Lapsiperheet saavat useasta eri paikasta tarvittaessa apua,kun taas lapsettomat tai esim.täysi-ikäisen lapsensa kanssa asuvat eivät saa.Näin joulun alla sen huomaa selvästi.Mistä me saisimme apua?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Kysy Punaiselta ristiltä ja seurakunnalta, ne voi tietää elleivät peräti itse auta.
Tähän, jos suvun voimin niin aikanaan voi hitusen auttaa https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11121- Anonyymi
Ei saa apua näistä😔
- Anonyymi
Hätä apua kun pyytää kirkon diakoni perheellinen,yksin asuva tai 2 saa kyllä pää luvun mukaan osto lapun kauppaan.Sama on sosialivirasto ei kela.On asiasta molempiin varattava aika.Ei tarvitse olla siis lapsi perhe.Köyhien joulu on jokaisessa kaupungissa katso oman kaupunkisi kuin diakonisa laitos ja Punainen risti.Kysy myös heitä.Olet tilanteesi tienyt miksi lähdet näin myöhään asiasta liikele? Pelastusarmeja autaa myös on varattava aika sinnekkin.
- Anonyymi
Viimeinen apu jonottamaan hävikki ruokaa. 3X viikossa ihmiset jonttaa ja jonto todella pitkiä.sinne mukaan vaan.Koti ovelle ilmasta ravintoa ei tuoda. Joutuu sen eteen itse jotain tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 581029
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan72834Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli67806- 62750
En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.52710- 64667
Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk8652Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33613Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti292585Mersumies201
Oli tänään hyrskällä melekoosen tehokas 124 liikenteessä. Ei paljon vastamäki haitannu....16500