Kaikki vihaa minua

Anonyymi-ap

Olen sössinyt elämäni niin, että olen saanut kaikkien vihat päälleni. Miten jaksan tästä eteenpäin? :(

23

1048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisiko pitäny miettiä omaa käytöstä silloi aikoinaan turha murehtia kun on housusa jo

      • Anonyymi

        Noin se on. Ehkä olisi hyvä opetella ajattelemaan ensin, ennen kuin toimii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se on. Ehkä olisi hyvä opetella ajattelemaan ensin, ennen kuin toimii.

        Toisinaan se on itselläkin että aina ei tule ajateltua ennen kuin toimii mu empä ole kuitee elämääni vielä pilannu siitäkään huolimatta


    • Anonyymi

      Sitä saa mitä tilaa

    • Anonyymi

      No jos vaikka aikuistut? Se tulee eteen kaikille, joillekkin hyvinkin myöhään.

      Hyvä, kun itse tajuat ja myönnät, että olet möhlinyt.

      Tekevälle sattuu. Kaikki jotka tekee, niin tekee myös välillä väärin. Varsinkin nuorena, kun on kokematon ja ehkä epävarma valinnoistaan ja epätietoinen niiden valintojen realistisista seurauksista.

      Tsemppiä, et ole yksin tuon ongelman kanssa.

      • Anonyymi

        Kiitos. Olen käynyt elämääni läpi ja alan viimein aikuistua. En tekisi mitään mitä tein tällä tietämyksellä. Hyvin epävakaata on ollut ja psyykensairaus siihen päälle.

        Ja muille sanon, että tiedän että olette jo vuosia stalkanneet kaiken, mitä teen netissä. Se on poliisiasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Olen käynyt elämääni läpi ja alan viimein aikuistua. En tekisi mitään mitä tein tällä tietämyksellä. Hyvin epävakaata on ollut ja psyykensairaus siihen päälle.

        Ja muille sanon, että tiedän että olette jo vuosia stalkanneet kaiken, mitä teen netissä. Se on poliisiasia.

        Teillä on oma wu-ryhmä mihin en kuulu. Tiedän sen. Palakaa helvetissä. Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on oma wu-ryhmä mihin en kuulu. Tiedän sen. Palakaa helvetissä. Ap.

        Jäitte siitä ryhmästä kiinni jo vuosia sitten. Analysoitte mun kirjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä on oma wu-ryhmä mihin en kuulu. Tiedän sen. Palakaa helvetissä. Ap.

        Kuulostat vähän vainoharhaiselta.

        Tuleeko nukuttua ja syötyä ihan riittävästi?

        Liikuntaharrastuksesta on hyötyä, jos on mt-sairas, mutta varo, ettet rasita itseäsi liikaa, tai skitsot vaan pahenee.

        Ja ehkä kotonakin kannattaisi alkaa harrastamaan jotain pientä näpertelyä. Toivottavasti et vietä liikaa aikaa palstslla, se pahentaa sairauttasi ihan varmasti.

        Jos olet skitsofreenikko, niin koita saada ystävä toisesta skitsofreenikosta Tavalliset ihmiset eivät sinun kanssa halua hengailla, eikähän se varsinaisesti ole mikään menetys. Elät vaan omaa elämääsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat vähän vainoharhaiselta.

        Tuleeko nukuttua ja syötyä ihan riittävästi?

        Liikuntaharrastuksesta on hyötyä, jos on mt-sairas, mutta varo, ettet rasita itseäsi liikaa, tai skitsot vaan pahenee.

        Ja ehkä kotonakin kannattaisi alkaa harrastamaan jotain pientä näpertelyä. Toivottavasti et vietä liikaa aikaa palstslla, se pahentaa sairauttasi ihan varmasti.

        Jos olet skitsofreenikko, niin koita saada ystävä toisesta skitsofreenikosta Tavalliset ihmiset eivät sinun kanssa halua hengailla, eikähän se varsinaisesti ole mikään menetys. Elät vaan omaa elämääsi.

        Nukun, syön, liikun ja harrastan ihan sopivasti enkä vietä täällä aikaa. On ystäväkin.

        Satuin näkemään puolison kännykästä, miten he keskustelivat siitä mitä olin kirjoittanut nettiin ja siitä on vuosia aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nukun, syön, liikun ja harrastan ihan sopivasti enkä vietä täällä aikaa. On ystäväkin.

        Satuin näkemään puolison kännykästä, miten he keskustelivat siitä mitä olin kirjoittanut nettiin ja siitä on vuosia aikaa.

        No mitä sillä on väliä, josset kuitenkaan ole tehnyt mitään?

        Millainen puoliso sulla on, jos puhuu sinun selkäsi takana sinun asioistasi?

        Mulla oli sukulainen josta luulin, että oli välittävä ja luotettava ihminen. Hän pyysi mua leikkaan nurmikon ja lupasi maksaa. Leikkasin nurmikon ja olin laittamassa konetta pois piilossa, niin kuulin, kuinka se ämmä hsukkui mua suu kuolassa naapurille että kuinka huonisti olin leikannut nurmikon ja voi että! Myöhemmin tuli selväksi, että sama ämmä oli mustamaalannut minua kaikille sukulaisilleni, että olen juoppo ja mielisairas ja lähes deekiksellä, vaikka minulla koko ajan meni ihan hyvin.

        Hankkiudu eroon jos on puoliso johon et voi luottaa.


    • Anonyymi

      Jumala rakastaa sinua. Jeesuksessa saat anteeksi synnit jos niitä pyydät anteeksi ja kadut tekojasi. Jos olet pyytänyt anteeksi myös ihmisiltä ja teet parhaasi, että asiat järjestyisi, ei sinulta voi enempää vaatia.

    • Anonyymi

      On jo ikää 57 vuotta..

    • Anonyymi

      Parannuksen voi aina tehdä, heikot ihmiset eivät siihen pysty. Katuvat näennäisesti aikansa ja jatkavat taas samaa, se tie vie ikävä kyllä ennenaikaisesti mullan alle, henkinen taakka sairastuttaa fyysisesti

    • Anonyymi

      Et mitenkään ätmi

    • Anonyymi

      Eikä vihaa, vaan esittävät tyytyväisiä.

    • Anonyymi

      Eiköhän teillekin jotain tukiryhmiä ole. 🥱

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät, kun mun netinkäyttöä seuraat missä ryhmissä olen.


    • Anonyymi

      Mitä ätmi tarkoittaa??

      • Se on slangisana sanasta alemman tason mies, eli ATM. Perustuu sellaiseen tasoteoriaan.



    • Aika kuluu vääjäämättä. Eli eteenpäin mennään, tehtiin tai oltiin tekemättä yhtään mitään. Ei sota yhtä miestä tarvitse.

    • Anonyymi

      Meillä kaikilla on roolimme universumissa.
      Kukin meistä saa osaksemme sekä hyvää että pahaa.
      Tärkeintä on se, että ymmärrät tekojesi seuraukset.
      Pystyt kääntämään karman kupin positiivisen puolelle laittamalla hyviä, pieniä asioita eteen päin jokapäiväisessä elämässäsi.
      Anna anteeksi ja ole ymmärtäväinen itseäsi kohtaan.
      Tapaat vielä ne oikeat ihmiset, joihin voit luottaa ja jotka pysyvät rinnallasi.
      Älä masennu ilkeistä kommenteista, ne todistavat ainoastaan sen, että moni kärsii pahemmista mt-ongelmista kuin sinä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe