Jos ei vielä biokaasuasemaa, niin miksei ensin pelkkä LNG kaasuasema. Näin tänään LNG rekan ja ajattelin, että jos tännekin tuotaisiin ensin LNG kaasua rekalla, ja sitten myöhemmin biokaasua. Jotain kannattaa tehdä, koska maailman tilanne on mikä on ja omavaraisuus on tulevaisuudessa kultaakin arvokkaampaa.
Kaasuasema
9
346
Vastaukset
- Anonyymi
Turha on rakennella noita kaasuasemia, kun ei ole edes riittävästi kaasua käyttäviä ajoneuvoja liikenteessä, silkkaa rahantuhlausta.
- Anonyymi
Kaasulla voi tehdä sähköä, lämmittää taloa tai tehdä ruokaa. Ohikulkevat rekat ja autot voivat tankata kaasua.
- Anonyymi
Suomi on omavarainen vain suolikaasun osalta
- Anonyymi
Tuo biokaasun tuottaminen on ihan fiksua. Kannatavaa ei välttämättä kuitenkaan vaikka vain yhdellä maatilalla, jos tilan koko on pieni, mutta on Suomessa yhdenkin tilan asemia. Kuuluisin näistä lienee Suolahdessa. Tuota biokaasun tuottamista ei vain moni ole hokannut ja yhden asemanhan voisi useampi tila hankkia yhdessä. Siitä saisi kaasua helposti noille tiloille ajoneuvokäyttöön, sitä voisi myydä muillekkin tankkaajille sekä jos liikennekäyttäjiä ei ole tarpeeksi, niin tuottaa vaikka lämpöä tai sähköä lähitiloille. Suolahdessa muistaakseni myös tuotetaan lämpöä noin ja jopa niin, että sitä riittää naapuritiloillekkin.
- Anonyymi
Ensimmäinen maatilakokoluokan biokaasulaitos Pohjois-Karjalaan!
Pohjois-Karjalassa on parhaillaan rakenteilla biokaasulaitos Lassi Kähkösen lypsykarjatilalle
Valtimolla. Tilan isäntä Lassi Kähkönen on valinnut biokaasulaitoksen omatoimisen rakentamisen valmiin, tehdasrakenteisen laitoksen sijaan.
Biokaasulaitosta rakennetaan tilan isännän ja hänen johtamien kirvesmiesten, urakoitsijoiden ja alan asiantuntijoiden yhteistyössä. Tiimiä on hyödynnetty monipuolisesti niin suunnittelu- kuinrakennusvaiheissa, ja ryhmä on pystynyt luovimaan ohi projektin mahdollisista sudenkuopista.
https://info.pikes.fi/documents/89838/353163/Maatilan biokaasu_julkaisu new.pdf/47764c5f-9918-b985-7fd0-a4e596a4380f
- Anonyymi
Viekiin myös tulossa.
- Anonyymi
Nurmeksessa Tehdään joskus tulevaisuudessa...... Biohiiltä... Ei Biokaasua.
- Anonyymi
Mistähän siihen on keksitty bio sana, onkohan uuni sammutettu liian aikaisin ja hiilet tempaistu ulos, varokaa käyttäjät häkää.
- Anonyymi
Nurmekseen mahtuu yrittämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755