Olen sössinyt elämäni niin, että olen saanut kaikkien vihat päälleni. Miten jaksan tästä eteenpäin? :(
Kaikki vihaa minua
24
1311
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko pitäny miettiä omaa käytöstä silloi aikoinaan turha murehtia kun on housusa jo
- Anonyymi
Noin se on. Ehkä olisi hyvä opetella ajattelemaan ensin, ennen kuin toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin se on. Ehkä olisi hyvä opetella ajattelemaan ensin, ennen kuin toimii.
Toisinaan se on itselläkin että aina ei tule ajateltua ennen kuin toimii mu empä ole kuitee elämääni vielä pilannu siitäkään huolimatta
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17661207p
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi
No jos vaikka aikuistut? Se tulee eteen kaikille, joillekkin hyvinkin myöhään.
Hyvä, kun itse tajuat ja myönnät, että olet möhlinyt.
Tekevälle sattuu. Kaikki jotka tekee, niin tekee myös välillä väärin. Varsinkin nuorena, kun on kokematon ja ehkä epävarma valinnoistaan ja epätietoinen niiden valintojen realistisista seurauksista.
Tsemppiä, et ole yksin tuon ongelman kanssa.- Anonyymi
Kiitos. Olen käynyt elämääni läpi ja alan viimein aikuistua. En tekisi mitään mitä tein tällä tietämyksellä. Hyvin epävakaata on ollut ja psyykensairaus siihen päälle.
Ja muille sanon, että tiedän että olette jo vuosia stalkanneet kaiken, mitä teen netissä. Se on poliisiasia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. Olen käynyt elämääni läpi ja alan viimein aikuistua. En tekisi mitään mitä tein tällä tietämyksellä. Hyvin epävakaata on ollut ja psyykensairaus siihen päälle.
Ja muille sanon, että tiedän että olette jo vuosia stalkanneet kaiken, mitä teen netissä. Se on poliisiasia.Teillä on oma wu-ryhmä mihin en kuulu. Tiedän sen. Palakaa helvetissä. Ap.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä on oma wu-ryhmä mihin en kuulu. Tiedän sen. Palakaa helvetissä. Ap.
Jäitte siitä ryhmästä kiinni jo vuosia sitten. Analysoitte mun kirjoituksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teillä on oma wu-ryhmä mihin en kuulu. Tiedän sen. Palakaa helvetissä. Ap.
Kuulostat vähän vainoharhaiselta.
Tuleeko nukuttua ja syötyä ihan riittävästi?
Liikuntaharrastuksesta on hyötyä, jos on mt-sairas, mutta varo, ettet rasita itseäsi liikaa, tai skitsot vaan pahenee.
Ja ehkä kotonakin kannattaisi alkaa harrastamaan jotain pientä näpertelyä. Toivottavasti et vietä liikaa aikaa palstslla, se pahentaa sairauttasi ihan varmasti.
Jos olet skitsofreenikko, niin koita saada ystävä toisesta skitsofreenikosta Tavalliset ihmiset eivät sinun kanssa halua hengailla, eikähän se varsinaisesti ole mikään menetys. Elät vaan omaa elämääsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostat vähän vainoharhaiselta.
Tuleeko nukuttua ja syötyä ihan riittävästi?
Liikuntaharrastuksesta on hyötyä, jos on mt-sairas, mutta varo, ettet rasita itseäsi liikaa, tai skitsot vaan pahenee.
Ja ehkä kotonakin kannattaisi alkaa harrastamaan jotain pientä näpertelyä. Toivottavasti et vietä liikaa aikaa palstslla, se pahentaa sairauttasi ihan varmasti.
Jos olet skitsofreenikko, niin koita saada ystävä toisesta skitsofreenikosta Tavalliset ihmiset eivät sinun kanssa halua hengailla, eikähän se varsinaisesti ole mikään menetys. Elät vaan omaa elämääsi.Nukun, syön, liikun ja harrastan ihan sopivasti enkä vietä täällä aikaa. On ystäväkin.
Satuin näkemään puolison kännykästä, miten he keskustelivat siitä mitä olin kirjoittanut nettiin ja siitä on vuosia aikaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nukun, syön, liikun ja harrastan ihan sopivasti enkä vietä täällä aikaa. On ystäväkin.
Satuin näkemään puolison kännykästä, miten he keskustelivat siitä mitä olin kirjoittanut nettiin ja siitä on vuosia aikaa.No mitä sillä on väliä, josset kuitenkaan ole tehnyt mitään?
Millainen puoliso sulla on, jos puhuu sinun selkäsi takana sinun asioistasi?
Mulla oli sukulainen josta luulin, että oli välittävä ja luotettava ihminen. Hän pyysi mua leikkaan nurmikon ja lupasi maksaa. Leikkasin nurmikon ja olin laittamassa konetta pois piilossa, niin kuulin, kuinka se ämmä hsukkui mua suu kuolassa naapurille että kuinka huonisti olin leikannut nurmikon ja voi että! Myöhemmin tuli selväksi, että sama ämmä oli mustamaalannut minua kaikille sukulaisilleni, että olen juoppo ja mielisairas ja lähes deekiksellä, vaikka minulla koko ajan meni ihan hyvin.
Hankkiudu eroon jos on puoliso johon et voi luottaa.
- Anonyymi
Jumala rakastaa sinua. Jeesuksessa saat anteeksi synnit jos niitä pyydät anteeksi ja kadut tekojasi. Jos olet pyytänyt anteeksi myös ihmisiltä ja teet parhaasi, että asiat järjestyisi, ei sinulta voi enempää vaatia.
- Anonyymi
On jo ikää 57 vuotta..
- Anonyymi
Parannuksen voi aina tehdä, heikot ihmiset eivät siihen pysty. Katuvat näennäisesti aikansa ja jatkavat taas samaa, se tie vie ikävä kyllä ennenaikaisesti mullan alle, henkinen taakka sairastuttaa fyysisesti
- Anonyymi
Et mitenkään ätmi
- Anonyymi
Eikä vihaa, vaan esittävät tyytyväisiä.
- Anonyymi
Eiköhän teillekin jotain tukiryhmiä ole. 🥱
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät, kun mun netinkäyttöä seuraat missä ryhmissä olen.
- Anonyymi
Mitä ätmi tarkoittaa??
mustasusi kirjoitti:
Se on slangisana sanasta alemman tason mies, eli ATM. Perustuu sellaiseen tasoteoriaan.
Tässä siitä tasoteoriasta tarkemmin. Seksuaalinen markkina-arvo. Tinderi ja muut vastaavat äpit kyllä todentaa todeksi tämän.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/henrylaasanen/115621-miesten-seksuaalisen-tason-maarittyminen/
Aika kuluu vääjäämättä. Eli eteenpäin mennään, tehtiin tai oltiin tekemättä yhtään mitään. Ei sota yhtä miestä tarvitse.
- Anonyymi
Meillä kaikilla on roolimme universumissa.
Kukin meistä saa osaksemme sekä hyvää että pahaa.
Tärkeintä on se, että ymmärrät tekojesi seuraukset.
Pystyt kääntämään karman kupin positiivisen puolelle laittamalla hyviä, pieniä asioita eteen päin jokapäiväisessä elämässäsi.
Anna anteeksi ja ole ymmärtäväinen itseäsi kohtaan.
Tapaat vielä ne oikeat ihmiset, joihin voit luottaa ja jotka pysyvät rinnallasi.
Älä masennu ilkeistä kommenteista, ne todistavat ainoastaan sen, että moni kärsii pahemmista mt-ongelmista kuin sinä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256