olen tarkka jopa siitä kun joku huutelee sivusta, että oli eri henkikö. Rakastan miestä. En näe tarvetta esittää ketään. En ymmärrä miksi sinä teet niin. Tää siis aloittajalta
- Anonyymi
Mikään ei estä sinuakaan kirjoittamasta tänne. Toivottavasti tunteesi joskus paljastuvat hänelle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934700
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854009Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1583807Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162648Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1352598- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717